Best Kept Secret Festival 2017

Alle muziektips goed of slecht kun je hier kwijt!
Flaaks
Knuffelnerd

Re: Best Kept Secret Festival 2017

Bericht door Flaaks » 19 jun 2017, 15:56

iKer schreef:
19 jun 2017, 12:55
Flaaks schreef:
18 jun 2017, 20:17
frobbert schreef:
18 jun 2017, 19:13
Vergeleken bij Flaaks is Krypt een voorbeeld van linkse verlichting :drink:
Ik heb deze week mijn lidmaatschap van Groenlinks opgezegd.
Goed zo. Principiële ondergrenzen waar jij steeds doorheen zakt kunnen ze daar missen als kiespijn.
Ik zeg toch al jaaaaren dat jij daar niks te zoeken hebt? Heeft nog lang geduurd.
Zolang er stemwijzers zijn kom ik uit bij Groenlinks. Altijd, ook al ben ik niet rabiaat tegen kernenergie, en ben ik allergisch voor de valse term klimaatneutraal. Ik ben lid van de partij geworden nav de Uruzgan besluitvorming, toen ze het aandurfden om verantwoordelijkheid te nemen die over hun principes heen ging, omdat de Afghanen meer waren geholpen met onze (gebrekkige) aanwezigheid dan een principiële totale afzijdigheid. Nu de partij duidelijk laat zien principes weer te laten prevaleren boven (deze keer) de vluchtelingen die het betreft, haak ik af.
Voorheen Vlaecks.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 19 jun 2017, 16:25

Flaaks schreef:
19 jun 2017, 15:56
iKer schreef:
19 jun 2017, 12:55
Flaaks schreef:
18 jun 2017, 20:17
frobbert schreef:
18 jun 2017, 19:13
Vergeleken bij Flaaks is Krypt een voorbeeld van linkse verlichting :drink:
Ik heb deze week mijn lidmaatschap van Groenlinks opgezegd.
Goed zo. Principiële ondergrenzen waar jij steeds doorheen zakt kunnen ze daar missen als kiespijn.
Ik zeg toch al jaaaaren dat jij daar niks te zoeken hebt? Heeft nog lang geduurd.
Zolang er stemwijzers zijn kom ik uit bij Groenlinks. Altijd, ook al ben ik niet rabiaat tegen kernenergie, en ben ik allergisch voor de valse term klimaatneutraal. Ik ben lid van de partij geworden nav de Uruzgan besluitvorming, toen ze het aandurfden om verantwoordelijkheid te nemen die over hun principes heen ging, omdat de Afghanen meer waren geholpen met onze (gebrekkige) aanwezigheid dan een principiële totale afzijdigheid. Nu de partij duidelijk laat zien principes weer te laten prevaleren boven (deze keer) de vluchtelingen die het betreft, haak ik af.
Voor mij ligt het iets genuanceerder. De beslissing te stoppen met de gesprekken vind ik prima. Zeker als je het vermoeden hebt dat je ook op andere gebieden geen overeenstemming kunt bereiken, is het niet vreemd. Waarom zouden VVD en CDA geen water bij de wijn kunnen doen? De manier waarop Klaver werd afgeserveerd deed mij vermoeden dat er zo snel mogelijk gespind moest worden en een frame gebouwd moest worden waarin zijn eisen als onredelijk konden worden voorgesteld. Dat waren ze zeker niet. De eisen waren humaan. Verschillende (vluchtelingen)organisaties onderschrijven de visie van GL. Laat Nederland zich eerst maar eens aan internationale afspraken houden voordat er verder gepraat wordt.

Dit gezegd hebbende: het is eeuwig zonde dat GL stopte met gesprekken voeren.
It's just not understanding...

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 jun 2017, 16:54

Oved schreef:
19 jun 2017, 13:33
ik moest het trouwens van Ramz liken :lol:
:lol: thanx! :upup:
Heb al 3 likes en 20 views.
:lol:

Heb dat kanaal gemaakt zodat ik mn houding kan checken, en het verstuurt gemakkelijker dan een audiofile (die ik eens per zoveel weken maak).

Het is fijn eens in de zoveel tijd terug te luisteren hoe slecht ik daarvoor was.
Extreemlinksche drammert

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 19 jun 2017, 21:20

Super relaxte sfeer op heel fijn festival.Dan staat er toevallig ook nog de beste band van deze aardkloot. Ja dan gaan we natuurlijk (voor het eerst) naar BKS. Schrijf ik laters een echt verslag maar ga ik nu al melden dat het nog beter was dan wat radiohead liet zien en horen in Afas live.
Andere hoogtepunten waren Zeal And Ardor en Strand of Oaks :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Vivadixiesubmarinetransmissionplot

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 19 jun 2017, 22:08

Flaaks schreef:
18 jun 2017, 20:22
Sterker nog, het zijn alleen maar blanken hier.
Ik heb wat gemist, begrijp ik? :upup:

Ik zit toevallig (omdat ik in London een boek over Skinheads heb gekocht, niet alleen over nazi-skins maar ook de oorspronkelijke skins [jamaicaanse rude boys] en SHARPs) naar Skrewdriver - Waterloo Live '92 te luisteren :lol: Ook alleen maar blanken daar, vermoed ik... Trouwens qua weergave een behoorlijk matig concert; zonder de historische context en het controversiële karakter, is er niet heel veel reden om hier naar te luisteren.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Plaats reactie