@ Billy

Alle muziektips goed of slecht kun je hier kwijt!
Plaats reactie
Kryptozoid
Forumgod

@ Billy

Bericht door Kryptozoid » 31 dec 2012, 23:11

Claudia de Breij bij DWDD :bounce:
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

(klaz*)
Forumgod

Re: @ Billy

Bericht door (klaz*) » 31 dec 2012, 23:13

Kryptozoid schreef:Claudia de Breij bij DWDD :bounce:
Sssst, Billy geniet nog na van Carice bij de Vrienden van Amstel live.

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 01 jan 2013, 10:18

Tsja hoort erbij bij oudjaarsavond.....we zullen de hele avond TV kijken.

Is nog redelijk goed verlopen al zal het overeten en drank tot de feestvreugde hebben bijgedragen.

*NOS Jaaroverzicht
Niets verrassends, maar we hadden onlangs de gebeurtenissen zelf nog fff nagelopen en volgens mij was dit vroeger altijd een dag of twee voor oudjaar. Nu gewoon Prime-Time om half 9 zoals het hoort.

*van Muiswinkel
Beetje te beschaafd, maar zaten paar leuke grappen en gevatheden in, in ieder geval vond één van de kids het erg grappig.
Muzikale intermezzo's waren dan helaas tenenkrommend en die mevrouw ook (niet Claudia de Breij, maar die andere die laatst ook zo irritant door die jubileumuitzending van Zomergasten zat).

*De TV draait door
Drie zendercoordinatoren en we gaan funny home video's doen om 23.00 oudejaarsavond?
Met Matthijs (zat die ook niet op 3?) en Claudia de Breij (die overigens niets deed alleen maar aan tafel zat te lachen, maar misschien was het de bedoeling om ook types als Billy B. nog iets van een warm gevoel te geven).
In ieder geval zaten er wel grappige filmpjes tussen met wat korte gesprekjes, al waren we bang dat de Sinterklaas-inpak-papier-mevrouw rustig tot kwart over twaalf door zou gaan en die Brad Pitt-parodie-filmpjes waren ook niet leuk, nog afgezien van het feit dat ik in het laatste kwartier van 2012 niet zit te wachten op een diepte-interview van Matthijs met de weerman van Omroep Flevoland.

Dan PANIEK!!!! Net wanneer ik de drank aan het bijvullen ben zitten we opeens naar een klok te kijken????
Niks niet gezellig met Matthijs en Claudia aftellen snel doorzappen naar ...

*Nederland 2
The Weather Girls die optreden voor de bejaardensoos van omroep MAX???
Nee, het zijn The Pointer Sisters roept Joy!!!
Ruzie dreigt dus we zappen snel door naar....

*Nederland 3
De Top 2000 is net uitgekomen bij de verrassende nummer 1: Bohemian Rhapsody ....KARAOKE-style!!!
En dus zingen Joy en ik vrolijk mee terwijl de kinderen concluderen dat dat nummer ze wel ergens vaag bekend voorkomt.
Nog een jaartje of 15 en dan gaat het grote zakken beginnen, dus geniet er nog maar even van.

HAPPY @)!#!! .... euh HAPPY 2013!!
Wendy's hele straat is volkomen leeg.
Zelfs het nabij gelegen studentenhuis heeft slechts één zakje sterretjes.
Gelukkig aan de rechterkant hebben ze een drietal Romeinse kaarsen en we hebben dankzij het park een mooi overzicht op de rest van het vuurwerk dat boven de daken uitkomt.
Binnen zingen we nog even mee met Banger Hart van Rob de Nijs....wederom Karaoke-stijl...al lijken Rob en het orkest niet door te hebben dat het nummer veels te langzaam gaat zodat we regelmatig vooruit lopen....dan kondigen ze Glennis Grace aan en gaan wij verder met zappen, naar de enigen die wel weten hoe je een oudejaarsavond afsluit....de Duitsers!!

*Oei en dan zitten we bij de verkeerde duitser.
En zingt Roberto Blanco ons nog even toe.
Fascinerende artiest: neger die Duitse Schlagers zingt....Billy, check it out!!

*Die ZDF-Kultnacht-Die grossten Hits der 80er
Yes, het begint net ... chronologische volgorde vanaf 1980, mooi kunnen we meteen afspreken om rond 1985 naar bed te gaan.
Super Trouper, Que Sera Mi Vida, Kids In America, Do You Really Want To Hurt Me, Too Shy, Relax... en natuurlijk veel Duits/Oostenrijks spul: Da Da Da I Don't Love You You Don't Love Me Aha Aha Aha, Codo, Ein Bisschen Frieden, Live Is Life, Jenseits von Eden en bij Rock Me Amadeus besluiten we naar bed te gaan.

Ergens zo na 12-en besluit één van de kids nog even een filmmarathon te beginnen (Sherlock Holmes 1 en 2, Iron Man 1 en 2, The Avengers), maar dat feest gaat dus mooi niet door...breezertje te veel op waarschijnlijk....al heb ik volgens mij wel één of andere site nu bij mijn favorieten staan waar je deze films dus schijnbaar moeiteloos kan bekijken (LetMeWatchThis).

Geen kater vanmorgen, dus dat valt ook weer mee.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 01 jan 2013, 11:10

Ik heb het godzijdank allemaal gemist.
Zie ook dit topic: http://www.forumnerds.nl/viewtopic.php?f=2&t=8765
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

jackN
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door jackN » 01 jan 2013, 12:23

wendyvortex schreef:Tsja hoort erbij bij oudjaarsavond.....we zullen de hele avond TV kijken.

Is nog redelijk goed verlopen al zal het overeten en drank tot de feestvreugde hebben bijgedragen.

*NOS Jaaroverzicht
Niets verrassends, maar we hadden onlangs de gebeurtenissen zelf nog fff nagelopen en volgens mij was dit vroeger altijd een dag of twee voor oudjaar. Nu gewoon Prime-Time om half 9 zoals het hoort.

*van Muiswinkel
Beetje te beschaafd, maar zaten paar leuke grappen en gevatheden in, in ieder geval vond één van de kids het erg grappig.
Muzikale intermezzo's waren dan helaas tenenkrommend en die mevrouw ook (niet Claudia de Breij, maar die andere die laatst ook zo irritant door die jubileumuitzending van Zomergasten zat).

*De TV draait door
Drie zendercoordinatoren en we gaan funny home video's doen om 23.00 oudejaarsavond?
Met Matthijs (zat die ook niet op 3?) en Claudia de Breij (die overigens niets deed alleen maar aan tafel zat te lachen, maar misschien was het de bedoeling om ook types als Billy B. nog iets van een warm gevoel te geven).
In ieder geval zaten er wel grappige filmpjes tussen met wat korte gesprekjes, al waren we bang dat de Sinterklaas-inpak-papier-mevrouw rustig tot kwart over twaalf door zou gaan en die Brad Pitt-parodie-filmpjes waren ook niet leuk, nog afgezien van het feit dat ik in het laatste kwartier van 2012 niet zit te wachten op een diepte-interview van Matthijs met de weerman van Omroep Flevoland.

Dan PANIEK!!!! Net wanneer ik de drank aan het bijvullen ben zitten we opeens naar een klok te kijken????
Niks niet gezellig met Matthijs en Claudia aftellen snel doorzappen naar ...

*Nederland 2
The Weather Girls die optreden voor de bejaardensoos van omroep MAX???
Nee, het zijn The Pointer Sisters roept Joy!!!
Ruzie dreigt dus we zappen snel door naar....

*Nederland 3
De Top 2000 is net uitgekomen bij de verrassende nummer 1: Bohemian Rhapsody ....KARAOKE-style!!!
En dus zingen Joy en ik vrolijk mee terwijl de kinderen concluderen dat dat nummer ze wel ergens vaag bekend voorkomt.
Nog een jaartje of 15 en dan gaat het grote zakken beginnen, dus geniet er nog maar even van.

HAPPY @)!#!! .... euh HAPPY 2013!!
Wendy's hele straat is volkomen leeg.
Zelfs het nabij gelegen studentenhuis heeft slechts één zakje sterretjes.
Gelukkig aan de rechterkant hebben ze een drietal Romeinse kaarsen en we hebben dankzij het park een mooi overzicht op de rest van het vuurwerk dat boven de daken uitkomt.
Binnen zingen we nog even mee met Banger Hart van Rob de Nijs....wederom Karaoke-stijl...al lijken Rob en het orkest niet door te hebben dat het nummer veels te langzaam gaat zodat we regelmatig vooruit lopen....dan kondigen ze Glennis Grace aan en gaan wij verder met zappen, naar de enigen die wel weten hoe je een oudejaarsavond afsluit....de Duitsers!!

*Oei en dan zitten we bij de verkeerde duitser.
En zingt Roberto Blanco ons nog even toe.
Fascinerende artiest: neger die Duitse Schlagers zingt....Billy, check it out!!

*Die ZDF-Kultnacht-Die grossten Hits der 80er
Yes, het begint net ... chronologische volgorde vanaf 1980, mooi kunnen we meteen afspreken om rond 1985 naar bed te gaan.
Super Trouper, Que Sera Mi Vida, Kids In America, Do You Really Want To Hurt Me, Too Shy, Relax... en natuurlijk veel Duits/Oostenrijks spul: Da Da Da I Don't Love You You Don't Love Me Aha Aha Aha, Codo, Ein Bisschen Frieden, Live Is Life, Jenseits von Eden en bij Rock Me Amadeus besluiten we naar bed te gaan.

Ergens zo na 12-en besluit één van de kids nog even een filmmarathon te beginnen (Sherlock Holmes 1 en 2, Iron Man 1 en 2, The Avengers), maar dat feest gaat dus mooi niet door...breezertje te veel op waarschijnlijk....al heb ik volgens mij wel één of andere site nu bij mijn favorieten staan waar je deze films dus schijnbaar moeiteloos kan bekijken (LetMeWatchThis).

Geen kater vanmorgen, dus dat valt ook weer mee.
Wij kijken na twaalf uur meestal naar de BBC die hun jaarlijkse muziekprogramma hebben. Zitten altijd wel een paar leuke dingen tussen, én je beleeft nogmaals dat het twaalf uur wordt. enigszins met vertedering naar de Dubliners zitten kijken. Niet omdat het zo goed klonk, helemaal niet, maar vanwege de grote nostalgie die het uitstraalde. Nog maar één origineel lid over. De besten (zeker qua stem) waren al jaren geleden overleden. toch blijft het mij wat doen.
Een echte heer gaat eenzaam zijn eigen weg.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 01 jan 2013, 15:41

Gistern op TV Carice van Houten live horen zingen op tv.

Dat mens kan dus echt niet zingen.
Is echt slecht....

Dus blijft de vraag: wat heeft dat wijf gedaan om zoveel media aandacht te krijgen....of nog erger: wat heeft ze gedaan om een platenmaatschappij zo gek te krijgen een bak met geld te investeren in een zangplaat terwijl ze helemaal niet kan zingen? Nou?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 01 jan 2013, 15:50

Ze is bekend.
Ze ziet er goed uit.
Ze wil.

Dat zingen is maar bijzaak.
Extreemlinksche drammert

Richardus