Daar kan ik me wel in vinden.United Hope schreef: ↑29 mei 2018, 20:01is iets anders
-head als een soort suffix
overigens zou The Radio Heads ook veel beter staan

Daar kan ik me wel in vinden.United Hope schreef: ↑29 mei 2018, 20:01is iets anders
-head als een soort suffix
overigens zou The Radio Heads ook veel beter staan
Bettie Serveert vind ik een onwijs leuke bandnaam. Het is dat hun muziek zo zouteloos is.
Ik zal het ongetwijfeld gehoord hebben en er niets aan hebben gevonden, maar die bandnaam irriteert me behoorlijk.gung ho schreef: ↑29 mei 2018, 20:12Bettie Serveert vind ik een onwijs leuke bandnaam. Het is dat hun muziek zo zouteloos is.
Ik vind sowieo bandnamen die een zin of frase zijn ipv een zelfstandig naamwoord (eventueel voorafgegaan door een bijvoegelijk naamwoord), kut.Krautsurfer schreef: ↑29 mei 2018, 20:53Ik zal het ongetwijfeld gehoord hebben en er niets aan hebben gevonden, maar die bandnaam irriteert me behoorlijk.gung ho schreef: ↑29 mei 2018, 20:12Bettie Serveert vind ik een onwijs leuke bandnaam. Het is dat hun muziek zo zouteloos is.
Is imho een goede, geslaagde naam, met een heavy metal umlaut als bonus (Blue Öyster Cult heeft dat fenomeen bedacht toch? Ook een goeie bandnaam, maar saaie muziek). En ik ben niet eens een fulltime fan (bepaalde nummers van ze vind ik erg goed, maar volgens mij zitten er ook veel fillers tussen).
Mee eens.Kryptozoid schreef: ↑29 mei 2018, 23:18Is imho een goede, geslaagde naam, met een heavy metal umlaut als bonus (Blue Öyster Cult heeft dat fenomeen bedacht toch? Ook een goeie bandnaam, maar saaie muziek). En ik ben niet eens een fulltime fan (bepaalde nummers van ze vind ik erg goed, maar volgens mij zitten er ook veel fillers tussen).
Toen ik nog wel 's in bandjes speelde, was dat wel de laatste omschrijving die ik op me geplakt wilde zien.
Het is een omschrijving van de naam, niet de muziek. Als ze gevaarlijk wilden lijken dan hadden ze wel The Polar Bears geheten.Krautsurfer schreef: ↑30 mei 2018, 15:05Toen ik nog wel 's in bandjes speelde, was dat wel de laatste omschrijving die ik op me geplakt wilde zien.
Ja, nee, maar ik ga er vanuit dat je met je naam als band een zekere identiteit wil uitstralen. Dus. Als jouw onschrijving van de naam Arctic Monkeys klopt, en die band is niet jong, dartel en ongevaarlijk, dan is het niet alleen een kutnaam, maar ook nog 'ns slecht gekozen.Flaaks schreef: ↑30 mei 2018, 16:53Het is een omschrijving van de naam, niet de muziek. Als ze gevaarlijk wilden lijken dan hadden ze wel The Polar Bears geheten.Krautsurfer schreef: ↑30 mei 2018, 15:05Toen ik nog wel 's in bandjes speelde, was dat wel de laatste omschrijving die ik op me geplakt wilde zien.
Inderdaad
Klopt, en ook niet dyslectischSiegfried Stahl schreef: ↑27 jun 2018, 18:16U bent toch geen purist?
Dat vonden ze zelf ook, want ze hebben hun naam veranderd naar Oh Sees. Niet dat dat zo veel beter is.
Bekend van de hit:Krautsurfer schreef: ↑19 aug 2018, 21:50Ergens ben ik bang dat er een band bestaat die zichzelf in een hilarische bui zo genoemd hebben.
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten