01. Kies (maximaal) 5 van uw favoriete liedjes van 2020.
02. Zorg dat u over voornoemde nummers beschikt in mp3-formaat. (Tip: https://ytmp3.cc/)
03. Upload voornoemde mp3's naar uw favoriete doch bonafide uploadsite. (Tip: www.wetransfer.com)
04. Stuur de aldus verkregen linkjes naar Rainy Day Woman, via de PM-functie van dit onvolprezen forum.**
05. Vermeld aub welk nummer wat is met welke titel van welke uitvoerende artiest. Hoewel Rainy Day Woman tot veel in staat is, zal zij vermoedelijk niet alle knars-, bliep- en stofzuigertracks op eigen houtje kunnen onderscheiden.
06. Uiterste inzenddatum: Donderdag 31 december 2020, 11:57 uur.
07. Rainy Day Woman zal de aldus ingezonden tracks vervolgens compileren tot de compilatie TRACKLIST 2020, deze uploaden naar haar favoriete doch bonafide uploadsite en de downloadlink vervolgens hier posten.
08. Het luister-, raad- en nomineerfestijn kan beginnen!****
* Oorkapjes niet inbegrepen.
** Rainy Day Woman zal alle inzendingen zo snel mogelijk en met de grootste zorgvuldigheid in behandeling nemen. In drukke tijden is dat niet altijd binnen een dag gebeurd, maar geen zorgen, u krijgt altijd een bevestiging van ontvangst.***
*** Disclaimer: ik heb het vreselijk druk, dat zal in de kerstvakantie hopelijk wat minder worden, maar desalniettemin wil ik mijn lieve medenerds meer dan andere jaren op het hart drukken enig geduld te betrachten in het wachten op reactie, uploading, bekendmaking van uitslagen e.d. Weet: Ik doe het met veel plezier!
**** Rainy Day Woman doet zelf ook mee. Het is medenerds die niet hebben ingezonden maar wel serieus geluisterd hebben, ook toegestaan hun stem uit te brengen. Meer informatie over de luister-, raad- en nomineerprocedure volgt t.z.t.
-----
>>>Download hieronder de Tracklist 2020<<<
En...Rainy Day Woman schreef: ↑24 jan 2021, 21:22Tracklist 2020 Deel DRainy Day Woman schreef: ↑24 jan 2021, 20:56Tracklist 2020 Deel C
Tracklist 2020 Deel E
Dit waren ze!
Informatie over de luister-, raad- en stemprocedure
Niet-inzenders mogen ook luisteren, raden, bespreken en stemmen.
Luister de delen van de Tracklist zo vaak als je wilt.

Raad, bespreek, recenseer in dit topic naar eigen inzicht.
Selecteer na rijp beraad je vijf favoriete nummers, waarbij je het beste nummer op 1 zet en het 4-na-beste nummer op 5. Op jezelf stemmen is niet toegestaan.
Een nadere deadline voor het indienen van de stemmen zal t.z.t. indien nodig nog worden verstrekt, maar ik laat jullie eerst eens even lekker luisteren en bespreken.
Hierna zal Rainy Day Woman de puntentelling op de ingediende stemmen toepassen en de Forumnerds Tracklist 2020 Track van het Jaar 2020 bekendmaken.