Wat zijn nu uw 3 favoriete cd's aller tijden?

Waslijstjes, boodschappenlijstjes, jaarlijstjes en checklijstjes dump ze hier zolang ze maar over muziek gaan
Number9
Knuffelnerd

Re: Wat zijn nu uw 3 favoriete cd's aller tijden?

Bericht door Number9 » 04 feb 2010, 23:01

Funkbass hier, dumbass daar: een heel basorkest!
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 04 feb 2010, 23:02

1ofthemFaces schreef:
Billy Blitzkrieg schreef:
1ofthemFaces schreef: Ik verkeerde in de veronderstelling dat het stompzinig zou zijn Sherlock Holmes te spelen als de oplossing al bij een nerd bekend was.
Een goeie goochelaar geeft zijn geheimen ook niet prijs. :drink:
Billy Blitzkrieg.
De Hans Kazan van het forum. :drink:
Afbeelding
:eek: :worship: :up: :lol:
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 04 feb 2010, 23:03

Billy Blitzkrieg schreef:Laat Iker eerst maar eens een goeie verklaring geven waarom trentemoller wel mega popie is en lulu rouge niet, als ze zoveel op elkaar lijken. Eerder begin ik niet over funkbassen :no: :wave:
Ik doe hiervoor een poging.
Vertel jij nu eens jouw visie?
Extreemlinksche drammert

Romec
Hop hop
Contacteer:

Bericht door Romec » 04 feb 2010, 23:03

Aller tijden.... :nooo:

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 04 feb 2010, 23:05

iKer schreef:
1ofthemFaces schreef:
Een goeie goochelaar geeft zijn geheimen ook niet prijs. :drink:
Billy Blitzkrieg.
De Hans Kazan van het forum. :drink:
Afbeelding
:eek: :worship: :up: :lol:
De Hans Kazan?????

:eek: :eek: :eek: :eek:
Number9, lid nummer 25.

Romec
Hop hop
Contacteer:

Bericht door Romec » 04 feb 2010, 23:06

hmz. Er schieten me zowaar 3 albums te binnen.

1 speed bike - droopy but begone
nick drake - five leaves left
the clash - london calling

drie is wel erg weining eigenlijk :mumble:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 04 feb 2010, 23:09

Zeg Romec, dit is geen muziektopic hoor. :roll:
Extreemlinksche drammert

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 04 feb 2010, 23:16

Slechts drie CD's? Dat is knap lastig, hoeveel CD's heeft Fervid ook alweer uit?
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 04 feb 2010, 23:43

iKer schreef:
Billy Blitzkrieg schreef:Laat Iker eerst maar eens een goeie verklaring geven waarom trentemoller wel mega popie is en lulu rouge niet, als ze zoveel op elkaar lijken. Eerder begin ik niet over funkbassen :no: :wave:
De mijne ligt DUS in het tegenovergestelde van jouw visie besloten; het lijkt niet op elkaar. En de redenen daarvoor heb ik al ruimschoots en herhaaldelijk gegeven. Resumerend; Trenteluller is zo goed als standaard house/techno, volksvermaak voor op de dansvloer (en dus popie) en LR is melancholisch, monotoner en dubby, en dus meer voor de estheten onder ons.
Ook al heb je genoeg kliko luisteraars die alles consumeren en het verschil niet eens horen (zoals u, gezichtennazi en opperklikonerd Flaaks)
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 04 feb 2010, 23:57

Het zijn bij mij LP`s.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 05 feb 2010, 00:03

iKer schreef:
Ook al heb je genoeg kliko luisteraars die alles consumeren en het verschil niet eens horen (zoals u, gezichtennazi en opperklikonerd Flaaks)
Zoals ik al aangaf, zijn zijn samenwerkingsverbanden vaak behoorlijk plat en makkelijk (remixen etc.)

Maar luister deze eens: ligt echt dicht tegen Lulu Rouge aan. No shit.
En vooral: geen standaard house/dance.

Afbeelding

http://rapidshare.com/files/311324098/t ... .part1.rar
(is niet hele plaat, maar luister het ajb even)
Extreemlinksche drammert

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 05 feb 2010, 00:13

Alsof ik die plaat niet ken :crazy:

Heb dat kreng (the last resort) een jaar geleden op de harde schijf gehad , paar x gehoord en toen meteen in de kliko geflikkerd. Ik heb die lulhannes zelfs live in paradiso gezien (in een volle bak die 3 x had kunnen uitverkopen). Iker, je hebt gewoon totaal geen muzikaal gehoor. De produktiesound is idd hetzelfde (logisch. zelfde studio en apparatuur) , maar de sfeer en de stijl is compleet anders. Er staat maar 1 nummer op die last resort die aan lulu rouge doet denken, en dat is het nummer 'nightwalker' (heb 'm inmiddels getraceerd). Voor de rest is het gewoon domme wegwerphouse/ambient/techno voor de massa.
Het is niet voor niks zo immens populair!
Dumbass :nooo:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 05 feb 2010, 00:16

Billy Blitzkrieg schreef:Alsof ik die plaat niet ken :crazy:

Heb dat kreng een jaar geleden al paar x gehoord en toen meteen in de kliko geflikkerd. Iker, je hebt gewoon geen muzikaal gehoor. De produktie is idd hetzelfde, maar de sfeer en de stijl is compleet anders. Er staat maar 1 nummer op die last resort die aan lulu rouge doet denken, en dat is het nummer 'nightwalker' (heb 'm inmiddels getraceerd). Voor de rest is het gewoon domme wegwerphouse/ambient/techno voor de massa.
Wat een gelul.
Heb zelf een paar postjes geleden aangegeven welke verschillen er waren.
En op die plaat staat slechts ambient met wat invloedjes uit house/techno, de rest van de predikaten kan uw geliefde kliko in.

Leer eens lezen en schrijven, oetlul.
Dit is echt een kortzichtige reactie.
Wat je wilt zeggen kan in een lange zin,
de rest is geen onderwerp van discussie, nogal lam van je om nu te suggereren dat ik bepaalde dingen niet zou horen.

Nou, de ballen, hol vat. :down:
Extreemlinksche drammert

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 05 feb 2010, 00:19

Nogmaals, verklaar dan eens, als het zo op elkaar lijkt, waarom trentlul zo immens popie is, en lulu rouge niet eens een halve zaal volkrijgt in paradiso?
Sowieso nauwelijks opgemerkt is door de massa, terwijl trentlul toch overduidelijk zijn medewerking aan die plaat verleend heeft.
Het trentlul klapvlee slikt het niet. Hoe kan dat toch? Als het zo hetzelfde klinkt?

Voordat je een fatsoenlijke verklaring voor deze onlogische constructie en hersenschim van jezelf kan geven ben jij het grootste holle vat on earth :yes: :wave:

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 05 feb 2010, 00:34

Billy Blitzkrieg schreef:Nogmaals, verklaar dan eens, als het zo op elkaar lijkt, waarom trentlul zo immens popie is, en lulu rouge niet eens een halve zaal volkrijgt in paradiso?
Sowieso nauwelijks opgemerkt is door de massa, terwijl trentlul toch overduidelijk zijn medewerking aan die plaat verleend heeft.
Het trentlul klapvlee slikt het niet. Hoe kan dat toch? Als het zo hetzelfde klinkt?

Voordat je een fatsoenlijke verklaring voor deze onlogische constructie en hersenschim van jezelf kan geven ben jij het grootste holle vat on earth :yes: :wave:
iKer schreef:
Billy Blitzkrieg schreef:Alsof ik die plaat niet ken :crazy:

Heb dat kreng een jaar geleden al paar x gehoord en toen meteen in de kliko geflikkerd. Iker, je hebt gewoon geen muzikaal gehoor. De produktie is idd hetzelfde, maar de sfeer en de stijl is compleet anders. Er staat maar 1 nummer op die last resort die aan lulu rouge doet denken, en dat is het nummer 'nightwalker' (heb 'm inmiddels getraceerd). Voor de rest is het gewoon domme wegwerphouse/ambient/techno voor de massa.
Wat een gelul.
Heb zelf een paar postjes geleden aangegeven welke verschillen er waren.
En op die plaat staat slechts ambient met wat invloedjes uit house/techno, de rest van de predikaten kan uw geliefde kliko in.

Leer eens lezen en schrijven, oetlul.
Dit is echt een kortzichtige reactie.
Wat je wilt zeggen kan in een lange zin,
de rest is geen onderwerp van discussie, nogal lam van je om nu te suggereren dat ik bepaalde dingen niet zou horen.

Nou, de ballen, hol vat. :down:
Kinders, laten we dit toppic nou voor muziek bestemmen, en niet voor huistechneutische onffheden.
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 05 feb 2010, 00:36

Billy Blitzkrieg schreef:Nogmaals, verklaar dan eens, als het zo op elkaar lijkt, waarom trentlul zo immens popie is, en lulu rouge niet eens een halve zaal volkrijgt in paradiso?

Ik heb aangegeven dat de sferen verschillen.
Dat deed jij ook.
Denk dat daar de verklaring inzit.
En dat Trentemøller deels erg toegankelijke dingen maakt (zie Trentemøller Cronicles) en LRouge wat minder behapbaar is zal ook qua marketinginzet uit hebben gemaakt.

En uw verklaring? Kommaarkommaarkommaar..!
Extreemlinksche drammert

DRUPGLID
Heeft niks beters te doen

Bericht door DRUPGLID » 05 feb 2010, 07:13

Blogroll, is dat voor bij de koffie? :P
Jedem das Seine

Kees Kietelvlees
Heeft Geen Leven

Bericht door Kees Kietelvlees » 05 feb 2010, 09:03

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
a.k.a. 'The Mosselman'.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 05 feb 2010, 09:52

Oké, eerlijk is eerlijk: ik heb wat onderzoek verricht, en moet wat gas terugnemen.

Het blijkt dat ik zelfs een hele plaat (met vnl. remixwerk, o.a. voor the Knife) weggegooid heb van die Chronicles. De overgebleven plaat heb ik erg weinig beluisterd t.o.v. The Last Resort.
Dit heeft mijn blik ernstig vertroebeld denk ik: The Last Resort is flink minimalistisch (maar niet uitsluitend ambient zoals ik zei). In mijn geheugen is de plaat blijven hangen als verstild werkje, maar dat is het niet, hoewel het erg ingetogen is. Ik luisterde toen veel noise en garagerock, daarom is het als ambient blijven hangen.
De Chroniclesplaat kon me kennelijk niet zo boeien dat ik de helft heb weggeflikkerd. De andere helft heb ik weinig gedraaid.

Denk dat het geheim van Trentemøller is dat (naast dat hij al veel langer bezig is) heel erg divers is. Dansvloerkrakers naast chilloutwerk, met tussendoor een hele hoop remixwerk, o.a. voor megaartiesten als Moby en Röyksopp. Daarbij opgeteld dient dat hij veel heeft getourd, et voila: de analyse is compleet.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 05 feb 2010, 09:54

Neemt niet weg dat ik Lulu Rouge in het verlengde zie van zijn moody chill-outwerk van The Last Resort. Het is die plaat, maar dan verder de melancholie ingedragen door de aanpak met hopeloos klinkende stem en allerlei muzikale tierelantijnen.
Extreemlinksche drammert

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 05 feb 2010, 10:50

Trentemøller is al jaren op de podia bezig en Lulu Rouge komt nog maar net kijken. Verder maakt de medewerking van een grootheid iets onbekends nog niet meteen even groot? Peter Tosh is toch geen Mick Jagger geworden, en Nick Cave geen Kylie Minogue? Billy, jij bent een vol vat hoor, maar dan vol met strontredeneringen.
Voorheen Vlaecks.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 05 feb 2010, 11:02

Flaaks, jij Friese dombo; ten eerste is lulu rouge alweer 2 jaar internationaal aan de weg aan het timmeren (in denemarken zijn ze al veel langer bekend en actief overigens) en hebben ze voor een deel het voorprogramma verzorgt bij de trentlul toernee. Als het hetzelfde zou zjn geweest hadden die trentnazi fans het al lang en breed opgepikt.

Daarnaast is het ultieme bewijs dat het niet op elkaar lijkt, het simpele feit dat ik LR wel goed vind, en trentlul werkelijk geen zak aan. En dat laatste is niet omdat trentlul bekender is (ik ben immers ook mega liefhebber van Air.. nog veel bekender en groter) maar omdat zijn kutmuziek gewoon een totaal andere richting uitslaat. De nuances liggen compleet anders (en nuance is dan nog eufemistisch uitgedrukt; het is gewoon een torenhoog verschil).
Jullie lapzwansen horen eenzelfde soort produktie, en plaatsen het meteen in dezelfde hoek.
Lulu rouge lijkt meer op rhytm & sound dan op die trentlul hoor. Het is monotoon, gelaagd, melancholisch en heeft een onmiskenbare zware dubfeel. Allemaal zaken die ik niet terughoor bij die trenteikel. Dat is gewoon nietszeggend achtergrondbehang met een domme housebeat eronder (althans, die last resort laat... die ik zo slecht en vluchtig vond dat ik me niet verder in die lulhannes heb verdiept)

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 05 feb 2010, 11:18

Billy Blitzkrieg schreef:Flaaks, jij Friese dombo; ten eerste is lulu rouge alweer 2 jaar internationaal aan de weg aan het timmeren (in denemarken zijn ze al veel langer bekend en actief overigens) en hebben ze voor een deel het voorprogramma verzorgt bij de trentlul toernee. Als het hetzelfde zou zjn geweest hadden die trentnazi fans het al lang en breed opgepikt.

Daarnaast is het ultieme bewijs dat het niet op elkaar lijkt, het simpele feit dat ik LR wel goed vind, en trentlul werkelijk geen zak aan. En dat laatste is niet omdat trentlul bekender is (ik ben immers ook mega liefhebber van Air.. nog veel bekender en groter) maar omdat zijn kutmuziek gewoon een totaal andere richting uitslaat. De nuances liggen compleet anders (en nuance is dan nog eufemistisch uitgedrukt; het is gewoon een torenhoog verschil).
Jullie lapzwansen horen eenzelfde soort produktie, en plaatsen het meteen in dezelfde hoek.
Lulu rouge lijkt meer op rhytm & sound dan op die trentlul hoor. Het is monotoon, gelaagd, melancholisch en heeft een onmiskenbare zware dubfeel. Allemaal zaken die ik niet terughoor bij die trenteikel. Dat is gewoon nietszeggend achtergrondbehang met een domme housebeat eronder (althans, die last resort laat... die ik zo slecht en vluchtig vond dat ik me niet verder in die lulhannes heb verdiept)
Zevenmaal 'lul' in één stukje... Nou nou, wat een peniele fixatie toch... :nooo:
Number9, lid nummer 25.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 05 feb 2010, 12:15

Zou Billy echt al problemen met z'n apparaat hebben? :')
Extreemlinksche drammert

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 05 feb 2010, 13:08

:nono: Apparat.
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 05 feb 2010, 16:43

Afbeelding

Ken ik niet? Wie ,wat, waar?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 05 feb 2010, 18:12

Afbeelding
Afbeelding

en op een gedeelde 3e plaats :drink:
Afbeelding / Afbeelding / Afbeelding
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 05 feb 2010, 20:43

Heeee..die faith no more heb ik volgens mij ook nog ergens op de computer staan....vanavond toch eens luisteren.
Johnny Lydon 1983

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 05 feb 2010, 21:53

Billy Blitzkrieg schreef:Flaaks, jij Friese dombo; ten eerste is lulu rouge alweer 2 jaar internationaal aan de weg aan het timmeren (in denemarken zijn ze al veel langer bekend en actief overigens) en hebben ze voor een deel het voorprogramma verzorgt bij de trentlul toernee. Als het hetzelfde zou zjn geweest hadden die trentnazi fans het al lang en breed opgepikt.

Je blijft reutelen, Billy. Lulu Rouge is 2 jaar bezig, nou, nou, en wanneer waren ze dan precies in Paradiso? Trentemøller timmert al sinds 1997 aan de weg. Ook heeft hij in die tijd de grote festivals mogen aandoen, zoals ik zelf heb mogen ervaren. Geen wonder dat hij veel bekender is en daardoor veel meer mensen aantrekt. Het argument van jou dat de verschillen in hoeveelheid publiek bij hun laatste concerten een verschil in muzieksoort en kwaliteit impliceert is ronduit bagger.

Je volgende poging is nog hilarischer: er is een verschil in kwaliteit omdat Billy dat vindt. Nou laat ik het nog sterker zeggen: Lulu Rouge is beter dan Trentemøller omdat ik, Flaaks, dat vind, en om dezelfde reden zijn de Arctic Monkeys nóg veel beter.
Voorheen Vlaecks.

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 05 feb 2010, 21:58

Nou kan Blitzkrieg enorm in de ruimte zwetsen.
In dit geval, echter heeft hij een punt.
Dat de productionele overeenkomst de voornamelijkste is ben ik wel met em eens.
Ik begrijp zijn omschrijving wel. :drink:
Verder verwart hij zijn voorkeur voor monotome hallucinagene doomdub met de objectieve kwaliteitstandaard.

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 05 feb 2010, 22:06

1ofthemFaces schreef:Nou kan Blitzkrieg enorm in de ruimte zwetsen.
In dit geval, echter heeft hij een punt.
Dat de productionele overeenkomst de voornamelijkste is ben ik wel met em eens.
Ik begrijp zijn omschrijving wel. :drink:
Verder verwart hij zijn voorkeur voor monotome hallucinagene doomdub met de objectieve kwaliteitstandaard.
Die paar zaken waar hij gelijk heeft, daar ga ik natuurlijk niet tegenin. :drink:
Voorheen Vlaecks.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 05 feb 2010, 22:08

Dat zeg ik ook de hele tijd, One of Them Faecaliën :protest:
Extreemlinksche drammert

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 05 feb 2010, 22:10

Al sinds jaar en dag mijn top 3, maar ik draai ze zelden, want ik moet er nog lang mee toe:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Voorheen Vlaecks.

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 05 feb 2010, 22:12

iKer schreef:Dat zeg ik ook de hele tijd, One of Them Faecaliën :protest:
:love:
Jij was de enige die inzag dat Homey Dont Play Dat überfunky is (hier op ht forum dan) :drink:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 05 feb 2010, 22:17

Even offtopic:
Ik zou mijn platen niet weten eigenlijk.

Eentje wel.
Het briljante debuut van die o zo foute (mawaah, valt wel mee eigenlijk) maar o zo lekkere powerpopband:

Afbeelding

Voor de rest misschien deze:

Afbeelding (Hele goede kandidaat)

en deze:
Afbeelding
Extreemlinksche drammert

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 05 feb 2010, 22:42

Siegfried Stahl schreef:Afbeelding

Ken ik niet? Wie ,wat, waar?
The Crack-The Ruts (Virgin-1979)

Aanbevelenswaardig zeker in combinatie met single-compilatie "Grin And Bear It".
Is een cheopo-CD waar beiden opstaan.

Streetpunk met wat reggae/ska-invloeden.

Klassieke songs: Babylon's Burning, Something That I Said
Op Grin And Bear It ook nog: Staring At The Rude Boys en In A Rut

Link

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 05 feb 2010, 22:48

Met alle respect Wendy, maar ik vind dit eigenlijk een beetje suf. Zulke muziek deed The Clash toch veel beter? Of is dit ene nummer niet representatief?
Voorheen Vlaecks.

wendyvortex
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door wendyvortex » 05 feb 2010, 22:58

Ik vind The Clash een beetje suf :oops:

Maarre merendeel gaat iets meer de streetpunk/Sham 69 kant op.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 06 feb 2010, 11:13

Natuurlijk heb ik gelijk stelletje lamlullen. Dat Lulu Rouge helemaal niet op trentluller lijkt zoals die lame ass van een iker beweerde. En ook heb ik gelijk dat OMDAT het niet op elkaar lijkt (lees: Lulu rouge geen domme ambient/techno/house is) het ook niet zo popie is als die trenteikel.
Dat verhaal van Flaaks dat dat komt omdat trentlul al 12 jaar aan de weg timmert snijdt geen hout. Voorbeelden te over van acts en bands die nog maar net bestaan en meteen al het klapvee aantrekken (vaak ook juist de kul die Flaaks zo waardeert).
Roem wordt in deze internet tijden al lang niet meer bepaald door hoe lang iemand bezig is. Een hapklare hippe sound, een slimme marketing strategie, en het klapvee is om.

En het beste bewijs was wel degelijk dat het niet op elkaar lijkt omdat ik dat zo hoor. Ik heb namelijk ITT die lapswanzen hier een goed (en zeer kritisch) muzikaal gehoor. Daarom vind ik ook zoveel dingen van tegenwoordig volkomen kut. Zo'n Flaaks kan dat argument wel wegwuiven, maar dat is omdat hij zichzelf er tegen afzet (dat het niet opgaat als hij iets goed of niet goed of gelijkend vind klinken). Wel, in ZIJN geval klopt zo'n redenatie idd niet, omdat hij bij uitstek het verschil JUIST niet hoort tussen kwaliteit en bagger. daar staat ie om bekend, maar wordt ie helaas niet voor behandeld.

Wat een klojo's ook op dit forum. Werkelijk niks wordt gehoord of gesnapt. En als je ze onder tafel lult doen ze ineens net alsof ze altijd al hebben gezegd wat ondergetekende beweert (zo'n Iker die nu ineens doodleuk gaat beweren dat ie ook heeft gezegd dat alleen de produktie van LR en trentlul op elkaar gelijken :crazy: )

Ik word zo moe van die sukkels hier af en toe. :yawn:

Trash
Heeft niks beters te doen
Contacteer:

Bericht door Trash » 06 feb 2010, 11:22

Billy Blitzkrieg schreef:Natuurlijk heb ik gelijk stelletje lamlullen. Dat Lulu Rouge helemaal niet op trentluller lijkt zoals die lame ass van een iker beweerde. En ook heb ik gelijk dat OMDAT het niet op elkaar lijkt (lees: Lulu rouge geen domme ambient/techno/house is) het ook niet zo popie is als die trenteikel.
Dat verhaal van Flaaks dat dat komt omdat trentlul al 12 jaar aan de weg timmert snijdt geen hout. Voorbeelden te over van acts en bands die nog maar net bestaan en meteen al het klapvee aantrekken (vaak ook juist de kul die Flaaks zo waardeert).
Roem wordt in deze internet tijden al lang niet meer bepaald door hoe lang iemand bezig is. Een hapklare hippe sound, een slimme marketing strategie, en het klapvee is om.

En het beste bewijs was wel degelijk dat het niet op elkaar lijkt omdat ik dat zo hoor. Ik heb namelijk ITT die lapswanzen hier een goed (en zeer kritisch) muzikaal gehoor. Daarom vind ik ook zoveel dingen van tegenwoordig volkomen kut. Zo'n Flaaks kan dat argument wel wegwuiven, maar dat is omdat hij zichzelf er tegen afzet (dat het niet opgaat als hij iets goed of niet goed of gelijkend vind klinken). Wel, in ZIJN geval klopt zo'n redenatie idd niet, omdat hij bij uitstek het verschil JUIST niet hoort tussen kwaliteit en bagger. daar staat ie om bekend, maar wordt ie helaas niet voor behandeld.

Wat een klojo's ook op dit forum. Werkelijk niks wordt gehoord of gesnapt. En als je ze onder tafel lult doen ze ineens net alsof ze altijd al hebben gezegd wat ondergetekende beweert (zo'n Iker die nu ineens doodleuk gaat beweren dat ie ook heeft gezegd dat alleen de produktie van LR en trentlul op elkaar gelijken :crazy: )

Ik word zo moe van die sukkels hier af en toe. :yawn:
Haha. Wat een briljante binnenkomer weer. Je begint steeds meer te lijken op Fred Schuit. Ben benieuwd of je ook al de uiterlijke kenmerken van hem begint aan te nemen.

Afbeelding
"Maar zal Planet Trash ( :bounce: ) idd weer eens wat vaker visiteren.. het enige kwalitatieve lichtpuntje op het web qua muzikale underground"

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 06 feb 2010, 11:23

:lol:

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 06 feb 2010, 11:46

De orginel Fred Schuit; Alf Garnet
[
Link
Johnny Lydon 1983

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 06 feb 2010, 12:01

Wie is Fred schuit nou weer? Klinkt als een Rotterdammer. Daarmee wens ik al helemaal niet geassocieerd te worden.

Daarnaast is wat ik beweer allerminst lariekoek. Dat het door een aantal sukkels alhier zo wordt opgevat is heel logisch, maar doet niets af aan de relevantie van mijn stellingen. Integendeel zelfs :up:

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 06 feb 2010, 12:04

Billy Blitzkrieg schreef:Wie is Fred schuit nou weer? p:

U weet niet veel he?
En toch zo,n grote mond.
Net als Fred Schuit.
Johnny Lydon 1983

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 06 feb 2010, 12:07

Tsja, ben niet zo cultureel ontwikkeld dat de naam Fred schuit me iets zegt, zoals bij velen als jullie.
Ik zal 'm s ff googlen

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 06 feb 2010, 12:10

Rijk de Gooier als brompot in een gezellige familie TV serie lees ik. Dus dat soort programma's kijken jullie allemaal massaal? Nu snap ik ook meteen waar dat onderontwikkelde muzikale gehoor van de meesten hier vandaan komt.

Stelletje ski-hut nerds :roll:

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 06 feb 2010, 12:15

Billy Blitzkrieg schreef:Rijk de Gooier als brompot in een gezellige familie TV serie lees ik. Dus dat soort programma's kijken jullie allemaal massaal? Nu snap ik ook meteen waar dat onderontwikkelde muzikale gehoor van de meesten hier vandaan komt.

Stelletje ski-hut nerds :roll:

Tamelijk aanmatigend voor iemand die naar expeditie Robinson kijkt. :lol:
Johnny Lydon 1983

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 06 feb 2010, 12:19

Volg ik al 2 seizoenen niet meer hoor :nono:
Na de dood van die Ernst nog wat hasselkut ben ik afgehaakt

Ik heb slechts 2 zondes: Peter R de Vries en Boer zoekt vrouw

Verder kijk ik qua TV heeeeeeeeeel af en toe DWDD (hangt van de gasten af) en wat voetbalpraatprogramma's maar verder enkel cultureel verantwoorde programma's en goeie films B-)

Het laatste waar ik naar kijk zijn wel gezellige familiefeuilletons :puke:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 06 feb 2010, 12:23

waarom verantwoorden tegenover een stelletje debielen :?

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 06 feb 2010, 12:25

Richardus schreef:waarom verantwoorden tegenover een stelletje debielen :?
Omdat ik een forumnerd ben en dus niks beters heb te doen? :?

Plaats reactie