GEDACHTEN OVER RACISME.

Heeft Mark, Maxime, Geert, Diederik, Emiel, Jolande / Tofik, Alexander, Arie, Kees, Marianne of een andere waardeloze politicus weer iets nutteloos besloten? Spuw dan hier uw gal.
Krautsurfer
Meganerd

Re: GEDACHTEN OVER RACISME.

Bericht door Krautsurfer » 15 jul 2020, 13:03

If I were black, and I lived here
I'd want to be, a big man in the FBI or the CIA
But as I'm not and of course I don't
And as I'm free white and twenty-one
I don't need more power than I've got
Except for some times when I'm broke

Link
was performed automatically. Please contact the moderators if you have any questions or concerns. I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators if you have

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 15 jul 2020, 13:23

Wat is een zwarte man op de maan?
Far beyond the tides of time

Facilitator, katalysator, transformator

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 15 jul 2020, 13:56

Richardus schreef:
15 jul 2020, 13:23
Wat was die ook alweer...

Een goed begin?

Nee wacht, da's een andere.

Oh ja:
Een astronaut, racistiche eikel.
Dat was het antwoord.
was performed automatically. Please contact the moderators if you have any questions or concerns. I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators if you have

Rainy Day Woman
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Rainy Day Woman » 15 jul 2020, 14:14

Louis Armstrong.
Ceci n'est pas un onderschrift.

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 15 jul 2020, 15:29

I did away my dictionary.
It was full of N-words.
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.
˙uǝpɐɹƃ 08Ɩ ɯɹǝɥɔsplǝǝq ʍn ǝoʇɹǝᴉɥ ᴉɐɐɹp ˙ʇɟᴉɹɥɔsuǝʌoq uǝǝ ɹooʌ ƃǝouǝƃ looƆ

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 15 jul 2020, 16:07

Krautsurfer schreef:
15 jul 2020, 13:56
Richardus schreef:

Een astronaut
Precies. Ik hoorde vanmorgen dat daar elders langer over gedaan werd. Gedoe over "waarom een zwarte" en geijkte moppen-antwoorden zoals "verdwaald" blabla tot iemand met dat meest logische antwoord kwam. Het was mijn eerste abrupte antwoord toen m'n cliënt me die vraag voorlegde. Waarom zou je er meer bij denken? :?

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 15 jul 2020, 16:41

Richardus schreef:
15 jul 2020, 16:07
Krautsurfer schreef:
15 jul 2020, 13:56
Richardus schreef:

Een astronaut
Precies. Ik hoorde vanmorgen dat daar elders langer over gedaan werd. Gedoe over "waarom een zwarte" en geijkte moppen-antwoorden zoals "verdwaald" blabla tot iemand met dat meest logische antwoord kwam. Het was mijn eerste abrupte antwoord toen m'n cliënt me die vraag voorlegde. Waarom zou je er meer bij denken? :?
Omdat het klinkt als een flauw raadsel. (Wat is een erwt met een gewei, dat werk)
Dus dan is het meest logische antwoord meestal niet goed.
Dat in combi met de oververhitte discussie van de laatste tijd...

Ik moest denken aan:
"wat is een neger in de Middellandse zee"
En daar was het antwoord 'een begin'.
:erm:

Zodoende.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 15 jul 2020, 16:49

Een zwemmer.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 16 jul 2020, 12:29

HIER OOK MAAR EVEN POSTEN:
Kees Kietelvlees schreef:
13 jul 2020, 11:26
Wilders zegt alleen minder criminele Marokkanen te willen...
Kortom racist iKer, je bent in goed gezelschap!
DOMOOR.
Wilders zegt niet 'alleen minder criminele Marokkanen te willen'.

Link

Is de definitieve juridische uitspraak in dit 'Minder, minder, minder'- proces er al? Erg benieuwd wat de exacte tekst daarvan zal zijn. Qua context heeft Kees enigszins gelijk met 'criminele Marokkanen'. Maar de uitspraak was in een tijd waarin Wilders de cultureel discriminatoire hetze tegen 'de islam' tot het uiterste doorvoerde. En hij spreekt hier over 'Minder Marokkanen', in plaats van 'Minder criminele Marokkanen'.

Job Cohen zei op een gegeven ogenblik dat de situatie hem sterk deed denken aan wat zijn moeder hem verteld had over de jaren dertig. Die verwijzing was uiteraard volkomen terecht. iKer heeft ook steeds dat verband gezien.

Overtuig jezelf. Kijk eens Fitna op dezelfde avond als Der Ewige Jude. Sommige redeneringen zijn verwant. Wat iKer vooral tegen de borst heeft gestoten evenwel was Wilders stemmingmakerij over 'tientallen miljoenen moslims' die uit Europa verwijderd zouden moeten worden. De link hiernaar is onderstaand. Op dat moment (2009) zouden er circa 50+ miljoen moslims in Europa leven. Op een totale bevolking van naar schatting 830,4 miljoen.

WILDERS OP DEENSE TV (Eng. subtitles)
https://www.youtube.com/watch?v=IoeVcslBwgg
(Kijken! Een erg interessant interview, vooral ook vanwege de schijnbare tegenstellingen in zijn uitspraken)

FITNA
https://www.dailymotion.com/video/x8byxi

DER EWIGE JUDE (Eng. subtitled)
https://archive.org/details/TheEternalJ ... geJude1940
'Er is voldoende mis in Nederland dat niets te maken heeft met cultuur of identiteit om het ongenoegen te verklaren' -Ewald Engelen, 2017

Kees Kietelvlees
Heeft Geen Leven

Bericht door Kees Kietelvlees » 16 jul 2020, 13:37

iKer schreef:
16 jul 2020, 12:29
DOMOOR.

Link

Is de definitieve juridische uitspraak in dit 'Minder, minder, minder'- proces er al? Erg benieuwd wat de exacte tekst daarvan zal zijn. Qua context heeft Kees enigszins gelijk met 'criminele Marokkanen'. Maar de uitspraak was in een tijd waarin Wilders de cultureel discriminatoire hetze tegen 'de islam' tot het uiterste doorvoerde. En hij spreekt hier over 'Minder Marokkanen', in plaats van 'Minder criminele Marokkanen'.

Job Cohen zei op een gegeven ogenblik dat de situatie hem sterk deed denken aan wat zijn moeder hem verteld had over de jaren dertig. Die verwijzing was uiteraard volkomen terecht. iKer heeft ook steeds dat verband gezien.

Overtuig jezelf. Kijk eens Fitna op dezelfde avond als Der Ewige Jude. Sommige redeneringen zijn verwant. Wat iKer vooral tegen de borst heeft gestoten evenwel was Wilders stemmingmakerij over 'tientallen miljoenen moslims' die uit Europa verwijderd zouden moeten worden. De link hiernaar is onderstaand. Op dat moment (2009) zouden er circa 50+ miljoen moslims in Europa leven. Op een totale bevolking van naar schatting 830,4 miljoen.

(Kijken! Een erg interessant interview, vooral ook vanwege de schijnbare tegenstellingen in zijn uitspraken)

FITNA

Euh, ga jij mij nu overtuigen dat Wilders niet deugd? :crazy: Ik geloof niet dat de strekking van mijn tekst was dat de ideeën van Wilders koosjer zijn. De strekking was dat jouw teksten van dezelfde redeneertrant zijn als de racistische en opruiende teksten van Wilders. Kortom, je bent in uitstekend gezelschap zou ik zeggen. En het doet mij deugd dat jij dat ook erkent :up:
a.k.a. 'The Mosselman'.

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 16 jul 2020, 15:44

Krautsurfer schreef:
15 jul 2020, 16:41
Ik moest denken aan:
Afbeelding
And I shall baffle you with cabbages and rhinoceroses in the kitchen.

MarkS
Heeft ECHT geen Leven
Contacteer:

Bericht door MarkS » 16 jul 2020, 19:45

Ysfoxy schreef:
16 jul 2020, 15:44
Krautsurfer schreef:
15 jul 2020, 16:41
Ik moest denken aan:
Afbeelding
:up:
It's a question of mind over matter. I don't mind, and you don't matter.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 17 jul 2020, 08:26

iKer schreef:
16 jul 2020, 12:29
DOMOOR.

Link

FITNA

Niet zo schreeuwen, dat brengt coronarisico's met zich mee.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 jul 2020, 08:29

Minder Marokkanen, minder Turken, minder Syriërs, minder Italianen, minder Duitsers, minder Nederlanders, minder mensen! Minder! Minder! Minder! :bounce:

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 17 jul 2020, 13:51

Richardus schreef:
17 jul 2020, 08:29
Minder , minder , minder, minder , minder , minder , minder ! Minder! Minder! Minder! :bounce:
Richardus
Meganerd
:nooo:

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 17 jul 2020, 14:03

Ysfoxy schreef:
17 jul 2020, 13:51
Richardus schreef:
17 jul 2020, 08:29
Minder , minder , minder, minder , minder , minder , minder ! Minder! Minder! Minder! :bounce:
Richardus
Meganerd
:lol:
Yep..
Ik had al 'ns voorgesteld dat als je minder mensen wilt je toch ergens moet beginnen, en als je dan toch de wereld wilt verbeteren, begin dan bij jezelf.
Maar dat werd me niet in dank afgenomen.
Enfin.
Richardus heeft zich (voor zover wij weten) niet voortgeplant, dus an sich is-ie goed bezig.
:up:

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 17 jul 2020, 14:06

Daarbij heeft-ie natuurlijk wel gelijk.
D'r zijn zat mensen inmiddels.
Als we nou allemaal minder dan 2.1 kinderen krijgen, dan neemt de bevolking gestadig af.
Ik las laatst ergens dat de wereldbevolking nog een jaartje of vijftig, zestig door zal groeien om een piek te bereiken van dik 10 miljard mensen, maar daarna zal gaan afnemen omdat wereldwijd mensen dan dus minder dan 2.1 kinderen gaan krijgen.

Dat moeten we nog maar zien natuurlijk, maar het geeft hoop.

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 17 jul 2020, 19:01

En toch is het een ingewikkeld thema..ik beperk me nu even tot de Zwarte Piet discussie..

Ja, Met Zwarte Piet doen blanke Hollanders een Moor na...ooit heersers in Spanje....lang geleden...en wij vieren een sinterklaasfeest (een Turk) voor de kindjes op 5 december...en dan doet er één net of hij Sinterklaas is en een paar anderen doen net of ze Moren zijn...schminken hun gezicht zwart en trekken een gek pak aan.

Nu vindt de vereniging Kick Zwarte Piet out dat het allerergste dat er is. Racisme van het zuiverste water...Een paar blanken die met een zwart gezicht kinderen willen vermaken...Ze zouden ze het liefst recht in hun bek willen schoppen...

En dan vraag ik mij af; is het nu echt allemaal zo erg? Want; is het racisme? Ik bedoel...degene die Sinterklaas nadoet is niet zo sympathiek...kan je zo maar voor straf in de zak stoppen en meenemen naar Spanje...de horror....maar daar is dan altijd wel de verzachtende factor in de persoon van Zwarte Piet...Ho ho Sinterklaas ..is dat nu echt wel nodig? En dan draait de Sint bij, het jong krijgt toch een cadeautje en alles is weer in orde.

Maar hoe ik mijn best ook doe....ik zie er geen racisme in...dus ;vertel.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

David
Wannabe Forumnerd

Bericht door David » 17 jul 2020, 20:01

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik ook geen racisme zie in dat sprookjesfiguur van zwarte Piet.
Maar de hele boosdoener is natuurlijk die gelovige onderwijzer Jan Schenkman die rond 1850 een overduidelijke zwarte knecht introduceert in de sinterklaascultus, en dat terwijl de slavernij toen nog bestond in de Nederlandse koloniëen.
Vandaar dat die BLM types een directe link proberen te leggen tussen zwarte piet en slavernij. Tezamen met dat black facing argument.

Ikzelf vind die link te gezocht. Ook al omdat zwarte Piet de laatste decennia allang geen slaafs knechtje meer is met dikke lippen, grote oorringen en een dom accent maar eerder een hipsterfiguur die een oude hulpeloze bejaarde liefdevol helpt met pakjes bezorgen. En die roe en nare gewoonte om kindjes in een zak naar Spanje sturen is ook allang verdwenen. Als er iemand tegenwoordig bekaaid van af komt qua imago is het de steeds senieler wordende Sinterklaas wel. Beetje mosterd na de maaltijd discussie dus. Net als het oprakelen van dat slavernij verleden. Alsof deze generatie daar iets aan kan doen en/of veranderen.

Maar goed, Sieg wilde een verklaring waarom sommigen racisme zien in zwarte Piet en dat staat in de eerste alinea van mijn postinkje.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 jul 2020, 21:38

Krautsurfer schreef:
17 jul 2020, 14:03

Ik had al 'ns voorgesteld dat als je minder mensen wilt je toch ergens moet beginnen, en als je dan toch de wereld wilt verbeteren, begin dan bij jezelf.
Had je d'r ook nog dank voor willen hebben?! Sjongejongejonge :nooo:

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 17 jul 2020, 22:01

Link

Ach zo...
Johnny Lydon 1983

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 18 jul 2020, 14:29

Richardus schreef:
17 jul 2020, 21:38
Krautsurfer schreef:
17 jul 2020, 14:03

Had je d'r ook nog dank voor willen hebben?! Sjongejongejonge :nooo:
Het was goedbedoeld advies.

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 18 jul 2020, 14:56

Siegfried Stahl schreef:
17 jul 2020, 19:01
Een paar blanken die met een zwart gezicht kinderen willen vermaken...
Nou...

Afbeelding

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 18 jul 2020, 16:52

Ysfoxy schreef:
18 jul 2020, 14:56
Siegfried Stahl schreef:
17 jul 2020, 19:01
Een paar blanken die met een zwart gezicht kinderen willen vermaken...
Nou...

Afbeelding
Ook een beetje in een notendop wat het feest tot pokkenfeest maakt: kinderen vinden het helemaal niet echt leuk.

Anyway, enerzijds snap ik verstokte conservatieven als David en Sieg, anderzijds snap ik KOZP wel.

Persoonlijk lijkt mij de best keuze voor gekleurde pieten voor de hand liggen.
Kinderen zijn zo flexibel als de neten, over 5 jaar hoor je er geen kind meer over lullen. Zo gaat dat althans hier om me heen merk ik, waar zwarte piet zo ongeveer verdwenen is.

Maar rechtsextremisten, hooligans en overigen kunnen deze mentale flexibiliteit niet opbrengen. Hun ego staat ze kennelijk in de weg. Of hun opvatting dat cultuur een statisch iets is. Zo interpreteer ik dat tenminste.
Ook merk ik dat op het platteland wat ik als alledaags racisme beschouw niet als dusdanig wordt gezien. In sommige appgroepen plattelanders aan deelnemen is een grap met racistische ondertoon vrij gewoon. Op het platteland overleeft zwarte piet overal naar ik verwacht. Deze culturele breuk tussen stad en platteland is wel een dingetje.

Wisten we trouwens dat op verzoek van de Amerikaanse troepen in 1945 zwarte piet tijdelijk verboden was?
'Er is voldoende mis in Nederland dat niets te maken heeft met cultuur of identiteit om het ongenoegen te verklaren' -Ewald Engelen, 2017

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 18 jul 2020, 16:55

iKer schreef:
18 jul 2020, 16:52
Wisten we trouwens dat op verzoek van de Amerikaanse troepen in 1945 zwarte piet tijdelijk verboden was?
Maar bij thuiskomst mochten de zwarte soldaten dan weer gewoon van een ander fonteintje drinken.

David
Wannabe Forumnerd

Bericht door David » 18 jul 2020, 16:58

iKer schreef:
18 jul 2020, 16:52

Anyway, enerzijds snap ik verstokte conservatieven als David en Sieg, anderzijds snap ik KOZP wel.

Zo conservatief ben ik niet hoor. Van mij mag dat hele pietenfestijn best aangepast worden.
Ik leg alleen uit waarom ik het geen racisme vind.
Maar zo vind ik zo'n beetje 75 % van wat die BLM beweging allemaal als racisme benoemt geen racisme.
Betekent alleen niet automatisch dat ik binnen die 75 % tegen verandering ben. Ook niet actief voor. Ik sta er gewoon sceptisch in.
En voor 25 % vind ik dat BLM echt een punt heeft.

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 18 jul 2020, 17:09

Johnny Lydon 1983

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 18 jul 2020, 19:41

David schreef:
18 jul 2020, 16:58
Maar zo vind ik zo'n beetje 75 % van wat die BLM beweging allemaal als racisme benoemt geen racisme.
Ondanks dat ik me er verder niet in verdiep denk ik dat BLM wel een punt heeft als het stelt dat er (institutioneel) racisme is, en extreem politiegeweld, en racial profiling. Het is bizar dat er nog steeds zo'n enorme ongelijkheid tussen blank en zwart is in de VS. Anderzijds weet ik niet exact wat die 75% van jou is, dus ik laat het verder maar rusten. Het lijkt mij nogal een extreem getal eerlijk gezegd.

Daarnaast heb ik hier in Nederland wel bij donkere mensen gemerkt dat ze een soort van 'bang' zijn voor witten. Een buurman die een bepaalde baan niet nam omdat hij achterdochtig was over het personeel, en hoe hij behandeld zou worden. Het was magazijnwerk. iKer heeft dat in het verleden zelf gedaan, en first hand gemerkt hoe racistisch sommigen zich daar uiten. Heb daar toen letterlijk meermalen 'negers zijn lui' horen zeggen.
Een student van me (ook rond de vijftig) vertelde van veel incidenten uit zijn loopbaan in een drukkerij die ik als racistisch zou bestempelen. Een andere student van me die niet in het Gooi wil werken omdat hij bang is voor de houding van de bevolking, hetgeen denk ik terecht is.
Dit alles marginaliseert donkere mensen.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 18 jul 2020, 19:54

Siegfried Stahl schreef:
18 jul 2020, 17:09

Link
:lol:

David
Wannabe Forumnerd

Bericht door David » 19 jul 2020, 10:10

iKer schreef:
18 jul 2020, 19:41
David schreef:
Ondanks dat ik me er verder niet in verdiep denk ik dat BLM wel een punt heeft als het stelt dat er (institutioneel) racisme is, en extreem politiegeweld, en racial profiling. Het is bizar dat er nog steeds zo'n enorme ongelijkheid tussen blank en zwart is in de VS. Anderzijds weet ik niet exact wat die 75% van jou is, dus ik laat het verder maar rusten. Het lijkt mij nogal een extreem getal eerlijk gezegd.

Daarnaast heb ik hier in Nederland wel bij donkere mensen gemerkt dat ze een soort van 'bang' zijn voor witten. Een buurman die een bepaalde baan niet nam omdat hij achterdochtig was over het personeel, en hoe hij behandeld zou worden. Het was magazijnwerk. iKer heeft dat in het verleden zelf gedaan, en first hand gemerkt hoe racistisch sommigen zich daar uiten. Heb daar toen letterlijk meermalen 'negers zijn lui' horen zeggen.
Een student van me (ook rond de vijftig) vertelde van veel incidenten uit zijn loopbaan in een drukkerij die ik als racistisch zou bestempelen. Een andere student van me die niet in het Gooi wil werken omdat hij bang is voor de houding van de bevolking, hetgeen denk ik terecht is.
Dit alles marginaliseert donkere mensen.
Wat mij persoonlijk opvalt bij zwarte mensen die ik wel eens spreek is dat de maatschappelijk geslaagden onder hen nauwelijks tot niet met discriminatie te maken zeggen te hebben gehad. De minder maatschappelijk geslaagden des te meer. Wat mij dan weer doet afvragen of het niet vooral een klasse-probleem is. En dat de losers (oneerbiedig gezegd) het niet slagen wijten aan racisme terwijl het niet slagen eigenlijk andere oorzaken heeft.

Oftewel; het gevoel gediscrimeerd te worden op basis van huidskleur kan ook in het hoofd van diegene zitten. Maar misschien heeft die afwijzing soms/vaak veel meer te maken met karakter, uitstraling, of gebrek aan competenties, sociale vaardigheden of intellect.

Hoe anders te verklaren dat sommige mensen met een kleurtje nooit last hebben van racisme en anderen juist heel veel?

(Waarmee ik niet wil zeggen dat racisme niet bestaat in Nederland. Maar het wordt misschien wel erg overtrokken door de BLM beweging alhier. En worden zaken wel erg snel in het racisme hoekje gezet).

David
Wannabe Forumnerd

Bericht door David » 19 jul 2020, 10:12

Als United Hope zwart was geweest weet ik bijvoorbeeld zeker dat hij zijn mislukking aan racisme had toegeschreven :drink:

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 19 jul 2020, 11:03

Mislukking? Hij geeft anderen weleens de schuld van dingen in zijn bestaan maar dat is meer om zijn luiheid te verbergen. En hij heeft het heel zwaar natuurlijk want: Groningen!
Johnny Lydon 1983

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 jul 2020, 11:23

Voor degenen die door willen lezen
https://www.elsevierweekblad.nl/opinie/ ... en-767052/

Afshin Ellian in Elsevier Weekblad.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 19 jul 2020, 11:38

Wow, hoezo mosterd na de maaltijd

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 jul 2020, 14:45

Die maaltijd wordt steeds weer opgediend en zo doet Afshin er ook even z'n plasje over.
De beste man weet natuurlijk dat hij bestudeerd wordt als hij z'n plasje bij EW achterlaat. De data die hij produceert gaan langer mee dan ons gereutel hier. En hebben grotere invloed op intellectuelen de komende decennia dan Richardus von Forumnerds toe Groningen of iKer Forum-Nerdsia.

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 27 jul 2020, 17:52

Johnny Lydon 1983

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 02 aug 2020, 09:55

Ooooooh, we hebben een sprinkhaan die Negertje heet :nono:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 02 aug 2020, 11:37

Je hebt het voor elkaar.
Nadat 'Jan' zichzelf jarenlang heeft lopen ridiculiseren (TPO, openlijk racistische incidenten, GeenStijl) heb ik Jan Roos weer eens gelezen.
Jan voelt zich als plattelandsproleet nogal superieur, maar grappig schrijven kan 'ie wel.

Vermoedelijk vindt David de man geniaal. Number9 ook.

Ik zie helaas ook een verongelijkte aandachtstrekker.
Dat 'socialistische heilsstaat' gereutel slaat helemaal nergens op. Weer zo iemand die zich intellectueel diskwalificeert.
Hij is wel eerlijk over het rechtse narcisme en egoïsme, dat siert hem.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 02 aug 2020, 13:11

Siegfried Stahl schreef:
26 jun 2020, 19:22
Maar dan; ik zag deze middag een advertentie voor een TV programma....Drag Queens of Canada...of zoiets...
Leuk seizoen tot nu toe. :up:

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 02 aug 2020, 13:12

iKer schreef:
02 aug 2020, 11:37
Je hebt het voor elkaar.
Nadat 'Jan' zichzelf jarenlang heeft lopen ridiculiseren (TPO, openlijk racistische incidenten, GeenStijl) heb ik Jan Roos weer eens gelezen.
Jan voelt zich als plattelandsproleet nogal superieur, maar grappig schrijven kan 'ie wel.

Vermoedelijk vindt David de man geniaal. Number9 ook.

Ik zie helaas ook een verongelijkte aandachtstrekker.
Dat 'socialistische heilsstaat' gereutel slaat helemaal nergens op. Weer zo iemand die zich intellectueel diskwalificeert.
Hij is wel eerlijk over het rechtse narcisme en egoïsme, dat siert hem.
Altijd weer dat afgeven op het platteland. :lol: :erm:

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 02 aug 2020, 17:07

iKer schreef:
Je hebt het voor elkaar.

het is niet Jan Roos.... :roll:
Johnny Lydon 1983

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 02 aug 2020, 17:24

iKer schreef:

iKel voelt zich als plattelandsproleet nogal superieur
:drinkpig:

David
Wannabe Forumnerd

Bericht door David » 02 aug 2020, 18:24

Siegfried Stahl schreef:
02 aug 2020, 17:07
iKer schreef:
Je hebt het voor elkaar.

het is niet Jan Roos.... :roll:
iKer schreef:
02 aug 2020, 09:37
Zojuist tot mijn schok ontdekt dat ik het eens ben met Baudet.
Al haalt hij Baudet vast ook weer door de war met Wilders :roll:

David
Wannabe Forumnerd

Bericht door David » 02 aug 2020, 18:27

Is er hier trouwens echt niemand zo sociaal om Iker tegen zichzelf in bescherming te nemen?

Kees Kietelvlees
Heeft Geen Leven

Bericht door Kees Kietelvlees » 02 aug 2020, 20:47

David schreef:
02 aug 2020, 18:27
Is er hier trouwens echt niemand zo sociaal om Iker tegen zichzelf in bescherming te nemen?
Zou wel netjes zijn.

Iker is de Hans Kraay jr. van dit forum. En het treurige is dat-ie het geeneens door heeft :lol:
a.k.a. 'The Mosselman'.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 02 aug 2020, 20:50

David schreef:
Neuh :yawn:

Kees Kietelvlees
Heeft Geen Leven

Bericht door Kees Kietelvlees » 02 aug 2020, 21:11

Richardus schreef:
02 aug 2020, 20:50
David schreef:
Neuh :yawn:
Dit valt mij dan wel weer tegen. Met het wassen van een paar bejaarde billen heb je geen moeite maar het voorkomen van verdere reputatieschade van een zwakbegaafde medenerd vind je niet de moeite waard. Een schande, dat is het!
a.k.a. 'The Mosselman'.

Kees Kietelvlees
Heeft Geen Leven

Bericht door Kees Kietelvlees » 02 aug 2020, 21:17

iKer schreef:
18 jul 2020, 19:41
David schreef:
Ondanks dat ik me er verder niet in verdiep denk ik dat BLM wel een punt heeft ....
Iker in een notendop: te dom om zich in iets te verdiepen maar narcistisch genoeg om een pedant meninkje te hebben.

Maar goed, ik ga weer aan de Port. Fijne avond proleetjes :wave:
a.k.a. 'The Mosselman'.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 02 aug 2020, 21:18

Ik was geen bejaarde billen. Teveel hydroxychlorine?
Laatst gewijzigd door Richardus op 02 aug 2020, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Kees Kietelvlees
Heeft Geen Leven

Bericht door Kees Kietelvlees » 02 aug 2020, 21:18

En ik mis je Rainy!
a.k.a. 'The Mosselman'.

Plaats reactie