Baudet

Heeft Mark, Maxime, Geert, Diederik, Emiel, Jolande / Tofik, Alexander, Arie, Kees, Marianne of een andere waardeloze politicus weer iets nutteloos besloten? Spuw dan hier uw gal.
Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Re: Baudet

Bericht door Siegfried Stahl » 10 feb 2021, 22:14

iKer schreef:
10 feb 2021, 13:39
Siegfried Stahl schreef:
09 feb 2021, 20:06
gung ho schreef:
09 feb 2021, 19:40
Baudet heeft zich laatdunkend uitgelaten over mensen uit andere culturen in privégesprekken.

Wie had dat gedacht?
Nee....dat meen je niet? Echt? Onze Thiery?
Je verwacht het niet van hem. Weet jij er meer van? Dit komt echt onverwacht.
Och, ik begrijp dat het slechts wat grapjes in de privésfeer waren. En iedereen weet dat grapjes in de privésfeer nooit racistisch zijn. Want zo is onze thierry niet.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 10 feb 2021, 22:39

Oh gelukkig, in de privésfeer. Een kort moment dacht ik echt dat hij iets fouts zou hebben gezegd.
Laatst gewijzigd door iKer op 10 feb 2021, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
'Het hele internet draait om iKer' -Snif, 2020

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 23 feb 2021, 22:33

Baudet heeft eeen filmpje online gezet ...iets over campange voeren en zo...

Enige commentaren onder het filmpje;

En maak een einde aan de satanistische vrijmetselaars die ons land beheersen en corrumperen.

Eerst verdiepen in DEMMINK , VEEEEL belangrijker dan die Corona shit, anders komen we er nooit vanaf! Eerder geen stem van mij!

We gaan het verschil maken 17 maart, als ze weer niet onze verkiezingen gaan stelen met kliko kontainers

De enigste weg is de weg van de vrijheid!!! Ga zo door

HOE GAAN WE ERACHTER KOMEN OF. DE VERKIEZINGEN WEL EERLIJK GAAN VERLOPEN
Laatst gewijzigd door Siegfried Stahl op 23 feb 2021, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 23 feb 2021, 22:35

Een fraai stukje proza :

Ze zullen alles op alles zetten om jullie niet groot te maken door fraude en framen.
Rutte en het kartel is is corrupt tot op het bot en een gevaar voor de samenleving.
Het zijn criminelen die hun eigen volk gijzelt met pseudo wetenschap.
Geen van de maatregelen en kunnen ze hard maken met echte wetenschap dat peer reviewed is.
Johnny Lydon 1983

David
Forumnerd

Bericht door David » 23 feb 2021, 22:47

Je kan zeggen wat je wil maar zonder Baudet en Wilders is het wel een stuk saaier in de politiek.
Die 2 staan garant voor topvermaak.
Vooral Baudetje het laatste jaar. :upup:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 25 feb 2021, 10:21

Ook ik doe eraan mee, maar gezien de splinter die FvD is krijgt het veel teveel aandacht.

David
Forumnerd

Bericht door David » 25 feb 2021, 10:26

Het is nog maar afwachten of FVD een splinter blijft. De kiezer is doorgaans erg kort van memorie (getuige ook het feit dat Wilders ook alweer op 20 zetels staat ondanks het fiasco van jaren geleden dat hij uit gedoogkabinet stapte en de minder Marokkanen uitspraak) .

Krautsurfer
Meganerd

Bericht door Krautsurfer » 25 feb 2021, 12:02

David schreef:
25 feb 2021, 10:26
Het is nog maar afwachten of FVD een splinter blijft. De kiezer is doorgaans erg kort van memorie (getuige ook het feit dat Wilders ook alweer op 20 zetels staat ondanks het fiasco van jaren geleden dat hij uit gedoogkabinet stapte en de minder Marokkanen uitspraak) .
FVD zal wel goed zijn voor een zeteltje of twee, drie, denk ik. En misschien één of twee voor Ja21.

Wilders zal het wel goed doen. Hoeft niks te bewijzen, kan dus ook geen fouten maken.
Dat gedoogkabinet opblazen en z'n Marokkanen-uitspraak, daar wordt-ie juist op gekozen.
Vinden z'n fans prachtig.
"We train young men to drop fire on people, but their commanders won't allow them to write 'fuck' on their aeroplanes because it's obscene!"

David
Forumnerd

Bericht door David » 25 feb 2021, 12:07

Klopt niet helemaal hoor.
PVV is vlak daarna ook van 20 + zetels naar een zeteltje of 9 gezakt.
Bleef alleen de harde kiezerskern over. De zwevers trokken toen ook weg.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 25 feb 2021, 20:21

Net Jongeren bij NOS op 3 met debat
Baudet vindt dat we een meer militaristische cultuur moeten hebben ('de NAVO-norm van 2% is het minimum') en dan krijg je vanzelf meer patriottisme.
Azarkan van Denk is er ook. Doet het eigenlijk best goed. Maar maakt een megafout, door te suggereren dat China en Rusland een grote invloed hebben binnen de NAVO. Hij zet het later recht, bedoelde de VN.

Baudet wil dat immigranten de rechtstaat hier erkennen... Laat dit even op je inwerken: Baudet. Verdedigt de rechtstaat. :lol:

Twee mensen ondervragen Baudet hem over het moeilijk taalgebruik op de FvD site:
"Ik denk dat ik gewoon een beetje mezelf moet blijven. En dan mogen mensen zelf die ladder opklimmen"

Azarkan verwijt Baudet dat hij zoveel kritiek heeft op Nederland. "Thierry, waarom heb je zo'n hekel aan Nederland?"

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 05 mar 2021, 13:58

gung ho schreef:
25 feb 2020, 09:55
Ik begrijp die Baudet niet helemaal.
Ik wel. Hij is een verwarde romanticus.
Zojuist las ik dat in hun verkiezingsprogram staat dat de FvD geen proportionele vertegenwoordiging in maatschappelijke organen op basis van criteria als 'vrouw' of 'allochtoon' wil.

Nou weet ik niet of Thierry (of Geert) officieel allochtoon zijn, maar ik zou graag het zekere voor het onzekere nemen. Zo dadelijk ga ik met een verzoek naar de Linkse Kerk. Hun medewerking aan de verwijdering van deze vreemde smetten uit ons parlement is hoognodig.

(klaz*)
Forum Diva

Bericht door (klaz*) » 05 mar 2021, 16:38

iKer schreef:
05 mar 2021, 13:58
gung ho schreef:
25 feb 2020, 09:55
Ik begrijp die Baudet niet helemaal.
Ik wel. Hij is een verwarde romanticus.
Zojuist las ik dat in hun verkiezingsprogram staat dat de FvD geen proportionele vertegenwoordiging in maatschappelijke organen op basis van criteria als 'vrouw' of 'allochtoon' wil.

Nou weet ik niet of Thierry (of Geert) officieel allochtoon zijn, maar ik zou graag het zekere voor het onzekere nemen. Zo dadelijk ga ik met een verzoek naar de Linkse Kerk. Hun medewerking aan de verwijdering van deze vreemde smetten uit ons parlement is hoognodig.
FvD is tegen van bovenaf opgelegde diversiteitsquota, dat is net iets anders dan wat jij voorspiegelt. FvD is niet per definitie tegen diversiteit, maar wel tegen - zoals FvD dat zelf noemt - "gedwongen 'diversiteit'". (https://www.fvd.nl/integratie)

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 05 mar 2021, 18:03

(klaz*) schreef:
05 mar 2021, 16:38
FvD is tegen van bovenaf opgelegde diversiteitsquota, dat is net iets anders dan wat jij voorspiegelt.
(Ik heb het ook maar van de NOS. En zoals iedereen weet, dat is meenstriemmedia, dus volstrekt onbetrouwbaar!)

Edit: het staat vrijwel letterlijk op de website:
"Wij zijn dus ook tegen quota en tegen ‘proportionele vertegenwoordiging’ in maatschappelijke organen op grond van willekeurige criteria (bijvoorbeeld: ‘vrouw’ of ‘allochtoon’). Dat ondermijnt de gelijkheid en is onverenigbaar met het beginsel van non-discriminatie."

Dus euhm Klaz... ze zijn óók tegen quota. En tegen '‘proportionele vertegenwoordiging’. EN.

In jouw optiek staat er 'wij zijn tegen quota om zo gedwongen ‘proportionele vertegenwoordiging’ af te dwingen. Maar ik lees het anders. Omdat het er anders staat, imho.

(klaz*)
Forum Diva

Bericht door (klaz*) » 05 mar 2021, 18:20

iKer schreef:
05 mar 2021, 18:03
(klaz*) schreef:
05 mar 2021, 16:38
FvD is tegen van bovenaf opgelegde diversiteitsquota, dat is net iets anders dan wat jij voorspiegelt.
(Ik heb het ook maar van de NOS. En zoals iedereen weet, dat is meenstriemmedia, dus volstrekt onbetrouwbaar!)

Edit: het staat vrijwel letterlijk op de website:
"Wij zijn dus ook tegen quota en tegen ‘proportionele vertegenwoordiging’ in maatschappelijke organen op grond van willekeurige criteria (bijvoorbeeld: ‘vrouw’ of ‘allochtoon’). Dat ondermijnt de gelijkheid en is onverenigbaar met het beginsel van non-discriminatie."

Dus euhm Klaz... ze zijn óók tegen quota. En tegen '‘proportionele vertegenwoordiging’. EN.

In jouw optiek staat er 'wij zijn tegen quota om zo gedwongen ‘proportionele vertegenwoordiging’ af te dwingen. Maar ik lees het anders. Omdat het er anders staat, imho.
Die uitspraak borduurt voort op de zin daarvoor: "Discriminatie vanuit de overheid richting burgers is volstrekt ongeoorloofd: alle staatsburgers zijn gelijk voor de wet en dienen in gelijke gevallen gelijk te worden behandeld."

Ook uit het slot van de pagina lijkt het mij duidelijk wat ze bedoelen:
Wij willen:
  • Volledige gelijkheid voor de wet.
  • Geen ‘quota’ of ‘positieve’ discriminatie.
  • Geen gedwongen ‘diversiteit’.
En op de pagina over identiteitspolitiek (https://www.fvd.nl/identiteitspolitiek):
Wij willen:
  • Dat in Nederland mensen op individuele kwaliteiten worden beoordeeld - niet op (veronderstelde) groepskenmerken. Dat we niemand a priori zien als hulpbehoevend of achtergesteld. Maar óók dat we niemand afremmen in het persoonlijk succes dat hij of zij zou kunnen bereiken omdat hij of zij zich reeds in een bevoorrechte omgeving bevindt.
  • De overheid niet zien als Grote Gelijkmaker die al-dan-niet ingebeeld ‘slachtofferschap’ moet gaan compenseren of middels quota volledig evenwichtige vertegenwoordiging in alle maatschappelijke gremia moet afdwingen. Juist omdat we willen ‘verbinden’, zoals dat in linkse kringen wordt genoemd.
Laatst gewijzigd door (klaz*) op 05 mar 2021, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 05 mar 2021, 18:26

Dat laatste argument ben ik met je eens. Dat het eenduidig is/zou worden door de context van de zinnen ervoor niet.

(klaz*)
Forum Diva

Bericht door (klaz*) » 05 mar 2021, 18:34

Voor alle duidelijkheid hadden ze het inderdaad beter kunnen verwoorden als "opgelegde proportionele vertegenwoordiging".

Plaats reactie