Vinyl vs Digitaal

Heeft Mark, Maxime, Geert, Diederik, Emiel, Jolande / Tofik, Alexander, Arie, Kees, Marianne of een andere waardeloze politicus weer iets nutteloos besloten? Spuw dan hier uw gal.

Wat jij?

Vinyl
4
33%
Digitaal
4
33%
Who gives a fuck
4
33%

Totaal aantal stemmen: 12

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Re: Vinyl vs Digitaal

Bericht door frobbert » 16 apr 2015, 23:16

Krautsurfer schreef:Maar als het om mogelijkheden en geluidskwaliteit gaat wint digitaal het van analoog.
..als je er van uit gaat dat 'mogelijkheden' en 'geluidskwaliteit' per definitie een verbetering inhouden.

Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik persoonlijk luister liever naar de Ramones dan naar het met meer 'mogelijkheden' behepte Dream Theater en ook liever naar Howlin' Wolf dan naar Celine Dion. Beperking van mogelijkheden is helemaal niet per definitie iets negatiefs, integendeel (maar dat zou ik jou als zelfverklaard krautrockliefhebber eigenlijk helemaal niet moeten hoeven uitleggen :nooo: )
“May my mercy prevail over my wrath.”

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 16 apr 2015, 23:17

Krautsurfer schreef:
frobbert schreef:Ik heb ook gedeejayd en doe het heel af en toe nog wel eens, zowel met CD's als vinyl. Met het laatste is toch echt stukken leuker. Praktischer ook. Maar ja, da's weer dat minderwaardige 'beleving' hè. Mag niet, het moet hier over 'kwaliteit' gaan :pig:
Jij houdt echt nog meer van polariseren dan vinyl, volgens mij.
Pfff, wie begon er nou :roll:

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 apr 2015, 07:31

frobbert schreef:
Krautsurfer schreef:
frobbert schreef:Ik heb ook gedeejayd en doe het heel af en toe nog wel eens, zowel met CD's als vinyl. Met het laatste is toch echt stukken leuker. Praktischer ook. Maar ja, da's weer dat minderwaardige 'beleving' hè. Mag niet, het moet hier over 'kwaliteit' gaan :pig:
Jij toch?
Jij dringt me de hele tijd uit hun verband getrokken conclusies op om we weg te kunnen zetten als vinylhater. Dussss.
Too Freud to live, too Jung to die.

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 17 apr 2015, 09:52

Krautsurfer schreef:
frobbert schreef:
Krautsurfer schreef:
Jij toch?
*kuch* Kijk eens naar de titel van dit topic, mien jong ;)
Krautsurfer schreef:Jij dringt me de hele tijd uit hun verband getrokken conclusies op om we weg te kunnen zetten als vinylhater. Dussss.
Bovenstaande comment ging helemaal niet over dat ik jou een vinylhater zou vinden (hoe kom je d'r bij? juist dáár waren we toch al uit? :crazy: ) maar over dat er door bepaalde mensen alhier meesmuilend gedaan wordt over het begrip 'beleving'. Was dus wellicht helegaar niet gericht aan jou me dunkt :roll:

De comment bovenaan deze deze pagina dan weer wel. En als je nou even de moeite neemt die te lezen zul je zien dat ik daar een zeer valide punt maak. Te dezent. Dussss :yes:

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 17 apr 2015, 10:16

Wie doet er meesmuilend over beleving? :hitler:
It's just not understanding...

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 apr 2015, 10:17

frobbert schreef:
Krautsurfer schreef:Jij dringt me de hele tijd uit hun verband getrokken conclusies op om we weg te kunnen zetten als vinylhater. Dussss.
Bovenstaande comment ging helemaal niet over dat ik jou een vinylhater zou vinden (hoe kom je d'r bij? juist dáár waren we toch al uit? :crazy: ) maar over dat er door bepaalde mensen alhier meesmuilend gedaan wordt over het begrip 'beleving'. Was dus wellicht helegaar niet gericht aan jou me dunkt :roll:

De comment bovenaan deze deze pagina dan weer wel. En als je nou even de moeite neemt die te lezen zul je zien dat ik daar een zeer valide punt maak. Te dezent. Dussss :yes:
Ach jee, ik heb misschien ook een beetje gepolariseerd. Ik zal het niet meer doen.

Die Rembrandt was trouwens ook veel beter af geweest als ie gewoon een cameraatje had gehad :drink:
Als het starten van een topic al niet meer mag omdat sommige mensen zich dan blijkbaar aangesproken voelen om in de aanval te gaan...
Nah vooruit.
'Tis Forumnerds hiero.

Vraag ik me nog steeds af wie d'r hier meesmuilend doet over beleving. Ik niet, ik vind het allemaal best.

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 17 apr 2015, 10:27

Krautsurfer schreef:Als het starten van een topic al niet meer mag omdat sommige mensen zich dan blijkbaar aangesproken voelen om in de aanval te gaan...
:roll:

Als het reageren op het starten van een polariserend topic al niet meer mag omdat sommige mensen zich dan blijkbaar aangevallen voelen... :yawn:

Djeez man. Je vraagt mensen weloverwogen en doelbewust stelling te nemen. Wat verwacht je dan? Spontane eensgezindheid? :crazy:

Afbeelding
"Allebei man. Is allebei hartstikke leuk man. Alles is leuk man. Je weet toggg...."

Man the fuck up! :roll:

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 apr 2015, 10:30

frobbert schreef:
Krautsurfer schreef:Als het starten van een topic al niet meer mag omdat sommige mensen zich dan blijkbaar aangesproken voelen om in de aanval te gaan...

Als het reageren op het starten van een polariserend topic al niet meer mag omdat sommige mensen zich dan blijkbaar aangevallen voelen... :yawn:

Djeez man. Je vraagt mensen weloverwogen en doelbewust stelling te nemen. Wat verwacht je dan? Spontane eensgezindheid? :crazy:

Afbeelding
"Allebei man. Is allebei hartstikke leuk man. Alles is leuk man. Je weet toggg...."

Man the fuck up! :roll:
Spontane eensgezindheid...
Zou leuk wezen, voor de verandering.
Hee ja, lui die beweren dat vinyl superieur is en daar snobistisch over doen zitten er een beetje naast.
Volgens mij zijn we het daar nog over eens ook, dus waar al dat gepolariseer van jou vandaan komt..
En als je dan een andere mening daarover hebt, dan kunnen we daar over discussieren, natuurlij

O kut een meeting..
brb....

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 17 apr 2015, 10:35

Wat nou 'al dat gepolariseer van jou'. Ik heb helemaal bovenaan deze pagina een zeer inhoudelijke reactie geplaatst op jouw (en David Thomas') betoogje over mogelijkheden en geluidskwaliteit en vooralsnog vertik je het om daar op in te gaan :roll:

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 17 apr 2015, 11:03

Dit is overigens de enige LP in mijn collectie:
Afbeelding

En ik moet toegeven dat het visuele effect wel sterker uit de verf komt in groot formaat.

Flaaks
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Flaaks » 17 apr 2015, 12:14

Ik heb honderden LP's uit de tijd van voor de CD, ook veel klassiek. Daar is alleen die Radiohead LP uit dat pakket bij hun laatste plaat bijgekomen. Ik heb amper de neiging gehad om LP's ook op CD te willen hebben. Nirvana (Nevermind), RHCP (BSSM), Kate Bush (Never Forever + The Dreaming), Peter Gabriel (IV), Nick Cave (YFMT), Coil (Scatology + Horse Rotorvator) en Einstürzende Neubauten (1/2 Mensch), dat is het wel zo'n beetje. Ik luister eigenlijk alleen naar nieuwe muziek of muziek die nieuw voor mij is.

:music:
Voorheen Vlaecks.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 apr 2015, 12:52

frobbert schreef:Wat nou 'al dat gepolariseer van jou'. Ik heb helemaal bovenaan deze pagina een zeer inhoudelijke reactie geplaatst op jouw (en David Thomas') betoogje over mogelijkheden en geluidskwaliteit en vooralsnog vertik je het om daar op in te gaan :roll:
Was dat deze?
frobbert schreef:Ik heb meer vinyl dan CD's. Dat zegt op zich wel wat denk ik. Over mijn muzieksmaak dan welteverstaan. Om eens wat voor de hand liggende voorbeelden uit de eigen collectie te gebruiken, muziek met een bepaalde rauwheidsfactor zoals bvb. The Sonics of Black Sabbath vind ik gewoon leuker om op plaat te hebben (en dat ik het ook allemaal digitaal heb doet daar niets aan af), dat heb ik weer minder met bvb. een Underworld of een Massive Attack waarvoor het medium CD wat mij betreft prima volstaat. Verder bladeren bakken met vinyl gewoon lekkerder dan rekjes met CD's dus dat heeft ongetwijfeld ook zo z'n invloed op m'n koopgedrag. Muziek moet voor mij wel tastbaar zijn, dus in de vorm van een geluidsdrager. Ik vind het lastig om een verstandhouding te ontwikkelen met een digitale file.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 apr 2015, 13:42

frobbert schreef:Wat nou 'al dat gepolariseer van jou'.
Welnu:
Dat kwetst me eigenlijk veel meer dan je vinyl-aversie, Krautje :erm:
Kijk, en nu komen we tot de kern. Eigenlijk vind je vinyl en de mensen die er wel van houden dus gewoon stom :drinkpig:

Is verder prima maar doe er dan niet zo omslachtig over, waailap :roll:
Aaah, 't is een wedstrijdje :drink:
Maar ja, da's weer dat minderwaardige 'beleving' hè. Mag niet, het moet hier over 'kwaliteit' gaan :pig:
Valt mij in dit soort discussies toch vooral op dat er vaak wat denigrerend wordt gedaan over mensen die vinyl wel leuk vinden. Wat is dat toch? :erm:
Ah, dus CD's zijn toch minder. Thanks for clearing that up :up: :p
Maar goed, DUSSSS kort samengevat, iemand heeft een Amon Duul II gevonden die op LP beter klinkt dan op CD maar die persoon mag dat van jou dus niet zeggen?

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 apr 2015, 13:59

Niks beters te doen?
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 apr 2015, 14:14

Nee.
Jij?

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 apr 2015, 15:11

Ja, werken.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 apr 2015, 15:15

Waarom zit je dan hier suffe vragen te stellen en te beantwoorden?

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 17 apr 2015, 15:20

Krautsurfer schreef:
frobbert schreef:Wat nou 'al dat gepolariseer van jou'. Ik heb helemaal bovenaan deze pagina een zeer inhoudelijke reactie geplaatst op jouw (en David Thomas') betoogje over mogelijkheden en geluidskwaliteit en vooralsnog vertik je het om daar op in te gaan :roll:
Was dat deze?
frobbert schreef:Ik heb meer vinyl dan CD's. Dat zegt op zich wel wat denk ik. Over mijn muzieksmaak dan welteverstaan. Om eens wat voor de hand liggende voorbeelden uit de eigen collectie te gebruiken, muziek met een bepaalde rauwheidsfactor zoals bvb. The Sonics of Black Sabbath vind ik gewoon leuker om op plaat te hebben (en dat ik het ook allemaal digitaal heb doet daar niets aan af), dat heb ik weer minder met bvb. een Underworld of een Massive Attack waarvoor het medium CD wat mij betreft prima volstaat. Verder bladeren bakken met vinyl gewoon lekkerder dan rekjes met CD's dus dat heeft ongetwijfeld ook zo z'n invloed op m'n koopgedrag. Muziek moet voor mij wel tastbaar zijn, dus in de vorm van een geluidsdrager. Ik vind het lastig om een verstandhouding te ontwikkelen met een digitale file.
Nee, deze:
frobbert schreef:
Krautsurfer schreef:Maar als het om mogelijkheden en geluidskwaliteit gaat wint digitaal het van analoog.
..als je er van uit gaat dat 'mogelijkheden' en 'geluidskwaliteit' per definitie een verbetering inhouden.

Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik persoonlijk luister liever naar de Ramones dan naar het met meer 'mogelijkheden' behepte Dream Theater en ook liever naar Howlin' Wolf dan naar Celine Dion. Beperking van mogelijkheden is helemaal niet per definitie iets negatiefs, integendeel (maar dat zou ik jou als zelfverklaard krautrockliefhebber eigenlijk helemaal niet moeten hoeven uitleggen :nooo: )

Flaaks
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Flaaks » 17 apr 2015, 15:20

Voorheen Vlaecks.

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 17 apr 2015, 15:27

Krautsurfer schreef:
Welnu:
Dat hadden wij allemaal al uitgesproken Krautje, en de overige comments daarna waren helegaar niet bestemd voor jou. Toch jammer dat je je kennelijk een beetje voor Gungert z'n ruziezoekende karretje hebt laten spannen :erm:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 apr 2015, 16:45

Krautsurfer schreef:Waarom zit je dan hier suffe vragen te stellen en te beantwoorden?
Omdat ik heel lief ben.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 apr 2015, 16:54

frobbert schreef:
Krautsurfer schreef:
Was dat deze?
Nee, deze
frobbert schreef:

Ah die.
Die vond ik een beetje vreemd, omdat je hier een creatief proces vergelijkt met de mogelijkheden van een medium.
Ben het verder wel met je eens, qua bandvoorbeelden. Beperkingen dwingen creativiteit af. Is echter het meesterwerk gewrocht, dan kan ik me voorstellen dat je het zo natuurgetrouw mogelijk onder de aandacht brengt.

Qua mijn quoots: die gingen mij er om om te illustreren hoe jij in deze discussie leek te staan, nogal polariserend dussss. En menig quootje was al van voor Ho's constatering. Die constateerde dus hetzelfde als ik, en ik sta bij mijn weten niet voor zijn karretje. Ik lig effe op bed.

Alvast prettig weekend! :wave:

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 17 apr 2015, 17:08

frobbert schreef:
Krautsurfer schreef:
Welnu:
Dat hadden wij allemaal al uitgesproken Krautje, en de overige comments daarna waren helegaar niet bestemd voor jou. Toch jammer dat je je kennelijk een beetje voor Gungert z'n ruziezoekende karretje hebt laten spannen :erm:
:lol:

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 17 apr 2015, 17:13

Krautsurfer schreef:Ah die.
Die vond ik een beetje vreemd, omdat je hier een creatief proces vergelijkt met de mogelijkheden van een medium.
Ben het verder wel met je eens, qua bandvoorbeelden. Beperkingen dwingen creativiteit af. Is echter het meesterwerk gewrocht, dan kan ik me voorstellen dat je het zo natuurgetrouw mogelijk onder de aandacht brengt.
Ja, dat deed ik om te illustreren dat in tegenstelling tot wat jij en dhr. Thomas beweren een veelheid aan mogelijkheden niet per definitie iets positiefs hoeft in te houden. Zeg nou zelf, een brute garagerockband die na een dagje studio als Coldplay klinkt, dat zou toch geen verbetering zijn? ;)
Krautsurfer schreef:Qua mijn quoots: die gingen mij er om om te illustreren hoe jij in deze discussie leek te staan, nogal polariserend dussss. En menig quootje was al van voor Ho's constatering. Die constateerde dus hetzelfde als ik, en ik sta bij mijn weten niet voor zijn karretje.
Dabedoelik. Ouwe koeien die wij al uitvoerig besproken hadden (heb notabene zelfs m'n excuses aan je aangeboden), en waarvan jij het vervolgens (kennelijk op voorspraak van Ho) toch nodig vindt om ze weer uit de sloot te halen. Jammer hoor.

Beetje vreemd ook om een ander polarisatie voor de voeten te gooien in een door jouzelf geïnstigeerd 'versus'-topiek :nooo:
Krautsurfer schreef:Ik lig effe op bed.

Alvast prettig weekend! :wave:
Van 't zelfde. Wellicht presteer je weer op je oude niveau als je wat uitgeziekt bent :wave:

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 apr 2015, 17:57

Nee, dat zou geen verbetering zijn. Dat je de mogelijkheden hebt betekent nog niet dat je ze dan ook maar moet gebruiken. Echter, horizonverbreding kan nooit kwaad, en als er een nieuw medium is met nieuwe mogelijkheden moet je wel een enorme Luddite zijn om daar niet de voordelen en uitdagingen van te willen zien.

Ik stond zelf helemaal niet zo gepolariseerd in deze discussie als jij deed voorkomen. Dat ik een wel/niet/dansen met koekblik poll geopend heb, betekent nog niet dat ik het fijn vind om een bepaalde hoek in geframed te worden, zeker niet als ik aangeef al een standpunt gekozen te hebben. Het ging me dus om de manier waarop je in dit topic mij wegzette als vinylhater, en het zo persoonlijk maakte. Na Ho's opmerking voelde ik me gerechtigd om dat nog even aan te stippen.
Je had inderdaad je excuses aangeboden voor een verkeerd gelezen voorbeeld, maar het ging mij nu dus om hóé je in eerste instantie reageerde. Conclusies voor eigen rekening trekken, en dan daar op los gaan. Da's iets wat je Iker een paar dagen terug verweet, en waar Blitzje (de forumgod hebbe zijn ziel) ook al zo'n handje van had.
Enfin, ik hoop dat nu duidelijk is waar mijn frustratie vandaan komt.

Voor de rest heb ik me wel 's beter gevoeld, verdomme. D'r zit weer zo'n kut-griep aan te komen.
:down:

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 17 apr 2015, 18:22

Ik wist niet dat je een kut had?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 apr 2015, 18:56

Ik ook niet.
:erm:

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 17 apr 2015, 22:08

Je stelt hier:
Krautsurfer schreef:
frobbert schreef:
Krautsurfer schreef:Lui die zeuren over de vermeende superioriteit van vinyl zitten d'r naast.
Jij zeurt over de vermeende inferioriteit ervan. Same difference :nooo:
Die is dus niet vermeend.
....volgens mij toch vrij onomwonden dat vinyl in jouw optiek dus een inferieur medium is. Vandaar de verwarring en de daaruit voortvloeiende opmerkingen mijnerzijds. Nogmaals, ik dacht dus dat we daar al uit waren :erm:

Maar goed, ik snap natuurlijk best dat je 'gerechtigd' voelt om één en ander nog 'even aan te stippen' als je ziek bent in je kut :up:
Afbeelding

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 apr 2015, 22:17

Inferieur? Voor mij is het goed genoeg.
Vinyl is nu eenmaal beperkter
Dat is blijkbaar een meetbaar feit.
En dan laat ik het hele belevinggebeuren even buiten beschouwing, want da's subjectief.
gung ho schreef:Vinylrukkers trappen in een marketingtruc. Ze plaatsen 'beleving' boven kwaliteit. Niks mis mee hoor, maar bespaar me het gelul dat het beter zou klinken.
Dat, dus.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 17 apr 2015, 22:34, 2 keer totaal gewijzigd.

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 17 apr 2015, 22:26

Krautsurfer schreef::roll:
Vinyl is nu eenmaal beperkter.
En dan laat ik het hele belevinggebeuren even buiten beschouwing, want da's subjectief.
*zucht*

Maar dat had ik al lang be-gre-pen, schat. En we hadden het hier ook gewoon bij kunnen la-ten als jij je niet zonodig door die malle Ho uit je tentje moest laten lok-ken :erm:

Arme Kraut. Je hebt 't zwaar hè? Die doos van jou ziet er vast uit als één pussend, zwerend, bloederig slagveld :cry:

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 apr 2015, 22:33

frobbert schreef:
Krautsurfer schreef::roll:
Vinyl is nu eenmaal beperkter.
*zucht*

Maar dat had ik al lang be-gre-pen, schat. En we hadden het hier ook gewoon bij kunnen la-ten als jij je niet zonodig door die malle Ho uit je tentje moest laten lok-ken :erm:

Arme Kraut. Je hebt 't zwaar hè? Die doos van jou ziet er vast uit als één pussend, zwerend, bloederig slagveld :cry:
Ik reageer alleen maar op je quootje hoor. Maar ik ben blij dat het dui-de-lijk is nu.
Gaan we weer door naar punt twee:
Ik ben niet uit mn tent gelokt, nog voor een karretje gespannen. Ho en ik constateerden beiden dat je, om in dezelfde terminologie te blijven nogal wat zand in je vagina leek te hebben. Ik heb dat aangetoond met een heel ritsje quoots, dus ik hoop dat dit punt nu ook dui-de-lijk is. Dat als je op een der-ge-lijke manier kaatst je de bal wel 'ns kunt verwachten.
Frobbert.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 17 apr 2015, 22:38

Pfff...
Vermoeiend, dat langs elkaar heenlullen met de frequentie van zo'n vijf berichtjes per dag.
Een avondje in de kroeg met een biertje d'r bij gaat toch beduidend sneller.
zullen we anders de volgende keer effe bellen of zo.

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 17 apr 2015, 22:42

't Is me duidelijk. En ja, dat van die bal en dat kaatsen weet ik en daar ben ik ook niet bang voor. Ik dacht alleen oprecht dat wij elkaar's punten naar elkaar toe al lang en breed uitgepraat hadden. Totdat Ho zich ermee ging bemoeien. Jammer, ik dacht dat juist jij één van degenen was die altijd voor zichzelf sprak, had je niet zo ingeschat als groepsmens en 'wij'-roeper :erm:

Maar goed, Ho heeft na het vertrek van Billemans (iets dat ie mij nog steeds kwalijk neemt) nu dus weer een nieuw billemaatje en dat is hem en ook jou natuurlijk van harte gegund :up:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 17 apr 2015, 22:44

Krautsurfer schreef:Een avondje in de kroeg met een biertje d'r bij gaat toch beduidend sneller.
Gezellig, met Frobbert in de kroeg! :lol:
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 17 apr 2015, 22:45

Kryptozoid schreef:
Krautsurfer schreef:Een avondje in de kroeg met een biertje d'r bij gaat toch beduidend sneller.
In het echt ben ik reuzegezellig hoor B-)

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 17 apr 2015, 22:53

frobbert schreef:
Kryptozoid schreef:
Maar het gaat om de beleving, Frobbert.
                                                — Kryptozoid, lid 69

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 17 apr 2015, 22:57

Kryptozoid schreef:
frobbert schreef:
Kryptozoid schreef:
Maar het gaat om de beleving, Frobbert.
Daar heb ik 't ook over, Kryptje. 'Beleving' is my middle name :drink:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 18 apr 2015, 01:03

Afbeelding
                                                — Kryptozoid, lid 69

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 18 apr 2015, 07:57

frobbert schreef:'t Is me duidelijk. En ja, dat van die bal en dat kaatsen weet ik en daar ben ik ook niet bang voor. Ik dacht alleen oprecht dat wij elkaar's punten naar elkaar toe al lang en breed uitgepraat hadden. Totdat Ho zich ermee ging bemoeien. Jammer, ik dacht dat juist jij één van degenen was die altijd voor zichzelf sprak, had je niet zo ingeschat als groepsmens en 'wij'-roeper :erm:

Maar goed, Ho heeft na het vertrek van Billemans (iets dat ie mij nog steeds kwalijk neemt) nu dus weer een nieuw billemaatje en dat is hem en ook jou natuurlijk van harte gegund :up:
Je wordt steeds grappiger. Ik vind het vertrek van Billy niet heel erg en neem jou dat helemaal niet kwalijk. Lees de discussies er maar eens op na.

Als je een tegenstander nodig hebt wil ik dat wel zijn hoor, maar dan wil ik graag aangevallen worden op zaken die ik daadwerkelijk heb gezegd. Het gemak waarmee jij mensen woorden in de mond legt is verbazingwekkend.

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 18 apr 2015, 07:57

Daarnaast is Krautsurfer al jarenlang mijn billenmaatje.

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 18 apr 2015, 08:12

Vorig jaar september schreef ik overigens het volgende:
gung ho schreef:
Helaas zijn die platen alleen op vinyl te krijgen en laat ik nu nét een schijthekel hebben aan vinyl(rukkers).
Toen was je blijkbaar niet geradicaliseerd, want de enige reactie die je toen gaf was:
frobbert schreef:Downloaden, op een CD'tje branden, er zelf een hoesje bij fabriceren en alsnog in je CD-kast zetten?

Ik mis trouwens ook nog een paar dingetjes in verschillende van mijn kasten. Is niet zo erg hoor, nog iets te wensen hebben :D
Wat is er in de tussentijd gebeurd Frobbert? Is je wijf vreemdgegaan met een cd-likkertje? Is ze klaargekomen op een luisterpaal?

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 18 apr 2015, 08:42

:crazy:

CD-likkertjes? Vinylrukkers? Wat een wonderlijke seksuele connotaties heb je toch bij de diverse media. Hoe noem je mensen die de voorkeur geven aan digitale files? Digipijpers?

Anyway, ik kan er nu wel inhoudelijk op ingaan maar we weten allebei heel goed dat het je daar helemaal niet om te doen is, toch? ;)

OK Kraut, ik ga er nog steeds van uit dat wij er wel zo'n beetje uit zijn. Sorry als ik af en toe wat kort door de bocht was. Ik zou zo zeggen, fijne voortzetting van deze discussie met Ho :up:

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 18 apr 2015, 09:06

frobbert schreef:
Anyway, ik kan er nu wel inhoudelijk op ingaan maar
Zo voorspelbaar.

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 18 apr 2015, 09:08

gung ho schreef:
frobbert schreef:
Anyway, ik kan er nu wel inhoudelijk op ingaan maar
Zo voorspelbaar.
Je had een sterker punt gemaakt als je 't ook daadwerkelijk voorspeld had :erm:

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 18 apr 2015, 10:51

frobbert schreef:'t Is me duidelijk. En ja, dat van die bal en dat kaatsen weet ik en daar ben ik ook niet bang voor. Ik dacht alleen oprecht dat wij elkaar's punten naar elkaar toe al lang en breed uitgepraat hadden. Totdat Ho zich ermee ging bemoeien. Jammer, ik dacht dat juist jij één van degenen was die altijd voor zichzelf sprak, had je niet zo ingeschat als groepsmens en 'wij'-roeper :erm:

Als jij je daar beter bij voelt, frobbert, dan vind ik dat best hoor. Volgens mij had ik al twee keer uitgelegd hoe het zat, maar kennelijk is je eigen interpretatie belangrijker. Het zij zo.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 18 apr 2015, 10:53

frobbert schreef::crazy:

CD-likkertjes? Vinylrukkers? Wat een wonderlijke seksuele connotaties heb je toch bij de diverse media. Hoe noem je mensen die de voorkeur geven aan digitale files? Digipijpers?

Anyway, ik kan er nu wel inhoudelijk op ingaan maar we weten allebei heel goed dat het je daar helemaal niet om te doen is, toch? ;)

OK Kraut, ik ga er nog steeds van uit dat wij er wel zo'n beetje uit zijn. Sorry als ik af en toe wat kort door de bocht was. Ik zou zo zeggen, fijne voortzetting van deze discussie met Ho :up:
We zijn d'r qua vinyl behoorlijk uit ja.
:up:
Als je het niet erg vind ga ik nu met Ho naar de sauna.

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 18 apr 2015, 10:59

Krautsurfer schreef:
frobbert schreef::crazy:

We zijn d'r qua vinyl behoorlijk uit ja.
:up:
Als je het niet erg vind ga ik nu met Ho naar de sauna.
Dat zeg je toch niet tegen een visueel ingesteld iemand :cry:
Afbeelding

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 18 apr 2015, 11:10

Kom kom, de grote Ho ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd, en ik mag er ook zijn. Ik lees nog altijd zonder bril en heb nog bijna al mijn tanden.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 18 apr 2015, 12:08

Afbeelding

Afbeelding
                                                — Kryptozoid, lid 69

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 18 apr 2015, 13:05

frobbert schreef:
. Ik zou zo zeggen, fijne voortzetting van deze discussie met Ho :up:

Zo zo...zien wij daar bij iemand de grond te heet worden onder de voeten? :lol:
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Plaats reactie