Heeft Mark, Maxime, Geert, Diederik, Emiel, Jolande / Tofik, Alexander, Arie, Kees, Marianne of een andere waardeloze politicus weer iets nutteloos besloten? Spuw dan hier uw gal.
Hoe kan het dat Trump nog steeds niet is gearresteerd?
Omdat de Republikeinen die 74 miljoen kiezers niet willen verliezen?
Gooi je wetboek dan maar in de prullenbak.
Het was al een beetje een bananenrepubliek, maar het wordt steeds erger.
Met verbazing sta ik te kijken naar de snelheid van de neergang van de US.
Nu ja, zolang ze druk zijn met zichzelf gooien ze geen bommen op onschuldigen.
Zoals the Obama-administration.
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.
˙uǝpɐɹƃ 08Ɩ ɯɹǝɥɔsplǝǝq ʍn ǝoʇɹǝᴉɥ ᴉɐɐɹp ˙ʇɟᴉɹɥɔsuǝʌoq uǝǝ ɹooʌ ƃǝouǝƃ looƆ
Absurd om de kristallnacht te vergelijken met een stel idioten die vooral met selfie camera's het capitool bestormen.
En verder ook absurd dat dit gezegd wordt door een overtuigd lid van de republikeinse partij. Een partij die het hele proces hiernaartoe al 4 jaar heeft gedoogd of zelfs aangemoedigd en dan nu de boel een keertje echt wat is geëscaeleerd krokodillentranen gaat lopen huilen.
Nee, laat Arnie maar in domme actiefilms spelen. Dit is ridicuul.
Absurd om de kristallnacht te vergelijken met een stel idioten die vooral met selfie camera's het capitool bestormen.
En verder ook absurd dat dit gezegd wordt door een overtuigd lid van de republikeinse partij. Een partij die het hele proces hiernaartoe al 4 jaar heeft gedoogd of zelfs aangemoedigd en dan nu de boel een keertje echt wat is geëscaeleerd krokodillentranen gaat lopen huilen.
Absurd inderdaad. Een beetje zoals een partij als DENK de (zeker wel bestaande) discriminatie van moslims in Nederland anno nu vergelijkt met de Holocaust en de vernietiging van Joden, Roma en homo's anno . Schandalig.
Number9, lid nummer 25.
O, en als er iemand het lef heeft om te gaan protesteren in Washington en zijn protest wat krachtiger doen zijn door met een geweer te zwaaien...die zal dood geschoten worden. Zonder pardon.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
ik onderschrijf je Kristallnacht-opmerking. Maar Arnold is verder wel integer voor een Republikein heb ik de indruk. En geestelijk redelijk gezond. Dingen die niet erg verbreid meer lijken in de Republikeinse partij.
Ben wel benieuwd dat wat Donnie gat doen. mocht Trump niet snel opgepakt en berecht worden na zijn presidentschap.
Of wacht! Ik weet het wel, zuigen en treiteren richting Biden.
Maar we weten nog niet hoe, en daar ben ik wel benieuwd naar.
Ben wel benieuwd dat wat Donnie gat doen. mocht Trump niet snel opgepakt en berecht worden na zijn presidentschap.
Of wacht! Ik weet het wel, zuigen en treiteren richting Biden.
Maar we weten nog niet hoe, en daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik denk dat 'ie dan zelf ook allerlei rechtszaken gaat beginnen tegen andere oud-presidenten. Daar is vast wel iets te vinden (in elk geval qua verdachtmaking), zowel in het ambt ("Welk recht had Obama om zo lang op kosten van de Amerikaanse burger oorlog te voeren, https://www.bnr.nl/opinie/bernard-hamme ... dent-obama)") als daarbuiten ("Is het legaal dat Obama persoonlijk vele tientallen miljoenen dollars opstrijkt voor memoires die hij niet had kunnen schrijven als hij eerder geen publiek ambt had gehad - komen die miljoenen niet toe aan de Amerikaanse belastingbetaler?")
Zin in!
Number9, lid nummer 25.
Zoals een groot denker altijd zegt: leven en laten leven!
Number9, lid nummer 25.
Wat me toch niet lekker zit is dat een handjevol CEO's nu de reikwijdte van de vrijheid van meningsuiting bepaalt.
De ironie van al die techreuzen die Trump z'n megafoon ontnamen is dat met name de Republikeinse partij erachter zit dat bedrijven machtiger konden worden dan de overheid.
Nu bijt die slang in z'n eigen staart.