Is iKer een Nar- of een Fascist?

Heeft Mark, Maxime, Geert, Diederik, Emiel, Jolande / Tofik, Alexander, Arie, Kees, Marianne of een andere waardeloze politicus weer iets nutteloos besloten? Spuw dan hier uw gal.
Plaats reactie

Een Nar
1
14%
Een Narcist
2
29%
Een Fascist
1
14%
Een Romanticus
2
29%
Een Zandwigger
1
14%

Totaal aantal stemmen: 7

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 26 mei 2017, 01:52

Afbeelding
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Oved
Forumgod

Re: Is iKer een Nar- of een Fascist?

Bericht door Oved » 26 mei 2017, 06:43

gestemd :hitler:

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 26 mei 2017, 08:21

Afbeelding
Zalig hij, die durft geloven, ook wanneer het oog niet ziet.

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 26 mei 2017, 09:48

Dit prachtige topic kan ik mooi even gebruiken wat cijfers aan Krypto mede te delen.

Krypto zei iets in de trant van banger te zijn voor moslimaanslagen dan voor ETA, IRA, Anders Breiviks etc.
Nu wil het geval dat ik toevallig ruwe cijfers van terroristische aanslagen tegenkwam.

2001-heden (16 jaar): ca. 700 doden.
1985-2001 (16 jaar): ca. 2200 doden.

Vroeger -toen er nog geen moslimterrorisme was in onze contreien- was het dus veul gevaarlijker in Europa*.

(*En. Omdat het aandeel moslims in de wereld vele malen groter is dan Europeanen zijn moslims -dus- veel vredelievender dan Europeanen :p )
Blut Boden Baudet

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 26 mei 2017, 09:49

Wie heeft nog meer op Romanticus gestemd!? :hitler:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 26 mei 2017, 10:01

:clown:

Eigenlijk komt 'nar' het dichtst bij mijn zelfbeeld.
Blut Boden Baudet

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 26 mei 2017, 10:12

Zalig hij, die durft geloven, ook wanneer het oog niet ziet.

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 26 mei 2017, 10:15

Meerdere antwoorden mogelijk :protest:
"I didn't spend all those years playing Dungeons and Dragons and not learn a little something about courage"

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 26 mei 2017, 10:27

Om even de aanleiding van dit topiekje er bij te halen, ik denk niet dat Krypto een nazi is. Een racist, dat wel, maar in ieder geval eentje met zelfreflecterend vermogen :up:

Vingerzwaaiende moraalridder Ikel is met zijn kijk-mij-eens-deugen-en-jullie-allemaal-niet-retoriek volgens mij veel boosaardiger. Wat dat betreft snap ik wel dat ie Billemans mist. Als er ooit nog eens oorlog uitbreekt zijn het de Ikels van deze wereld waar we m.i. het meest beducht voor moeten zijn :sadyes:

Afbeelding
:D
"I didn't spend all those years playing Dungeons and Dragons and not learn a little something about courage"

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 26 mei 2017, 11:17

iKer schreef:
26 mei 2017, 09:48
Dit prachtige topic kan ik mooi even gebruiken wat cijfers aan Krypto mede te delen.
iKer je moet echt proberen Leon Poliakov's "De Arische Mythe" op de kop tikken - een overzicht van biologisch racisne in het Europese denken. Zelfs Karl Marx, jood en grondlegger van het communisme, was prive een aanhanger van het biologisch racisme (en zelfs een Germanomaan: de Europese joden waren volgens hem te verdelen in Germaanse en Negroïde types. Hijzelf en Engels waren, uiteraard, Germaamse Joden, maar over Ferdinand LaSalle schreef hij "Zelfs de opdringerigheid van de man is negroïde." :lol: )

EDIT typo. Kankertikken op een foon. Steve Jobs was dan ook geen raszuivere ariër maar een halve arabier ofzo.
Laatst gewijzigd door Kryptozoid op 26 mei 2017, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 26 mei 2017, 11:27

frobbert schreef:
26 mei 2017, 10:27
Om even de aanleiding van dit topiekje er bij te halen, ik denk niet dat Krypto een nazi is. Een racist, dat wel, maar in ieder geval eentje met zelfreflecterend vermogen :up:
Thanks Frob. Ja dat klopt wel, en -ik besef dat het makkelijk lullen voor me is hier, maar waarom zou ik liegen- ik zorg, hoe stom of ongeloofwaardig dat ook klinkt, er voor dat niemand die behoort tot "een van de lagere rassen" ( :lol: ik hoop dat een ieder begrijpt dat ik hier vooral zelfspot bedrijf) er last van heeft, dat ik denk dat ze tot een tak van de familie der hominiden behoren die 'het' niet gaat -of althans, niet *zou moeten*- worden in kwalitatieve zin.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 26 mei 2017, 11:32

Geen idee wat een zandwigger is maar klonk voldoende interessant om er op te stemmen. :up:
Two Librans reflect
Two Librans high and low in mind
To Oprah Winfrey
She studied bees
Studied bees two Librans

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 26 mei 2017, 11:34

Kryptozoid schreef:
26 mei 2017, 11:17
iKer schreef:
26 mei 2017, 09:48
iKer je moet echt proberen Leon Poliakov's "De Arische Mythe" op de kop tikken - een overzicht van biologisch racisne in het Europese denken. Zelf Karl Marx, jood en grondlegger van het communisme, was prive een aanhanger van het biologisch racisme (en zelfs een Germanomaan: de Europese joden waren volgens hem te verdelen in Germaanse en Negroïde types. Hijzelf en Engels waren, uiteraard, Germaamse Joden, maar over Ferdinand LaSalle schreef hij "Zelfs de opdringerigheid van de man is negroïde." :lol: )
Dank voor de tip!
Van Marx heb ik dat wel eerder gelezen trouwens.

Wat me verbaast is dat dat denken zo de culturele pendant van gedragspatronen veronachtzaamd.
Een beetje domrechtsmens tegenwoordig zal vast en zeker denken dat Turken veel opdringeriger naar onbehoofddoekte vrouwen zijn dan Europeanen.
Terwijl ik van alle vrouwen die ik tijdens het reizen in Turkije te horen kreeg dat ze daar liever waren dan in Italië en Spanje. Omdat de mannen daar zo opdringerig waren. In Turkije werden ze overal met rust gelaten.
(Dit is trouwens een observatie van 25 jaar geleden)
Blut Boden Baudet

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 26 mei 2017, 11:38

Ysfoxy schreef:
26 mei 2017, 11:32
Geen idee wat een zandwigger is maar klonk voldoende interessant om er op te stemmen. :up:
:lol: Een combi van "wigger " (of "whigger") = white nigger, en "sand nigger", als derogatieve term voor Arabieren, Turken enzo ("voor-aziatisch menschentuig" heette dat vroeger.)

"Arabofiel", min of meer, omdat iKer een raar soort fetisj heeft om net te doen of hij die mensen voor vol aanziet
                                                — Kryptozoid, lid 69

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 26 mei 2017, 11:41

Bagdad was dé bakermat van beschaving :nono:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 26 mei 2017, 11:42

frobbert schreef:
26 mei 2017, 10:27
Om even de aanleiding van dit topiekje er bij te halen, ik denk niet dat Krypto een nazi is. Een racist, dat wel, maar in ieder geval eentje met zelfreflecterend vermogen
Ik denk niet dat je mijn volledige argumentatie hebt gelezen.

En bij een volgende oorlog hoef je maar voor 1 ding bang te zijn als het om mijn persoon gaat: als er een ecologisch gefundeerde dictatuur gevestigd moet worden zal ik daar keihard aan meehelpen. Voor de rest ben ik te oud voor welk fundamenteel gevecht dan ook.

Ik ben volstrekt ongevaarlijk, heb totaal geen economische macht, mijn politieke macht is beperkt tot heul af en toe sparringspartner te zijn van GroenLinks en SP gemeenteraadsleden (dat zijn tientallen anderen ook stel ik me zo voor). Wel heb ik veel invloed onder een klein groepje vrienden en familieleden, waarvan een paar vinden dat ik de politiek in moet. Eentje heeft ooit gezegd 'Waarom heb jij geen auto met chauffeur?!"
:lol:

O ja, via via hoorde ik dat een docu over luchtkwaliteit waarin ik de hoofdrol speel in Amsterdam op tenminste 1 middelbare school lesmateriaal is. Best leuk, maar de wetenschappelijke onderbouwing en script schreven anderen. En dat is veel belangrijker.
Blut Boden Baudet

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 26 mei 2017, 11:55

Echt hè.....
Afbeelding

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 26 mei 2017, 12:17

Oved schreef:
26 mei 2017, 11:41
Bagdad was dé bakermat van beschaving :nono:
Ahh maar dat was nog vóórdat de zonen en dochters van Sem zich inlieten met de vervloekte nakomelingen van Cham, en de halfmensgeslachten der Pagatu, Udumi en Baziate voortbrachten.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Oved
Forumgod

Bericht door Oved » 26 mei 2017, 12:19

wtf :lol:

Plaats reactie