Nederland is te voorzichtig met kryptofascisten en andere griezels

Heeft Mark, Maxime, Geert, Diederik, Emiel, Jolande / Tofik, Alexander, Arie, Kees, Marianne of een andere waardeloze politicus weer iets nutteloos besloten? Spuw dan hier uw gal.
United Hope
Heeft Geen Leven

Nederland is te voorzichtig met kryptofascisten en andere griezels

Bericht door United Hope » 17 dec 2017, 03:12

en straks hebben we het zeker ff niet gewusst :nooo:
nazigedoe moeten we gewoon niet wegens dat je daarvan genocide en massamoorden krijgt

dat wisten alle opa's en oma's maar die zijn nu dood
waarom herhalen?

Niet doen

daarbij wordt het simpelweg gebruikt als verdeel en heers

zet de mensen tegenelkaar op en ze hebben niet door dat ze keihard beroofd worden door de grote bedrijven

toen wij nog allemaal kleintjes waren moesten we niks met die janmaat
nu moeten we ook niets van de neohitlers

godverdomme ons onvertaalbare woord is gezellig
hou het dan eens gezellig stelletje laarzenlikkers

wij als mensen in dit land hebben een gemeenschappelijke vijand - de grote bedrijven en hun slippendragers ; alle politieke partijen
een revolutie is niet eens nodig enige wat we hoeven te doen is samen met onze zwarte en lichtgetinte blablabla onzin die teringlijers te verwijderen die alle verworvenheden van voorgaande generaties willen afpikken en de schuld afschuiven op mensen die HELEMAAL NIETS meeer hebben wegens oorlogen die onze regeringen in volle overtuiging steunen

Nee mensen , een vleugje 20e eeuws iets met rechten doen
schop die lui!
elke man elke vrouw heeft recht op een vreedzaam bestaan ; de machthebbers gunnen ons dat niet
derhalve weer boos en laat je niet foppen - de moslims de poslims en de hoslims - die heb je en die zijn meer de klos dan jij

het zijn onze broeders ze hebben allemaal dezelfde kutzooit als wij
maar goed sommigen wachten wellicht op het moment dat ze achteraf weer zeggen dat ze het nicht gewusst haben

overigens kan iedereen hier een dreun ontvangen die mijn kleine dochtertje gaat beschuldigen van zaken wegens haar afkomst
enige dat genetisch bepaald is bij mijn dochter is dat ze uit een lang geslacht stamt van mensen die hun leven begonnen met een geboorte

maar echt serieus mensen
nu ik een dochter heb die halfbloed is zal ik nog meer ageren tegen eenieder die denkt dat hun poepbloed hen het recht geeft om anderen het leven zuur te maken ; koop een tijdmachine en ga lekker je favo genocidefantasiën uitleven .
668 neighbour of the beast

Plaats reactie