Rutte

Heeft Mark, Maxime, Geert, Diederik, Emiel, Jolande / Tofik, Alexander, Arie, Kees, Marianne of een andere waardeloze politicus weer iets nutteloos besloten? Spuw dan hier uw gal.
iKer
Meganerd

Re: Rutte

Bericht door iKer » 27 okt 2011, 20:52

Overigens snap ik dat het niet fijn is voor die mensen. Kan ik me bijzonder veel bij voorstellen.
Zo wordt ook míjn leefomgeving vernietigd door er weer 2 a 4 rijbanen bij te bouwen, bij de tien snelwegbanen die zich al in mijn tuin bevinden.

Maar ik heb geen lobby, de oppermachtige asfalt- en autolobby heeft een volgevreten type als Aptroot in de kamer, en als je hem vriendelijk wijst op welke aspecten er ook nog zitten aan zo'n snelweguitbreiding krijg je een mailtje terug die een regelrechte belediging is van je intellect en kennis van zaken.
As we speak hoor ik de snelweg dwars door m'n koptelefoon heen.
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 27 okt 2011, 21:55

iKer schreef:Overigens snap ik dat het niet fijn is voor die mensen. Kan ik me bijzonder veel bij voorstellen.
Zo wordt ook míjn leefomgeving vernietigd door er weer 2 a 4 rijbanen bij te bouwen, bij de tien snelwegbanen die zich al in mijn tuin bevinden.

Maar ik heb geen lobby, de oppermachtige asfalt- en autolobby heeft een volgevreten type als Aptroot in de kamer, en als je hem vriendelijk wijst op welke aspecten er ook nog zitten aan zo'n snelweguitbreiding krijg je een mailtje terug die een regelrechte belediging is van je intellect en kennis van zaken.
As we speak hoor ik de snelweg dwars door m'n koptelefoon heen.
:nono:
"dat een regelrechte belediging is".
Overigens kan ik me goed voorstellen dat dat niet zo tof is, zo'n snelweg.
Verhuizen is geen optie?
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 01 feb 2012, 11:43

iKer schreef:
Hensup schreef:
Plaid Cymru schreef:rutte is een teringlijer die zegt een voorkeur te hebben voor een kabinet CDA-VVD-PVV

Bedenk dat goed wanneer jullie in het stemhokje staan beste VVD-ers
Dat is slechts strategische praat, pleed. Uiteindelijk zal PVV niet mee kunnen regeren vanwege hun AOW standpunt. Dat is het breekpunt. Probeer niet alles te geloven wat je leest maar tracht zelf na te denken. Succes. :up:
Hensup gaat hier trouwens mooi achteruit.
En dat Rutte een teringlijer eerste klas is weten we allang natuurlijk.
Ik zal dat in mijn volgende postje uitleggen.
PVV regeert nog steeds niet, iKerd. Anders waren we allang uitgekotst door Europa. Kan niet. Dat terwijl Rutte ons door de moeilijkste naoorlogse periode sleept. Zo gezegd.
Verre familie van

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 01 feb 2012, 12:11

Daar maak je een kardinale fout.
Het akkoord is doordesemt van de extreemrechtse prietpraat.
-Naast Nederland bestaat alleen maar Israël als buitenland (ergo: joden en Amerikanen). Iedere verwijzing naar het misdadige gedrag wordt internationaal geblokkeerd.
-Burkaverbod
-Draconische bezuinigingen op cultuur
-Meestemmen voor boycot van Iran
-Afbraak van de natuur
-Inzet op milieuvervuilende activiteiten

Enfin, ik kan wel even doorgaan, maar de crux is dat de PVV stevig meeregeert en af en toe van mening mag verschillen.
Daarbij moet dit kabinet zo snel mogelijk afgeschoten worden, alleen al vanwege geld afpakken van de gewone man om banken in stand te houden. Met de bonuscultuur en al! Je houdt de VVD-waanzin werkelijk niet voor mogelijk!
Enfin, we weten hier ter forum wie lekgeprikt gaat worden met de hooivork als het zover is.

Hensup en Faces zijn de eersten uiteraard.
Sieg en Krypto gaan naar een heropvoedingskamp, waar ze scholing zullen krijgen en leren nadenken.
Roadrunner en Coyote krijgen levenslang.
Extreemlinksche drammert

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 01 feb 2012, 18:46

Doordesemd. Met een d.

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 01 feb 2012, 18:57

Privé-initiatief van gewone burgers doet perverse effecten van onderwijsbezuinigingen enigszins teniet.
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 01 feb 2012, 19:41

(klaz*) schreef:Doordesemd. Met een d.
Prettig te merken dat je het voor de rest eens bent.
:clown:
Extreemlinksche drammert

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 01 feb 2012, 19:44

iKer schreef:
(klaz*) schreef:Doordesemd. Met een d.
Prettig te merken dat je het voor de rest eens bent.
:clown:
De rest heb ik links laten liggen.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 01 feb 2012, 19:49

Vreemd dat mensen ter rechterzijde zelfs postjes meelezen om de taalfouten erin te lezen.
Ook onverstandig niet na te denken over mijn punten. Heel onverstandig, want er moet wat gaan veranderen in de wereld.
Jawel. :yes:
Extreemlinksche drammert

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 01 feb 2012, 19:50

Ter rechterzijde van wat?

Onbekommerd, zonnig
Forumnerd

Bericht door Onbekommerd, zonnig » 01 feb 2012, 20:32

(klaz*) schreef:Ter rechterzijde van wat?
Van zijn gezwel.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 01 feb 2012, 21:19

Er wil nog iemand naast Rutte tegen de muur geloof ik.
:upup:
Extreemlinksche drammert

Onbekommerd, zonnig
Forumnerd

Bericht door Onbekommerd, zonnig » 01 feb 2012, 21:20

iKer schreef:Er wil nog iemand naast Rutte tegen de muur geloof ik.
:upup:
:upup: Stalin en zijn erfgenamen... :upup:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 01 feb 2012, 21:22

Ik ga. Iemand is ontieglijk winderig hier.

:sadwave:
Extreemlinksche drammert

Onbekommerd, zonnig
Forumnerd

Bericht door Onbekommerd, zonnig » 01 feb 2012, 21:22

iKer schreef:Ik ga. Iemand is ontieglijk winderig hier.

:sadwave:
Bef haar dan ná het schijten, suffie... :upup:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 01 feb 2012, 21:23

Nou, da's schuddebuiken, opa.
:wave:
Extreemlinksche drammert

Onbekommerd, zonnig
Forumnerd

Bericht door Onbekommerd, zonnig » 01 feb 2012, 21:24

iKer schreef:Nou, da's schuddebuiken, opa.
Ik bedoelde het als dijenkletser... :protest:

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 01 feb 2012, 22:28

Onbekommerd, zonnig schreef:
iKer schreef:Nou, da's schuddebuiken, opa.
Ik bedoelde het als dijenkletser... :protest:
Valt toch tegen heh, met al die ja-knikkers hier. :drink:

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 12 mei 2012, 23:09

Leuke wending.
Verre familie van

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 13 mei 2012, 11:04

Bedreigd worden door Rutte (gespierde spijker) is al triest...maar er ook nog over klagen(hij plaagt me) is helemaal hemelschreiend! :clap:
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 13 mei 2012, 18:46

Hensup schreef:Ik denk dat verschillende termen voor Rutte op zijn plaats zijn, maar luiheid komt niet in aanmerking, iKerd.
Als je goed leest ademen de akkoorden luiheid. Vriend.

Verders is het niet minder dan pikant dat Rutte door Wilders als 'intimiderend' wordt betiteld.
Nu is onze aandachtshoer altijd in de overdrijvingsmodus. Maar ik denk dat er een kern van waarheid in zit. ("Als je doet wat Rutte wil, dan legt hij een arm om je schouder. Houd je de rug recht en doe je niet wat hij wil, dan word je bedreigd en geïntimideerd met opmerkingen dat je partij wordt afgebrand").
Het mislukken van het Catshuisoverleg is volgens Wilders niet aan zijn PVV, maar aan Rutte te wijten. Als voorzitter van de onderhandelingen heeft de premier gefaald, vindt Wilders. “Onze zorgen over de koopkracht zijn zeven weken in de wind geslagen”, aldus de PVV-voorman.
Wat voor Rutte geldt ('je wist met wie je in zee ging') geldt andersom natuurlijk net zo goed. Wilders moet niet doen alsof hij er nu pas achter komt waar de loyaliteit van Rutte ligt: bij bovenmodaal, hogeropgeleid en Europees. Punt. Rutte is totaal en volkomen inflexibel als het aankomt op iets anders dan status quo voor zijn achterban. Zie het getamboereer van 'HRA niet verder beperken' van vandaag.
De facto is er nog niets aan de HRA beperkt wat tegemoet komt aan wat héél links en een deel van het CDA een schande vindt: een ongelimiteerde bezitssubsidie voor degenen die geen enkele tegemoetkoming nodig hebben voor hun dak boven het hoofd. Modaal-plus en hoger dus.
Niet bij degenen die op straat staan bij deze crisis. Niet bij de ZZP-er, niet bij de patiënt, niet bij de WAO-er, niet bij de pensionado met smalle beurs, niet bij de werkloze, dakloze of welk soort blanke loser dan ook. Je wist met wie je 7 weken de vingers liep af te likken.
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 13 mei 2012, 19:20

iKer schreef:Sieg en Krypto gaan naar een heropvoedingskamp, waar ze scholing zullen krijgen en leren nadenken.
:? Niet dat ik er mee zit dat jij dat nodig acht, maar tav sociaal-=economische kwesties ben ik waarschijnlijk minstens zo ouderwets-links als jij, en andere thema's raken in rap tempo op de achtergrond.

Het lijkt me eerder dat jij enige heropvoeding behoeft tav de aandelenmarkt, multinationals etc.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 13 mei 2012, 20:01

iKer schreef:
Hensup schreef:Ik denk dat verschillende termen voor Rutte op zijn plaats zijn, maar luiheid komt niet in aanmerking, iKerd.
Wat een gelul weer, iKerd. Er zijn zaken beklonken waarmee de politiek al decennia worstelt. Ik noem de AOW en woningmarkt als gedachtensteuntjes voor je.
Verre familie van

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 13 mei 2012, 20:10

Kryptozoid schreef:
iKer schreef:Sieg en Krypto gaan naar een heropvoedingskamp, waar ze scholing zullen krijgen en leren nadenken.
:? Niet dat ik er mee zit dat jij dat nodig acht, maar tav sociaal-=economische kwesties ben ik waarschijnlijk minstens zo ouderwets-links als jij, en andere thema's raken in rap tempo op de achtergrond.
Dat ik weer 'ouderwets links' (als in 'SP') ben is iets van de laatste 5 a 10 jaar. Soort van 'naar toegroeien'. Ben dat zeker niet altijd geweest, al was ik altijd links, zelfs toen ik D66 stemde was dat omdat het neoliberalisme de belofte van 'welvaart voor iedereen' in zich had. Dat ik me daar deerlijk in heb vergist: mea maxima culpa.
Dat heropvoedingskamp is omdat je vuistdiep in de rechtse coalitie zat door mee te huilen met de rechtse anti-moslimhype. Op een moment (3 jaar geleden) dat allang overduidelijk was dat er vele malen grotere problemen geadresseerd moesten worden. Het heropvoedingskamp is nodig omdat je zo achteraan sukkelt met je meningsvorming. Dat hele anti-immigratiedenken van extreemrechts kwam als mosterd na de maaltijd. Nu nog steeds: als ze het nog eens over het integratieproces hadden, en hoe dat vorm te geven op dit moment... :no: Veel verder dan 'Europa' is de PVV nog niet gekomen voor de toekomst.
Het is een genant achter de maatschappelijke werkelijkheid aan sukkelen. Europa is al sinds invoering van de Euro als project tot stilstand gekomen. Dik 10 jaar geleden. Waar was meneer Wilders afgelopen decennium? Ik heb hem er niet over gehoord. Maar nu zijn de rapen plots gaar. Ja, dáááááágg! Over 6 jaar horen we 'm zeker over de luchtvervuiling? :finger:
Kryptozoid schreef:Het lijkt me eerder dat jij enige heropvoeding behoeft tav de aandelenmarkt, multinationals etc.
Vertel. Ik wist van de financiële wereld hoogstwaarschijnlijk afgelopen 10 jaar meer dan jij, met wellicht een uitzondering van de laatste 2 a 3 jaar omdat het nu in de belangstelling staat. Dus wat wil je me leren?
Ten tweede, en ik zeg dit nu voor de laatste keer: ik ontvang geen geld via subsidies, derde geldstromen of anderszins belasting-/collectieve regelingachtigen. Aangezien ik van het gewone MKB alleen soms echt niet leven kan zal ik soms moeten aankloppen voor werk aan deuren waar ik liever niet aanklop.
Zodra ik ook die zekerheid heb qua werk als BB of jij, via jullie geldkanalen betaald, ben ik de eerste die daarmee stopt.

We hebben het niet allemaal zo luxe als jij, Krypto (al heb ik -toegegeven- nu een WW. En zie: ik doe zeer veel voor nop, heb nog geen enkele keer een dubieuze opdrachtgever bediend en goede doelen spinnen qua gratis werk garen bij mijn werkloosheid. Erger nog: ik zit nu voor goede doel A achter de comp, morgenochtend doe ik een folder voor een vereniging tegen verlaagd tarief en 's middags zit ik om tafel voor het maken van een bijna gratis huisstijl.
Wat doe jij eigenlijk in je vrije tijd voor een ander?).
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 13 mei 2012, 20:19

iKer schreef:Wat doe jij eigenlijk in je vrije tijd voor een ander?).
Ik geef af en toe wel eens een gefrustreerde idioot op een of ander lullig forum een voorzetje, zodat ie middels opgeblazen uitwijdingen zichzelf neer kan zetten als iemand die er toe doet.
                                                — Kryptozoid, lid 69

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 13 mei 2012, 20:29

Het steekt he.
:drink:
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 13 mei 2012, 20:33

iKer schreef:en ik zeg dit nu voor de laatste keer
:lol:
                                                — Kryptozoid, lid 69

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 13 mei 2012, 20:34

Kryptozoid schreef:
iKer schreef:en ik zeg dit nu voor de laatste keer
Als je zo lang op een forum met Billy zit ga je vanzelf een beetje op 'm lijken.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 13 mei 2012, 20:43

Hensup schreef:
iKer schreef:
Wat een gelul weer, iKerd. Er zijn zaken beklonken waarmee de politiek al decennia worstelt. Ik noem de AOW en woningmarkt als gedachtensteuntjes voor je.
Dit zijn voetnoten bij de crisis waarin we zijn geraakt. Mede mogelijk gemaakt door jouw VVD. Vriend. Dat noem ik lui. Wegduiken voor de werkelijkheid en er alleen met een 'zij in Zuid Europa hebben het gedaan' op reageren. Niet willen analyseren om de diepere nuance te adresseren.

Bovendien zijn dit eenzijdige maatregelen die de zwakkeren meer treffen dan anderen. Juist dat betitel ik als luiheid: niet-creatieve oplossingen voor je problemen bedenken. Maar de hufter zijn, die alleen z'n eigen portemonnee beschermt terwijl anderen mogen bloeden voor de door jou veroorzaakte crisis. Erg gemakkelijk. Erg lui.
Extreemlinksche drammert

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 13 mei 2012, 21:08

De crisis heeft niets met jouw denkbeelden van doen, iKerd. Komt puur door de financiele markten. Die repareren deze crisis wanneer het hen goeddunkt. De politieke obstakels die ik noem liggen er al veel langer. Van voor de vorige crisis. Kun je nagaan: waar heb je het over. De welvaartsdroom is trouwens enorm uitgekomen. Enkel een verwende blaaskaak zou dat niet kunnen zien. De zwakkeren in onze samenleving behoren helaas grotendeels tot deze laatste categorie. Ga maar eens onderzoek doen bij de voedselbanken.
Verre familie van

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 13 mei 2012, 23:55

Hensup schreef:De crisis heeft niets met jouw denkbeelden van doen, iKerd. Komt puur door de financiele markten. Die repareren deze crisis wanneer het hen goeddunkt. De politieke obstakels die ik noem liggen er al veel langer. Van voor de vorige crisis. Kun je nagaan: waar heb je het over. De welvaartsdroom is trouwens enorm uitgekomen. Enkel een verwende blaaskaak zou dat niet kunnen zien. De zwakkeren in onze samenleving behoren helaas grotendeels tot deze laatste categorie. Ga maar eens onderzoek doen bij de voedselbanken.
Ten eerste begin ik maar weer even je erop te wijzen dat door een merkwaardig defect in je opvoeding je keer op keer vergeet te buigen aan het begin van je post. Ik sta nu even eerbiedig stil voor de duur van je buiging.

Ten tweede bespeur ik nogal surrealistische opmerkingen in je post. Circa 30%, de onderste laag in ons nationale loongebouw, heeft nauwelijks tot niets gehad aan dat neoliberalisme. Eerst je feiten kennen. Dan pas in discussie treden met me. Buig nog maar een keertje extra. Blaaskaak.

Ten derde dat zgn. repareren van de crisis door de financiële markten. Dit, die markten, is een nogal veelzijdig fenomeen. Van daaruit is je post opmerkelijk, want financiële markten zijn zowel offensief als reactief. Maar hebben totaal niet het doel een land of gebied of dergelijke te helpen (of verdoemen). Ze kunnen dat wel, maar dan heeft het de eigen portemonnee en niets dan die portemonnee ten doel. Een geholpen land is bijkomende schade.

Buiginkje terug.
Laatst gewijzigd door iKer op 14 mei 2012, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 13 mei 2012, 23:58

Kom ik trouwens bij een stokpaardje (dank je wel). Even onder ons gezegd en gezwegen: ik heb te weinig echte expertise om mijn gedachte hard te maken. Uit de onderbuik te tillen als het ware. Maar:
Waarom doet de EU alsof ze weerloos is tegen de grillen van de financiële markten? We lijken bange hondjes als de rente omhoog gaat, en alles wordt opzij gezet om te voldoen aan de eisen van de dictatuur van deze mechanismen. Waarom is dat?

Het antwoord moet je -denk ik- zoeken in de trant van 'de machthebbers kijken allen door dezelfde neoliberale bril waarin de financiële markten van mega-importantie zijn'
En dat laatste gaat er bij mij niet in. Want men had ook een andere bril kunnen hebben en de uitkomst was anders geweest. Waarom is de discussie hierover nog steeds niet los gebarsten? Nergens zie ik die. Zelfs in mijn krant -NRC- is men de neoliberale 'ontken dat we een gigantische crisis hebben die vraagt om fundamenteel nadenken' aan het meespelen. Licht genante hoofdredactionele commentaren die getuigen van een verbeten '3%' geloof. Waarom? Dit was verdomme de krant van het vrije intellectuele debat! Of is iedereen zo overtuigd van dat geweldige 3%-systeem? Kennelijk heeft de NRC-lezer besloten zijn kop in z'n reet te steken.

Ik zweer je: de EU wordt er nog eens mee afgebroken, die 3%. Tot vreugde van allerlei kortzichtigen zonder veel besef van de grote krachten in de wereld, de marginale positie van de EU die ze dan creëren. En de -je durft het haast niet te noemen tegenwoordig- potentiële conflicten die wellicht op den duur terugkeren.

*zucht*
Extreemlinksche drammert

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 14 mei 2012, 13:35

iKer schreef: Ten tweede bespeur ik nogal surrealistische opmerkingen in je post. Circa 30%, de onderste laag in ons nationale loongebouw, heeft nauwelijks tot niets gehad aan dat neoliberalisme. Eerst je feiten kennen. Dan pas in discussie treden met me. Buig nog maar een keertje extra. Blaaskaak.

Ten derde dat zgn. repareren van de crisis door de financiële markten. Dit, die markten, is een nogal veelzijdig fenomeen. Van daaruit is je post opmerkelijk, want financiële markten zijn zowel offensief als reactief. Maar hebben totaal niet het doel een land of gebied of dergelijke te helpen (of verdoemen). Ze kunnen dat wel, maar dan heeft het de eigen portemonnee en niets dan die portemonnee ten doel. Een geholpen land is bijkomende schade.

Buiginkje terug.
Ik meen dat een flatscreen aan de muur, seizoenskaart plaatselijke knokploeg, of simpelweg een boodschappenautootje voor de deur tegen een bezineprijs van bijna twee euro getuigt van welvaart. Zoals gezegd, slechts een verwend nest zou iets anders durven stellen. Wat de financiele markten betreft: ze zijn in staat om ook jouw toekomst te bepalen, tenzij je als kluizenaar leeft. Meer niet.
Verre familie van

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 14 mei 2012, 13:50

Ten overvloede hierbij een inkijkje in 'het loongebouw'. Vrindelijke groet aan iKerd.

http://www.nu.nl/economie/2810186/inkom ... elijk.html
Verre familie van

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 14 mei 2012, 14:24

Hensup schreef:Ten overvloede hierbij een inkijkje in 'het loongebouw'. Vrindelijke groet aan iKerd.

http://www.nu.nl/economie/2810186/inkom ... elijk.html
De exacte cijfers vind je hier, Hansopje.
En leuk hoor, die inkomensverschillen, maar ik heb het over het neoliberalisme.
En dat duurde van ca. 1980-2008/2010.
Dat zijn 30 i.p.v. 10 jaar, zoals je weet.

Dus ik heb gelijk.
Jammer voor je.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 14 mei 2012, 14:25

En nog geen buiging.
Het is ten hemel schreiend bij wie ik gedwongen ben mijn gelijk bij te halen.
Wat een k-leven.

Afbeelding
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 mei 2012, 17:47

Rutte is weer aan het liegen. :lol:
Wat een ongelofelijke sukkel is het toch ook.
De één na de andere rechtse proleet probeert te verhullen dat hij willens en wetens met de PVV wilde.

Nu is het rechts huilen geblazen omdat ze niet verstandig zijn geweest.
Bijzonder ergerlijk, dit soort ontkenningen.

Leest hier.
De commentaren zijn ook wel in meerderheid ter zake kundig heb ik de indruk.
Extreemlinksche drammert

DRUPGLID
Heeft niks beters te doen

Bericht door DRUPGLID » 20 mei 2012, 14:42

Dibi-criticus Bas de Gaay Fortman moest voor tv-commentaar niet uit een Occupy-kamp, maar van de golfbaan worden geplukt. :lol:
Jedem das Seine

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 20 mei 2012, 14:43

DRUPGLID schreef:Dibi-criticus Bas de Gaay Fortman moest voor tv-commentaar niet uit een Occupy-kamp, maar van de golfbaan worden geplukt. :lol:

ik vind GroenLinks ook verreweg het leukste actuele mediadingetje :bounce:
                                                — Kryptozoid, lid 69

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 20 mei 2012, 14:45

Die moeizame relatie van GL met allochtonen (Tamara Singh-Varma, Mohammed Rabbae en nu weer Tofik Dibi) is geweldig. Kwam dat idee van een 'smulbos' ook niet van GL?? "Allochtonen komen te weinig in de natuur, dus moeten er meer fruitbomen komen want dat vinden ze lekker" :lol: Is serieus een plan geweest in de kringen rond iKer. Misschien was er zelfs wel rekening gehouden met de bevolkingssamenstelling: zoveel procent bananen voor mensen uit Afrika en het Caribisch gebied, zoveel procent dadels voor mensen uit het middenoosten etc.

Itt de eerste twee figuren, vind ik die Tofik Dibi overigens wel okee (wat niet inhoudt dat hij mijn electorale voorkeur geniet, maar ik zou het een gemis vinden als hij uit de kamer zou gaan).
Laatst gewijzigd door Kryptozoid op 20 mei 2012, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 20 mei 2012, 14:47

Ik mocht vandaag al een vaag soort excuusbrief van de voorzitster van GroenLinks ontvangen. Tofik is een toffe peer, maar geef mij maar Sap.
Voorheen Vlaecks.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 20 mei 2012, 14:48

Flaaks schreef:Ik mocht vandaag al een vaag soort excuusbrief van de voorzitster van GroenLinks ontvangen. Tofik is een toffe peer, maar geef mij maar Sap.
Perensap?
                                                — Kryptozoid, lid 69

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 20 mei 2012, 14:49

Inkopper. :roll:
Voorheen Vlaecks.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 20 mei 2012, 14:57

Flaaks schreef:Inkopper. :roll:
Tja...
                                                — Kryptozoid, lid 69

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 20 mei 2012, 15:10

Kryptozoid schreef:Kwam dat idee van een 'smulbos' ook niet van GL?? "Allochtonen komen te weinig in de natuur, dus moeten er meer fruitbomen komen want dat vinden ze lekker" :lol:
:lol: Hatsikidee, lekkere hapjes! :lol:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 mei 2012, 15:52

Wel vreemd dat ik op GL aangesproken wordt.
Wanneer was die Rabbae? 1994 was dat akkefietje met hem.
Ik heb dus afgelopen 18 jaar 1 (één) keer GroenLinks gestemd landelijk.

En ze hebben qua milieu de superieure standpunten.
Iets wat in NL weliswaar een nogo-area is, milieu, maar het is bijzonder belangrijk.
Extreemlinksche drammert

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 20 mei 2012, 16:01

Vanwaar die edit? Ysfoxy was net een cabaretgrapje aan het prepareren! :protest:

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 20 mei 2012, 16:18

Rutte. Rutte? Wie was dat ook weer?
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 mei 2012, 16:20

Ysfoxy schreef:Vanwaar die edit? Ysfoxy was net een cabaretgrapje aan het prepareren! :protest:
IK zag dat jij online was, dus heb even snel alle inkoppertjes afgetimmerd.
:P
Extreemlinksche drammert

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 20 mei 2012, 16:21

Ah, zo, dan gaat Ysfoxy vanaf nu ook het verborgene in! :bounce:

Plaats reactie