Putin

Heeft Mark, Maxime, Geert, Diederik, Emiel, Jolande / Tofik, Alexander, Arie, Kees, Marianne of een andere waardeloze politicus weer iets nutteloos besloten? Spuw dan hier uw gal.
Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Re: Putin

Bericht door Siegfried Stahl » 15 mar 2015, 12:52

" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 15 mar 2015, 13:57

Richardus schreef:Ze zijn momenteel een podium en tribunes aan het bouwen op het plein voor 't Kremlin. Wat is er aan de hand?
Pensenkermis?
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 15 mar 2015, 16:07

Oved schreef:
Putin is not dead. All this incorrect information is the Ukrainian press. Next week, he'll reappear. He just took a vacation for a week. No one has said anything about this because it's hard to explain to the public.
:hitler:
says who
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 15 mar 2015, 16:15

Putin, Rasputin, Putin.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 15 mar 2015, 16:28

Richardus schreef:
Oved schreef:
Putin is not dead. All this incorrect information is the Ukrainian press. Next week, he'll reappear. He just took a vacation for a week. No one has said anything about this because it's hard to explain to the public.
:hitler:
says who
Alexander Rahr

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 15 mar 2015, 16:55

Oved schreef:Alexander Rahr
In zijn rubriek "Rahr maar wahr". :yes:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 15 mar 2015, 21:34

Putins hoofdbeveiliger is sws wel dood en een wolkenkrabber ofzo direct naast Kremlin staat in lichterlaaie
Laatst gewijzigd door Richardus op 15 mar 2015, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 15 mar 2015, 21:40

Richardus schreef:direct naast Kremlij staat in lochterlaaie
Ja ik las net ook dat gerucht, en had een of andere link naar een live webcam, maar geen zin om te wachten tot ie het deed.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 15 mar 2015, 23:21

Is gelukkig alweer onder controle. Niks geen Kremlin trouwens, maar Novodevitsji-klooster.
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 16 mar 2015, 06:46

dat direct naast het Kremlin staat, zoals ik zei

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 16 mar 2015, 09:26

Een kleine 5 kilometer verder :roll:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 16 mar 2015, 10:35

Lol

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 15 nov 2015, 13:53

Putin zend 150,000 Russische Soldaten om Permanent ISIS te vernietigen.

http://worldunity.me/putin-zend-150000- ... rnietigen/

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 15 nov 2015, 14:22

Go putin!

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 15 nov 2015, 14:23

:bounce:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 16 mar 2016, 18:27

Afbeelding

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 16 mar 2016, 18:37

putin is my man. :lol:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 mar 2016, 22:21

Brrr.. foute opmerking.
Extreemlinksche drammert

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 21 mar 2016, 18:18

jij bent fout met je witte riem en je hipster baard.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 02 okt 2016, 07:24

Vladimir Putin has issued a complete ban on Microsoft products in Russia. Putin has also put Bill Gates on a Federal Security Service watchlist due to “concerns over security and reliability,”. The removal of all Microsoft software has now begun in Russia with immediate effect
http://www.neonnettle.com/news/1645-put ... -microsoft

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 20 okt 2016, 10:53

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 20 okt 2016, 11:13

Als Trump de verkiezingen gaat winnen, gaat Putin compleet gehakt maken van 'm. Compleet.
En met Clinton gaat het een eng potje verpissen worden, vrees ik..
Too Freud to live
Too Jung to die

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 okt 2016, 11:35

Krautsurfer schreef:Als Trump de verkiezingen gaat winnen, gaat Putin compleet gehakt maken van 'm. Compleet.
En met Clinton gaat het een eng potje verpissen worden, vrees ik..
I think so.

Maar de VS is sowieso een reus op lemen voeten geworden ben ik bang.
Zolang het systeem daar standhoud (gebaseerd op uitwringen van de grote massa ten faveure van multinationals, aandeelhouders en financiële elite) is er niks aan de hand. Maar zodra men wakker wordt en ziet op welke schuldenberg hun leven gebaseerd is... Of beter gezegd: zodra CHINA wakker wordt en ziet wat er met die schuldenberg gedaan wordt...
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 20 okt 2016, 15:13

Krautsurfer schreef:Als Trump de verkiezingen gaat winnen, gaat Putin compleet gehakt maken van 'm. Compleet.
Dat denk ik niet maar de Russen (bij monde van Alexander Dugin tenminste) gaan er wel vanuit dat Trump als het ware terug zal keren naar een soort Monroe doctrine, en dat ie de Russische geopolitieke doeleinden in ieder geval niet in de weg zal zitten. Annexatie van oostelijk Oekraïne dus (waar overigens ook historische en etnische argumenten voor zijn. De grenzen destijds werden bijvoorbeeld met opzet zo getrokken, dat er in de grote SSRs direct naast Rusland, een substantieel aantal Russen kwam te wonen, omdat ie als het meest loyaal aan het Sovjet imperium gezien werden. Nu dat imperium niet meer bestaat, is dat natuurlijk juist ten nadele van Rusland, althans wanneer zo'n voormalige SSR liever bij het Westen dan bij de Russosfeer hoort.)
Krautsurfer schreef:En met Clinton gaat het een eng potje verpissen worden, vrees ik..
Met Clinton zullen zich eerder conflicten, waaronder militaire ongeregeldheden, voordoen tussen de US en de voormalige SU dan met Trump.

Dugin vindt 't allebei goed, omdat ie denkt dat Clinton er sowieso een puinhoop van gaat maken. ("She will bring the American century to a decisive end." :lol: )

Link
                                                — Kryptozoid, lid 69

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 20 okt 2016, 16:14

Kryptozoid schreef: Dat denk ik niet maar de Russen (bij monde van Alexander Dugin tenminste) gaan er wel vanuit dat Trump als het ware terug zal keren naar een soort Monroe doctrine, en dat ie de Russische geopolitieke doeleinden in ieder geval niet in de weg zal zitten. Annexatie van oostelijk Oekraïne dus (waar overigens ook historische en etnische argumenten voor zijn. De grenzen destijds werden bijvoorbeeld met opzet zo getrokken, dat er in de grote SSRs direct naast Rusland, een substantieel aantal Russen kwam te wonen, omdat ie als het meest loyaal aan het Sovjet imperium gezien werden. Nu dat imperium niet meer bestaat, is dat natuurlijk juist ten nadele van Rusland, althans wanneer zo'n voormalige SSR liever bij het Westen dan bij de Russosfeer hoort.)

Met Clinton zullen zich eerder conflicten, waaronder militaire ongeregeldheden, voordoen tussen de US en de voormalige SU dan met Trump.

Dugin vindt 't allebei goed, omdat ie denkt dat Clinton er sowieso een puinhoop van gaat maken. ("She will bring the American century to a decisive end." :lol: )
Ik denk dat Trump zich inderdaad eerder op binnenlandse politiek zal focussen dan Clinton.
En dat vind ik in principe prima. (Alhoewel ik denk dat zijn ideeen over trickle-down economie een grote ramp zijn voor de USA, maar dat moeten ze lekker zelf weten).

Maar Putin laat tegenwoordig proefbalonnetjes op, zoals de annexatie van de Krim. En het interesseert me niet of daar historische en etnische redenen voor zijn; hij heeft gewoon een stuk van een soevereine staat ingepikt, en loopt nog steeds te kutten in oost-Oekraine.

Ik denk niet dat het daar gaat stoppen, en dus zal Trump als president daarop moeten reageren. Om over Syrië maar te zwijgen.
ik heb zo op basis van de prestaties van Trump in de debatten besloten dat het een non-valeur van niet geringe omvang is, en dat is Putin zeer zeker niet.
Dus ik denk nog steeds dat Putin gehakt van 'm gaat maken in elk geopolitiek conflict.

Ik acht Clinton een stuk capabeler dan Trump, maar dat neemt niet weg dat haar geopolitieke ambities net zo gevaarlijk zijn als die van Putin. Voorlopig heeft de USA de bovenliggende hand. De vraag is hoelang nog. En de volgende vraag is dan: ben ik beter af onder Putin of onder Clinton? (Als ik Merkel even opzij mag schuiven).
Too Freud to live
Too Jung to die

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 okt 2016, 17:06

Als ik even mag speculeren daarover: ik denk onder Clinton.
Sowieso heb jij baat bij het bijeen houden van de EU vanwege makkelijker voor je werk- en woonsituatie.
Ik vermoed dat Trump de EU net zo lief kwijt is, dat kost de Amerikanen miljarden door hun defensie uitgaven.
De EU wordt in feite militair bewaakt door de VS. Trump heeft vaak gezegd dat hij wil dat de EU zelf investeert in haar defensie.

Dat zou kunnen betekenen dat bovenop de neoliberale ellende we hier moeten gaan betalen voor het buiten de deur houden van Rusland.
Ik zou dat een goed ding vinden, want het betekent een onafhankelijker koers t.o.v. de VS.
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 20 okt 2016, 17:12

iKer schreef:Als ik even mag speculeren daarover: ik denk onder Clinton.
Dat denk ik ook. De Russen waren niet zo lief in Oost Europa in de twintigste eeuw.
iKer schreef:Sowieso heb jij baat bij het bijeen houden van de EU vanwege makkelijker voor je werk- en woonsituatie.
Ik vermoed dat Trump de EU net zo lief kwijt is, dat kost de Amerikanen miljarden door hun defensie uitgaven.
De EU wordt in feite militair bewaakt door de VS. Trump heeft vaak gezegd dat hij wil dat de EU zelf investeert in haar defensie.

Dat zou kunnen betekenen dat bovenop de neoliberale ellende we hier moeten gaan betalen voor het buiten de deur houden van Rusland.
Ik zou dat een goed ding vinden, want het betekent een onafhankelijker koers t.o.v. de VS.
Ben ik het ook wel mee eens, hoewel het prettig zou zijn als er een koers te bedenken valt die Putin's ambities een beetje in toom houdt zonder een nieuwe wapenwedloop te starten. Alhoewel. Als dat gebeurd gaat dat slecht uitpakken voor de Russen; hun economie is een stuk slechter dan die van de USA. Die kunnen het krankzinnige budget* van de Amerikanen niet bijbenen.

Het is trouwens niet ondenkbaar dat ik over een jaartje of wat ineens in Singapore werk, of Canada, of gewoon weer Rotterdam. Ik zie dat overigens als best wel kut. Ik ben wel toe aan settelen. Arbeidsmigratie zuigt.

*Waarbij het weer van belang is te bedenken dat China een ENORME vordering heeft uitstaan bij de USA. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken op de lange termijn.
Too Freud to live
Too Jung to die

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 20 okt 2016, 18:05

Krautsurfer schreef:en loopt nog steeds te kutten in oost-Oekraine.
De VS lopen net zo goed te kutten in Oekraïne. Alleen dan meer sneaky.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 20 okt 2016, 18:25

(klaz*) schreef:
Krautsurfer schreef:en loopt nog steeds te kutten in oost-Oekraine.
De VS lopen net zo goed te kutten in Oekraïne. Alleen dan meer sneaky.
Ja, maar de VS hebben de Krim niet geannexeerd. Pleit ze verder niet vrij hoor. Die hebben genoeg smerige zaakjes gedaan in bijvoorbeeld Midden en Zuid Amerika.
Too Freud to live
Too Jung to die

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 20 okt 2016, 18:31

Billy Blitzkrieg schreef:Waar zeg ik dat andere grote leiders wel engeltjes zijn dumbass? :crazy: (alhoewel ik Obama nog geen opdrachten zie geven kritische journalisten te vermoorden)
Ik ageer gewoon tegen het feit dat jij deze dictatoriale moordenaar serieus als cool betitelt.
Hij is zo'n beetje 1 van de meest foute figuren op deze aardkloot momenteel. De stalin van de 21' ste eeuw.
Als ik nou de indruk had dat je ironie bedreef, maar je lijkt het nog echt te menen ook. Idioot
Eigenlijk wat Billy ergens in 2010 al zei...
Too Freud to live
Too Jung to die

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 okt 2016, 18:35

De Stalin van de 21e eeuw was ook wel nogal overdreven gesteld.
We hebben nog geen vergelijkbaar figuur gevonden.

Nu we het er toch over hebben, de vorige eeuw:
Lees dit eens

Het einde van het artikel hint overduidelijk op de mogelijkheid dat de huidige neoliberale koers weer in bruine horden kan eindigen.
Ik zag de schrijver/interviewer daar gisteravond live ook op hinten.
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 20 okt 2016, 23:46

iKer schreef:Ik vermoed dat Trump de EU net zo lief kwijt is, dat kost de Amerikanen miljarden door hun defensie uitgaven.

Mee eens, en mensen worden zich er ook bewust van dat de wereld een potentieel gevaarlijke plaats is, en onze welvaart niet vanzelfsprekend.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 21 okt 2016, 00:03

Krautsurfer schreef:
(klaz*) schreef:De VS lopen net zo goed te kutten in Oekraïne. Alleen dan meer sneaky.
Ja, maar de VS hebben de Krim niet geannexeerd.
Zo redenerend bestaat de VS arguably louter uit geannexeerd gebied. (Dat vind ik overigens niet: de VS is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Turkije, niet gevestigd op de welvaart / cultuur van de vorige bewoners, maar gecreëerd door pioniers, weliswaar ten koste van het leef- en jachtgebied van de vorige bewoners. De Krim is bewoond door meerdere etnische groepen: Gothen, Tataren, Russen -- maar geen Oekraïners, voor zoverre die destijds al van Russen waren te onderscheiden.)
Krautsurfer schreef:Maar Putin laat tegenwoordig proefbalonnetjes op, zoals de annexatie van de Krim. En het interesseert me niet of daar historische en etnische redenen voor zijn; hij heeft gewoon een stuk van een soevereine staat ingepikt, en loopt nog steeds te kutten in oost-Oekraine.
Maar het is dom toeval dat oostelijk Oekraine, inclusief de Krim, tot de soevereinde staat Oekraine behoort. Dat komt door een interne sovjetmaatregel -in wezen ingegeven door Russisch imperialisme - van Chroesjtsjev, en het is m.i. om ellende vragen de Russen nu niet tegemoet te komen in het terugdraaien daarvan.

Wat we wel moeten voorkomen is een Russische (her-)annexatie van de Baltische staten en Finland, en een herstel van de voormalige Warschau-pact invloedssfeer. Ik vind het wel prima om de Russen een dergelijke invloedssfeer zuidwaarts te gunnen.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 21 okt 2016, 12:33

Kryptozoid schreef: Zo redenerend bestaat de VS arguably louter uit geannexeerd gebied. (Dat vind ik overigens niet: de VS is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Turkije, niet gevestigd op de welvaart / cultuur van de vorige bewoners, maar gecreëerd door pioniers, weliswaar ten koste van het leef- en jachtgebied van de vorige bewoners. De Krim is bewoond door meerdere etnische groepen: Gothen, Tataren, Russen -- maar geen Oekraïners, voor zoverre die destijds al van Russen waren te onderscheiden.)
Wat er indertijd met Noord en Zuid Amerika is gebeurd is... van een nogal andere orde. Neemt niet weg dat Oekraine een zelfstandige natie is.
Kryptozoid schreef:Maar het is dom toeval dat oostelijk Oekraine, inclusief de Krim, tot de soevereinde staat Oekraine behoort. Dat komt door een interne sovjetmaatregel -in wezen ingegeven door Russisch imperialisme - van Chroesjtsjev, en het is m.i. om ellende vragen de Russen nu niet tegemoet te komen in het terugdraaien daarvan.
Neemt niet weg dat Putin een stuk van een soeverein land heeft ingepikt. Er zal zeker nog een hoop ellende uit voorkomen. Of we de Russen nou tegemoet komen of juist niet. Bovendien. Had één en ander niet beter opgelost kunnen worden dan door een botte militaire annexatie?
Kryptozoid schreef:Wat we wel moeten voorkomen is een Russische (her-)annexatie van de Baltische staten en Finland, en een herstel van de voormalige Warschau-pact invloedssfeer. Ik vind het wel prima om de Russen een dergelijke invloedssfeer zuidwaarts te gunnen.
Moet zeker voorkomen worden, en ik vind het niet prima om de Russen een dergelijke invloedssfeer te gunnen. Dat voorkomen gaat nu weer een stuk lastiger worden omdat er nu een precedent is.
Ik vind het overigens ook niet prima om de VS een dergelijke invloedssfeer te gunnen.
Oprotten.
Allebei.
Nokken met dat neo-kolonialisme.
Too Freud to live
Too Jung to die

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 24 mar 2017, 11:07

Afbeelding

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 05 jun 2017, 11:20

"Jullie zijn zo creatief hier. Goed bezig. Jullie leven moet wel heel saai zijn."
:clap: :clap: :clap:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 05 jun 2017, 12:00

Oved schreef:
05 jun 2017, 11:20
"Jullie zijn zo creatief hier. Goed bezig. Jullie leven moet wel heel saai zijn."
:clap: :clap: :clap:
Was dus een opmerking van Poetin naar Amerika toe hè.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 05 jun 2017, 12:06

Poetin is trouwens de Ayatollah van Rusland. :drink:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 05 jun 2017, 16:34

:yawn:
                                                — Kryptozoid, lid 69

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 05 jun 2017, 16:34

nog steeds tussen de stomme domme friezen?

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 05 jun 2017, 17:14

Kryptozoid schreef:
05 jun 2017, 16:34
Film aan het kijken?

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 05 jun 2017, 17:22

IJSFOXYYYYY :hitler:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 05 jun 2017, 17:25

Oved schreef:
Nee, via Utrecht naar huis gereden. Ik bedacht me, toen ik ergens op de ring rond Utrecht ging tanken, dat ik iKer tegen zou kunnen hebben komen, maar ik wist niets te bedenken om zijn aandacht cq. irritatie te triggeren. In retrospect besef ik, dat ik op het toilet van de betreffende benzinepomp met stront een davidsster op de muur had kunnen tekenen, maar ik denk niet dat ik dat werkelijk zou kunnen/hebben/willen doen.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 05 jun 2017, 17:27

Ysfoxy schreef:
05 jun 2017, 17:14
Kryptozoid schreef:
Film aan het kijken?
:lol: Neen, berichten aan het lezen.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 05 jun 2017, 17:29

Kryptozoid schreef:
05 jun 2017, 17:25
Oved schreef:
Nee, via Utrecht naar huis gereden. Ik bedacht me, toen ik ergens op de ring rond Utrecht ging tanken, dat ik iKer tegen zou kunnen hebben komen, maar ik wist niets te bedenken om zijn aandacht cq. irritatie te triggeren. In retrospect besef ik, dat ik op het toilet van de betreffende benzinepomp met stront een davidsster op de muur had kunnen tekenen, maar ik denk niet dat ik dat werkelijk zou kunnen/hebben/willen doen.
Had ook ff bij zn huis wat extra kunnen smoggen :up:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 05 jun 2017, 17:40

Richardus schreef:
05 jun 2017, 17:29
Kryptozoid schreef:
Oved schreef:
Had ook ff bij zn huis wat extra kunnen smoggen :up:
:lol: Nu ik de kaart er op na sla, zie ik dat ie helemaal niet zo ver van de snelweg die ik genomen heb, afwoont.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 05 jun 2017, 17:47

Kryptozoid schreef:
In retrospect besef ik, dat ik op het toilet van de betreffende benzinepomp met stront een davidsster op de muur had kunnen tekenen, maar ik denk niet dat ik dat werkelijk zou kunnen/hebben/willen doen.
Plus, zo'n davidster in stront zou een verkeerd signaal naar de kiezer kunnen zenden.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 05 jun 2017, 17:54

Ysfoxy schreef:
05 jun 2017, 17:47
Kryptozoid schreef:
In retrospect besef ik, dat ik op het toilet van de betreffende benzinepomp met stront een davidsster op de muur had kunnen tekenen, maar ik denk niet dat ik dat werkelijk zou kunnen/hebben/willen doen.
Plus, zo'n davidster in stront zou een verkeerd signaal naar de kiezer kunnen zenden.
:lol:

Om een of andere reden stel ik me Ysfoxy's comments meestal niet vooralsof ze gezegd worden met een stevig Vlaams accent, maar deze keer stel ik met het woord "kiezer" toch voor, zoals Filip Dewinter dat placht uit te spreken, met een voor Noord-Nederlandse oren merkwaardig lange duur van die eerste lettergreep :erm:
                                                — Kryptozoid, lid 69

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 05 jun 2017, 18:01

Tja, de Fluppe en Ysfoxy hebben inderdaad het dialect gemeen. En ook dat we beiden het eerste jaar Pol & Soc hebben gedaan aan de Antwerpse unief. Echter niet tezelfdertijd. :drink:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 07 jun 2017, 15:40

Het waten de Russen, de Russen!

Plaats reactie