Het Verraad Van Links

Heeft Mark, Maxime, Geert, Diederik, Emiel, Jolande / Tofik, Alexander, Arie, Kees, Marianne of een andere waardeloze politicus weer iets nutteloos besloten? Spuw dan hier uw gal.
frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Het Verraad Van Links

Bericht door frobbert » 12 sep 2010, 14:40

Interessante website, en omdat knuppels nou eenmaal af en toe het spreekwoordelijke hoenderhok in moeten :drink:
“May my mercy prevail over my wrath.”

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Re: Het Verraad Van Links

Bericht door Billy Blitzkrieg » 12 sep 2010, 14:45

Die knuppels hoeven niet in het hoenderhok hoor. Dit past helemaal in de hype die nederland teistert. Hier worden we al jarenlang mee doodgegooid. Hoeft echt geen extra aandacht voor te worden gevraagd :no:
Foeteren op de islam, alle aandacht op die halve procent relmarokkanen en de linkse kerk die het dood zou knuffelen of de problemen mogelijk zou hebben gemaakt. Allemaal onderdeel van 1 en dezelfde hype. En u gaat er steeds meer in mee. En uitspraken van rechtse engerds bagatelliseren (racisme is ineens niet zo erg meer, en daar stappen we gewoon overheen)
En uiteraard.. als u erop aangesproken wordt, snel dat linkse masker opzetten.

Was u maar zo eerlijk als de echte proleten die ervoor uit durven komen waar ze staan. :erm:

Verder voegt dit niets toe aan wat allemaal al besproken is dus ik zeg weer tabe :wave:
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 12 sep 2010, 14:51

En weer is Frobbert in z'n opzet geslaagd Billy te irriteren.
Reageer toch niet op die man. :lol:

En qua die hype:
mij bekruipt zo langzamerhand het nare gevoel dat de geesten rijp gemaakt worden voor de één of andere totale oorlog.
We leven echt in een afschuwelijke tijd.
Extreemlinksche drammert

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 12 sep 2010, 14:54

Ik denk niet dat Frob dit alleen doet om mij te irriteren hoor. Was het maar zo onschuldig. Hij gelooft er ook écht in en is slachtoffer van de hype.
Maar niet meer te redden, zoals zovelen voor de bijl gaan de laatste jaren. Ik ben geen Don quichotte, dus laat ik het maar zo :wave:
Laatst gewijzigd door Billy Blitzkrieg op 12 sep 2010, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 12 sep 2010, 14:54

Billy Blitzkrieg schreef: (racisme is ineens niet zo erg meer, en daar stappen we gewoon overheen)
Dat heb ik nooit gezegd en dat vind ik ook helemaal niet, jokkebrok :nono:

Verder, wat Ikert zegt :yes:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 12 sep 2010, 14:56

frobbert schreef:
Billy Blitzkrieg schreef: (racisme is ineens niet zo erg meer, en daar stappen we gewoon overheen)
Dat heb ik nooit gezegd en dat vind ik ook helemaal niet, jokkebrok :nono:

Verder, wat Ikert zegt :yes:
Bij dat interview van fennema stapt u er iig wel gewoon overheen.
Jokkebrok :nono:

Maar goed, zoals ik in dat topic ook niet in discussie ga met mensen die racisme niet willen zien in d eware betekenis van het woord, doe ik dat hier ook niet.

Dit was mijn bijdrage aan dit topic.. veel plezier nog met je hype :up:

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 12 sep 2010, 15:01

Billy Blitzkrieg schreef:Ik denk niet dat Frob dit alleen doet om mij te irriteren hoor. Was het maar zo onschuldig. Hij gelooft er ook écht in en is slachtoffer van de hype.
Maar niet meer te redden, zoals zovelen voor de bijl gaan de laatste jaren. Ik ben geen Don quichotte, dus laat ik het maar zo :wave:
O, ik doe het ook zeker om je te irriteren hoor, geloof dat maar gerust. Mensen die intolerantie willen bestrijden door zelf nog intoleranter te zijn dienen m.i. ten allen tijde zoveel mogelijk bespot en getreiterd te worden :yes: :P

Verder ben ik het niet automatisch eens met alles wat op bovengenoemde website staat (ben niet zo zwart/wit als jij), maar er staan zeker interessante dingen op. De stelling bijvoorbeeld dat religiekritiek ooit een linkse zaak was maar dat dat voor de Islam plotseling niet meer zou gelden. Vind ik opvallend.

Geen Don Quichotte :lol:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 12 sep 2010, 15:04

frobbert schreef:Verder ben ik het niet automatisch eens met alles wat op bovengenoemde website staat (ben niet zo zwart/wit als jij), maar er staan zeker interessante dingen op. De stelling bijvoorbeeld dat religiekritiek ooit een linkse zaak was maar dat dat voor de Islam plotseling niet meer zou gelden. Vind ik opvallend.
Dat komt omdat de huidige islam-bashhype indruist tegen een andere linkse/liberale waarde: tolerantie.
Zodra Wilders ophoudt zul je zien dat religie weer bestreden gaat worden.
Gewoon zoals het hoort.
Extreemlinksche drammert

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 12 sep 2010, 15:10

iKer schreef:Dat komt omdat de huidige islam-bashhype indruist tegen een andere linkse/liberale waarde: tolerantie.
Gewoon zoals het hoort.
...en dit houdt dus in dat zodra een Moslim (en nee, niet alle Moslims doen dat, ik wéét 't) iets doet of zegt of vindt wat tegen andere linkse waarden ingaat (bvb rechten voor vrouwen en/of homo's) je daar niks over mag zeggen of van mag vinden want dan ben je per definitie een xenofoob :yawn:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 12 sep 2010, 15:16

Sorry hoor, moet hier nog even op reageren
Die Frob geeft jkeer op keer zo'n valse voorstelling van zaken.

Ja, daar mag je van links wel wat van zeggen, al meer dan 15 jaar lang. Ook ik heb me tegen dat soort moslims al 10.000 x kritisch uitgelaten overigens. Veel meer dan u in elk geval. Het argument dat dat soort dingen niet gezegd mogen worden is volkomen larie. Sowieso ben ik zeer kritisch jegens de fundamentalistische islam, net als de hele linkse kerk. Tegen homo discriminatie wordt nu ook extra hard opgetreden door de nieuwe linkse burgemeester van a'dam om maar een klein voorbeeld te noemen

Laatste oproep; doe die oogkleppen af; u leeft in de jaren '80.
Links ageert alleen tegen proletisme, stemmingsmakerij, generalisatie en van een mug een olifant maken.
Allemaal dingen waar u zich herhaaldelijk schuldig aan maakt overigens. Maar u bent dan ook slachtoffer van de hype.
Eigenlijk zou ik medelijden met u moeten hebben.

Oke, nu kap ik serieus, want anders is mijn hele zondag straks weer verloren gegaan aan het reageren op deze tendentieuze nonsens :erm:

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 12 sep 2010, 15:20

Als dat dan toch mag, waarom word je dan iedere keer zo boos? :crazy:

Nee sorry Billekens, ik heb gewoon gelijk en jij bevestigt dat keer op keer weer met je spastische reacties. Misschien dat je dat Z-woord wat je te pas en vooral te onpas gebruikt eindelijk eens een keer op jezelf zou moeten toepassen :yes:

Tot later eej (you'll be back :P )

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 12 sep 2010, 15:30

Ik word niet boos als u kritiek geeft op een X relmarokkaan of een haat iman. Als u me daar op kunt betrappen moet er wel heel wat gebeuren. Ik raak enkel geagiteerd van uw herhaaldelijke suggestieve tendentieuze telegraaf-achtige uitlatingen (en dan met name dat verouderde beeld over de linkse kerk waarvan je niks mag zeggen; een beeld die zo uit een PVV program afkomstig lijkt). Waar u niet op aangevallen mag worden, want dan wordt u immers bevestigd in uw beeld van een intolerante linkse kerk, en tegelijkertijd zet u meteen snel een links masker op om zo van elke kritiek gevrijwaard te worden. Slimme tactiek, dat wel. Maar ook zo doorzichtig.
Zo creeërt u uw eigen waarheid (ik heb gewoon gelijk zegt ie nog..gewoon gelijk :lol: .. als dat geen fundamentalistische gedachte is :erm: )

Maar u heeft wel uw zin dat ik tóch weer een reactie geef. Maar ik ben gek dat ik het heb gedaan; dat dan weer wel

(waarom is er geen ehm..zwaai emoticon?)

Dan maar weer deze : :wave:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 12 sep 2010, 16:21

Geen tijd nu, helaas. Eten, playmobil huisjes in elkaar knutselen enzo.

Alleen ff opmerken dat het raar is dat uitgerekend Wouter Bos op de omslag van dat boek prijkt.... Da's nou een van de weinige PvdA' ers die ik niet misplaatst vond op een ministerspost.

Verder komen jullie er wel uit, geloof ik :wave:
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 12 sep 2010, 16:25

Als er daadwerkelijk over gepraat zou mogen worden zaten we nu niet met Wilders opgescheept.

En reageerde Billy niet iedere keer toch weer natuurlijk :P

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 12 sep 2010, 17:14

Kryptozoid schreef:Geen tijd nu, helaas. Eten, playmobil huisjes in elkaar knutselen enzo.
Als daar maar geen stront van komt... :D
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 12 sep 2010, 19:03

frobbert schreef:Als er daadwerkelijk over gepraat zou mogen worden zaten we nu niet met Wilders opgescheept.

En reageerde Billy niet iedere keer toch weer natuurlijk :P
@ Frob: Hoewel ik je in deze thematiek, maar ook daarbuiten zeer waardeer, moet ik wel zeggen dat ik Billy niet helemaal ongelijk kan geven voor wat betreft een zekere ambivalentie / onduidelijkheid jouwerzijds t.a.v. 'Wilders', 'de Linkse Kerk', 'allochtonen', 'de Islam' en soortgelijke onderwerpen. Nou is het wel goed om je niet vast te laten pinnen / in een hoek te laten zetten (hetgeen zeker in discussies met Billy nogal eens kan gebeuren), maar toch blijft 't vaak een beetje in 't midden hangen wat je er nou zelf van vindt... Nouja, 't is je goed recht.
                                                — Kryptozoid, lid 69

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 12 sep 2010, 19:50

Kryptozoid schreef:@ Frob: Hoewel ik je in deze thematiek, maar ook daarbuiten zeer waardeer, moet ik wel zeggen dat ik Billy niet helemaal ongelijk kan geven voor wat betreft een zekere ambivalentie / onduidelijkheid jouwerzijds t.a.v. 'Wilders', 'de Linkse Kerk', 'allochtonen', 'de Islam' en soortgelijke onderwerpen. Nou is het wel goed om je niet vast te laten pinnen / in een hoek te laten zetten (hetgeen zeker in discussies met Billy nogal eens kan gebeuren), maar toch blijft 't vaak een beetje in 't midden hangen wat je er nou zelf van vindt... Nouja, 't is je goed recht.
OK, even op een rijtje:

Naar mijn mening is Wilders is een griezel. Nooit van m'n leven dat ik op deze idioot zal stemmen. Of op wat voor rechtse partij dan ook. Ik heb altijd links gestemd en doe dat nog steeds. Maar juist daarom vind ik dat religiekritiek ten allen tijde moet kunnen. Als een partij als de SGP onomwonden stelt dat volgens hen homoseksualiteit een ziekte is en vrouwen geen stemrecht mogen hebben valt iedereen daar over. Als iemand uit de Moslim-hoek hetzelfde doet mag men daar kennelijk niet over vallen want dan is dat opeens xenofobie. Tegen deze dubbele standaard ageer ik. Sterker nog, naar mijn mening is deze dubbele standaard één van de belangrijkste oorzaken van het succes van Wilders.

En verder ben ik op geen enkele manier radicaal, en daarom veroordeel ik links geweld net zo hard als rechts geweld. En vind ik iemand als Rene Danen met zijn linkse fascistenclubje Nederland Bekent Kleur dus net zo'n griezel als Wilders. Dat is voor sommige mensen kennelijk verwarrend.

Ik heb verder helemaal geen problemen met allochtonen of met de Islam.

Is je verder nog iets niet duidelijk, krypje? :D

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 12 sep 2010, 19:51

Eigenlijk is het helemaal niet onduidelijk. Hij draait gewoon steeds. Maar door alleen al aan te geven dat hij vindt dat je van de linkse kerk een probleem niet mag benoemen geeft hij al aan dat ie dus vindt dat er een (niet te benoemen) probleem is.
Het verschil zit 'm erin dat de linkse kerk die fractie allochtonen die problemen veroorzaakt al vele jarenlang veroordeelt en steeds zwaarder bestraft (ook geweld/discriminatie tegen homo's en vrouwen), maar omdat het slechts een fractie betreft het niet echt als een probleem beschouwd. Mensen die die fractie wel als een maatschappelijk probleem beschouwen zijn proleten, omdat ze meegaan in de hype die van een mug een olifant maakt. Links gaat daarin niet mee, en daar wringt nou net de schoen. Frob gaat er nl wel in mee, en omdat hij niet wil beseffen dat hij daarmee een bedenkelijke weg is ingeslagen gaat ie de linkse kerk verwijten dat ze niet mee willen roepen dat de multi culti samenleving problemen veroorzaakt.

Volgens Frob is de opstelling van links de reden van de groei van Wilders. Links moet dus, net als Frobbert, mee in de hype. Niet slechts het kleine groepje wat problemen veroorzaakt aanpakken zoals ze al jaren doen, maar roepen wat het gefrustreerde klootjesvolk wil horen. Wat Frobbert zelf zo graag wil horen. Ook al wil hij dat van zichzelf niet weten.

Want wat gebeurt er? De meeste proleten eerlijk in hun mentaliteit en visie. Frobbert niet, als je hem aanspreekt op suggestieve tendentieuze uitspraken wordt meteen het linkse masker opgezet. Dan volgt er een opsomming van zijn links zijn; dat ie ook heel anti wilders en erg pro multi is, en netjes links stemt, dat ie veel allochtonen kent en zelfs marokkaanse vrienden heeft. Maw; hij zit in het politiek correcte kamp dus hij mag dergelijke suggestieve uitspraken doen en iedereen die hem erop aanspreekt is een intolerante links-radicaal.

Feit is dat Frob in een identiteitscrisis verkeert. Hij zit al jaren gevangen in de hype van de mislukte integratie en de knuffelnde linkse kerk (allemaal stokpaardjes van polulistisch rechts) maar wil er eigenlijk niet aan. Instinctief zal hij weten dat hij dan in een bedenkelijk kamp terecht zal komen. Dan treedt er een interessant psychologisch verschijnsel op; zijn oude linkse strijdmakkers die niet megaan in de hype krijgen de schuld. Die zijn intolerant omdat ze Frobbert bedenkelijk aankijken of gaan bekritiseren als ie gaat zeggen wat ie eigenljk vindt. En wat ie eigenlijk vindt, dat verschilt weinig met dat van een telegraaf lezer.

Uiteraard zal dit nooit worden toegegeven, dus word ik nu weer weggezet als een intolerante links radicaal. In de praktijk ben ik echter gewoon Dr Phil :drink:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 12 sep 2010, 20:06

frobbert schreef:Is je verder nog iets niet duidelijk, krypje? :D
Duidelijk verhaal, maar je posten lijken / insteek lijkt soms iets anders te suggereren... Vandaar dat ik Billy's verhaal (vanuit zijn optiek, die ik niet deel) wel kan duiden. Da's overigens geen kritiek op jou o.i.d., dus maak je niet druk
Billy Blitzkrieg schreef:Uiteraard zal dit nooit worden toegegeven, dus word ik nu weer weggezet als een intolerante links radicaal. In de praktijk ben ik echter gewoon Dr Phil :drink:
:lol:

Je moet je niet zo verlagen, Billy, zelfs niet voor de grap :nono:
Laatst gewijzigd door Kryptozoid op 12 sep 2010, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 12 sep 2010, 20:10

Reken maar dat de zo mild geworden Frobbert nu ook heel driftig vanachter z'n PC 'tje een niet mals psychologisch profiel van ondergetekende aan het maken is :upup:

Ga het niet afwachten (zou hier sowieso niet meer posten :oops: ), en ga verder met m'n Stalingrad docu :wave:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 12 sep 2010, 20:19

frobbert schreef:
iKer schreef:Dat komt omdat de huidige islam-bashhype indruist tegen een andere linkse/liberale waarde: tolerantie.
Gewoon zoals het hoort.
...en dit houdt dus in dat zodra een Moslim (en nee, niet alle Moslims doen dat, ik wéét 't) iets doet of zegt of vindt wat tegen andere linkse waarden ingaat (bvb rechten voor vrouwen en/of homo's) je daar niks over mag zeggen of van mag vinden want dan ben je per definitie een xenofoob :yawn:
Nee, flauwekul.
En dat weet je ook.

Wel een beetje weer een bewijs van je traagheid.
Nederland wordt politiek overgenomen door een zéér dubieus figuur.
En u komt aan met zo'n boekje. Als je denkproces een beetje actueel was zou je dit hier een paar jaar geleden hebben gepost.
Dit interesseert niemand die zijn zaag scherp houdt.
Extreemlinksche drammert

DRUPGLID
Heeft niks beters te doen

Bericht door DRUPGLID » 12 sep 2010, 20:25

Slijp jij je zaag? :lol:
Jedem das Seine

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 12 sep 2010, 20:38

IK dacht dat PVV-ers zo erg van oudhollandsche spreekwoorden hielden. :crazy:
Extreemlinksche drammert

DRUPGLID
Heeft niks beters te doen

Bericht door DRUPGLID » 12 sep 2010, 20:43

Kits de snuk nu maar op die bakplaat. :drink:
Jedem das Seine

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 12 sep 2010, 20:52

iKer schreef:Nee, flauwekul.
En dat weet je ook.
De reacties op vrijwel al m'n postjes hierover zeggen toch iets anders. Sterker nog, ik hoef op dit forum niet eens man en paard te noemen om voor Telegraaf-lezer, xenofoob of bange plattelander uitgemaakt te worden. Toch typisch, niet? :pig:
iKer schreef:Wel een beetje weer een bewijs van je traagheid.
Nederland wordt politiek overgenomen door een zéér dubieus figuur.
En u komt aan met zo'n boekje. Als je denkproces een beetje actueel was zou je dit hier een paar jaar geleden hebben gepost.
Dit interesseert niemand die zijn zaag scherp houdt.
Ik postte dit soort dingen jaren geleden al, da's nou juist zo wrang. Toen mocht het ook al niet :erm:

En dubieus vind ik een understatement, al vraag ik me af of we ook politiek 'overgenomen' zullen worden aangezien ik nog steeds denk/hoop dat ie zich een keer in de vingers snijdt. Maar wellicht ben ik te optimistisch, aangezien zelfs z'n laatste terugkrabbel-actie 'm kennelijk geen stemmen heeft gekost. Iets wat me echt een beetje verbaast trouwens :crazy:

Verder wil ik best toegeven dat m'n zaag zoals jij het noemt wellicht niet zo scherp is momenteel. Ik vind het met de huidige en m.i. erg gênante poppenkast in Den Haag soms moeilijk m'n aandacht erbij te houden. Sorry daarvoor :erm:

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 12 sep 2010, 20:57

Billy Blitzkrieg schreef:Uiteraard zal dit nooit worden toegegeven, dus word ik nu weer weggezet als een intolerante links radicaal. In de praktijk ben ik echter gewoon Dr Phil :drink:
Omdat je kaal wordt bedoel je? :pig:

Ik volsta er mee om te zeggen dat je profielschetsje van mij werkelijk volkomen de plank misslaat, maar dat valt niet uit te leggen aan een notoire zwart/wit-denker. Ik hoef je dan ook niet als wat dan ook weg te zetten, aangezien je dat zelf al doet, meneertje "dit-is-echt-echt-ECHT-het-laatste-wat-ik-erover-zeg" :clown:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 12 sep 2010, 21:01

frobbert schreef:En dubieus vind ik een understatement, al vraag ik me af of we ook politiek 'overgenomen' zullen worden aangezien ik nog steeds denk/hoop dat ie zich een keer in de vingers snijdt. Maar wellicht ben ik te optimistisch, aangezien zelfs z'n laatste terugkrabbel-actie 'm kennelijk geen stemmen heeft gekost. Iets wat me echt een beetje verbaast trouwens :crazy:
En wat zouden we daar mee opschieten? Een herstel van het ancient regime? :crazy:

Daarom vind ik het trouwens wel jammer dat Wilders een soort van 'in de regering' komt... In de oppositie had ie het huidige politieke landschap beter kunnen eroderen.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 12 sep 2010, 21:07

Billy Blitzkrieg schreef:Eigenlijk is het helemaal niet onduidelijk. Hij draait gewoon steeds. Maar door alleen al aan te geven dat hij vindt dat je van de linkse kerk een probleem niet mag benoemen geeft hij al aan dat ie dus vindt dat er een (niet te benoemen) probleem is.
Het verschil zit 'm erin dat de linkse kerk die fractie allochtonen die problemen veroorzaakt al vele jarenlang veroordeelt en steeds zwaarder bestraft (ook geweld/discriminatie tegen homo's en vrouwen), maar omdat het slechts een fractie betreft het niet echt als een probleem beschouwd. Mensen die die fractie wel als een maatschappelijk probleem beschouwen zijn proleten, omdat ze meegaan in de hype die van een mug een olifant maakt. Links gaat daarin niet mee, en daar wringt nou net de schoen. Frob gaat er nl wel in mee, en omdat hij niet wil beseffen dat hij daarmee een bedenkelijke weg is ingeslagen gaat ie de linkse kerk verwijten dat ze niet mee willen roepen dat de multi culti samenleving problemen eroorzaakt.
Volgens Frob is de opstelling van links de reden van de groei van Wilders. Links moet dus, net als Frobbert, mee in de hype. Niet slechts het kleine groepje wat problemen veroorzaakt aanpakken zoals ze al jaren doen, maar roepen wat het gefrustreerde klootjesvolk wil horen. Wat Frobbert zelf zo graag wil horen. Ook al wil hij dat van zichzelf niet weten.
Want wat gebeurt er? De meeste proleten eerlijk in hun mentaliteit en visie. Frobbert niet, als je hem aanspreekt op suggestieve tendentieuze uitspraken wordt meteen het linkse masker opgezet. Dan volgt er een opsomming van zijn links zijn; dat ie ook heel anti wilders en erg pro multi is, en netjes links stemt, dat ie veel allochtonen kent en zelfs marokkaanse vrienden heeft. Maw; hij zit in het politiek correcte kamp dus hij mag dergelijke suggestieve uitspraken doen en iedereen die hem erop aanspreekt is een intolerante links-radicaal.
Feit is dat Frob in een identiteitscrisis verkeert. Hij zit al jaren gevangen in de hype van de mislukte integratie en de knuffelnde linkse kerk (allemaal stokpaardjes van polulistisch rechts) maar wil er eigenlijk niet aan. Instinctief zal hij weten dat hij dan in een bedenkelijk kamp terecht zal komen. Dan treedt er een interessant psychologisch verschijnsel op; zijn oude linkse strijdmakkers die niet megaan in de hype krijgen de schuld. Die zijn intolerant omdat ze Frobbert bedenkelijk aankijken of gaan bekritiseren als ie gaat zeggen wat ie eigenljk vindt. En wat ie eigenlijk vindt, dat verschilt weinig met dat van een telegraaf lezer.

Uiteraard zal dit nooit worden toegegeven, dus word ik nu weer weggezet als een intolerante links radicaal. In de praktijk ben ik echter gewoon Dr Phil :drink:
Bovenstaande gaat meer over uzelf dan over F. ben ik bang
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Venezici
Forumnerd

Bericht door Venezici » 12 sep 2010, 21:07

frobbert schreef: Misschien dat je dat Z-woord wat je te pas en vooral te onpas gebruikt eindelijk eens een keer op jezelf zou moeten toepassen
Zazi ? :?
Computer says: "no"

Venezici
Forumnerd

Bericht door Venezici » 12 sep 2010, 21:20

een beeld die zo uit een PVV program afkomstig lijkt)

een beeld die (??) :nono:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 12 sep 2010, 21:24

Venezici schreef:een beeld die zo uit een PVV program afkomstig lijkt)

:lol: Uit solidariteit met nieuwe Nederlanders, gebruikt Billy voortaan alleen nog maar "die" als aanwijzend voornaamwoord.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Venezici
Forumnerd

Bericht door Venezici » 12 sep 2010, 21:35

En welk z-woord wordt er bedoeld?

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 12 sep 2010, 21:40

Zaadbek

of zelfreflectie, dat kan ook

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 13 sep 2010, 10:04

Kryptozoid schreef:
Venezici schreef:een beeld die zo uit een PVV program afkomstig lijkt)

:lol: Uit solidariteit met nieuwe Nederlanders, gebruikt Billy voortaan alleen nog maar "die" als aanwijzend voornaamwoord.

Verre familie van

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 13 sep 2010, 10:07

Overigens zal SP over een jaar of twee weer op 25 zetels staan ten koste van vele PVV zetels. Links/rechts is derhalve flauwekul.
Verre familie van

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 13 sep 2010, 10:15

Hensup schreef:Overigens zal SP over een jaar of twee weer op 25 zetels staan ten koste van vele PVV zetels. Links/rechts is derhalve flauwekul.
Toch meen ik dat er in de feitelijke fysieke zetelverdeling (de stoeltjes in de parlementszaal) wel min of meer een afspiegeling van de links-rechts as gehanteerd wordt.

Daar wordt het links-rechts denken mee in stand gehouden. Eigenlijk zou het daarom beter zijn als de kamerleden in een carrousel zouden zitten, die bij iedere interruptie een willekeurig aantal rondjes draait.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Hensup
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Hensup » 13 sep 2010, 10:18

Uitstekend idee mits de draairichting beurtelings links- en rechtsom is.
Verre familie van

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 13 sep 2010, 12:53

Ysfoxy schreef:
Kryptozoid schreef:Geen tijd nu, helaas. Eten, playmobil huisjes in elkaar knutselen enzo.
Als daar maar geen stront van komt... :D
:lol: Als voorbeeld van hommunicatie, bedoel je.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Kees Kietelvlees
Heeft Geen Leven

Bericht door Kees Kietelvlees » 13 sep 2010, 13:03

frobbert schreef:
Omdat je kaal wordt bedoel je? :pig:
"[/i] :clown:
a.k.a. 'The Mosselman'.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 13 sep 2010, 16:51

Toch een geinige site...staat veel moois te lezen....zeker voor Billy :

De deportatietreinen rijden ondanks Van Thijns paniekaanval van 1986 nog steeds niet naar het oosten. Ook marcheren er geen brandstichtende en moordende bruine gelaarsde horden door de straten. In het geval van de PVV is dat ook moeilijk want de horde heeft slechts één lid, in tegenstelling tot de Duitse Sturmabteilung (SA) van de NSDAP, die vóór de machtsovername in 1933 al over 400.000 leden beschikte om de straten vrij te maken voor Adolf Hitler. Deze Führer, geen onbelangrijk verschil met de ‘Blonde Leider uit Venlo’, had overigens met steun van zijn SA in 1923 al eens een poging tot staatsgreep gedaan. Ander ‘onbeduidend’ verschilletje: in 1933 verleende de NSDAP geen gedoogsteun aan een kabinet, maar eiste direct alle sleutelposities op zodat ze de absolute controle kreeg over het politieapparaat.

Deze essentiële verschillen tussen toen en nu zijn te ingewikkeld voor de vele politici, columnisten en ‘antifascisten’, die zich al zo’n 30 jaar hebben gespecialiseerd in de bestrijding van Het Kwaad. VVD-leider Frits Bolkestein, die vergeleken met Wilders zeer beschaafd de problemen rond de islam verwoordde, werd uitgescholden voor ‘fascistisch zwijn’.

Het is geen grote schande om acht jaar na dato iedereen in ons midden te herinneren aan de manier, waarop LPF-voorman Pim Fortuyn op alle mogelijke manieren in verband werd gebracht met de Tweede Wereldoorlog. Dezelfde hysterie woedt nu al enkele jaren rond Geert Wilders. Eerst de ‘Fitnagekte’ rond zijn anti-islamfilm in 2008, en dan nu een soortgelijke hyperventilatie rond de (verijdelde) mogelijkheid, dat deze partij een gedoogakkoord zou sluiten met de rechtse coalitiepartners VVD en CDA

:up:
Johnny Lydon 1983

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 13 sep 2010, 18:25

Siegfried Stahl schreef:Toch een geinige site...staat veel moois te lezen....zeker voor Billy :

De deportatietreinen rijden ondanks Van Thijns paniekaanval van 1986 nog steeds niet naar het oosten. Ook marcheren er geen brandstichtende en moordende bruine gelaarsde horden door de straten. In het geval van de PVV is dat ook moeilijk want de horde heeft slechts één lid, in tegenstelling tot de Duitse Sturmabteilung (SA) van de NSDAP, die vóór de machtsovername in 1933 al over 400.000 leden beschikte om de straten vrij te maken voor Adolf Hitler. Deze Führer, geen onbelangrijk verschil met de ‘Blonde Leider uit Venlo’, had overigens met steun van zijn SA in 1923 al eens een poging tot staatsgreep gedaan. Ander ‘onbeduidend’ verschilletje: in 1933 verleende de NSDAP geen gedoogsteun aan een kabinet, maar eiste direct alle sleutelposities op zodat ze de absolute controle kreeg over het politieapparaat.

Deze essentiële verschillen tussen toen en nu zijn te ingewikkeld voor de vele politici, columnisten en ‘antifascisten’, die zich al zo’n 30 jaar hebben gespecialiseerd in de bestrijding van Het Kwaad. VVD-leider Frits Bolkestein, die vergeleken met Wilders zeer beschaafd de problemen rond de islam verwoordde, werd uitgescholden voor ‘fascistisch zwijn’.

Het is geen grote schande om acht jaar na dato iedereen in ons midden te herinneren aan de manier, waarop LPF-voorman Pim Fortuyn op alle mogelijke manieren in verband werd gebracht met de Tweede Wereldoorlog. Dezelfde hysterie woedt nu al enkele jaren rond Geert Wilders. Eerst de ‘Fitnagekte’ rond zijn anti-islamfilm in 2008, en dan nu een soortgelijke hyperventilatie rond de (verijdelde) mogelijkheid, dat deze partij een gedoogakkoord zou sluiten met de rechtse coalitiepartners VVD en CDA

:up:
Idd een mooi artikel. Zal dus ook wel goede site zijn. :up:

Aleen ben ik niet zo vreselijk blij met de naam, die suggereert dat links altijd fout is en rechts altijd goed... En van alle PvdA'ers was Wouter Bos nou juist wel een redelijk verstandig iemand, imho. (Vandaar dat ie ook genokt is, wetende dat Nout Wellinks baantje op korte termijn vrij zou komen.)
                                                — Kryptozoid, lid 69

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 13 sep 2010, 18:34

Die naam is er inderdaad wel een beetje over ja. Het suggereert een rechtsere site dan het in feite is, en da's wel een beetje jammer. Met bovengenoemd stukje van Siegfried is weinig mis maar ja, aangezien Siegfried sowieso wat rechtse sympathieen heeft (dat kan je toch moeilijk ontkennen, Siegje) en ondergetekende een provinciaal is zal dat voor sommige mensen alleen maar aanleiding zijn voor een hartgrondig "Zie je wel!!?" :erm:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 13 sep 2010, 18:59

fusion dude schreef:"Zie je wel!!?" frobbert, liefhebber van gratis mp3 muziek, viagra, porno en Geert Wilders.

Dit artikel is mij ook wel uit het hart gegrepen:
Amnesty International is compleet van de pot gerukt

Door Carel Brendel

Met stijgende verbazing volg ik het optreden van Amnesty International (AI), de ooit zo sympathieke organisatie, die zich sinds 1961 inzet tegen doodstraf, marteling en het opsluiten van politieke gevangenen.

Wereldwijd worden miljoenen vrouwen door hun man, vader of broers opgesloten en geestelijk gemarteld. Met een beroep op hun godsdienst worden vrouwen in landen als Afghanistan, Pakistan, Saoedi-Arabië, Soedan en elders gedwongen tot het dragen van de vernederende boerka of niqaab.

Deze Middeleeuwse praktijk begint zich ook uit te breiden naar westerse samenlevingen. In landen als België en Frankrijk wil het parlement een halt toeroepen aan deze hedendaagse slavernij door het dragen van gezichtsbedekkende kleding te verbieden.

Je zou verwachten dat een mensenrechtenorganisatie als Amnesty International het verbod van deze mensonterende kleding zou toejuichen. Niets daarvan. AI verzet zich met hand en tand tegen het boerkaverbod, dat in de Franse Assemblée Nationale (vergelijkbaar met onze Tweede Kamer) met 336 stemmen voor en één stem tegen is aangenomen.

John Dalhuisen, discriminatie-expert bij AI, zegt dat ‘een volledig verbod op het dragen van gezichtssluiers het recht op de vrijheid van expressie en religie zou schenden van de vrouwen voor wie het dragen van een boerka of een nikab onderdeel is van hun identiteit of geloof’.

Worden boerkadragende vrouwen straks opgesloten en gemarteld in Franse of Belgische gevangenissen? Wacht hen de doodstraf? Natuurlijk niet. In het Franse voorstel is sprake van een boete van 150 euro voor het dragen van een boerka of niqaab op de openbare weg. Desondanks steekt AI een mes in de rug van miljoenen vrouwen in de islamitische wereld door de wandelende vrouwengevangenis tot hoeksteen van de godsdienstvrijheid en de vrijheid van meningsuiting te verklaren.

Natuurlijk gebruikt Dalhuisen ook het versleten argument dat de betrokken vrouwen het slachtoffer zullen worden van een boerkaverbod. In het Engelstalige persbericht zegt de ‘discriminatie-expert’: “Verboden dragen het risico dat vrouwen die nu gezichtsbedekkende sluiers dragen, worden opgesloten in hun huizen, minder in staat zullen zijn om te werken en te studeren en minder toegang zullen krijgen tot publieke diensten.”

Met andere woorden: niks vrijheid van keuze of expressie. De betrokken vrouwen worden zonder boerka gewoon opgesloten door hun eigenaren. Die gedwongen opsluiting lijkt me nou typisch een onderwerp waarover Amnesty International zich druk zou moeten maken.

Amnesty heeft zijn werkterrein in de loop der jaren uitgebreid, van de strijd tegen de doodstraf en het martelen van politieke gevangenen naar de naleving van alle rechten die zijn vastgelegd in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens en andere internationale mensenrechtendocumenten. Met deze uitbreiding heeft de organisatie zich op een hellend vlak begeven.

In de praktijk botst de ‘vrijheid van godsdienst’ in het geval van de boerka en de niqaab met elementaire vrouwenrechten. Amnesty doet mee aan de pervertering van de mensenrechten door met een beroep op vrijheid van godsdienst en expressie te buigen voor ultra-conservatieve en vrouwvijandige elementen in de islam.

Amnesty International zet zich op die manier niet in voor de mensenrechten maar voor de sharia. Terwijl vrouwen in Afghanistan en Pakistan voor hun leven moeten vrezen als ze zonder boerka over straat gaan, steunt discriminatie-expert Dalhuisen de voorstanders van slavernij in West-Europa.

Amnesty International is compleet van de pot gerukt.

Geplaatst op 18 juli 2010
                                                — Kryptozoid, lid 69

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 13 sep 2010, 19:08

Yep, mij ook :yes:

Kan iemand die spammert trouwens even een schop voor z'n isotopen verkopen, meneer de moddereetert >:)

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 13 sep 2010, 19:15

frobbert schreef:Yep, mij ook :yes:
De layout van die site is wel erg simpel trouwens. Maarja wel functioneel (maar ik vind een hele zooi onderstreepte links nogal onplezierig kijken).
frobbert schreef:Kan iemand die spammert trouwens even een schop voor z'n isotopen verkopen, meneer de moddereetert >:)
:lol: Hij investeert er meer werk in dan de gemiddelde spammer.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 13 sep 2010, 19:25

mwah...begon sterk...nu in deze 2e echte post begint het al een copypastprut te worden....hou maar op
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 13 sep 2010, 19:47

frobbert schreef:Die naam is er inderdaad wel een beetje over ja. Het suggereert een rechtsere site dan het in feite is, en da's wel een beetje jammer. Met bovengenoemd stukje van Siegfried is weinig mis maar ja, aangezien Siegfried sowieso wat rechtse sympathieen heeft (dat kan je toch moeilijk ontkennen, Siegje) en ondergetekende een provinciaal is zal dat voor sommige mensen alleen maar aanleiding zijn voor een hartgrondig "Zie je wel!!?" :erm:

Rechterzijde CDA , en daar schaam ik mij niet voor. :yes:
Johnny Lydon 1983

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 13 sep 2010, 20:12

Siegfried Stahl schreef:
frobbert schreef:Die naam is er inderdaad wel een beetje over ja. Het suggereert een rechtsere site dan het in feite is, en da's wel een beetje jammer. Met bovengenoemd stukje van Siegfried is weinig mis maar ja, aangezien Siegfried sowieso wat rechtse sympathieen heeft (dat kan je toch moeilijk ontkennen, Siegje) en ondergetekende een provinciaal is zal dat voor sommige mensen alleen maar aanleiding zijn voor een hartgrondig "Zie je wel!!?" :erm:
Rechterzijde CDA , en daar schaam ik mij niet voor. :yes:
Is niet meer zo heel erg groot, dat CDA. En vooral de linkerzijde haalt het nieuws... Benieuwd hoelang het CDA nog mee zal gaan... De crisis lijkt groter dan bij de PvdA, ten tijde van Fortuyn.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 13 sep 2010, 20:24

Al die oude knakkers moeten opzouten.....die oude knakkers die (toevallig ) allemaal in het palestina comité zitten.....geen wonder dat ze de pest aan Wilders hebben......en degenene die dan net weer niet in dat palestina comitee zitten doen wel iets met een ontwikkelings organisatie...en die willen hun baantjes ook niet kwijt,dus tegen Wilders...

Kortom, die oudjes eruit en nieuw volk er in. Komt het allemaal goed.
Johnny Lydon 1983

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 13 sep 2010, 23:00

Van Palestina Comitee zijn ze geen lid of wat ook: alleen van den Broek heeft een abo op een blaadje van ze. Voor de rest wordt Dries veel te soft en lief gevonden in deze kringen.

En wel knap dat ons nepjoodse jochie rechts is binnen het CDA. Betekent zo ongeveer rechtser dan de rechtervleugel van de Hollandse nazi's. Wel opvallend toch dat u niet zo uitgesproken racistisch bent, of mis ik iets omdat ik meestal over u heen loop zonder naar beneden te kijken?
Extreemlinksche drammert

Plaats reactie