Het Verraad Van Links

Heeft Mark, Maxime, Geert, Diederik, Emiel, Jolande / Tofik, Alexander, Arie, Kees, Marianne of een andere waardeloze politicus weer iets nutteloos besloten? Spuw dan hier uw gal.
frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Re: Het Verraad Van Links

Bericht door frobbert » 24 dec 2010, 12:28

Mij aantoonbaar volkomen onterecht van allerlei smerigs betichten en dan kan er nog geen excuusje vanaf. Uggs-dragende ruigpoot >:)
“May my mercy prevail over my wrath.”

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 24 dec 2010, 12:30

Komkom, tut tut.
:nono:

Me eerst op het verkeerde been zetten door te verwijzen naar een Telegraafwebsite, en dan gas terugnemen en beweren dat je die site niet aan een grondig onderzoek hebt ontworpen.
Ik ben door dat gehannes van jou een halve nacht bezig geweest; ik dacht dat ik de excuses van jou in ontvangst kon nemen.
:nono:
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 24 dec 2010, 12:32

Kryptozoid schreef:
(klaz*) schreef:Frobbert is wel degelijk links, anders was hij wel aan het werkt geweest op dit tijdstip.
:lol:

Dit is een der meest humoristische uitspraken van Klaz* tot nu toe.
:worship:
Extreemlinksche drammert

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 24 dec 2010, 12:35

Ik heb helemaal niks teruggenomen, dat lijkt alleen maar zo omdat jij mij dingen van die website meende te moeten toedichten die ik helemaal nooit beweerd heb. De enige die jou op het verkeerde been hebt gezet ben jijzelf :nono:

En nu opschieten met die excuses, Gordon! :protest:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 24 dec 2010, 14:27

Ik moet weer even wat anders gaan doen. Gaan jullie ondertussen verder met dit draadje!!

:bounce: :wave:
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 24 dec 2010, 16:34

frobbert schreef:
gung ho schreef:Ik ben niet vooringenomen wat jou betreft. Ik heb slechts de laatste paar pagina's doorgewerkt. Zeer vermakelijk allemaal.

Ik leg je later een vragenlijstje voor dat wij hebben ontworpen om de goeden van de slechten te kunnen scheiden.
"die" :nono: (en wie zijn 'wij' als ik vragen mag?)
:roll:
Typisch iets voor een Telegraaflezende Wildersstemmer. Menen een ander te moeten verbeteren en ondertussen ontzettend de fout in gaan.

De 'wij' uit het postje zijn de leden van de linkse kerk. Dat had je kunnen weten als je links was geweest. Het verbaast me trouwens dat je blijft volharden, er zijn nu genoeg mensen die je op je inconsistenties wijzen, zelfs de kant van Billy durven te kiezen en toch ga je door. Dapper, maar zinloos.
It's just not understanding...

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 24 dec 2010, 17:13

frobbert schreef:En nu opschieten met die excuses, Gordon! :protest:
MIEN RUG OP!

Afbeelding
Extreemlinksche drammert

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 24 dec 2010, 17:39

iKer schreef:
frobbert schreef:En nu opschieten met die excuses, Gordon! :protest:
MIEN RUG OP!

Over rol-bevestigend gesproken...
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 24 dec 2010, 17:47

@gung ho: Sorry, te opzichtig :no:
@Iker: wishful thinking :naughty:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 24 dec 2010, 18:00

frobbert schreef:@gung ho: Sorry, te opzichtig :no:
Dat je zelfs je ongelijk over je foutieve verbetering niet toe durft te geven is helemaal ten hemel schreiend.

En kenmerkend. :yes:
It's just not understanding...

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 24 dec 2010, 19:50

gung ho schreef:
frobbert schreef:@gung ho: Sorry, te opzichtig :no:
Dat je zelfs je ongelijk over je foutieve verbetering niet toe durft te geven is helemaal ten hemel schreiend.

Misschien bedoelde Frobbert dat ie van jou, als linkse Amsterdammer zijnde, vindt dat je consequent altijd 'die' als aanwijzend voornaamwoord moet gebruiken, als handreiking aan de Nieuwe Nederlanders. Zoals Billy dat vaak doet dus :yes:
                                                — Kryptozoid, lid 69

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 24 dec 2010, 22:58

gung ho schreef:Dat je zelfs je ongelijk over je foutieve verbetering niet toe durft te geven is helemaal ten hemel schreiend.

Afbeelding
"Het spijt me"

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 24 dec 2010, 23:00

Wat Ysfoxy zich afvroeg, Frobbert, heb jij op je harde schijf een basispakket antwoordprentjes of had je deze gewoon gegoogled op "hartverscheurende spijtbekentenis"?
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 24 dec 2010, 23:03

Ysfoxy schreef:Wat Ysfoxy zich afvroeg, Frobbert, heb jij op je harde schijf een basispakket antwoordprentjes of had je deze gewoon gegoogled op "hartverscheurende spijtbekentenis"?
Ik weet gewoon waar ik moet zoeken B-)

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 24 dec 2010, 23:50

frobbert schreef:
gung ho schreef:Dat je zelfs je ongelijk over je foutieve verbetering niet toe durft te geven is helemaal ten hemel schreiend.

Afbeelding
"Het spijt me"
:eek: Nu ga zelfs ik twijfelen of Frobbert er toch niet op z'n minst Grootdietsche sympathieën op na houdt...
                                                — Kryptozoid, lid 69

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 24 dec 2010, 23:53

Afbeelding

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 25 dec 2010, 00:13

Afbeelding
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 27 dec 2010, 02:37

Billy Blitzkrieg schreef:Blijkbaar ben ik niet de enige meer die ziet of aanvoelt dat Frobbert een rechts populistisch mannetje is (of iig aan het worden is). Maar mensen, jullie kunnen hem erop aanspreken of niet, maar zolang hij het voor zichzelf niet wil accepteren of kan zien dat hij zo is, zal hij toch altijd bij hoog en laag vol blijven houden dat het onzin is en dat deze kwalificaties alles zeggen over zijn intolerante criticasters (het bekende: ik mag niet zeggen wat ik wil van links!) wat onzin is natuurlijk; hij mag zeggen wat ie wil maar wordt dan simpelweg door linkse mensen geconfronteerd met zijn rechts-populistische uitlatingen, en dat mogen ze dus niet doen, want dat is intolerant. :lol: :crazy:
Ik zeg; het heeft niets met intolerantie van doen; we constateren gewoon dat het een telegraaf krijserd is. En dat is ie ook. Wie komt er anders met met verjaare opvattingen aankakken dat linkse mensen vrouwen-en homodiscriminatie vergoeilijken? Iets wat totale nonsens is natuurlijk. Maar wel een evident voorbeeld van hippe pownews/ geen stijl retoriek dat links ridiculiseert alszijnde een belachelijk allochtonen knuffelende clubje dat zijn ogen sluit voor allerlei misstanden. Iets wat (als het al ooit werkelijk het geval was), iets is van de jaren '80 maar allang door de reaiteit is ingehaald. Zelfs ik (als zijn voornaamste doel (alszijnde vertegenwoordiger van die moslimknuffelende linkse kerk die misstanden onder het vloerkleed wil schuiven) spreek me harder en explicieter uit over tegen radicale moslims dan Frobbert ooit heeft gedaan.
Nu zal Frobbert zich ook nooit duidelijk uitspreken wat ie werkelijk denkt, want dan zal iedereen met eigen ogen zien hoe verrechts hij is / is geworden.
Maar kijk eens goed; iemand die het voor elkaar krijgt een topic als deze aan te maken gerelateerd aan een dubieuze site als genoemde, iemand die voor Hans jansen klapt omdat ie een sukkeltje van links eruitlult (en daarbij voorbijgaat aan wat Jansen zelf allemaal voor enge dingen zegt), die een columnist die voor het onstrafbaar stellen van racisme pleit toejuicht, en die geen gelegenheid voorbij laat gaan eenzijdige en verouderde kritiek op de linkse beweging te geven en alles wat links is neer te sabelen ipv constructief mee te denken voor linkse alternatieven , zeg me; is dat een schoolvoorbeeld van een kritisch links persoon, of is dat een een rechts populistisch type?
Mensen die het laatste kiezen zullen uiteraard betiteld worden als linkse nazi's.. in werkelijkheid zijn het gewoon linkse mensen met een nuchter analytisch vermogen die constateren dat er een gillend equivalent van Dominique Weesie op het forum actief is

De uiteindelijke psycho analytische conclusie kan in 1 simpel zinnetje worden samengevat:
Frobbert is al jaren niet links meer, en omdat hij dat zelf niet kan accepteren, is links de schuld van zijn identiteitscrisis

Het is zo helder als wat. Einde verhaal :wave:
Ik heb net een enorm verhaal getypt aan Frobbert (en niet gestuurd), maar ik weet nog steeds niet goed wat ik van deze kwestie moet denken. Is Frobbert verbaal wat onhandig? Hij wijst me op een dubbele standaard inzake moslims, die dan van alles ongestraft zouden mogen zeggen van links, hetgeen Billy hier dus bestrijd (en ik ook: al zijn ter rechterzijde de stemmen wèl lange tijd luider geweest: de angsthazen a la Verdonk en Wilders zijn er enorm op gebrand die religie aan te vallen: iets wat ik vreemd vind, want ik hoor ze nooit de EO, CDA, SGP ofzo aanvallen: hoezo dubbele standaard?! Er is weinig fantasie voor nodig om 'christenen' haat tegen de islam in de schoenen te schuiven: iets wat veel fundi's van de andere kant -terecht- wordt verweten).
Enfin, wat mij betreft mag Frobbert dat vinden, maakt mij de pis verder niet meer lauw. Het is mijn mijn optiek een nogal dom standpunt. Ik vind dat hij erg onhandig heeft geopereerd, en vind het een raar idee van hem, die dubbele standaard. Een regelrechte GeenStijl/PowNews spin, die hij kennelijk over wil nemen.

Daarbij geloof ik hem als hij niet extreemrechts genoemd wil worden. De PVV staat nu niet bepaald te boek als de fine fleur van de Nederlandse bevolking, je zou er nog niet dood mee gevonden willen worden. En ik geloof hem wel als hij zegt dat hij niet extreemrechts ís. Extreemrechts staat voor mij niet alleen voor racisme, maar ook voor domheid, angst en intellectuele luiheid.
Laatst gewijzigd door iKer op 27 dec 2010, 02:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Extreemlinksche drammert

Coyote
Heeft Geen Leven

Bericht door Coyote » 27 dec 2010, 02:41

Siegfried Stahl schreef:Afbeelding
Nimia familiaritas parit contemptum

Coyote
Heeft Geen Leven

Bericht door Coyote » 27 dec 2010, 02:50

Afbeelding
Nimia familiaritas parit contemptum

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 27 dec 2010, 06:34

iKer schreef:Ik heb net een enorm verhaal getypt aan Frobbert (en niet gestuurd), maar ik weet nog steeds niet goed wat ik van deze kwestie moet denken. Is Frobbert verbaal wat onhandig? Hij wijst me op een dubbele standaard inzake moslims, die dan van alles ongestraft zouden mogen zeggen van links, hetgeen Billy hier dus bestrijd (en ik ook: al zijn ter rechterzijde de stemmen wèl lange tijd luider geweest: de angsthazen a la Verdonk en Wilders zijn er enorm op gebrand die religie aan te vallen: iets wat ik vreemd vind, want ik hoor ze nooit de EO, CDA, SGP ofzo aanvallen: hoezo dubbele standaard?! Er is weinig fantasie voor nodig om 'christenen' haat tegen de islam in de schoenen te schuiven: iets wat veel fundi's van de andere kant -terecht- wordt verweten).
Enfin, wat mij betreft mag Frobbert dat vinden, maakt mij de pis verder niet meer lauw. Het is mijn mijn optiek een nogal dom standpunt. Ik vind dat hij erg onhandig heeft geopereerd, en vind het een raar idee van hem, die dubbele standaard. Een regelrechte GeenStijl/PowNews spin, die hij kennelijk over wil nemen.
:clown:

Je maakt er (weer) een erg eenzijdig verhaal van. Zo vergeet je er bij te vermelden dat het niet Moslims en/of allochtonen zelf zijn die ik deze dubbele standaard verwijt. Vind het ook raar dat je het zo brengt want jij en *censuur* hebben regelmatig aangegeven het met me eens te zijn dat er inderdaad een periode is geweest dat allochtonen (en dus ook Moslims) doodgeknuffeld werden. Jullie vinden alleen dat ik het daar niet over mag hebben en zijn het ook niet met me eens dat dit (mede) de oorzaak is van het succes van de PVV. Toch een klein nuanceverschil, Ikert :clown:

Dat ik onhandig heb geopereerd zal ik overigens niet ontkennen.

Verder is je verhaaltje een uitstekend voorbeeld van Guilt By Association:
frobbert heeft kritiek op links
Geenstijl/Pownews hebben kritiek op links
Geenstijl/Pownews zijn rechts
frobbert is dus ook rechts
:clown:
iKer schreef:Daarbij geloof ik hem als hij niet extreemrechts genoemd wil worden. De PVV staat nu niet bepaald te boek als de fine fleur van de Nederlandse bevolking, je zou er nog niet dood mee gevonden willen worden. En ik geloof hem wel als hij zegt dat hij niet extreemrechts ís. Extreemrechts staat voor mij niet alleen voor racisme, maar ook voor domheid, angst en intellectuele luiheid.
Dankjewel :up:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 27 dec 2010, 13:24

O, ik vind zeker dat er een periode is geweest waarin moslims te makkelijk zijn weggekomen met non-integratie.
Zoals ik het vind dat er een lange periode is geweest dat het CDA heeft kunnen wegkomen met het liegen en bedriegen rond Irak en het aanhobbelen achter een verkeerde analyse.
Zoals ik het vind dat vroeger 'links' te lang te makkelijk is weggekomen met het demoniseren van 'de' ondernemer.
Zoals 'links' te lang te makkelijk is weggekomen met het niet-verhogen van pensioenleeftijd.
Zoals 'rechts' nu te lang te makkelijk wegkomt tijdens een financiële crisis met de hypotheekrenteaftrek.
Zoals 'extreemrechts' te lang te makkelijk wegkomt met cultureel racisme.
Zoals 'rechts' nu al eeuwen te lang te makkelijk wegkomt met die miljarden verslindende Afghanistanoorlog (waar nauwelijks een diepgaandere analyse aan ten grondslag heeft gelegen!).
Zoals 'rechts' te lang te makkelijk heeft gedacht over de immigratie (after all: wie heeft die mensen hierheen gehaald?. We zitten met de gebakken peren omdat het zo makkelijk was die mensen hierheen te halen, en ten slotte zo moeilijk bleek ze weer weg te krijgen. Iets wat CDA, VVD en in mindere mate de PvdA zichzelf mogen verwijten).
Zoals 'progressief links' te lang te makkelijk de problemen in de oude wijken heeft veronachtzaamd.
Zoals 'rechts' te makkelijk wegkomt met die oorlogszuchtige anti-islamkritiek: alsof wij zo'n perfecte set van normen en waarden zouden hebben hier (wat dat betreft is 'rechts' trouwens overal gelijk. Zoals een Bolkestein denkt dat de islam achterlijk is, denkt Nasrallah dat het liberalisme achterlijk is. Beiden zijn gewoon manieren om je wereld in te richten, en komen voort uit je eigen denken over de dingen. Beide mensen hebben gelijk, en beide mensen hebben ongelijk. Beiden lijden aan hoogmoed en arrogantie. Net als ik. Net als soms jij. Net als iedereen af en toe.

Enzovoorts, enzoverder.

Ik wil graag dit hoofdstuk afsluiten.
Kost echt veel moeite, als je een fout begaat op basis van het wat onhandig opereren van een ander.
Had mij in wezen ook kunnen overkomen.

Sorry Frobb, sorry van je tijd.
Spreken is zilver, zwijgen is goud, zo blijkt maar weer.
:wave:
Extreemlinksche drammert

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 27 dec 2010, 17:06

Ik ook sorry voor mijn gedram (aard van het beestje). We moeten inderdaad maar een punt achter deze onzin zetten, vooral omdat we het zo te zien grotendeels eigenlijk gewoon met elkaar eens zijn :pig:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 27 dec 2010, 23:40

Ja. Kut man.

Eigenlijk ben ik het altijd met iedereen eens, als ik me maar lang genoeg verdiep in zijn of haar verhaal.

Zit op een brief te zinnen aan Rosenthal (min.BuZa), omdat ik wel voorvoel dat er een desastreuze politiek inzake mensenrechten gevoerd gaat worden, maar ik kom niet verder dan allerlei frasen die druipen van het begrip voor de ooit zo getroffen joden.
Kom zo niet toe aan Gaza en de rest van de Israëlische misdaden. Omdat ik zoveel begrip heb.
:mumble:
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 08 jul 2018, 21:07

iKer schreef:
24 dec 2010, 00:19
Dag Frobb. Je gaat in de negeerstand.
:wave:
:lol: :clap: