VVD en corruptie

Heeft Mark, Maxime, Geert, Diederik, Emiel, Jolande / Tofik, Alexander, Arie, Kees, Marianne of een andere waardeloze politicus weer iets nutteloos besloten? Spuw dan hier uw gal.
iKer
Meganerd

Re: VVD en corruptie

Bericht door iKer » 13 mar 2015, 00:39

Kryptozoid schreef:
iKer schreef:Wilders had vanavond een treffende opmerking over Rutte 'U bént de crisis'[/size]
iKer die Wilders aanhaalt en gelijk geeft. Nu geloof ik, voor 't eerst in mijn leven, dat vrede in het midden-oosten tot de hypothetische mogelijkheden van het Beloop der Gebeurtenissen hoort :love:

Nu moet Wilders nog iKer aanhalen en gelijk geven :bounce:

(Vroeger als kind dacht ik: "Noord-Ierland en Israël-Palestina, dat gaat allebei nooit over." Maar Noord-Ierland is toch al weer een tijdje rustig.)
ik heb in het verleden wel vaker Wilders ergens gelijk over gegeven hoor. Maar zijn hysterie en racisme trek ik niet, en er komt relatief gezien enorm veel flauwekul en onzin uit zijn mond.
En hij zegt nu (in popiejopie taal) wat de SP al zei voordat zichtbaar werd dat deze politiek niet werkt.

NB: Zuid Afrika heeft ook zo'n kantelpunt meegemaakt, en kijk naar het plots vallen vd muur (wat volgens diverse mensen niet geheel onverwacht kwam omdat de economie al erg lang in het slop zat. Heb dat gehoord, weet niet of dat de oorzaak was)

Qua vrede in het Palestina/Israël ben ik extreem pessimistisch omdat sinds ca. 2000 het westen de boel op zn beloop laat, maar ook dit zal niet eeuwig zijn. In Zuid Afrika heeft verzet tegen de Apartheid v klein tot massaal 3 decennia geduurd. In mijn meest positieve bui is het in 2030 met het huidige extremistisch zionisme afgelopen)(welke politicus zei onlangs openbaar dat er hoofden afgehakt moeten worden van Palestijnen? Juist. Een Israëlische minister. Ik bedoel: dat verwachtte je vroeger niet van een Israëlische minister, het was toch een soort van beschaafd land. Wie weet welke dynamiek zich van hieruit ontwikkelt en wat dat tot gevolgen heeft)
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 13 mar 2015, 17:17

iKer schreef:Rutte lijkt ook nogal van het padje af.

"Premier en VVD-leider Mark Rutte wordt er niet vrolijk van dat sommige oppositiepartijen zijn oproep negeren om na de verkiezingen van volgende week te gaan samenwerken met het kabinet. Volgens hem zitten we middenin de ,,grootste verbouwing'' sinds de Tweede Wereldoorlog en is het daarom het beste dat zoveel mogelijk partijen de herstelplannen steunen."

Volgens mij is het op z'n minst gezond dat er oppositie is.
Beetje ja-en-amen knikken op z'n sloopwerk terwijl hij het 'herstelplannen' noemt.
Man man man. Het wordt tijd dat deze man weggesaneerd wordt.
(Al komt mijn voorspelling dat we tot 2017 aan hem vastzitten dan niet uit)
Buma is het met me eens. En ik met Buma.
Extreemlinksche drammert

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 13 mar 2015, 17:23

iKer schreef:
iKer schreef:Rutte lijkt ook nogal van het padje af.

"Premier en VVD-leider Mark Rutte wordt er niet vrolijk van dat sommige oppositiepartijen zijn oproep negeren om na de verkiezingen van volgende week te gaan samenwerken met het kabinet. Volgens hem zitten we middenin de ,,grootste verbouwing'' sinds de Tweede Wereldoorlog en is het daarom het beste dat zoveel mogelijk partijen de herstelplannen steunen."

Volgens mij is het op z'n minst gezond dat er oppositie is.
Beetje ja-en-amen knikken op z'n sloopwerk terwijl hij het 'herstelplannen' noemt.
Man man man. Het wordt tijd dat deze man weggesaneerd wordt.
(Al komt mijn voorspelling dat we tot 2017 aan hem vastzitten dan niet uit)
Buma is het met me eens. En ik met Buma.
En ik ben het eens met Buma én iKer! :eek:
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 13 mar 2015, 19:54

Iets anders: waarom verft die man z'n haar? Op die leeftijd heeft vrijwel iedereen (ik ook; hij is krap 2 mnden jonger dan ik) grijze haren tussen z'n normale haar.

Edit: O fuck, mn eigen vader (70+) heeft op zn hoofd ook alleen maar donker haar.
:oops:
Extreemlinksche drammert

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 13 mar 2015, 20:04

iKer schreef:Iets anders: waarom verft die man z'n haar? Op die leeftijd heeft vrijwel iedereen (ik ook; hij is krap 2 mnden jonger dan ik) grijze haren tussen z'n normale haar.

Edit: O fuck, mn eigen vader (70+) heeft op zn hoofd ook alleen maar donker haar.
:oops:
Wie z'n grijze haren verft, is geestelijk onvolwassen. :drink:
Number9, lid nummer 25.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 13 mar 2015, 21:22

Afbeelding
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 14 mar 2015, 01:02

Interessant in dit opzicht: hij wordt niet veroordeeld voor corruptie, omdat het bewijs moeilijk rond te krijgen was. Dat zal straks ook blijken: hoewel alles stinkt rond Piet van Pol en El Rey zal corruptie moeilijk zijn te bewijzen rond VVD-Limburg met dit onderwerp. Ik ben heel benieuwd in hoeverre er bij die enorme rij VVD-verdachten veroordelingen komen.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 14 mar 2015, 01:24

Kryptozoid schreef:Afbeelding
Afbeelding

Dit zou 'm zijn, ergens in de vijftiger jaren in Argentinië.

Link
Extreemlinksche drammert

DRUPGLID
Heeft niks beters te doen

Bericht door DRUPGLID » 14 mar 2015, 14:36

Jedem das Seine

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 15 mar 2015, 23:54

Edith Schippers is geslepen, volgens Han ter Horst.

Interessante analyse waarom tabakslobby-Edith zo raar om zich heen slaat. Dat is in the end om de coalitie op te blazen en een kabinet van CDA D66 en VVD te vormen.

Dat kabinet komt er sowieso wel, maar Han denkt dat Edith snel verkiezingen wil.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 15 apr 2015, 02:05

Tja... een waarschijnlijk 'niet geheel' correcte kamervoorzitster...
Kan het er nog bij? Jawel, het kan er nog bij.
Nederland slaapt lekker door.
De VVD staat letterlijk voor niets.

En, weet u nog? De auto's werden steeds schoner volgens de VVD.
Ondertussen hebben we weer dichtslibbende snelwegen ondanks de miljarden verslindende wegenbouw.
'De economie trekt aan'...

U zult binnen 2 jaar indien u oplet lezen dat het probleem van luchtvervuiling groter is geworden in Nederland.
Ik heb nog steeds de geruststellende mail van Charlie Aptroot in mijn mailbox. 'Het probleem wordt kleiner want de auto's worden schoner'.
Charlie leek in z'n eigen fabeltjes te geloven. Want die auto's worden wel schoner (niet erg spectaculair overigens) maar het aantal auto's zal groeien door de wegenbouw.

Ik krijg gelijk.

Helaas.
Extreemlinksche drammert

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 15 apr 2015, 09:40

iKer schreef: Kan het er nog bij? Jawel, het kan er nog bij.
Hé, een martsmeetsje!

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 15 apr 2015, 09:41

Veilig Verkeer Duitsland :drink:
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 21 apr 2015, 07:11

Link

Als de VVD uitgeprocedeerde asielzoekers als criminelen beschouwt, kan de VVD toch ook best een dealtje met ze sluiten?

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 21 apr 2015, 09:56

Dat zullen ze ook zeker doen, als dat hun ideaal van een totaal geliberaliseerde handelswereld daarmee te verwezenlijken is.

iKer -inmiddels overtuigd lokalo- zal het aanzien en begrijpen.
Maar niet zonder vocaal tegengeweld.
Iedereen overal ter wereld heeft recht op een gelijk aandeel in de opbrengsten van deze wereld.
Van dat humane inzicht is de gemiddelde VVD-er érnstig ver verwijderd.

Laat onverlet dat ik er weer een politieke vriend uit een VVD-nest bij heb sinds kort.
Extreemlinksche drammert

roadrunner
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door roadrunner » 21 apr 2015, 14:50

iKer schreef:Dat zullen ze ook zeker doen, als dat hun ideaal van een totaal geliberaliseerde handelswereld daarmee te verwezenlijken is.

iKer -inmiddels overtuigd lokalo- zal het aanzien en begrijpen.
Maar niet zonder vocaal tegengeweld.
Iedereen overal ter wereld heeft recht op een gelijk aandeel in de opbrengsten van deze wereld.
Van dat humane inzicht is de gemiddelde VVD-er érnstig ver verwijderd.

Laat onverlet dat ik er weer een politieke vriend uit een VVD-nest bij heb sinds kort.
Mooi gesproken iKer; ik begrijp dat er nog plaats is in je nieuwe tuinhuis?

Wellicht kunnen ze een handje helpen bij de bouw. :drink:
Forumspammer

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 21 apr 2015, 15:15

Tja, ondersteun je je lokale zzp-er of ondersteun je een getormenteerd iemand uit de Vluchtgarage?

We kozen voor de eerste. Laat onverlet dat een uitgeproduceerd asielzoeker onlangs door mij geholpen is in de strijd tegen een lastige en nalatige autoriteit. Binnenkort krijgt 'ie tóch een verblijfsvergunning. Wat ik je brom.
:drink:
Extreemlinksche drammert

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 21 apr 2015, 15:52

iKer schreef:een uitgeproduceerd asielzoeker
Wat is dat?
"Why can't I be different and unusual... like everyone else?"

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 22 apr 2015, 07:00

Een fout.
Extreemlinksche drammert

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 22 apr 2015, 18:16

Ik vind ook dat uitgeprocedeerde asielzoekers weg moeten. Ze zijn ten slotte uitgeprocedeerd. De rechter heeft gezegd dat ze geen recht hebben om een bestaan op te bouwen alhier. Als ze zich niet aan die uitspraak houden gaan ze in tegen de letter van de wet. Helder lijkt me.
En wat betreft die bootvluchtelingen zou Europa een voorbeeld kunnen nemen aan Australie.

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 22 apr 2015, 19:50

'Europa' is niet heilig, maar de echte kwaadaardigen zijn toch echt de terroristen ('mensenhandelaren') die honderden, duizenden wanhopige dan wel naïeve mensen op een gammele boot zetten, met als doel (jazeker) dat deze boot zinkt. Psychologische oorlogsvoering tegen het (terecht) beschaafde Europa over de rug van 'vluchtelingen' die eigenlijk gijzelaars of voetvolk zijn van terroristen. :cry:
Number9, lid nummer 25.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 22 apr 2015, 21:58

1ofthemFaces schreef:Ik vind ook dat uitgeprocedeerde asielzoekers weg moeten. Ze zijn ten slotte uitgeprocedeerd. De rechter heeft gezegd dat ze geen recht hebben om een bestaan op te bouwen alhier. Als ze zich niet aan die uitspraak houden gaan ze in tegen de letter van de wet. Helder lijkt me.
En wat betreft die bootvluchtelingen zou Europa een voorbeeld kunnen nemen aan Australie.
Het zou niet de eerste keer zijn dat de rechter het in NL bij het verkeerde eind heeft. Die zgn uitgeprocedeerde asielzoeker waar ik het over had heeft bij hogere instanties gelijk gekregen.

Sowieso zou ik een staat waarin een tot op het bot corrupte clown als Moscovitschz serieus wordt genomen als mogelijk politicus ten diepste wantrouwen. Sinds Rutte 1 is er een hele hoop scheef gegaan in Nederland, al is men in die partij in zware reservetijd er achter gekomen dat er teveel gajes aanspoelde in hun gelederen.

Overigens: waar was Faces toen Frankrijk en GB Libië bombardeerden? Toen Balkenende internationaal recht met de voeten trad en samen met VVD voor ingrijpen in Irak was? Door al die domme acties in N-Afrika en Irak gebeurt dit nu. Dit is slechts de slipstream van de honderdduizenden doden die hij met z'n stemgedrag mogelijk maakte afgelopen 15 jaar.

Hij wil graag z'n ogen sluiten en verder slapen. Hij is rechts en staat bekend in z'n omgeving als warm en hartelijk mens. De rest van de wereld kan hem geen klote schelen. Conservatief en harteloos. Een gouden combi om met gerust hart geld te verdienen. Z'n opa wilde vast ook pas in 1946 geloven wat er écht gebeurd was. Tot die tijd wentelde hij zich in zn eigen kleine wereldje. Het jodenvraagstuk, dat was ver weg in Zeeland.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 22 apr 2015, 22:02

Number9 schreef:'Europa' is niet heilig, maar de echte kwaadaardigen zijn toch echt de terroristen ('mensenhandelaren') die honderden, duizenden wanhopige dan wel naïeve mensen op een gammele boot zetten, met als doel (jazeker) dat deze boot zinkt. Psychologische oorlogsvoering tegen het (terecht) beschaafde Europa over de rug van 'vluchtelingen' die eigenlijk gijzelaars of voetvolk zijn van terroristen. :cry:
De echte criminelen zijn mensen die denken dat ze meer recht hebben op vrijheid, eten, veiligheid, water, vrede en economische vooruitgang dan anderen.

Je vind dat soort mensen ook hier op het forum.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 22 apr 2015, 22:06

Overigens is het niet slechts harteloos, dat bed bad en brood is een regelrecht flauwekul item, symboolpolitiek, gesteggel over een paar mensen die onder het absolute bestaansminimum en iedere humane wetgeving tartend moeten overleven. Typisch dat zo'n VVD zelfs hier de egoïstische kaart durft te spelen. Ik zou ze niet in m'n familie willen hebben (goddank houdt de enige VVD-er in de familie altijd wijselijk z'n bek. En is z'n vrouw bij 'm weggelopen; iets wat iedereen wijt aan z'n klotekarakter.)

We hebben een groot deel van onze kubieke meters aan kantoorruimte volkomen niet nodig. Alleen speculanten en VVD-ers hangen aan die leegstand. Het wordt tijd dat er wetgeving komt om die onzin te slopen of vol te stoppen met asielzoekers.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 22 apr 2015, 22:18

En die mongool Wilders staat inmiddels met een keppeltje op z'n profielfoto van Twitter.
Als ik jood was zou ik me kapot schamen.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 22 apr 2015, 22:26

1ofthemFaces schreef:Ik vind ook dat uitgeprocedeerde asielzoekers weg moeten. Ze zijn ten slotte uitgeprocedeerd. De rechter heeft gezegd dat ze geen recht hebben om een bestaan op te bouwen alhier.
Overigens stond er onlangs in de NRC een juridisch doorwrocht betoog hierover, en het feit dat we in NL allerlei wetgeving die we internationaal mede ondertekend hebben met voeten treden. Heb je niet gelezen, daar ben je te lui voor, weet ik ook wel.
Iedereen die een beetje heeft opgelet weet dat we sinds Rutte 1 het minimum aan beschaving en rechtspleging steeds verder laten eroderen. Armpjes over elkaar, niet helpen met de transitie naar duurzaam, niet helpen tegen uitwassen vd EU, doen alsof banken heilige instellingen zijn, milieubeleid saboteren, racisme goedpraten... de lijst is lang. Erg lang.

Ik heb nog een liedje voor Faces en al die trouwe VVD paladijnen:

Link
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 22 apr 2015, 22:31

iKer schreef:Overigens stond er onlangs in de NRC een juridisch doorwrocht betoog hierover, en het feit dat we in NL allerlei wetgeving die we internationaal mede ondertekend hebben met voeten treden.
Iedereen die een beetje heeft opgelet weet dat we sinds Rutte 1 het minimum aan beschaving en rechtspleging steeds verder laten eroderen.
Het is inderdaad een beetje jammer dat dat halfzacht gebeurt en een beetje 'uit het zicht' wordt gehouden. Het zou veel wenselijker en duidelijker zijn, als de Europese staten gewoon allemaal openlijk het in een ander tijdvak, met andere intenties en verwachtingen, opgestelde vluchtelingenverdrag zouden opzeggen.

Op veel plaatsen op de wereld is het een zooitje. Situaties die we kunnen interpreteren als genocide zullen niet minder, alleen maar meer worden. Voor de vluchtelingenstromen geldt hetzelfde.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 22 apr 2015, 22:34

iKer schreef:
Number9 schreef:'Europa' is niet heilig, maar de echte kwaadaardigen zijn toch echt de terroristen ('mensenhandelaren') die honderden, duizenden wanhopige dan wel naïeve mensen op een gammele boot zetten, met als doel (jazeker) dat deze boot zinkt. Psychologische oorlogsvoering tegen het (terecht) beschaafde Europa over de rug van 'vluchtelingen' die eigenlijk gijzelaars of voetvolk zijn van terroristen. :cry:
De echte criminelen zijn mensen die denken dat ze meer recht hebben op vrijheid, eten, veiligheid, water, vrede en economische vooruitgang dan anderen.

Je vind dat soort mensen ook hier op het forum.
Iedereen heeft recht op vrijheid, eten, veiligheid, water, vrede en economische vooruitgang. Daar ben ik het volmondig met u eens. Maar dat niet noodzakelijkerwijs in Europa. Dat kan ook niet - en is niet nodig. Vrijheid, eten, veiligheid, water, vrede en economische vooruitgang is ook buiten Europa mogelijk, bijvoorbeeld in Afrika. Ik vind het enigszins hard om te stellen dat - pakweg - arme Afrikanen alleen ver weg van hun roots gelukkig zouden mogen zijn. Waarom niet gewoon 'in hun eigen land'?

"[...]wat eist de HEERE van u, dan recht te doen, en weldadigheid lief te hebben, en ootmoediglijk te wandelen met uw God?" [*]
Number9, lid nummer 25.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 22 apr 2015, 22:36

Number9 schreef:Iedereen heeft recht op vrijheid, eten, veiligheid, water, vrede en economische vooruitgang. Daar ben ik het volmondig met u eens. Maar dat niet noodzakelijkerwijs in Europa. Dat kan ook niet - en is niet nodig. Vrijheid, eten, veiligheid, water, vrede en economische vooruitgang is ook buiten Europa mogelijk, bijvoorbeeld in Afrika. Ik vind het enigszins hard om te stellen dat - pakweg - arme Afrikanen alleen ver weg van hun roots gelukkig zouden mogen zijn. Waarom niet gewoon 'in hun eigen land'?

"[...]wat eist de HEERE van u, dan recht te doen, en weldadigheid lief te hebben, en ootmoediglijk te wandelen met uw God?" [*]
Sorry hoor, weet jij hoe het momenteel in Syrië of Somalië is? Yemen perhaps?

Zucht...
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 22 apr 2015, 22:44

Wat we al die tijd hebben nagelaten is voorlichting en hulp in die gebieden. Want o o o wat kost dat toch weer veel geld, menselijkheid.
Extreemlinksche drammert

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 22 apr 2015, 22:48

iKer schreef:
Number9 schreef:Iedereen heeft recht op vrijheid, eten, veiligheid, water, vrede en economische vooruitgang. Daar ben ik het volmondig met u eens. Maar dat niet noodzakelijkerwijs in Europa. Dat kan ook niet - en is niet nodig. Vrijheid, eten, veiligheid, water, vrede en economische vooruitgang is ook buiten Europa mogelijk, bijvoorbeeld in Afrika. Ik vind het enigszins hard om te stellen dat - pakweg - arme Afrikanen alleen ver weg van hun roots gelukkig zouden mogen zijn. Waarom niet gewoon 'in hun eigen land'?

Sorry hoor, weet jij hoe het momenteel in Syrië of Somalië is? Yemen perhaps?

Zucht...
Ja, daar is het kut. Onschuldige Syriërs en Jemenieten: welkom! (Serieus).
Number9, lid nummer 25.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 22 apr 2015, 22:50

Kryptozoid schreef:
iKer schreef:Overigens stond er onlangs in de NRC een juridisch doorwrocht betoog hierover, en het feit dat we in NL allerlei wetgeving die we internationaal mede ondertekend hebben met voeten treden.
Iedereen die een beetje heeft opgelet weet dat we sinds Rutte 1 het minimum aan beschaving en rechtspleging steeds verder laten eroderen.
Het is inderdaad een beetje jammer dat dat halfzacht gebeurt en een beetje 'uit het zicht' wordt gehouden. Het zou veel wenselijker en duidelijker zijn, als de Europese staten gewoon allemaal openlijk het in een ander tijdvak, met andere intenties en verwachtingen, opgestelde vluchtelingenverdrag zouden opzeggen.

Op veel plaatsen op de wereld is het een zooitje. Situaties die we kunnen interpreteren als genocide zullen niet minder, alleen maar meer worden. Voor de vluchtelingenstromen geldt hetzelfde.
Dat is in the long run het domste wat je kunt doen ben ik bang: zo sluiten we ons hier op in n cocon om daar alleen maar uit te komen als we niks meer weten van die landen. De klimaatcrisis gat nog veel meer ellende opleveren (Egypte was volgens diverse wetenschappers een gevolg hiervan; kinderspel vgl met wat er nog gaat komen).

Als het te laat is heb je spijt. India en rogue states als Israël en Pakistan hebben nu redelijk gecontroleerd een atoombom, China zal niet altijd op onze hand zijn maar is dat nu nog wel. Welke internationale dynamiek zal ontstaan als we ons hier terugtrekken op 'n eilandje? Nu vormt de EU plus VS nog ca. 16% vd wereldbevolking. Op gegeven ogenblik minder dan 10%, minder dan 5%...

We zullen gemakkelijk overlopen kunnen worden op den duur.
Extreemlinksche drammert

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 22 apr 2015, 22:52

iKer schreef:
Kryptozoid schreef:

Dat is in the long run het domste wat je kunt doen ben ik bang: zo sluiten we ons hier op in n cocon om daar alleen maar uit te komen als we niks meer weten van die landen. De klimaatcrisis gat nog veel meer ellende opleveren (Egypte was volgens diverse wetenschappers een gevolg hiervan; kinderspel vgl met wat er nog gaat komen).

Als het te laat is heb je spijt. India en rogue states als Israël en Pakistan hebben nu redelijk gecontroleerd een atoombom, China zal niet altijd op onze hand zijn maar is dat nu nog wel. Welke internationale dynamiek zal ontstaan als we ons hier terugtrekken op 'n eilandje? Nu vormt de EU plus VS nog ca. 16% vd wereldbevolking. Op gegeven ogenblik minder dan 10%, minder dan 5%...

We zullen gemakkelijk overlopen kunnen worden op den duur.
Tja, dan wordt het wel heel makkelijk om te roepen: "Grenzen dicht!"... :(
Number9, lid nummer 25.

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 22 apr 2015, 22:53

Maar wat hebben dergelijke degelijke betogen te maken met de VVD (toch een naamgever van dit draadje)...? :hitler:
Number9, lid nummer 25.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 22 apr 2015, 23:14

Afbeelding
                                                — Kryptozoid, lid 69

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 22 apr 2015, 23:15

Overigens ben ik geneigd het met Van der Laan eens te zijn, dat het wèl bieden van bed, bad & brood het uitzetten zou vergemakkelijken.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 23 apr 2015, 10:24

Number9 schreef:Maar wat hebben dergelijke degelijke betogen te maken met de VVD (toch een naamgever van dit draadje)...? :hitler:
Dat doet Iker altijd, kan-ie er gelijk een godwin tegenaan gooien.
iKer schreef: Z'n opa wilde vast ook pas in 1946 geloven wat er écht gebeurd was. Tot die tijd wentelde hij zich in zn eigen kleine wereldje. Het jodenvraagstuk, dat was ver weg in Zeeland.
Too Freud to live, too Jung to die.

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 23 apr 2015, 15:39

Niets voor iKer...om zo te reageren

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 18 sep 2016, 01:04

Eindelijk eens iemand ontmoet die openlijk het woord 'corrupt' in de mond nam vanwege Nederlands milieubeleid.
Soms heb je het idee dat er alleen maar VVDers bestaan op deze wereld, maar deze man (werkzaam geweest o.a. bij Arcadis) vertelde me van binnenuit hoe dat gaat. En noemde het systeem wat we in NL wijd en zijd hebben om normen te ontduiken 'corrupt'.

Oké, ik wist het uiteraard, maar media zwijgen in alle talen.

Maar even terzijde: Vriend Faces heeft wellicht ook de uitzending van Lubach gezien? 'Winst maken in de zorg', waar Edith Schippers even in haar hypocriete, corrupte rol wordt neergezet.
Extreemlinksche drammert

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 18 sep 2016, 08:20

iKer schreef:Maar even terzijde: Vriend Faces heeft wellicht ook de uitzending van Lubach gezien? 'Winst maken in de zorg', waar Edith Schippers even in haar hypocriete, corrupte rol wordt neergezet.
Dan moet je het wel kunnen uithouden met al die grapjes van Lubach, want die zijn om te janken.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 18 sep 2016, 09:16

(klaz*) schreef:
iKer schreef:Maar even terzijde: Vriend Faces heeft wellicht ook de uitzending van Lubach gezien? 'Winst maken in de zorg', waar Edith Schippers even in haar hypocriete, corrupte rol wordt neergezet.
Dan moet je het wel kunnen uithouden met al die grapjes van Lubach, want die zijn om te janken.
Dat kan ik dus niet. Ik houd het nog geen minuut vol.
Too Freud to live, too Jung to die.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 18 sep 2016, 17:06

Het betoog was in al haar simpelheid wel verhelderend.
Edith Schippers probeert de zorgkosten in te dammen. Hoger eigen risico, andere medicijnen, drempels hier en daar.

Ondertussen blijkt haar man dus goud geld te verdienen als 'zorg consultant'. Want overal in het hart van de zorg zitten bedrijfjes de boel uit te melken.
Over corruptie gesproken.
Tijd voor een zorgstelsel zonder winstoogmerk, aandeelhouders en andere beroepsprofiteurs.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 21 sep 2016, 20:26

NEELIE SMIT KROES BLIJKT OOK CORRUPT

Ik zag haar altijd als een van de weinige goeie VVD-ers. Maar vorig jaar al bleek dat ze niet zuiver op de graat was na haar vertrek en haar beloften uit 2004 schond.
Nu blijkt ze ook nog eens commissaris van een holding op de Bahama's te zijn geweest tot 2009. Dat is een schending van de gedragscode van de EU.
Extreemlinksche drammert

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 21 sep 2016, 21:33

(klaz*) schreef:
Ach welnee!
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 17 mei 2017, 06:02

Een dag nadat Pieter Lakeman (de man die VVD-instituut DSB-bank ten val bracht) aangifte tegen Henny Keizer deed wegens oplichting. De volgende VVD-corruptie affaire zit er alweer aan te komen:

http://nos.nl/artikel/2173551-vvd-overt ... ngwet.html

Volgens de nrc overtrad de VVD jarenlang de belastingwet. In weerwil van beloftes van beterschap. De pest is: je weet dat het waarschijnlijk wáár is.
Extreemlinksche drammert

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 mei 2017, 06:14

VVD is (met hypocriete CDA) prototype van alles wat mis is met politiek. Wat een huichelaars. Dat mensen met vol (jaja) verstand daarop stemmen...
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 17 mei 2017, 08:02

iKer schreef:
17 mei 2017, 06:02
Een dag nadat Pieter Lakeman (de man die VVD-instituut DSB-bank ten val bracht) aangifte tegen Henny Keizer deed wegens oplichting. De volgende VVD-corruptie affaire zit er alweer aan te komen:

http://nos.nl/artikel/2173551-vvd-overt ... ngwet.html

Volgens de nrc overtrad de VVD jarenlang de belastingwet. In weerwil van beloftes van beterschap. De pest is: je weet dat het waarschijnlijk wáár is.
:upup: Leuk, al die schandalen.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 17 mei 2017, 08:06

iKer schreef:
17 mei 2017, 06:02
Pieter Lakeman (de man die VVD-instituut DSB-bank ten val bracht)
Ook de man van Binnen Zonder Kloppen, die zich bij Baudets FVD heeft aangesloten. (Niet dat ik dat bezwaarlijk vind -ik zie mezelf de volgende keer best op Baudet of Hiddema stemmen- maar het lijkt me niet echt jouw hoek...)
                                                — Kryptozoid, lid 69

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 17 mei 2017, 08:23

Niet mijn hoek nee, maar mijn politieke tegenstanders zijn niet in alle opzichten doortrapt en slecht in mijn ogen natuurlijk.

De DSB heeft nogal wat schade veroorzaakt bij particulieren (en daarmee is ze niet de enige bank), dus dat dat is opgerold is in dat opzicht prima.
De VVD zei schoon schip te willen maken, en nu blijkt zelfs de leider van de daarvoor ingestelde commissie zwaar verdacht. Maakt niet uit wie dat gevecht aangaat. Prima dat een deugend vaderlander van Blut Boden Baudets partijtje dat doet!
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 17 mei 2017, 08:31

Richardus schreef:
17 mei 2017, 06:14
VVD is (met hypocriete CDA) prototype van alles wat mis is met politiek. Wat een huichelaars. Dat mensen met vol (jaja) verstand daarop stemmen...
Dat doen ze dan ook niet ('met vol verstand'). M'n schoonmoeder stemde het. Met een kulargument waarvan ik dacht 'wtf?!'

Ik ben trouwens heel erg op haar gesteld. Gek dat.
Extreemlinksche drammert

Plaats reactie