Wordt onze Max in 2021 wereldkampioen Formule 1? (poll)

Forumnerds doen niet aan sporten, maar praten erover kunnen ze wel.

Wordt onze Max dit jaar wereldkampioen?

Ja, met de nieuwe Honda motor gaat hij als Zoef de Haas en rijdt iedereen voor zijn snotje
5
38%
Nee, die klote Hamilton heeft weer met afstand de beste auto waarin elke oetlul kampioen wordt
2
15%
Nee, ik ben woke dus Hamilton moet winnen omdat ie zwart is
1
8%
Flikker op met je formule 1. Ik wil vogeltjes kijken
3
23%
Nee, een ander team dan Red Bull of Mercedes gaat verrassen dit jaar
0
Geen stemmen
Ik waai met alle winden mee en sluit me hierbij aan bij de de meest gekozen optie
0
Geen stemmen
Flikker op met je formule 1. Ik ben te stoer om vogeltjes te kijken maar dit is ook ruk
0
Geen stemmen
Geen mening. Ik moet dit even navragen bij de 10.000 invloedrijke vrienden van Iker met een connectie binnen de F1
2
15%

Totaal aantal stemmen: 13

David
Heeft ECHT geen Leven

Re: Wordt onze Max in 2021 wereldkampioen Formule 1? (poll)

Bericht door David » 05 dec 2021, 23:10

Nu allemaal jullie muil houden.
Ik ben in de rouw.
Onze Max über alles!

Kees Kietelvlees
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Kees Kietelvlees » 05 dec 2021, 23:13

Die 5-seconden straf was natuurlijk terecht. Kenmerkend voor Max dat-ie de handdoek in de ring gooit en zich op acht seconden laat rijden.
Is Woke

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 05 dec 2021, 23:26

Nou, ik vermoed dat Hamnilton zijn achterband aan gort had gereden en dat hij wel wat langzamer moest gaan rijden. Een klapband had 0 punten opgeleverd.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

iKer
Meganerd
Contacteer:

Bericht door iKer » 05 dec 2021, 23:32

(klaz*) schreef:
05 dec 2021, 23:09
Ik heb trouwens alvast een goed idee voor het slot van volgend seizoen: eerst de GP van Gaza, dan de GP van Aleppo en afsluiten met de GP van Kabul, Dat wordt nog eens afsluiten met vuurwerk. :bounce:
:lol:
'Elke nieuwe dag Rutte zijn er drie teveel' -iKer, 2021

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 05 dec 2021, 23:48

Kees Kietelvlees schreef:
05 dec 2021, 23:13
Die 5-seconden straf was natuurlijk terecht. Kenmerkend voor Max dat-ie de handdoek in de ring gooit en zich op acht seconden laat rijden.
Hij bleek een snee in zijn achterband te hebben omdat Hamiton zijn V2 raket in zijn achtervleugel parkeerde.
Hij moest dus een klapband zien te voorkomen in de laatste rondes

Uitkijken nu Kees, de onnozelheid op dit forum lijkt op je af te gaan stralen.
Onze Max über alles!

iKer
Meganerd
Contacteer:

Bericht door iKer » 06 dec 2021, 00:29

iKer schreef:
05 dec 2021, 23:06
Siegfried Stahl schreef:
05 dec 2021, 22:58
iKer schreef:
05 dec 2021, 22:53
O, had ik al gezegd dat ik voor Hamilton ben?
Een veel sympathiekere man!
Nou nee hoor....het is nogal een zak eerlijk gezegd...maar hij kan wel aardig sturen...en tegenwoordig moet hij ook zijn best doen....leuk!
Weet je wie ook een zak was..?

.
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag!

Kees Kietelvlees
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Kees Kietelvlees » 06 dec 2021, 17:26

David schreef:
05 dec 2021, 23:48
Kees Kietelvlees schreef:
05 dec 2021, 23:13
Hij bleek een snee in zijn achterband te hebben omdat Hamiton zijn V2 raket in zijn achtervleugel parkeerde.
Hij moest dus een klapband zien te voorkomen in de laatste rondes

Uitkijken nu Kees, de onnozelheid op dit forum lijkt op je af te gaan stralen.
Geloof het of niet maar ik keek gisteren voor het eerst van leven naar Formule 1 omdat ik gezwicht ben door druk van mijn kroest. Sinds de middelste bij de Jumbo een Max-speelgoedauto is-ie aan het drammen en kunnen we stellen dat het zijn schuld is dat ik onnozele dingen schrijf.

Verder heb ik geleerd wie het meeste verstand van Formule 1 heeft. Dat is namelijk Siegfried. Zijn analyse was veel eerder dan die van jou :drink:
Is Woke

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 06 dec 2021, 17:35

iKer schreef:
06 dec 2021, 00:29
iKer schreef:
05 dec 2021, 23:06
Siegfried Stahl schreef:
05 dec 2021, 22:58
iKer schreef:
05 dec 2021, 22:53
O, had ik al gezegd dat ik voor Hamilton ben?
Een veel sympathiekere man!
Nou nee hoor....het is nogal een zak eerlijk gezegd...maar hij kan wel aardig sturen...en tegenwoordig moet hij ook zijn best doen....leuk!
Weet je wie ook een zak was..?

.
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag!
Geen idee waar je het over hebt? Leg eens uit?
Johnny Lydon 1983

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 07 dec 2021, 09:46

Wat een race afgelopen zondag, maar wordt Max aanstaande zondag nou wereldkampioen?
Voorheen Vlaecks.

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 08 dec 2021, 18:50

Ik zit al vanaf zondagavond in de stress.

Die Mercedes auto is simpelweg te snel.
En Ons Maxje wordt gepest! Zegt ook oud F1 baas Bernie Ecclestone:

Volgens voormalig Formule 1-topman Bernie Ecclestone spelen Mercedes en Lewis Hamilton een oneerlijk spel in de strijd om de wereldtitel met Max Verstappen. De 91-jarige Brit vindt dat de Nederlander van Red Bull gepest wordt door zijn concurrenten en spreekt van een psychologisch spel dat van invloed is geweest op de titelstrijd.

https://www.nu.nl/formule-1/6172040/voo ... cedes.html
Onze Max über alles!

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 08 dec 2021, 18:55

Max kan alles geven voor, achter en vooral naast Hamilton. Als ze beiden scrashen dan wint Max. Dat moet dan maar gebeuren, toch?
Voorheen Vlaecks.

Rainy Day Woman
Knuffelnerd

Bericht door Rainy Day Woman » 09 dec 2021, 12:53

We're all just walking each other home.

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 09 dec 2021, 14:12

Rainy Day Woman schreef:
09 dec 2021, 12:53
Speciaal voor David een Volkskrantartikeltje: Formule 1 achter betaalmuur: wie Max Verstappen wil zien racen, betaalt voortaan 14 euro
Dat ik in 2022 bijna 170 euro per jaar moet dokken voor Ons Maxje is niet het grootste probleem.
Veel erger is dat de verslaggeving en presentatie van dit alles veel slechter wordt dan het al was.
Huppeltutje zonder enige know-how Amber Brantsen gaat de studiopresentatie doen en race commentator Olav Mol (was al niet best) wordt vervangen door de eurosport minkukel Nelson Valkenburg die ook al een naar hoog stemmetje heeft.

En uitgerekend de enige goede analist van de ziggo formule 1 cast (Robert Doornbos) gaat ook niet over.
Krijgen we ook weer middelmatiger signatuur voor terug.

Oftewel: je betaalt veel meer en je krijgt kwalitatief veel minder.
Laatst gewijzigd door David op 09 dec 2021, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze Max über alles!

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 09 dec 2021, 14:13

Goede nieuws is wel dat de laatste race van aanstaande zondag voor iedereen te zien is: ziggo biedt het aan voor het gehele Nederlandse volk.

Dus alle forumnerds zitten zondag om 14 uur voor de buis om onze nationale held aan te moedigen.
Ik reken op jullie!
Onze Max über alles!

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 09 dec 2021, 18:52

Flaaks schreef:
08 dec 2021, 18:55
Max kan alles geven voor, achter en vooral naast Hamilton. Als ze beiden scrashen dan wint Max. Dat moet dan maar gebeuren, toch?
Dat moet Ons Maxje dan wel heel ondoorzichtig doen want:

Extra waarschuwing voor Formule 1-coureurs, straf bij onsportief gedrag

In de zogeheten event notes van wedstrijdleider Michael Masi wordt in Abu Dhabi namelijk onder meer artikel 12.2.1.I uit de sportieve reglementen van autosportfederatie FIA aangehaald. Daarin staat kort gezegd dat onsportief gedrag of een poging om het resultaat te beïnvloeden op een onethische manier een overtreding van de reglementen is.

In artikel 12.4.5, ook aangehaald in het genoemde document, staat daarnaast dat de stewards de bevoegdheid hebben om een coureur punten af te nemen.
Dat is niet nieuw. In 1997 werd Michael Schumacher bijvoorbeeld gediskwalificeerd na een overigens mislukte poging om tijdens de laatste race de uiteindelijke wereldkampioen Jacques Villeneuve van de baan te rijden. Schumacher behield wel zijn race-overwinningen, maar in de eindrangschikking eindigde hij onderaan.

Verstappen en Hamilton hebben een gelijk aantal punten, maar de Nederlander heeft het voordeel van één race-overwinning meer. Dat geeft bij een gelijke stand de doorslag.

Dan is het nu definitief een mietjessport geworden dus :down:
Onze Max über alles!

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 10 dec 2021, 18:51

Ik zit al de hele week in mijn broek te schijten van de stress.
En terecht want het ziet er niet best uit voor Ons Maxje.
Dat Abu Dabhi circuit is namelijk ook nog eens zodanig aangepast dat er nu minder langzame bochten zijn zodat Mercedes nog meer in het voordeel is (met hun veel snellere motor) dan voorheen op deze baan.

Ik zeg: Perez terug laten zakken met een pitstop, zo uitrekenen dat hij vlak voor Hamilton uitkomt en die klote Brit vervolgens bij de eerstvolgende bocht de muur inrijden.
Dan krijgt Perez de strafpunten en niet Ons Maxje. En wordt onze held alsnog kampioen.

Op racepace gaat het niet lukken.
Onze Max über alles!

Stargazer
Knuffelnerd

Bericht door Stargazer » 11 dec 2021, 08:25

Lewis gaat winnen 😭😭😭

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 11 dec 2021, 08:35

Verstappen gaat winnen. Dat is onderling al lang bekokstoofd. Er volgt een 'eerlijk' raceweekend waarin Lewis uitvalt (of zich slecht kwalificeert) met een technisch probleem. Op die manier kan hij met opgeheven hoofd de winst aan Verstappen laten. Volgend jaar wint, na een spannende tweestrijd, onze Lewis. Dan haalt hij toch zijn record en kan daarna met opgeheven hoofd de 'sport' verlaten.

Bij Formule 1 draait alles om geld. Dit scenario levert het meeste geld op.
I am the manager of this hotel.

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 11 dec 2021, 09:53

Ah, Gung HO, hoofd complottheorieën op forumnerds.nl. :up:

Maar ik hoop dat je met deze hersenschim gelijk hebt! :bounce:
Onze Max über alles!

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 11 dec 2021, 09:58

Er gaat overigens een andere theorie rond in de paddock.
Dat Hamilton juist alles op alles zet om dit kampioenschap te winnen om daarna met zijn 8 wereldtitels 'als ultieme winnaar' de Formule 1 te verlaten (contract te ontbinden) omdat hij ook wel beseft dat hij vanaf volgend seizoen een teamgenoot krijgt ((Russell) die hem compleet voor zijn snotje gaat rijden wat zijn status erg zou ondermijnen.
Die status is al enigszins ondermijnd omdat Verstappen in een minder snelle auto eigenlijk al kampioen had moeten zijn nu (zonder de pech-en uitvalbeurten).
Onze Max über alles!

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 11 dec 2021, 10:11

Ons Maxje twijfelt nu ook al openlijk aan de status van Sir Lewis, en aan wie de FIA het liefst kampioen ziet worden:

Max-verstappen-over-lewis-hamilton-als-ik-in-zijn-auto-had-gezeten-was-seizoen-allang-beslist

Onbewogen bereidt Max Verstappen zich voor op de belangrijkste Formule 1-race uit zijn loopbaan. In een exclusief interview met De Telegraaf gaat Nederlands populairste sportman in op de verhitte strijd met Lewis Hamilton, zijn eigen manier van racen en zijn kijk op de Formule 1. „Als ik in die auto van hem had gezeten, was het seizoen allang beslist geweest.”

De titelkandidaat die even rustig en in de anonimiteit rondloopt in Abu Dhabi? Vergeet het maar. Waar Max Verstappen ook gaat, de fotografen en cameraploegen zijn nooit ver weg. Toch wandelt de Red Bull-coureur ook op het Yas Marina Circuit rond alsof al die pottenkijkers niet bestaan. Gefocust en ontspannen tegelijk.

In aanloop naar de Formule 1-finale houdt zijn team zoveel mogelijk bij hem weg. In een speciale Zoom-meeting heeft Verstappen liefst zestig journalisten te woord gestaan. Vervolgens maakt hij los van zijn televisieverplichtingen alleen voor De Telegraaf tijd voor een exclusief interview. Eén op één, aan de achterkant van de hospitality-ruimte van Red Bull Racing.

Je bent een paar dagen in Dubai geweest deze week. Ben je een beetje tot rust gekomen?
„Ja, ik wel hoor. Daar heb ik sowieso niet heel veel moeite mee. Alles wat gebeurt op het circuit, heeft geen invloed op mijn gemoedstoestand als ik eenmaal thuis of ergens anders ben. Ik heb de verjaardag van mijn vriendin gevierd en mijn zusje is voor de tweede keer moeder geworden. Het was heel mooi om die berichten te lezen en foto’s te zien van de kleine.”

Heel Nederland lijkt bezig met deze race en een mogelijke titel. Krijg je daar wat van mee?
„Natuurlijk, ik krijg weleens wat doorgestuurd. Het is hartstikke mooi om te zien. Tegelijkertijd probeer ik ook niet te veel te lezen. Daardoor krijg ik niet alles mee, maar dat werkt denk ik wel het beste. Iedereen kijkt uit naar de finale, maar ik benader deze Grand Prix net als elke andere race. Ik zeg altijd: ’Je kunt dingen niet forceren.’ Iedereen weet dat ik mijn best zal doen en dat ik altijd tot het gaatje ga. Ik besef dat de mensen in Nederland over het algemeen hopen dat ik win. Dat is redelijk normaal. In Engeland zal dat ook het geval zijn voor hem.”

Jij spreekt ’Lewis Hamilton’ en ’Mercedes’ niet meer uit, valt mij op.
„Dat klopt. Dat gebeurt gedurende een seizoen als dit. Daarvoor is er te veel voorgevallen.”

Komt dat door de race op Silverstone, toen jij na een touché met Hamilton keihard crashte?
„Niet alleen door dat moment, maar door het hele seizoen. Het beeld dat ik heb van bepaalde personen is wel veranderd. En nee, niet in positieve zin. Zelf maakt me dat niet uit, het is niet dat ik daarvan baal. Maar ik heb wel gezien dat als de druk erop komt, bepaalde mensen een ander gezicht laten zien. De ware aard komt dan boven.”

Denk je dat Hamilton bang voor jou is?
„Dat zal hij nooit toegeven. Ik ben in ieder geval niet bang voor hem. Ja, ik denk dat ik hem wel nerveus maak als hij mij in zijn spiegels ziet. Hij is een andere coureur dan ik, minder agressief. Hij weet niet hoe hij moet racen zoals ik doe. Dat kan ik hem ook niet kwalijk nemen, want dat heeft hij nooit kunnen leren zoals ik dat heb gedaan van mijn vader.”

"Hij zal nooit toegeven dat hij bang voor mij is, maar hij wordt wel nerveus"
Een gelijk aantal punten voor de laatste race, is bijna uniek. Maar vind je dat jij de beste coureur bent?
„Ik vind wel dat je er zo in moet staan, als je Formule 1-coureur bent. Dus zeg ik: ja, absoluut! Maar ik hoef dat niet te horen van iemand anders. Die erkenning heb ik niet nodig. Ik vind het veel belangrijker wat ik zelf denk, en wat de mensen vinden die dicht bij mij staan. Als ik in zijn auto had gezeten, was het seizoen allang beslist geweest.”

Bij Mercedes typeren ze jou als een super-agressieve coureur, die er alles aan zal doen om Hamilton uit te schakelen. Hebben ze dan een punt?
„Ik wil hem niet uitschakelen, ik wil hem verslaan. Dat is al een andere bewoording. Sommige mensen vinden mij agressief, anderen héél agressief en sommigen juist weer niet. Ik vind dat ik mezelf ben. De laatste wedstrijden moet ik meer verdedigen, omdat we wat langzamer zijn. Ik heb nu niet de luxe om een voorsprong te controleren of weg te rijden. En ja, ik doe er alles aan om te winnen. Als ik zo niet denk, kan ik beter thuisblijven. Wanneer ik die instelling niet had gehad, zaten we hier ook niet met een gelijk aantal punten. Dan was hij al kampioen.”

Heb je het idee dat autosportfederatie FIA liever wil dat Hamilton zijn achtste wereldtitel pakt?
„Als je naar bepaalde beslissingen kijkt, heb ik in ieder geval niet het gevoel dat ze op mijn hand zijn. Bij de laatste race in Saoedi-Arabië word ik gestraft en andere coureurs hoeven na eenzelfde situatie niet eens bij de stewards te komen. Waarom is het voor mij opeens anders? Met de kennis van nu is die klapband in Baku (Verstappen liep een zeker lijkende zege mis, red.) extreem pijnlijk geweest. In Hongarije ben ik eruit geknikkerd door zijn teamgenoot (Valtteri Bottas, red.) en op Silverstone door hemzelf. Daar heb ik veel punten verloren.”

Wie gun je, naast jezelf, een eventuele titel eigenlijk het meest?
„Iedereen die hier ook maar een klein beetje aan bijgedragen heeft, mag hem van mij claimen. Natuurlijk mijn vader voor een enorm groot deel. Dankzij hem sta ik hier. Daarnaast bij het team Helmut Marko en Christian Horner en mijn race-engineer Gianpiero; maar eigenlijk iedereen binnen Red Bull heeft iets voor mij betekend. De familie Pex is vroeger ook heel belangrijk voor mij geweest. Zij zijn hier in Abu Dhabi eveneens aanwezig. Als het zou lukken, vind ik het voor hen ook prachtig.”

„In Engeland kreeg hij een tijdstraf van tien seconden, maar won hij de race. Nu is de FIA blijkbaar ook bezig met een mogelijke crash, want ineens wordt aangestipt dat je als coureur dan puntenaftrek kunt krijgen. Dat vind ik belachelijk. Nu wel en toen niet, terwijl hij expres op mij inreed. Die hype nu over het gelijke aantal punten interesseert mij ook niet. Ik had eigenlijk al kampioen moeten zijn. Laat ik zeggen dat ik niet gelukkig ben geweest met beslissingen die zijn genomen.”

https://www.telegraaf.nl/sport/18514925 ... ng-beslist
Onze Max über alles!

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 11 dec 2021, 10:52

Daafje gaat weer huilen :clap:
Far beyond the tides of time

Facilitator, katalysator, transformator

Stargazer
Knuffelnerd

Bericht door Stargazer » 12 dec 2021, 06:55

Richardus schreef:
11 dec 2021, 10:52
Daafje gaat weer huilen :clap:
Nee hoor, we hebben vreugdesdansje gedaaan. Max POLE :bounce:

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 12 dec 2021, 11:23

Nou, ik juich niet te vroeg hoor.
Die Mercedes is in de basis nog steeds sneller.
En Ons Maxje start op de rode band wat normalitair een nadeel is (omdat je dan al vroeg in de race een pitstop moet maken).
Toch is het wel bewust gedaan. Vermoedelijk om zo verzekerd te zijn van een goede start (meer grip).
Onze Max über alles!

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 12 dec 2021, 11:38

Daafje gaat weer huilen :yes:

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 12 dec 2021, 11:39

Ik sluit het niet uit.
Onze Max über alles!

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 12 dec 2021, 11:46

Vol huis hier vanmiddag trouwens.
Ineens wil iedereen samen kijken.
Echt een nationale happening geworden deze race. Vergelijkbaar met WK voetbal.
Onze Max über alles!

(klaz*)
Forum Diva

Bericht door (klaz*) » 12 dec 2021, 15:36

Wat een ontknoping! :eek:

iKer
Meganerd
Contacteer:

Bericht door iKer » 12 dec 2021, 15:38

Jammer. Hamilton verliest.

Stargazer
Knuffelnerd

Bericht door Stargazer » 12 dec 2021, 15:41

GEWELDIG MAX FOREVER!!! 🥳🥳🥳🥳🥳

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 12 dec 2021, 15:56

Gefeliciteerd Stargazer en David! :clap:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 12 dec 2021, 15:57

Wel even de FIA bedanken hè. ;)

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 12 dec 2021, 16:00

Ongelooflijk. In de laatste ronde beslist. En het zat Max een keer mee. Dat interview was ook weer groots.
Voorheen Vlaecks.

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 12 dec 2021, 16:08

Ik denk wel dat Max dit jaar kampioen wordt.

Geholpen door de FIA maar toch zeker kampioen.
Johnny Lydon 1983

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 12 dec 2021, 16:12

Flaaks schreef:
12 dec 2021, 16:00
En het zat Max een keer mee. Dat interview was ook weer groots.
Max is inderdaad flink in het zadel geholpen. :upup:

En een goede winnaar noemt zijn tegenstander in een post-wedstrijdinterview. Best knap om jezelf te presenteren als slecht verliezer én winnaar.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 12 dec 2021, 17:11

Afbeelding

Nou ja. 't was net wel lekker rustig in de supermarkt :music:
"And if you want to know how I first found out about Can, it was from Sid! And I don’t mind telling anyone that ‘cos that’s the truth, that’s how we were with music." - Johnny Lydon (2004)

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 12 dec 2021, 17:25

gung ho schreef:
12 dec 2021, 15:57
Wel even de FIA bedanken hè. ;)
Ik zou inderdaad bijna in het door jou geschetste complot hebben geloofd, ware het niet dat de safety car werd veroorzaakt door een klantenteam van Mercedes. En dat het ook duidelijk een onbedoelde crash was.
Ons Maxje heeft het hele seizoen pech gehad (en Hamilton superveel mazzel), en dat het in de laatste race eindelijk andersom is en hij even al het geluk van de wereld heeft voelt dan ook als gerechtigheid.
Dat de FIA de safetycar gebruikte om er alsnog een spannende slotrace van te maken en besloot ze door te laten rijden terwijl er al 57 rondes gereden waren van de 58 is er wel één geweest met oog op de commercie. Het seizoen uit laten doven als een nachtkaars en de race te eindigen met een gele vlag situatie had niet gepast in het F1 verhaal van 2021 dat er één was van constante spanning.

Dat ik hier nog niet sta te juichen als hysterisch klein kind is omdat Mercedes een tweetal protesten heeft ingediend die nog tot een verandering van de uitslag zouden kunnen leiden.
Die hysterische vreugde uitbarsting houden jullie dus nog tegoed.
En anders wordt het een ontroostbare jankpartij.
Onze Max über alles!

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 12 dec 2021, 17:43

Hoezo janken? Dan wordt het toch oorlog? Een gridstrafje bij de volgende race is het maximale.
Voorheen Vlaecks.

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 12 dec 2021, 17:49

Flaaks schreef:
12 dec 2021, 17:43
Hoezo janken? Dan wordt het toch oorlog? Een gridstrafje bij de volgende race is het maximale.
Maar er is geen volgende race in dit seizoen. Dan zou het in 2022 moeten gebeuren.
En bij mijn weten worden er geen gridstraffen van voorgaande seizoenen uitgedeeld.
Ik heb het in elk geval nooit gezien (ik volg F1 sinds vader Jos).

Het gevaar is een 5 of 10 secondenstraf in deze race, en dan wint Hamilton het kampioenschap.

Ik denk niet dat de FIA het aandurft het alsnog om te draaien. Maar uitsluiten kan ik het ook niet.
Onze Max über alles!

Kees Kietelvlees
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door Kees Kietelvlees » 12 dec 2021, 17:55

David schreef:
12 dec 2021, 17:49
Flaaks schreef:
12 dec 2021, 17:43
Maar er is geen volgende race in dit seizoen. Dan zou het in 2022 moeten gebeuren.
En bij mijn weten worden er geen gridstraffen van voorgaande seizoenen uitgedeeld.
Ik heb het in elk geval nooit gezien (ik volg F1 sinds vader Jos).

Het gevaar is een 5 of 10 secondenstraf in deze race, en dan wint Hamilton het kampioenschap.

Ik denk niet dat de FIA het aandurft het alsnog om te draaien. Maar uitsluiten kan ik het ook niet.
Ik snapte er geen hol van maar heb wel hard gejuicht.
Is Woke

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 12 dec 2021, 19:54

Leuk voor je, daafje.

En eerlijk is eerlijk; een grandioze prestatie van Max Verstappen

maar het kan me nog steeds geen reet boeien

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 12 dec 2021, 20:10

Lees zojuist dat de 2 Mercedes protesten door de FIA zijn afgewezen.

Ons Maxje blijft dus volgens de FIA wereldkampioen :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

(Mercedes is echter wel zo gek om dit voor de sportrechter uit te vechten)
Onze Max über alles!

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 12 dec 2021, 20:14

Johnny Lydon 1983

David
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door David » 12 dec 2021, 20:51

Mercedes gaat in beroep.
Dat wordt een sporttribunaaltje.
Die moffen zijn vaak wel goed met tribunaaltjes.
Onze Max über alles!

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 12 dec 2021, 20:59

Johnny Lydon 1983

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 12 dec 2021, 21:29

Ik was trouwens de eerste die in deze lullige poll voorspelde dat Max wereldkampioen zou worden. B-)
Voorheen Vlaecks.

(klaz*)
Forum Diva

Bericht door (klaz*) » 12 dec 2021, 21:33

Flaaks schreef:
12 dec 2021, 21:29
Ik was trouwens de eerste die in deze lullige poll voorspelde dat Max wereldkampioen zou worden. B-)
Jij hebt er ook voor gestudeerd!

Rainy Day Woman
Knuffelnerd

Bericht door Rainy Day Woman » 12 dec 2021, 21:38

David schreef:
12 dec 2021, 11:46
Vol huis hier vanmiddag trouwens.
Ineens wil iedereen samen kijken.
En, hoe was het nou om Stargie irl te ontmoeten? :drinkpig:
We're all just walking each other home.

Siegfried Stahl
Meganerd
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 12 dec 2021, 23:03

Johnny Lydon 1983

United Hope
Knuffelnerd

Bericht door United Hope » 12 dec 2021, 23:26

Red Bull heeft gewonnen
Ik ben te cool voor een onderschrift. B-)

Plaats reactie