Weg met sport!!

Forumnerds doen niet aan sporten, maar praten erover kunnen ze wel.
Plaats reactie
frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Weg met sport!!

Bericht door frobbert » 02 sep 2014, 18:00

Want laten we wel wezen, het is een volkomen nutteloos iets dat niets toevoegt aan wat dan ook. Stiekem weten we dat allemaal ;)

Ik weet 't, sommigen van jullie zitten nog in de ontkenningsfase dus jelui krijgt volop de tijd om aan het idee te wennen maar daarna moet 't echt afgelopen zijn met die onzin, begrepen! :protest:
Afbeelding
:D
“May my mercy prevail over my wrath.”

Krautsurfer
Forum Diva

Re: Weg met sport!!

Bericht door Krautsurfer » 02 sep 2014, 18:06

Oh, spórt.
Ik las even religie..
:D
Maar mijn zegen heb je.
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 02 sep 2014, 18:06

Afbeelding

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 02 sep 2014, 18:25

frobbert schreef: Stiekem weten we dat allemaal ;)
:roll:
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 02 sep 2014, 18:27

Afbeelding

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 02 sep 2014, 18:42

Ach zo af en toe is sport geweldig. Toen Nederland Spanje met 5-1 versloeg was ik zowaar dolgelukkig. En ik weet dat ik er in principe niets mee opschoot ,maar toch was ik er een paar dagen helemaal vrolijk van.

En daarom is sport geweldig.

Trouwens, iemand die bij een penalty shootout (al is het tussen Fc Honduras en Fluks united) geen spanning voelt die heeft echt een genetische fout hoor.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 02 sep 2014, 18:46

Afbeelding

roadrunner
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door roadrunner » 02 sep 2014, 19:11

Sporten is gezond en cool! :nooo:

Link

Link
Forumspammer

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 02 sep 2014, 19:16

Afbeelding

roadrunner
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door roadrunner » 02 sep 2014, 20:43

Forumspammer

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 02 sep 2014, 20:58

Wat een vage onzin toch weer van onze frobbebol. Gaat het om een sport beoefenen, topsport zelfs, sport kijken, sport bespreken, of kijken naar mannen die sport bespreken? Ik doe het allemaal, afgezien van topsport.

Zelf sporten is essentieel voor mensen die verder weinig bewegen. Sporten scheelt al gauw enkele jaren (gezonde) levensverwachting. Het is één van de redenen waarom hoogopgeleide Nederlanders 6 tot 7 jaar langer leven dan laagopgeleide. Sport is goed en sportvoorzieningen moeten gemakkelijk toegankelijk zijn. Toevallig bespreek ik morgen een wetenschappelijk model over de verspreiding van sportfaciliteiten over een stad.
Voorheen Vlaecks.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 02 sep 2014, 21:03

Flaaks schreef:Toevallig bespreek ik morgen een wetenschappelijk model over de verspreiding van sportfaciliteiten over een stad.
:lol:

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 02 sep 2014, 21:08

Richardus schreef:
Flaaks schreef:Toevallig bespreek ik morgen een wetenschappelijk model over de verspreiding van sportfaciliteiten over een stad.
Waarom lach je daarom? Daar hebben we een fijne subsidie voor gekregen.
Voorheen Vlaecks.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 02 sep 2014, 21:08

Flaaks schreef:Wat een vage onzin toch weer van onze frobbebol. Gaat het om een sport beoefenen, topsport zelfs, sport kijken, sport bespreken, of kijken naar mannen die sport bespreken? Ik doe het allemaal, afgezien van topsport.
....en dan ook nog DUI-ZEND gloedjenieuwe CD's per jaar beluisteren! Knap hoor! Waar is dat gebied waar jij woonachtig en werkzaam bent en waar kennelijk meer dan 24 uur in één dag zitten? Volgens mij is al dat gesport je een beetje naar je hoofd gestegen :lol:

Anyway:
Afbeelding

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 02 sep 2014, 21:11

Ik kamp al enkele maanden met een tennisarm. :(

Maar de fysiotherapie en/of rust helpt en ik sta al weer een tot twee keer per week op de baan. Begin dit jaar was dat nog minstens 5 keer per week.
Voorheen Vlaecks.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 02 sep 2014, 21:16

een tennisarm van het tennissen?! :eek: dat hoor je niet vaak. Gefeliciteerd. Vaker hoor je van tennissers met een hyena.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 02 sep 2014, 21:17

Flaaks schreef:Ik kamp al enkele maanden met een tennisarm. :(

Maar de fysiotherapie en/of rust helpt en ik sta al weer een tot twee keer per week op de baan. Begin dit jaar was dat nog minstens 5 keer per week.
Zou je ons dan niet eens gewoon op de hoogte brengen van die 735 CD's die jij volgens jouw eigen rekensommetje dit jaar inmiddels beluisterd hebt? Daar heb je nu vast wel even tijd voor :nono:

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 02 sep 2014, 21:23

Richardus schreef:een tennisarm van het tennissen?! :eek: dat hoor je niet vaak. Gefeliciteerd. Vaker hoor je van tennissers met een hyena.
Hyena? Hernia?

Die tennisarm komt waarschijnlijk door een combinatie van veel werkstress op de laptop van begin dit jaar, afgewisseld met extreem veel tennis (om af te reageren), waarbij ik sinds kort aanzienlijk harder mep dan voorheen. Ook kan ik hele overleggen met mijn mensen voeren per WhatsApp, en dat levert steeds vaker een helemaal dove arm op. Swypen is niet echt goed geloof ik...
Voorheen Vlaecks.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 02 sep 2014, 21:24

Flaaks schreef:
Richardus schreef:een tennisarm van het tennissen?! :eek: dat hoor je niet vaak. Gefeliciteerd. Vaker hoor je van tennissers met een hyena.
Hyena? Hernia?
:p

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 02 sep 2014, 21:24

frobbert schreef:

Zou je ons dan niet eens gewoon op de hoogte brengen van die 735 CD's die jij volgens jouw eigen rekensommetje dit jaar inmiddels beluisterd hebt? Daar heb je nu vast wel even tijd voor :nono:

Snel gevonden zeg! Nu ja, het klopt gewoon. Ik beluister zo'n 1000 CDs per jaar. Buitenlandse reizen zijn de belangrijkste bottlenecks, niet het tennis.
Voorheen Vlaecks.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 02 sep 2014, 21:35

Flaaks schreef:
frobbert schreef:

Snel gevonden zeg! Nu ja, het klopt gewoon. Ik beluister zo'n 1000 CDs per jaar. Buitenlandse reizen zijn de belangrijkste bottlenecks, niet het tennis.
En dan alles maar één keer? Want anders is het schier onmogelijk. En van 'luisteren' kan dan volgens mij ook geen sprake zijn. O wacht, dat doen de recensenten voor je :p

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 02 sep 2014, 21:40

Deze, bijvoorbeeld?
Afbeelding
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 02 sep 2014, 21:41

frobbert schreef:
Flaaks schreef:
frobbert schreef:

En dan alles maar één keer? Want anders is het schier onmogelijk. En van 'luisteren' kan dan volgens mij ook geen sprake zijn. O wacht, dat doen de recensenten voor je :p
Die recensenten helpen wel bij de keuze van WAT ik beluister. Anders had ik geen tijd meer gehad voor tennis. Ik wil inderdaad graag kennis nemen van alle platen waar wereldwijd de loftrompet over wordt gestoken, om er daarna mijn eigen mening over te vormen. Ik kik niet op het obscure. Maar dat begrijp jij toch niet. :drink:
Voorheen Vlaecks.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 02 sep 2014, 21:54

Flaaks schreef:Ik kik niet op het obscure. Maar dat begrijp jij toch niet. :drink:
Ik ook niet. Ik 'kik' op muziek die ik mooi vind, en dat kunnen zowel gloedjenieuwe dingen zijn als dingen die ik al heel lang mooi vind, en bekendheid danwel obscuriteit speelt daar geen enkele rol in, en zelfs met dat alles is het maar zeer de vraag of ik wel aan 1000 (DUI-ZEND!!) platen per jaar kom. Het scenario wat jij beschrijft kan helemaal niet (en zoja, dan ga je me niet wijsmaken dat je ze ook allemaal daadwerkelijk hebt be-luis-terd). Eén vluchtig draaibeurtje is geen lui-ste-ren :nono:

roadrunner
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door roadrunner » 02 sep 2014, 22:04

YO ADRIAN, I DID IT! :*)

Link
Forumspammer

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 02 sep 2014, 22:10

frobbert schreef:
Flaaks schreef:Ik kik niet op het obscure. Maar dat begrijp jij toch niet. :drink:
Ik ook niet. Ik 'kik' op muziek die ik mooi vind, en dat kunnen zowel gloedjenieuwe dingen zijn als dingen die ik al heel lang mooi vind, en bekendheid danwel obscuriteit speelt daar geen enkele rol in, en zelfs met dat alles is het maar zeer de vraag of ik wel aan 1000 (DUI-ZEND!!) platen per jaar kom. Het scenario wat jij beschrijft kan helemaal niet (en zoja, dan ga je me niet wijsmaken dat je ze ook allemaal daadwerkelijk hebt be-luis-terd). Eén vluchtig draaibeurtje is geen lui-ste-ren :nono:

Dat laatste bepaal ik zelf wel. :drink:
Voorheen Vlaecks.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 02 sep 2014, 22:16

Flaaks schreef:
frobbert schreef:

Dat laatste bepaal ik zelf wel. :drink:
Net zoals ik bepaal hoe ik jouw luisterend vermogen inschat :drinkpig:

Maar goed, jij beweert dus met droge ogen dat je driekwart van deze lijst al daadwerkelijk hebt be-luis-terd. Nou ik zou zeggen, noem ze maar 's op dan :D

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 02 sep 2014, 22:26

frobbert schreef: Net zoals ik bepaal hoe ik jouw luisterend vermogen inschat :drinkpig:

Maar goed, jij beweert dus met droge ogen dat je driekwart van deze lijst al daadwerkelijk hebt be-luis-terd. Nou ik zou zeggen, noem ze maar 's op dan :D
Het lijkt me nuttiger om even mijn toplijstje van dit jaar opnieuw te posten. Laat maar weten wat je ervan vindt.

1 Swans – To Be Kind
2 Moodymann – S/T
3 The Acid – Liminal
4 Damon Albarn – Everyday Robots
5 Wild Beasts – Present Tense
6 tUnE-yArDs – Nikki Nack
7 Typhoon – Lobi Da Basi
8 Blood Red Shoes – S/T
9 Future Islands – Singles
10 The War On Drugs – Lost In The Dream

Nog niet voldoende verteerd maar wel goed: Sun Kil Moon, Ought, Wovenhand en Cloud Nothings.
Voorheen Vlaecks.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 02 sep 2014, 22:31

Flaaks schreef:
frobbert schreef: Net zoals ik bepaal hoe ik jouw luisterend vermogen inschat :drinkpig:

Het lijkt me nuttiger om even mijn toplijstje van dit jaar opnieuw te posten.
Ik had niet anders verwacht :clap:

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 02 sep 2014, 22:37

frobbert schreef:
Flaaks schreef:

Het lijkt me nuttiger om even mijn toplijstje van dit jaar opnieuw te posten.
Ik had niet anders verwacht :clap:
Achterafgelul.

Nou, waar blijft je oordeel over mijn luisterend vermogen? Je moet ze dan wel zelf be-lui-ste-ren uiteraard. Het gaat om slechts 10 plaatjes, en de langste ken je al.
Voorheen Vlaecks.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 02 sep 2014, 22:46

Flaaks schreef:Achterafgelul.
:nono: Forum-ervaring
Flaaks schreef:Nou, waar blijft je oordeel over mijn luisterend vermogen?
Dat ken je al :nono:

Maar goed, je hebt me indirect allang gelijk gegeven door toe te geven dat 'luisteren' bij jou bestaat uit één vlotte, oppervlakkige draaibeurt (en je zal ook vast wel eens een trackje skippen) dus wat mij betreft kunnen we gewoon weer on-topic gaan hoor :up:
Afbeelding

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 07 sep 2014, 11:30

Kijk, dat bedoel ik nou! Alle wegen hier afgesloten vanwege één of ander achterlijk wielerevenement! >:)

Dat vind ik nog heet meest stuitende aan die stomme sportterreur. Letterlijk alles moet er voor wijken! :puke:
Afbeelding

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 07 sep 2014, 14:26

Best wel spannend hoor zo'n wielerronde...vorig jaar was ik bij de ronde van Baarn toen voor mijn ogen een volgwagen met volle vaart het publiek inreed. Chaos alom, spanning en sensatie.

Al vonden de mensen die door de lucht vlogen door de botsing het waarschijnlijk wat minder. Ze maakten er in ieder geval een hoop misbaar bij.
Johnny Lydon 1983

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 07 sep 2014, 14:37

Flaaks schreef:Sporten scheelt al gauw enkele jaren (gezonde) levensverwachting. [...] Toevallig bespreek ik morgen een wetenschappelijk model over de verspreiding van sportfaciliteiten over een stad.
Moordenaar! :clown:
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 07 sep 2014, 23:42

Bij sport denk ik toch niet aan dat programma met al dat stomme gelach. ben ff de naam kwijt. Waar die snor veel verwoord.
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 08 sep 2014, 10:41

frobbert schreef:Dat vind ik nog heet meest stuitende aan die stomme sportterreur. Letterlijk alles moet er voor wijken! :puke:
Om maar wat te noemen:
Sochi could have sent 721 people into space

Right now, the only way to get to the International Space Station is to take the Russian Soyuz launch vehicles. NASA has to pay for the privilege of hitching a ride—$424 million for six seats to be used through 2017. Unfortunately, that fee won’t even put a dent in Russia’s Olympic costs: $51 billion, the most ever spent on the games. So to cover the costs of the Olympics, Russia would need to send 721 astronauts into space at the price it charges NASA. That’s significantly more people than have left the planet, ever.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 13 sep 2014, 00:20

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 13 sep 2014, 02:46

Straks als ik thuis ben dan hoor ik eerst de verhalen van m'n gezin aan, waaronder natuurlijk hockeyverrichtingen van de dag, en daarna is er studio sport met eredivisievoetbal!

:bounce:
Voorheen Vlaecks.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 14 jan 2018, 13:04

Wat ik serieus niet snap is zo'n programma als VI (ofzo).
Dat wezenloze gelul over voetbal... seriously?!

Sport doen is leuk.
En kijken heel soms ook. Ben sowieso niet zo'n tv kijker.
Maar laat mensen aub doen waar ze zin in hebben.
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 14 jan 2018, 15:35

iKer schreef:
14 jan 2018, 13:04
Wat ik serieus niet snap is zo'n programma als VI (ofzo).
Dat wezenloze gelul over voetbal... seriously?!

Sport doen is leuk.
En kijken heel soms ook. Ben sowieso niet zo'n tv kijker.
Maar laat mensen aub doen waar ze zin in hebben.
Weet je wie er ook deden waar ze zin in hadden?
:hitler:

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 14 jan 2018, 16:35

Nee...vertel eens?
Johnny Lydon 1983

Plaats reactie