Voor liefhebbers van voetbalpraat!

Forumnerds doen niet aan sporten, maar praten erover kunnen ze wel.
Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Re: Voor liefhebbers van voetbalpraat!

Bericht door Radiohoofdnz » 05 dec 2010, 01:01

Mijn voorspellingen;

3-12-2010 20:45 FC Groningen Vitesse 3 - 1 :burka: 4 - 1 7
4-12-2010 18:45 Ajax NEC 4 - 1 :burka: 1 - 1 2
4-12-2010 19:45 Excelsior NAC Breda 1 - ...
4-12-2010 19:45 PSV Heracles Almelo 5 - 2 B-) 5 - 2 10 :bounce: :bounce: :bounce: :D
4-12-2010 20:45 FC Twente De Graafschap 2 - 1 :burka: 2 - 0 7
Vivadixiesubmarinetransmissionplot

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 12 dec 2010, 15:51

3-2 voor SC Heerenveen :bounce:

Hou dat vast :up:

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 12 dec 2010, 16:27

6-2 :eek:

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 01 mei 2011, 23:48

1-5-2011 14:30 Excelsior FC Utrecht 2 - 3
3 - 1 0
1-5-2011 14:30 FC Twente Willem II 2 - 1
4 - 0 5
1-5-2011 14:30 Heerenveen Ajax 1 - 3
1 - 2 7
1-5-2011 14:30 VVV Venlo Feyenoord 1 - 0
3 - 2 5
1-5-2011 14:30 NAC Breda Heracles Almelo 0 - 0
1 - 2 0
1-5-2011 14:30 PSV Vitesse 2 - 0
2 - 1 7
1-5-2011 14:30 AZ De Graafschap 4 - 1
5 - 1 7
1-5-2011 14:30 ADO Den Haag FC Groningen 2 - 0
2 - 4 2
1-5-2011 14:30 NEC Roda JC 1 - 1
5 - 0 0

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 30 okt 2011, 23:57

Afbeelding

De laatste drie jaar bij AZ maakte hij nooit enig doelpunt...NU :clap: :clap: :clap:

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 23 nov 2011, 22:12

Wat een grootse wedstrijd,die tussen AC Milan en FC Barcelona.
Jammer dat we dit in Nederland niet kennen.
De wedstrijd van Ajax gisterenavond is tafelvoetbal t.o.v. deze wedstrijd.
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 23 nov 2011, 22:15

Drees1 schreef:Wat een grootse wedstrijd,die tussen AC Milan en FC Barcelona.

Ajax is altijd tafelvoetbal.

Ajax... :lol:
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 23 nov 2011, 22:46

Number9 schreef:

Ajax is altijd tafelvoetbal.

Ajax... :lol:
Nou, altijd?.........vaak is het niet meer dan blaasvoetbal. :upup:
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 23 nov 2011, 22:50

Ja, lekkere vergelijking.
Vergeleken met barcelona is alles tafelvoetbal
Die graafschap van u is korfbal vergeleken met barca

Zo lust ik er nog wel een paar
met uitjes
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 23 nov 2011, 22:51

Heute Abend bei uns im ersten.......

Afbeelding

in

Afbeelding

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 10 dec 2011, 22:23

Excelsior 0 - 5 SC Heerenveen
13' Dost
18' Dost
43' Dost
58' Dost
66' Dost
:protest:
Lijkt me een geval van omkoping........... Ik denk dat Dost omgekocht is om alle doelpunten te maken.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 22 dec 2011, 18:01

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 22 dec 2011, 18:20

Drees1 schreef:Excelsior 0 - 5 SC Heerenveen
13' Dost
18' Dost
43' Dost
58' Dost
66' Dost
:protest:
Lijkt me een geval van omkoping........... Ik denk dat Dost omgekocht is om alle doelpunten te maken.
Excelsior had geen dronken hooligan om Dost uit te schakelen?
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 11 feb 2012, 15:16

Zit ik naar Manchester United - Liverpool te kijken, met een 2-0 tussenstand, wordt Suarez telkens verschrikkelijk uitgejoeld en uitgefloten als hij aan de bal is. De gehele wedstrijd door.
Zullen die Engelsen iets tegen die sportieve meneer hebben?
Snap er niets van.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 11 feb 2012, 16:10

Heel vreemd ja...is toch altijd de sportiviteit zelve?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 12 feb 2012, 18:43

Wat ook een beetje vreemd is, is dat zijn grootste fan hier op dit forum nog niet reageerde.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 12 feb 2012, 23:49

Suarez heeft spijt van weigeren hand Evra
Laatste update: 12 februari 2012 15:30 info
AMSTERDAM - Luis Suarez heeft zijn excuses aangeboden voor het weigeren van de hand van Patrice Evra. Het incident voorafgaande aan het duel tussen Manchester United en Liverpool leverde de Uruguyaan de nodige kritiek op.

Foto: ANP
Bekijk de samenvatting van het duel
Bekijk de reacties van Ferguson en Dalglish
"Ik heb inmiddels met de manager gesproken (Kenny Dalglish -red.) en realiseer me dat ik fout zat", verklaart hij op de clubsite. "Ik heb niet alleen hem in de steek gelaten, ook de club als geheel. Ik heb een fout gemaakt en betreur dat. Het spijt me."
Voorafgaande aan het duel verklaarde Dalglish nog dat Suarez 'gewoon' de hand van de Franse aanvoerder van United zou schudden. Tijdens de heenwedstrijd in de competitie zou Suarez Evra hebben uitgemaakt voor neger.
De Britse voetbalbond besloot hem daar acht duels schorsing voor te geven. Suarez wil die zaak nu sluiten. "Ik wil dit allemaal graag achter me laten en me concentreren op het voetbal."
Kritiek
Zondagochtend klonk er van over de hele wereld de nodige kritiek op Suarez, die niet voor het eerst in opspraak is geraakt. Naast de Engelse kranten haalden ook de Duitse, Franse, Spaanse en Italiaanse pers naar de Uruguyaan uit.
United-manager Alex Ferguson bestempelde Suarez als een schande voor de club en is van mening dat Suarez niet meer zou mogen spelen.
Overigens toonde Evra zich ook niet van zijn sportiefste kant. Na afloop besloot hij de overwinning van Manchester expres voor de neus van Suarez te vieren.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 12 feb 2012, 23:58

Radiohoofdnz schreef:Suarez heeft spijt van weigeren hand Evra
AMSTERDAM - Luis Suarez heeft zijn excuses aangeboden voor het weigeren van de hand van Patrice Evra. Het incident voorafgaande aan het duel tussen Manchester United en Liverpool leverde de Uruguyaan de nodige kritiek op.

"Ik heb inmiddels met de manager gesproken (Kenny Dalglish -red.) en realiseer me dat ik fout zat", verklaart hij op de clubsite. "Ik heb niet alleen hem in de steek gelaten, ook de club als geheel. Ik heb een fout gemaakt en betreur dat. Het spijt me."
Voorafgaande aan het duel verklaarde Dalglish nog dat Suarez 'gewoon' de hand van de Franse aanvoerder van United zou schudden. Tijdens de heenwedstrijd in de competitie zou Suarez Evra hebben uitgemaakt voor neger.
De Britse voetbalbond besloot hem daar acht duels schorsing voor te geven. Suarez wil die zaak nu sluiten. "Ik wil dit allemaal graag achter me laten en me concentreren op het voetbal."
Kritiek
Zondagochtend klonk er van over de hele wereld de nodige kritiek op Suarez, die niet voor het eerst in opspraak is geraakt. Naast de Engelse kranten haalden ook de Duitse, Franse, Spaanse en Italiaanse pers naar de Uruguyaan uit.
United-manager Alex Ferguson bestempelde Suarez als een schande voor de club en is van mening dat Suarez niet meer zou mogen spelen.
Overigens toonde Evra zich ook niet van zijn sportiefste kant. Na afloop besloot hij de overwinning van Manchester expres voor de neus van Suarez te vieren.
Als ik Liverpool was, zou ik hem een baan als ballenjongen aanbieden..........wat een aanfluiting die tuimelaar.
Vanavond wilde ons "Ajaxied" Mulder bij het programma Studiovoetbal doen geloven, dat Evra de hand terug trok toen die Urugayaan hem een hand wilde geven. :nono: :drink:

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 13 feb 2012, 00:15

Drees1 schreef:
Radiohoofdnz schreef:Suarez heeft spijt van weigeren hand Evra

Kritiek
Als ik Liverpool was, zou ik hem een baan als ballenjongen aanbieden..........wat een aanfluiting die tuimelaar.
Vanavond wilde ons "Ajaxied" Mulder bij het programma Studiovoetbal doen geloven, dat Evra de hand terug trok toen die Urugayaan hem een hand wilde geven. :nono: :drink:
Hij liet de hand laag hangen zei de malloot Mulder.... Elke opmerking die die man maakt geeft me een jeukerig gevoel.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 13 feb 2012, 00:16

De echte van het hek daarin tegen... gaat steeds meer hout snijden. Ook op de radio trouwens. De man praat me helemaal na. :clown:

Trash
Heeft niks beters te doen
Contacteer:

Bericht door Trash » 13 feb 2012, 00:20

Prachtige overwinning van Zambia. Beste 0-0 wedstrijd sinds lange tijd.
"Maar zal Planet Trash ( :bounce: ) idd weer eens wat vaker visiteren.. het enige kwalitatieve lichtpuntje op het web qua muzikale underground"

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 13 feb 2012, 00:39

Radiohoofdnz schreef: Tijdens de heenwedstrijd in de competitie zou Suarez Evra hebben uitgemaakt voor neger.
.
Maar Evra is toch ook een neger? :?

Dus die arme lieve Suarez concludeert objectief dat Evra zwart is, zonder daar verder een waardeoordeel over te vellen, aangezien hij geen bijvoeglijk naamwoord met een negatieve connotatie bezigt voor het zelfstandig naamwoord an sich, en hij mag 2 maanden niet meer voetballen.

Vrij absurde situatie. Gelukkig werd ie door die andere neger Balotelli bijgestaan toen die twitterde ook geen hand zou hebben gegeven aan een speler die hem 2 maanden schorsing aangesmeerd zou hebben voor niets

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 13 feb 2012, 01:19

Billy Blitzkrieg schreef:
Radiohoofdnz schreef: Tijdens de heenwedstrijd in de competitie zou Suarez Evra hebben uitgemaakt voor neger.
.
Maar Evra is toch ook een neger? :?

Dus die arme lieve Suarez concludeert objectief dat Evra zwart is, zonder daar verder een waardeoordeel over te vellen, aangezien hij geen bijvoeglijk naamwoord met een negatieve connotatie bezigt voor het zelfstandig naamwoord an sich, en hij mag 2 maanden niet meer voetballen.

Vrij absurde situatie. Gelukkig werd ie door die andere neger Balotelli bijgestaan toen die twitterde ook geen hand zou hebben gegeven aan een speler die hem 2 maanden schorsing aangesmeerd zou hebben voor niets
Wat een gezeik toch steeds met die negers.

Gelukkig zijn er ook goeie negers :up:

Link
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 13 feb 2012, 09:53

'Suarez dacht terecht 'bekijk het lekker' toen Evra zijn hand uitstak'
OPINIE - Peter Middendorp − 13/02/12, 06:00

De echte boosdoener bij Manchester United - Liverpool was niet Luis Suarez, maar Patrice Evra, schrijft Volkskrant-columnist Peter Middendorp. 'Hij keek ook zo boos, geslagen en moralistisch dat je meteen begreep waarom Suarez 'bekijk het lekker' moet hebben gedacht.'
Vorig jaar zou Luis Suarez van Liverpool Patrice Evra van Manchester United tijdens een wedstrijd racistisch hebben bejegend. In december werd hij daarom acht wedstrijden geschorst. Uitgerekend tegen Manchester maakte hij zaterdag zijn rentree.

Lang was uitgekeken naar het moment dat de spelers elkaar weer zouden treffen. Manchester-trainer Ferguson: 'Ik denk dat het heel goed kan gaan. Er is geen enkele reden voor Suarez om Evra geen hand te geven.'

Suarez heeft de beschuldigingen altijd ontkend. Waar hij vandaan kwam, Uruguay, was 'negro' een doodnormaal woord. Ik ben nooit in Uruguay geweest, maar ik begreep het wel. Bij ons in Emmen is het ook heel normaal om, als je er eentje tegenkomt, 'spleetoog' te zeggen. Bijvoorbeeld bij de Chinees.

Je kon je alleen wel afvragen wanneer het tijdens een wedstrijd doodnormaal was het doodnormale woord 'negro' in een gesprek te betrekken.

Dood spelmoment. 'Negro's,' zegt Suarez, 'hebben een relatief laag volume-zwaartepunt, waardoor zij minder goed kunnen zwemmen - ze liggen dieper - maar zij profiteren bij het voetballen daarentegen wel van een grotere wendbaarheid.'

Een normaal woord, vriendschappelijk gebezigd, en hij had het niet gedaan - eigenlijk was Suarez driedubbel onschuldig.

Zaterdag was de dag. Je merkte het al bij het opstaan. Onrustig geslapen. Peinzen bij het tanden poetsen: Zal Suarez een handje geven? Zal hij..? Hij zal toch niet?

Tegen tweeën kon de televisie aan. Lang leek alles goed te gaan. Pas op het allerlaatste moment wipte Suarez zijn hand over die van Evra heen. Evra greep de arm van Suarez, maar die liep verder, stoïcijns. Daarna stapte Evra in de richting van een camera, zoog zijn borst vol gelijk, en wees naar de rug van Suarez.

Ik kreeg meteen een gruwelijke hekel aan die Evra. Een beetje aanwijzen wie goed is en wie slecht. Uitslover. Aansteller. Wijsneus. Gutmensch. Seedorf.

En trouwens: was het werkelijk zo erg? Ooit Jaap Stam horen piepen dat ze iets lelijks hadden gezegd? Natuurlijk niet; een beetje verdediger incasseert gretig. Zijn eer ligt in ongenaakbaarheid.

Ik keek de beelden terug. De 'uitgestoken' hand van Evra, die Suarez zou hebben 'geweigerd', bleek te bestaan uit vijf laffe vingertjes in de dooie hoek van het heupbot. Evra keek ook zo boos, geslagen en moralistisch dat je meteen begreep waarom Suarez 'bekijk het lekker' moet hebben gedacht.

Na de wedstrijd, ternauwernood door Manchester met 2-1 gewonnen, ging Evra zo heel zeikerig en dreinerig voor Suarez lopen dansen en juichen. Een beetje racist had hem een schop gegeven, zo ongenadig hard en puntig dat acht wedstrijden schorsing achteraf een kleinigheid zouden lijken.

Suarez reageerde niet, maar liep verder, uiterlijk onbewogen.
Zaterdag werd ik fan van Liverpool. Ze spelen totaal niet leuk, maar dat kan nog komen, als ze Kuijt weer eens opstellen bijvoorbeeld. Hij heeft misschien nog nooit iemand uitgescholden, maar wel zijn pasgeborenen beplakt en beprikt met gouden sieraden - dat is pas gemeen.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 13 feb 2012, 09:55

Als ik Suarez was zou ik Drees1 en radiohoofdnz ook geen hand geven overigens

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 13 feb 2012, 11:27

Als ik Billy was, zou ik me niet laten beinvloeden door de "mening"van 1 journalist.
Beetje eenzijdig stukje dat van Peter Middendorp, past zo in het rijtje met die Ajaxied Mulder.
Suarez, wat een mietje, heeft zijn excuses al weer aan geboden, dat zegt toch genoeg. Ook met die 8 wedstrijden ging hij accoord, net als Liverpool, vertel me dan niet, dat er niets aan de hand is met die gast. :nono:
Suarez spoort niet.
Billy, jij als grote voetbalkenner moet dat toch zien.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 19 feb 2012, 15:18

PSV 3-0 verlies, AZ staat 3-0 achter en Feijenoord heeft gelijk gespeeld. Prima zaken voor SC Heerenveen dus.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 19 feb 2012, 15:40

Jawel, praatjes vullen hier de gaatjes. :drink:

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 19 feb 2012, 20:26

Hadden Wiedemeyer, v. Boekel en Vink een gemeenschappelijke afspraak mbt de rode kaarten.
Ik denk dat ze een andere club kampioen willen laten worden.......dan Fc.Twente, AZ of PSV.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 19 feb 2012, 23:29

Drees1 schreef:Hadden Wiedemeyer, v. Boekel en Vink een gemeenschappelijke afspraak mbt de rode kaarten.
Ik denk dat ze een andere club kampioen willen laten worden.......dan Fc.Twente, AZ of PSV.
Alle kaarten waren toch terecht.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 24 feb 2012, 02:03

Achtste finales Europa League
AZ - Udinese
Valencia - PSV
FC Twente - Schalke 04
Metalist Kharkiv - Olympiakos Piraeus
Sporting Lissabon - Manchester City
Standard Luik - Hannover 96
Atlético Madrid - Besiktas
Manchester United - Athletic Bilbao

Ik dacht dat ajax ook mee deed met de europa leegte?

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 27 feb 2012, 00:32

Nu deden die scheidsrechter bij zowel Ajax als PSV wel vreemd. En in het voordeel van beide ploegen fluiten.
Excelsior verdiende en tweede strafschop en Vermeer had dan rood moeten krijgen.
Bij pSv valt de winnende goal na een overtreding op de verdediger Martenis indi van Feyenoord.

COMPETITIEVERVALSING. >:[

Venezici
Forumnerd

Bericht door Venezici » 03 apr 2012, 20:37

Scheidsrechter? Bij Barça - AC Milan fluit nu ene Kuipers uit nederland. Geeft Barça 2 penalties, die sufkees.
Hij maakt zo de hele wedstrijd kapot. Bah...
Computer says: "no"

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 03 apr 2012, 22:12

Radiohoofdnz schreef:Nu deden die scheidsrechter bij zowel Ajax als PSV wel vreemd. En in het voordeel van beide ploegen fluiten.
Excelsior verdiende en tweede strafschop en Vermeer had dan rood moeten krijgen.
Bij pSv valt de winnende goal na een overtreding op de verdediger Martenis indi van Feyenoord.

COMPETITIEVERVALSING. >:[
Ik zeg: het hoort allemaal bij de competitie :drink: .

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 03 apr 2012, 22:13

En Feyenoord wordt kampioen. :drink:
Afbeelding

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 03 apr 2012, 22:23

Venezici schreef:Scheidsrechter? Bij Barça - AC Milan fluit nu ene Kuipers uit nederland. Geeft Barça 2 penalties, die sufkees.
Hij maakt zo de hele wedstrijd kapot. Bah...
Scheids had groot gelijk. Als het bij Barca even niet loopt help je ze een handje.
Je moet er toch niet aan denken dat zo'n verdedigend ingesteld team als AC Milan de halve finale haalt ten koste van het doorgaans oogstrelende Barca?
Sowieso is AC Milan van de fascistische pedofiel Berlusconi, dus is het ook een politieke daad om ze tegen te werken.

Kuipers rocks :up:

Venezici
Forumnerd

Bericht door Venezici » 04 apr 2012, 05:37

Billy Blitzkrieg schreef:Kuipers rocks :up:
Een penalty voor duw en trekwerk bij een hoekschop?? Waarbij beide partijen zich niet onbetuigd laten? Je moet maar durven.
Kuipers durfde en we zullen nog zien waar deze koene daad hem brengt internationaal. :nooo:

Venezici
Forumnerd

Bericht door Venezici » 22 apr 2012, 02:05

Afbeelding

Ron Zwerver in betere tijden.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 25 apr 2012, 22:37

de middelmaat is groot
want de normale dingen gebeuren
nu eenmaal meer abnormale
op mijn trouwfeest was mijn nonkel dronken
de DJ draaide"La Paloma" en tante die zong mee
wat gebeuren moest gebeurde
de auto's reden naar zee
duitsland wint altijd
voor of na de oorlog
de handel bloeit en wij dansen
duitsland wint altijd

in hun kooien zuchten de wilde dieren
buiten zwerft mijn kater
op het veld verloor albania
de duitsers wonnen de wereldbeker
ik bedreef de liefde in mijn eigen BMW
wat gebeuren moest gebeurde
de auto's reden naar zee
laat deze beker niet aan mij voorbij gaan
vul hem tot aan de rand en blijf bij mij
laat mij hier wat rusten als het kan
duitsland wint altijd
voor of na de oorlog
de handel bloeit en wij dansen
duitsland wint altijd

duitsland wint altijd
duitsland wint altijd

En mijn voorspelling kwam weer uit. :yes:

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 25 apr 2012, 23:04

Wel 2 avonden bijzonder spannende wedstrijden gezien, met soms hoogstaand en soms verbluffend simpel voetbal.....en zoals gezegd; voetbal is zo leuk vanwege de onvoorspelbaarheid. :up:
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Venezici
Forumnerd

Bericht door Venezici » 26 apr 2012, 00:17

Ramos took a penalty as a centre half should and cleared the ball instead of putting it in the net.( leuk commentaar :'))

mr.T
Heeft Geen Leven

Bericht door mr.T » 26 apr 2012, 22:37

Robben was weer een watje afgelopen wedstrijd :drink:

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 26 apr 2012, 22:49

mr.T schreef:Robben was weer een watje afgelopen wedstrijd :drink:
Ken jij Robben anders dan?

mr.T
Heeft Geen Leven

Bericht door mr.T » 26 apr 2012, 22:53

Drees1 schreef:
1 van de zoveel janetten die het voetbal rijk zijn....

ps. heb de wedstrijd gezien

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 26 apr 2012, 22:55

mr.T schreef:
Drees1 schreef:

\

Ekskuzeer mij, wats un Janet?

mr.T
Heeft Geen Leven

Bericht door mr.T » 26 apr 2012, 22:58

Drees1 schreef:
mr.T schreef:
Drees1 schreef:

\

Ekskuzeer mij, wats un Janet?

Link

dit dus

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 28 apr 2012, 22:04

Wat een geweldige scheidsrechter bij vitesse-excelsior, die bij het zoeken van de overtreder(met het masker) van die handsbal, , laat zien wat voetbal in Nederland voorstelt.
Dus helemaal niets. :no: Het is nog niet eens een MM-competitie vergeleken met andere landen.

Venezici
Forumnerd

Bericht door Venezici » 06 mei 2012, 14:44

Drees1 schreef:Ekskuzeer mij, wats un Janet?
Huh? In de Dikke van Dale staat: (belgisch-nederlandse spreektaal)- homoseksueel

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 19 mei 2012, 22:44

Nu weet ik het zeker..god houdt niet van voetbal

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 19 mei 2012, 22:51

Billy Blitzkrieg schreef:Nu weet ik het zeker..god houdt niet van voetbal
Da's dan één waar die ouwe volksvreemde megalomaan en ik het over eens zijn :yes:
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Plaats reactie