Wat is AZ toch goed !!!!!

Forumnerds doen niet aan sporten, maar praten erover kunnen ze wel.
Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Wat is AZ toch goed !!!!!

Bericht door Radiohoofdnz » 02 jan 2009, 22:25

Ari: 'Nu zie je één hechte groep'

Hij kende een moeizaam eerste seizoen bij AZ, waar hij als grote aankoop meer op de bank zat dan hem lief was. Maar dit seizoen scoort Ari aan de lopende band. In de nieuwe Sportweek een interview met de Braziliaan.

Ari is van mening dat AZ veel meer dan vorig seizoen het geval was als een hecht collectief opereert. “Soms kan een groep met kleine dingetjes vanuit het niks beter worden. Een groep moet vooral hecht zijn. Niet dat je drie man dáár bijeen ziet zitten en drie hier. Geen groepjesvorming, zoals vorig seizoen. Het is belangrijk dat spelers elkaar steunen en bereid zijn met elkaar te praten. Nu er een paar onderdelen uit het team zijn verdwenen en er een paar zijn bijgekomen, gebeurt dat wel. Je ziet hoe belangrijk dat is.”

Wat heb je vorig jaar meegekregen van de slechte sfeer?
“Genoeg. Dat ik jullie taal niet spreek is niet zo belangrijk. Dat soort dingen kun je aanvoelen. Ik merkte aan de manier waarop spelers met elkaar communiceerden – of dat juist níet deden – dat de sfeer niet goed was. Je zag groepjes, die niet met elkaar spraken. Nu is het anders. Nu zie je één hechte groep. Eén AZ.”
Laatst gewijzigd door Radiohoofdnz op 02 jan 2009, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Vivadixiesubmarinetransmissionplot

Number9
Knuffelnerd

Re: Wat is Az toch goed !!!!!

Bericht door Number9 » 02 jan 2009, 22:26

Ik constateer een zekere voetbalschizosfrenie: wat is het nu: AZ of Graafschap?
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.
Bovendien:
Was Jahrhunderten trotzt, wird auch nur in Jahrhunderten stark.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Re: Wat is AZ toch goed !!!!!

Bericht door Radiohoofdnz » 02 jan 2009, 22:28

AZ natuurlijk. Maar vond het bericht over de graafschap wel heel opvallend.Vandaar dat topic.(Voor drees1)

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 02 jan 2009, 23:46

Eindelijk nog iemand die ook op de kleintjes let. :upup:
En nog een gelukkig en gezond kAZen jaar.
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 03 jan 2009, 00:06

Afbeelding

Dit kan niet anders dan een vette vergissing zijn.................
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 03 jan 2009, 01:53

"Holland tekent maandag contract"

Volgens de Australische krant The Herald zal James Holland aanstaande maandag een 4-jarig contract tekenen bij AZ. Slechts de medische keuring zou nog een belemmering kunnen vormen. De transfersom zou €320.000 bedragen.

Gisteren nam de 19-jarige middenvelder afscheid van zijn ploeggenoten bij de Newcastle Jets. "Ik denk dat het pas echt tot me doordringt zodra ik in het vliegtuig stap. Het is ongelooflijk. Het is een droom. Misschien speel ik volgend seizoen wel in de Champions League."

Vorige maand trainde Holland een week op proef mee. AZ benaderde hem op kerstavond. "Het was net na middernacht op kerstavond. Ik was bij mijn zus in Sydney. Ze vertelden dat ze bijzonder geïnteresseerd waren en dat ik eigenlijk alleen nog een medische keuring hoefde te doorstaan. De rest van de nacht deed ik geen oog dicht."

Holland lijkt vol vertrouwen af te reizen naar Alkmaar. "Ik ben wel wat nerveus, maar de opwinding overheerst. Ik ben er al op bezoek geweest en heb bij de club rond kunnen kijken. Dat heeft zeker geholpen. Ik ga er volledig voor. Geen angst. Dit is wat ik wil. Ik ben niet bang om een schop uit te delen als dat moet. Ik wil laten zien dat ik me niet laat intimideren en dat ik het niveau aan kan."

Holland zal in Alkmaar worden vergezeld door zijn oudere zussen Katie (23) en Sarah (21). "Mijn zussen gaan met me mee, dat zal de aanpassing vergemakkelijken."

Mooie opdruk voor het AZ shirt. :D Blijft altijd actueel.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 14 jan 2009, 12:45

Waterdichte achterhoede AZ is beste van Europa

Halverwege het voetbalseizoen 2008/09 mag Eredivisiekoploper AZ zich in defensief opzicht de sterkste ploeg van Europa noemen.

Als we kijken naar het percentage competitiewedstrijden waarin een ploeg deze jaargang de nul hield, dan leveren de Alkmaarders het beste tussenrapport van alle clubs in de tien voornaamste Europese competities. AZ hield tot dusverre in ruim zeventig procent van zijn wedstrijden het doel schoon: twaalf clean sheets in zeventien competitieduels.

Achter de Alkmaarders incasseert ook Manchester United dit seizoen maar weinig doelpunten. De formatie van manager Sir Alex Ferguson hield afgelopen zondag in de topper tegen Chelsea (3-0 zege) voor de dertiende keer in negentien competitieduels de nul (68,42 procent).

Gekeken naar de kracht van de competitie is de prestatie van AZ weliswaar minder indrukwekkend dan die van United, maar de cijfers geven wél aan dat de achterhoede van de ploeg van trainer Louis van Gaal ijzersterk is.
Met elf tegengoals in de eerste zeventien wedstrijden is AZ dan ook hard op weg naar een verbetering van een clubrecord in zijn Eredivisiehistorie. Dat dateert uit de jaargang 1976/77, toen de Alkmaarders in 34 competitieduels slechts 29 keer een treffer moesten incasseren. Ze hielden toen in totaal veertien keer de nul.

Het hoogtepunt qua aantal wedstrijden zonder tegendoelpunten stamt uit de seizoenen 1974/75 en 2006/07: toen hield AZ zijn tegenstander in liefst zestien van de 34 competitieduels van scoren af.

Hoogste percentage clean sheets in 2008/09

Club Duels Clean Sheets %
AZ 17 12 70,59
Manchester United (Eng) 19 13 68,42
Sporting Braga (Por) 14 9 64,29
Sporting Lissabon (Por) 14 9 64,29
Kayserispor (Tur) 16 10 62,50
Chelsea (Eng) 21 13 61,90
Olympique Lyon (Fra) 20 12 60,00
Olympiakos Piraeus (Gri) 17 10 58,82
Liverpool (Eng) 21 12 57,14
Sevilla (Spa) 18 10 55,56
Stade Rennes (Fra) 20 11 55,00
Marítimo Funchal (Por) 13 7 53,85
PAOK Saloniki (Gri) 17 9 52,94
Xanthi Skoda (Gri) 17 9 52,94

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 19 jan 2009, 02:32

Luinge keurde shirts AZ af

AZ mocht zondag niet in de rood-witte thuisshirts tegen FC Volendam (2-0) spelen. Scheidsrechter Roelof Luinge keurde dat af, waardoor de bezoekers in de witte inloopshirts moesten spelen.

"Als voorgaande ploegen hier wel in rood-wit mogen spelen, verwacht je dat wij dat ook mogen", aldus trainer Louis van Gaal, die zei dat Luinge bang was voor regen. "Hij dacht dat onze natte shirts misschien dezelfde kleur zouden krijgen als het oranje van Volendam. Maar dan kent hij de kwaliteit van onze shirts nog niet."

Een medewerker van de Alkmaarders deed nog een poging om voor de aftrap de zwarte uitshirts in Volendam te krijgen, maar dat was vergeefs. "Ik heb de jongens in de rust gevraagd of ze de shirts wilden ruilen, maar dat zagen ze niet zitten. We stonden natuurlijk ook al met 1-0 voor in die witte shirts, hè", glimde Van Gaal na afloop tegenover het ANP.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 19 jan 2009, 02:35

AZ wint met 0-2 in Volendam.

Koploper AZ heeft de uitwedstrijd tegen hekkensluiter FC Volendam met 0-2 weten te winnen. AZ begon de Noord-Hollandse derby in de witte warming-up shirts omdat de rode shirts volgens een van de assistenten van scheidsrechter Luinge niet goed te onderscheiden waren van het oranje van FC Volendam.

Na een aftastend begin met alleen een schotpoging van De Zeeuw nam AZ na zo'n tien minuten spelen een voorsprong. Een lange bal van achteruit van De Zeeuw werd door Ari, sterker in het duel dan Bakens, over de te ver voor zijn lijn staande Verhoeven heen gekopt: 0-1. Halverwege de tweede helft ontsnapte Volendam-middenvelder Paul de Lange aan een rode kaart. Hij kreeg een terechte gele kaart waarna hij het nodig vond om Luinge weg te duwen. De leidsman deed het af met een laatste waarschuwing. Na een half uur kreeg de thuisploeg zijn eerste kans na balverlies van Luijckx. De stift van Tuyp belandde op het dak van het doel van Romero die kort hierop moest redden op een kopbal van Sheotahul. Aanvoerder Stijn Schaars zag vlak hierna de gele kaart na een overtreding op Maynard.
In de slotfase van de eerste helft kwamen de Volendammers steeds dichterbij het doel van Romero ondermeer toen Meijers het strafschopgebied in penetreerde maar nu wist Luijckx erger te voorkomen. Vlak voor rust werd AZ nog even gevaarlijk na balverlies van Maynard. De voorzet van Martens was echter te scherp en Verhoeven kon ingrijpen voordat De Zeeuw gevaarlijk werd. Doordat aan de andere kant een schot van Meijers te zacht was om Romero te verrassen ging men met 0-1 rusten.

Na de pauze was de eerste kans voor AZ toen Schaars naast kopte uit een voorzet van De Zeeuw maar liet ook de thuisploeg zich gelden. Een afstandschot van De Lange scheerde rakelings over en even later was het Tuyp die met een mooie actie Pocognoli het bos in stuurde. De Volendammer aanvaller viel vervolgens in het duel met Swerts maar Luinge zag hier terecht geen strafschop in. De volgende kans was weer voor AZ toen Bakens de bal slecht weg kopte maar invaller Dembélé het leer niet langs Verhoeven kreeg. Demy de Zeeuw was even later nog dichter bij een tweede Alkmaarse treffer maar zijn vrije trap van zo'n 25 meter belandde op de paal. Een ruime tien minuten voor tijd werd de wedstrijd alsnog beslist na balverlies van Platje. De Zeeuw bracht met een hakje Mendes da Silva in stelling die de bal knap achter Verhoeven plaatste: 0-2. Sergio Romero voorkwam vervolgens de aansluitingstreffer door twee knappe reddingen bij pogingen van Bakens en Platje en hield zo opnieuw de nul.

FC Volendam-AZ 0-2 (0-1)

11. Ari 0-1
79. Mendes da Silva 0-2

FC Volendam:
Verhoeven, Maynard, Bakens, Schilder, Koning, De Lange, Boots, Meijers (85. Valenta), Sheotahul, Tuyp (58. Platje), Van Dijk (58. Narsingh).

AZ:
Romero, Swerts, Jaliens, Luijckx, Pocognoli, Mendes da Silva, De Zeeuw, Schaars, Martens, El Hamdaoui (70. Pellè), Ari (59. Dembélé).

Scheidsrechter: Roelof Luinge

Gele kaart: De Lange (Volendam), Schaars, Swerts (AZ)

Commentaar Radiohoofdnz;
Niet goed gespeeld wel de punten. Zo werd PSV over het algemeen altijd kampioen.......
Zeker als we een keeper hebben die misschien wel beter is dan Gomez.

Vandaag maakte die en Demy het verschil in de wedstrijd.

Born_2B_Scorned
Forumnerd

Bericht door Born_2B_Scorned » 19 jan 2009, 21:15

Radiohoofdnz schreef:"Holland tekent maandag contract"

Mooie opdruk voor het AZ shirt. :D Blijft altijd actueel.
Da's nog eens een immigrant, neemt 2 jonge chicks mee! En ik denk dat hij idd heel erg populair gaat worden, als 'ie mag spelen :)
Oh my achin' hands, from rackin' dem grands and breakin' dem mic-stands.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 19 jan 2009, 22:46

Jong AZ niet langs De Graafschap (1-1).

Jong AZ heeft de competitie hervat met een gelijkspel tegen de beloften van De Graafschap (1-1). De Alkmaarse beloftenploeg van trainer Marcel Bout nam in de eerste helft een voorsprong toen Chevello de Rijp werd gevloerd en Marko Vejinovic vanaf elf meter raak kon schieten. Een klein kwartier na rust kwamen de Superboeren op gelijke hoogte door een goal van Sebens na een corner van Bloemendaal. Bij Jong AZ begonnen James Holland en Kevin Brands in de basis evenals de van een blessure terugkerende Gijs Luirink. Zie www.azjeugd.nl voor meer details.

En in het publiek/....

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 20 jan 2009, 10:50

Radiohoofdnz schreef:Jong AZ niet langs De Graafschap (1-1).

Jong AZ heeft de competitie hervat met een gelijkspel tegen de beloften van De Graafschap (1-1). De Alkmaarse beloftenploeg van trainer Marcel Bout nam in de eerste helft een voorsprong toen Chevello de Rijp werd gevloerd en Marko Vejinovic vanaf elf meter raak kon schieten. Een klein kwartier na rust kwamen de Superboeren op gelijke hoogte door een goal van Sebens na een corner van Bloemendaal. Bij Jong AZ begonnen James Holland en Kevin Brands in de basis evenals de van een blessure terugkerende Gijs Luirink. Zie http://www.azjeugd.nl voor meer details.

En in het publiek/....
En zaterdagavond komen de grote broers elkaar tegen...........
Ben benieuwd, of we nog wat tegenstand kunnen bieden, of dat we van de grasmat worden geveegd. :clap:

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 20 jan 2009, 11:00

Radiohoofdnz schreef:Zie http://www.azjeugd.nl voor meer details.
:no:

http://www.az.nl/index.php?id=27&newsid ... lderid=222

Dit verslag, komt dichter bij de verhoudingen. :P :up:

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 20 jan 2009, 20:44

Drees1 schreef:
Radiohoofdnz schreef:Jong AZ niet langs De Graafschap (1-1).

Jong AZ heeft de competitie hervat met een gelijkspel tegen de beloften van De Graafschap (1-1). De Alkmaarse beloftenploeg van trainer Marcel Bout nam in de eerste helft een voorsprong toen Chevello de Rijp werd gevloerd en Marko Vejinovic vanaf elf meter raak kon schieten. Een klein kwartier na rust kwamen de Superboeren op gelijke hoogte door een goal van Sebens na een corner van Bloemendaal. Bij Jong AZ begonnen James Holland en Kevin Brands in de basis evenals de van een blessure terugkerende Gijs Luirink. Zie http://www.azjeugd.nl voor meer details.

En in het publiek/....
En zaterdagavond komen de grote broers elkaar tegen...........
Ben benieuwd, of we nog wat tegenstand kunnen bieden, of dat we van de grasmat worden geveegd. :clap:
Hoop dat die israelier niet teveel op dreef raakt.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 20 jan 2009, 20:47

God wat haat ik dit topic...
Too Freud to live, too Jung to die.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 20 jan 2009, 20:54

Krautsurfer schreef:God wat haat ik dit topic...
:lol: God wat haat ik smurfen, De Dijk en Koolraap.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 21 jan 2009, 00:51

Krautsurfer schreef:God wat haat ik dit topic...
God wat een spul.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 24 jan 2009, 20:17

KUT, sta je 1-0 achter, maak je een loepzuivere goal, keuren die grasmongolen hem af.
:protest: Mooi staaltje van nederlands fluitwerk. :protest:
Maar de keeper van AZ is in iedergeval wel weer eens verslagen. :yesno:

tzz
Heeft niks beters te doen

Bericht door tzz » 24 jan 2009, 20:24

van AZ heb ik Stijn Schaars.
Love Love Love.. Mild. Blijf luisteren. Blijf proberen.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 24 jan 2009, 20:31

Net voor rust 2-0 , dan was dit ook buitenspel.............................. :oops:
Ik vind az laf spelen, had ik niet verwacht.
Maar wel een heerlijke goal, die tweede.
Laatst gewijzigd door Drees1 op 24 jan 2009, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 24 jan 2009, 20:34

tzz schreef:van AZ heb ik Stijn Schaars.

Ben je bij appie geweest?

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 24 jan 2009, 21:16

Gelukkig zijn er meer wedstrijden op erelive............slaapverwekkend wat az laat zien.
Tenminste als dit het beste voetbal van nederland moet zijn.............
De graafschap speeld naar kunnen.......

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 24 jan 2009, 21:22

Haverkut geeft nog maar eens een vrije trap weg, om het allemaal spannend te houden....
maar az doet er niets mee.
Jammer voor haverkut.
Ja zeg de commentator: Sneu voor de Graafschap, als het dan al een keer scoort, wordt het doelpunt afgekeurd.
Daar moeten wij het dan maar weer mee doen.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 24 jan 2009, 21:33

Gelukkig over en out.
Veel gefluit vanaf de tribune sluipen nu de huiskamer in hier in de achterhoek.
Jammer van die scheidsrechtelijke dwaling, ...................................

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 24 jan 2009, 21:52

Drees1 schreef:Gelukkig over en out.
De zoveelste :erm:

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 24 jan 2009, 21:55

(klaz*) schreef:
Drees1 schreef:Gelukkig over en out.
De zoveelste :erm:

Ja, kan je wel zeggen, maar gelukkig hebben we de foto`s nog. :lol:

tzz

Bericht door tzz » 25 jan 2009, 00:52

:yes:
Love Love Love.. Mild. Blijf luisteren. Blijf proberen.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 25 jan 2009, 01:20

Vond de Graafschap best aardig spelen en ook best wel veel druk zetten op de verdediging.Met als uitblinkers Jason oost ( De perfecte Graafschap spelersnaam :up: )en Luuk de Jong, hoewel die niet kan schieten.Worden beide heren naar de kant gehaald door de onbenul trainer Van Stee. :bounce: :bounce: Daar was ik heel blij mee, net als de Sahar waar Den ouden voor in de ploeg kwam. Die Geert raakte ook werkelijk geen pepernoot.Wel een leuk onder onsje met onze Kees Luycks.

Al met al een wat saaie wedstrijd en twee ...(eehhh) drie mooie doelpunten......De graafschap komt er wel als ze zo blijven spelen, hoewel Henk Van Stee zou eens minder raar moeten wisselen.En De ridder moet in de basis. Goede speler met veel drive.Goede keeper en goede nummer 7 (wie is dat???)

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 25 jan 2009, 01:24

tzz schreef:van AZ heb ik Stijn Schaars.
:up: :bounce:

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 25 jan 2009, 01:35

Drees1 schreef:Haverkut geeft nog maar eens een vrije trap weg, om het allemaal spannend te houden....
maar az doet er niets mee.
Jammer voor haverkut.
Ja zeg de commentator: Sneu voor de Graafschap, als het dan al een keer scoort, wordt het doelpunt afgekeurd.
Daar moeten wij het dan maar weer mee doen.
Mijn vrouw keek op de israelische tv via pc/ Die kunnen superboeren best redelijk uitspreken naar het schijnt.En Shomer shabas Henk van Stee.De graafschap werd lastiger. De tweede helft schakelde ze gewoon over naar basketbal :yes:
Op ere live zonden ze op 1 het degradatie duel Feyenoord - Willem 2 uit,en dan op 2 de brabantse topper Psv - Knac zodat Az op 3 kwam, en laten we dat nou net niet meer hebben bij digitenne........
Zelf zat ik dan wel in het stadion :oops: Kijkende naar een psv eriaanse az ploeg.... Ach zo kan je misschien wel kampioen en dan wil ik elke week wel verdedigend winnen :D
Moussa Dembele viel wel erg goed in.
Eerste goal door de kleine Ari met het hoofd :eek: en prachtige paas van El Hamdaoui die verder weinig kon uithalen deze partij.Swerts speelde goed net als Luycks. Pocognoli wisselend wel aardig en Jaliens bijna foutloos. Het befaamde middenveld viel deze wedstijd wat tegen. :erm: Vandaar de wat saaie pot.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 25 jan 2009, 09:35

Radiohoofdnz schreef:Vond de Graafschap best aardig spelen en ook best wel veel druk zetten op de verdediging.Met als uitblinkers Jason oost ( De perfecte Graafschap spelersnaam :up: )en Luuk de Jong, hoewel die niet kan schieten.Worden beide heren naar de kant gehaald door de onbenul trainer Van Stee. :bounce: :bounce: Daar was ik heel blij mee, net als de Sahar waar Den ouden voor in de ploeg kwam. Die Geert raakte ook werkelijk geen pepernoot.Wel een leuk onder onsje met onze Kees Luycks.

Al met al een wat saaie wedstrijd en twee ...(eehhh) drie mooie doelpunten......De graafschap komt er wel als ze zo blijven spelen, hoewel Henk Van Stee zou eens minder raar moeten wisselen.En De ridder moet in de basis. Goede speler met veel drive.Goede keeper en goede nummer 7 (wie is dat???)

Nr. 7 is Joep van den Ouweland
Wat zal Romero balen, dat hij weer eens gepasseerd is............. :oops:

Guerrilla
Heeft Geen Leven
Contacteer:

Bericht door Guerrilla » 25 jan 2009, 16:06

nog maar 10 minuutjes spelen, en dan zijn we 6 punten los van Ajax :bounce:
I Love women, I have all their albums

Venezici
Forumnerd

Bericht door Venezici » 25 jan 2009, 17:21

Dankzij FC Grunn.
Computer says: "no"

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jan 2009, 17:27

We zijn 27 punten los van Feyenoord :bounce:
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 25 jan 2009, 18:30

Wij zijn 31 punten los van AZ.............. :hitler:

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 25 jan 2009, 22:16

:bounce:

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 25 jan 2009, 22:25

Zag vandaag de samenvatting en constadeerde wel enigzins geluk bij de Assistentscheidsrechterlijke dwaling tijdens het afgekeurde doelpunt van de Israelier.Eindelijk heen we het arbiterskorps eens mee in ons voetballeventje. Gaat al wat weken best goed, terecht natuurlijk. We verdienen het na zoveel jaren van pech.
Vandaag genoten van Van Basten en Vertonghen. Een wat slimmere coach had Vertonghen na die eerste gele kaart en nog wat overtredingen naar de kant gehaald. Je voelde die rode gewoon aankomen.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 25 jan 2009, 23:21

Radiohoofdnz schreef:Zag vandaag de samenvatting en constadeerde wel enigzins geluk bij de Assistentscheidsrechterlijke dwaling tijdens het afgekeurde doelpunt van de Israelier.Eindelijk heen we het arbiterskorps eens mee in ons voetballeventje. Gaat al wat weken best goed, terecht natuurlijk. We verdienen het na zoveel jaren van pech.
Vandaag genoten van Van Basten en Vertonghen. Een wat slimmere coach had Vertonghen na die eerste gele kaart en nog wat overtredingen naar de kant gehaald. Je voelde die rode gewoon aankomen.
Maareu wij ook.

Born_2B_Scorned
Forumnerd

Bericht door Born_2B_Scorned » 25 jan 2009, 23:33

Billy Blitzkrieg schreef:We zijn 27 punten los van Feyenoord :bounce:
Jij bent nergens los van meeloper, sta jij over 4 maanden ook met een AZ Kampioen tattoo op een plein in Alkmaar?

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 25 jan 2009, 23:58

Born_2B_Scorned schreef:
Jij bent nergens los van meeloper, sta jij over 4 maanden ook met een AZ Kampioen tattoo op een plein in Alkmaar?
Nee, maar wel met een tattoo met daarop: alle PSV' ers zijn mietjes die niet kunnen voetballen op m'n lul :up:

Daarnaast ben ik geen meeloper. Ik ben bijna heel m'n leven lang al voor zowel Ajax als voor AZ geweest. En dan iets meer voor het team wat in dat seizoen het mooiste voetbal speelt. Waarom zou je maar 1 club aan kunnen hangen? Wat is dat voor tunnelvisie?
Ik kom uit de zaanstreek en woon al geruime tijd in A'dam. Logisch dus dat mijn sympathiën bij de clubs uit beide regionen liggen :yes:
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 26 jan 2009, 00:09

Zo ben ik nogal vaak verhuisd, en heb sympathie met de volgende clubs:

Afbeelding

en de plaatselijke sportclub Silvolde.

Born_2B_Scorned
Forumnerd

Bericht door Born_2B_Scorned » 26 jan 2009, 19:48

Billy Blitzkrieg schreef:
Born_2B_Scorned schreef:
Nee, maar wel met een tattoo met daarop: alle PSV' ers zijn mietjes die niet kunnen voetballen op m'n lul :up:

Daarnaast ben ik geen meeloper. Ik ben bijna heel m'n leven lang al voor zowel Ajax als voor AZ geweest. En dan iets meer voor het team wat in dat seizoen het mooiste voetbal speelt. Waarom zou je maar 1 club aan kunnen hangen? Wat is dat voor tunnelvisie?
Ik kom uit de zaanstreek en woon al geruime tijd in A'dam. Logisch dus dat mijn sympathiën bij de clubs uit beide regionen liggen :yes:
Q: En hoe vaak ben je bij AZ wezen kijken toen ze in de toto-divisie speelden? A: Nooit, en waarschijnlijk in totaal 3x bij Ajax geweest.

Flaaks
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Flaaks » 26 jan 2009, 19:56

AZ was helemaal niet goed dit weekend.
Voorheen Vlaecks.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 27 jan 2009, 12:32

Dr Clavan per direct naar AZ :bounce: :bounce: :bounce:

;
Ragnar Klavan per direct naar AZ

Ragnar Klavan (23) verruilt Heracles Almelo per direct voor AZ. De international van Estland wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan de Alkmaarders en stapt daarna definitief over naar Noord Holland. Klavan speelde vanaf medio 2005 95 competitiewedstrijden voor Heracles Almelo waarin hij vier keer doel trof.

“Een aantal weken geleden had Ragnar al een overeenkomst met AZ gesloten voor het nieuwe seizoen”, aldus Algemeen Directeur van Heracles Nico Jan Hoogma. “Vervolgens heeft Marcel Brands namens AZ opnieuw contact opgenomen of directe huur mogelijk was. We hebben lang onderhandeld, en we hebben uiteindelijk het financiële aspect voor de club afgewogen. We proberen het op te vangen met onze huidige spelersgroep, waarbij we natuurlijk heel blij zijn dat Mark-Jan Fledderus na een half jaar blessureleed weer volledig is aangesloten. Daarnaast kijken we achter de schermen nog wel of er nog iets mogelijk is ten aanzien van versterking.”

Guerrilla
Heeft Geen Leven
Contacteer:

Bericht door Guerrilla » 27 jan 2009, 13:37

Radiohoofdnz schreef:Dr Clavan per direct naar AZ :bounce: :bounce: :bounce:

;

Ragnar Klavan (23) verruilt Heracles Almelo per direct voor AZ. De international van Estland wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan de Alkmaarders en stapt daarna definitief over naar Noord Holland. Klavan speelde vanaf medio 2005 95 competitiewedstrijden voor Heracles Almelo waarin hij vier keer doel trof.

“Een aantal weken geleden had Ragnar al een overeenkomst met AZ gesloten voor het nieuwe seizoen”, aldus Algemeen Directeur van Heracles Nico Jan Hoogma. “Vervolgens heeft Marcel Brands namens AZ opnieuw contact opgenomen of directe huur mogelijk was. We hebben lang onderhandeld, en we hebben uiteindelijk het financiële aspect voor de club afgewogen. We proberen het op te vangen met onze huidige spelersgroep, waarbij we natuurlijk heel blij zijn dat Mark-Jan Fledderus na een half jaar blessureleed weer volledig is aangesloten. Daarnaast kijken we achter de schermen nog wel of er nog iets mogelijk is ten aanzien van versterking.”
Klavan is een centrale verdediger hoop ik?

Flaaks
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Flaaks » 27 jan 2009, 13:43

Nee, Balkan-expert.
Voorheen Vlaecks.

Snif

Bericht door Snif » 27 jan 2009, 13:52

Flaaks schreef:Nee, Balkan-expert.
:nono: oosteuropadeskundige
Niet aardig.

Guerrilla
Heeft Geen Leven
Contacteer:

Bericht door Guerrilla » 27 jan 2009, 14:57

Al gevonden, linksachter die ook in het centrum uit de voeten kan...

Trash
Contacteer:

Bericht door Trash » 27 jan 2009, 16:06

Guerrilla schreef:
Radiohoofdnz schreef:Dr Clavan per direct naar AZ :bounce: :bounce: :bounce:

;

Klavan is een centrale verdediger hoop ik?
Linksback...

Afbeelding
"Maar zal Planet Trash ( :bounce: ) idd weer eens wat vaker visiteren.. het enige kwalitatieve lichtpuntje op het web qua muzikale underground"

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 27 jan 2009, 20:57

Afbeelding

Ik moet zeggen dat Ragnar Klavan een zeer goede aankoop is die al meer dan 50 interlands op z'n naam heeft staan voor Estland. Dat fraaie kleine landje aan de baltische zee.Een betrouwbare linksbenige verdediger die bij Heracles ook vaak op het middenveld heeft geacteerd.Hij is pas 23 jaar en heeft dus nog een hele toekomst voor zich.

Plaats reactie