:PBilly Blitzkrieg schreef:Wil Drees1 zich even melden en de verdiende winst van Ajax becommentariëren?
Of was er weer een KNVB complot?
AJAX
Re: AJAX
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Guttegut, Ajax verliest 2 puntjes en kijk wie er zich meteen weer meldt? 

Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
Ik heb met je te doen, ajaks en AZ verliezen samen maar liefs 5 puntjes.Billy Blitzkrieg schreef:Guttegut, Ajax verliest 2 puntjes en kijk wie er zich meteen weer meldt?

Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.
Maar Billy, ff onder ons. Volgende week donderdag ben ik in Amsterdam(Sigur Rós).
Ik moet na afloop, van de HMH naar Zuid. Je voelt het al aankomen..........kan ik je fiets lenen?
Ik ben een betrouwbaar provinciaaltje, ook nog eens wonend op het platte land, maar heb (waarschijnlijk door mijn leeftijd) steeds weer problemen met OV in de stad.
Ik heb al gekeken naar Bus,Tram, Trein en metro verbindingen,trouwens ook taxi, maar dat schiet niet op/of is te duur.
Ik dacht bij mezelf: Beter géén Buur, maar een verre vriend.
Ik hoor nog van je....toch?
Ik moet na afloop, van de HMH naar Zuid. Je voelt het al aankomen..........kan ik je fiets lenen?
Ik ben een betrouwbaar provinciaaltje, ook nog eens wonend op het platte land, maar heb (waarschijnlijk door mijn leeftijd) steeds weer problemen met OV in de stad.
Ik heb al gekeken naar Bus,Tram, Trein en metro verbindingen,trouwens ook taxi, maar dat schiet niet op/of is te duur.
Ik dacht bij mezelf: Beter géén Buur, maar een verre vriend.
Ik hoor nog van je....toch?
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Ajax verliest Europees. Maar waar is Drees1 om ze een trap na te geven?
Ik was na het concert gisterenavond in Amsterdam gebleven. Ik ben op jouw fiets naar het hotel gegaan, echter veel heibel onderweg van ajakziedend.Billy Blitzkrieg schreef:Ajax verliest Europees. Maar waar is Drees1 om ze een trap na te geven?
Bleek dat hun kluppie verloren had, en waar ik dan het lef vandaan haalde op zo`n fiets door de stad te gaan.
Ajaxlife..........daar vielen de gasten over, dit moet Ajaxdeath zijn.

O ja ik heb de sleutel er maar in laten zitten, zo`n fiets wil toch niemand.

- Radiohoofdnz
- Forumspammer
- Contacteer:
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
O,o,o, wat hebben de provinciaaltjes toch weer een lol
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Ik ken ook zat professoren en andersoortige geslaagde intellectuelen die te gek gaan op een potje voetbal
Maar je moet er wel een beetje een vent voor zijn
Dat is waar u afhaakt
Dat is waar u afhaakt
Klopt. Vent zijn is voor mietjes.Billy Blitzkrieg schreef:Ik ken ook zat professoren en andersoortige geslaagde intellectuelen die te gek gaan op een potje voetbal
Dat is waar u afhaakt
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Je moet niet zo dom lulle hondelul
Volgens mij ben jij zo'n transseksueel
En je werkt in een bordeel
En van 9 tot 5
Ben je een omgebouwd wijf
En van 9 tot 5
O ja, van wie was dat ook alweer? Een zekere Ronald of zo (what's in a name). Was nog een relletje. Want transseksuelen stáán niet per se in een bordeel.Billy Blitzkrieg schreef:Je moet niet zo dom lulle hondelul
En van 9 tot 5

Number9, lid nummer 25.
Billy Blitzkrieg schreef:Ik ken ook zat professoren en andersoortige geslaagde intellectuelen die te gek gaan op een potje forumnerten,
Dat is waar u afhaakt

Gaat ajax misschien wel richting kampioen van de MM competitie, laat de grootste fan het afweten.......
Hallo Billy, kom er maar in.
Hallo Billy, kom er maar in.
Als het je niet uitmaakt, wil ik de rol van Billy wel voor je overnemen hoor dom provinciaaltje. Zeg het maar: heeft Ajax dit kampioenschap gekocht? Of is het een samenzwering tussen KNVB, politiek en het leger?
Je bent vast te kleinzerig om te erkennen dat Ajax de beste was (van Eindhoven, van Rotterdam, en van al die andere kutplaatjes waar een beetje Amsterdammer nog nooit van heeft gehoord. Ik bedoel: Twente, waar ligt dat eigenlijk?)
Ik hoop van harte dat onze goede vriend Suarez langskomt om het feestje mee te vieren. Dat was nog eens een topspits! Veel succes met je Calimerocomplex verder!
Je bent vast te kleinzerig om te erkennen dat Ajax de beste was (van Eindhoven, van Rotterdam, en van al die andere kutplaatjes waar een beetje Amsterdammer nog nooit van heeft gehoord. Ik bedoel: Twente, waar ligt dat eigenlijk?)
Ik hoop van harte dat onze goede vriend Suarez langskomt om het feestje mee te vieren. Dat was nog eens een topspits! Veel succes met je Calimerocomplex verder!
Mono no aware
- Radiohoofdnz
- Forumspammer
- Contacteer:
Het is de laatste jaren weinig voor gekomen dat ik aan zo weinig ajax spelers een hekel heb. Alleen die schoppende belg en derk B vind ik af en toe wat ongepast spelen. Verder nette voetballertjes met aardige techniek. Moet helaas toe geven dat er een kans bestaat dat jullie verdiend kampioen gaan worden.gung ho schreef:Als het je niet uitmaakt, wil ik de rol van Billy wel voor je overnemen hoor dom provinciaaltje. Zeg het maar: heeft Ajax dit kampioenschap gekocht? Of is het een samenzwering tussen KNVB, politiek en het leger?
BTW ook een heel goed beleid tegenwoordig. JA ja Cruijff weet waar hij de mosterd vandaan moet halen.
Mooie stad he ALKMAAR.

De lofuitingen en bedankjes zie ik met grote graagte tegemoed.
Vivadixiesubmarinetransmissionplot
- 1ofthemFaces
- Knuffelnerd
Gisteren naar het neuzenfestival op de Efteling geweest.
Ging me eigenlijk te ver.

Ging me eigenlijk te ver.
Zag net de nabespreking van de wedstrijd AJA - ACM.
Zaten er een aantal van de Amsterdammers o.a. de trainer te roepen dat het géén pingel was, en onderwijl lieten ze de beelden zien, waar die van Ajax die andere aan z`n shirt naar de grond toe trekt....
gewoon pienantie.
Zaten er een aantal van de Amsterdammers o.a. de trainer te roepen dat het géén pingel was, en onderwijl lieten ze de beelden zien, waar die van Ajax die andere aan z`n shirt naar de grond toe trekt....