AJAX

Forumnerds doen niet aan sporten, maar praten erover kunnen ze wel.
Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Re: AJAX

Bericht door Radiohoofdnz » 21 nov 2012, 22:17

Gehakdag
Vivadixiesubmarinetransmissionplot

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 25 nov 2012, 22:59

Alles wordt altijd gezien door heel Nederland, maar die gruwelijk smerige overtreding van die blinde Blind kwam enkel in het praatprogramma Studio voetbal ter sprake. In de reguliere studio sport uitzending werd het niet eens getoond.
Ergelijk dat dat tv volk zo gekleurd is.
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 25 nov 2012, 23:22

De rode kaart van Marcellis vandaag kwam helemaal niet aanbod hier. Zwaar overdreven kaart aangenaaid door de opverende Feyenoord bank.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 25 nov 2012, 23:23

Drees1 schreef:Alles wordt altijd gezien door heel Nederland, maar die gruwelijk smerige overtreding van die blinde Blind kwam enkel in het praatprogramma Studio voetbal ter sprake. In de reguliere studio sport uitzending werd het niet eens getoond.
Ergelijk dat dat tv volk zo gekleurd is.
Die Blind zag het gewoon niet zo goed.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 26 nov 2012, 11:12

Zes puntjes...
It's just not understanding...

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 27 nov 2012, 14:41

De Vuilak.........

http://eredivisielive.nl/l/video/96431/

Ik heb deze wedstrijd op eredivisie-live gezien. Dus heb ik ook gezien hoe Blind zijn hak in het dijbeen van een tegenstander stond te draaien, terwijl de bal al weg was. Dieprood !! Deze smerige overtreding werd door de scheidsrechter niet gezien. Wat mij irriteert is dat deze smerige overtreding niet op de samenvatting van Studio Sport te zien was. Je zou er bijna wat van gaan denken.
Heel de media is verziekt incl. studio sport.
Ze zenden inderdaad nooit zware overtredingen van ajax uit. Maar wel door blijven zeiken over bv van Bommel.
Ajax had minimaal 1 rode kaart verdiend, Vitesse had 1 rode kaart verdiend daar hoor of zie je niks van terug.
En laten we het al helemaal niet hebben over de KajaxNVB.
Competitievervalsing heet zoiets.
Als je als automobilist moet blazen, zet dan je bril af,dat scheelt twee glazen.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 nov 2012, 14:58

Wat loop je nou weer allemaal te bazelen gefrustreerd provinciaaltje? :lol: :crazy:

Die overtreding van Blind is gewoon getoond door de NOS hoor (bij Studio voetbal) en daar ook veroordeeld door alle analisten

Voorts komt het nu eenmaal wel eens voor dat scheidsrechters niet alles goed kunnen beoordelen in een split second.
Daar zit echt geen conspiracy achter. Het is- en blijft mensenwerk. En een scheids heeft geen 10 herhalingen tot zijn beschikking zoals een lullig anti-Ajax proviciaaltje als Drees1 achter de buis
Daar komt bij dat Blind zelden tot nooit van dit soort overtredingen maakt, dus heeft hij de schijn mee, door zijn fair play reputatie
Van Bommel heeft die reputatie bepaald niet, dus logisch ook dat hij als frequent schoppertje kritischer wordt gevolgd in dezen
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 27 nov 2012, 17:56

Billy Blitzkrieg schreef:Wat loop je nou weer allemaal te bazelen gefrustreerd provinciaaltje? :lol: :crazy:

Die overtreding van Blind is gewoon getoond door de NOS hoor (bij Studio voetbal) en daar ook veroordeeld door alle analisten

Voorts komt het nu eenmaal wel eens voor dat scheidsrechters niet alles goed kunnen beoordelen in een split second.
Daar zit echt geen conspiracy achter. Het is- en blijft mensenwerk. En een scheids heeft geen 10 herhalingen tot zijn beschikking zoals een lullig anti-Ajax proviciaaltje als Drees1 achter de buis
Daar komt bij dat Blind zelden tot nooit van dit soort overtredingen maakt, dus heeft hij de schijn mee, door zijn fair play reputatie
Van Bommel heeft die reputatie bepaald niet, dus logisch ook dat hij als frequent schoppertje kritischer wordt gevolgd in dezen

Lezen Billetje, LEZEN........ :drinkpig:

Ik heb het over de reguliere uitzending van STUDIO SPORT, die om 19:00 begint. Dat andere programma heet studio voetbal.
Bij andere zaken straft de KNVB meestal achteraf, na het zien van de beelden, en als de scheids even de andere kant op keek. Maar de gehele KNVB kijkt nu de andere kant op.
Of die blinde Blind nou wel/niet vaker een overtreding maakt doet niet ter zake. Zou nogal fraai zijn om Billy`s gedachten te volgen...........Vink: het was wel een doodschop die je gaf, gebroken onderbeen, maar ik heb je dit nog nooit eerder zien doen. Speler wees niet bang, ik zie het door de vingers. :no: :no: :no:
Blind hoeft van mij niet gestraft te worden, maar ik vind dat er één lijn dient te worden gehanteerd.
Zowel bij de Media als bij de KNVB.

Kees Kietelvlees
Heeft Geen Leven

Bericht door Kees Kietelvlees » 28 nov 2012, 16:45

Mijn zoontje speelde gister bij de buurjongen (3 jaar). Toen ik ze ophaalde bleek dat buurjongetje in een AJAX-shirt te lopen :crazy: . Vanochtend gelijk een melding gedaan bij het AMK :yesno: .
a.k.a. 'The Mosselman'.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 28 nov 2012, 17:56

Kees Kietelvlees schreef:Mijn zoontje speelde gister bij de buurjongen (3 jaar). Toen ik ze ophaalde bleek dat buurjongetje in een AJAX-shirt te lopen :crazy: . Vanochtend gelijk een melding gedaan bij het AMK :yesno: .

:upup: Prima gehandeld !
Om het even van welke club dan ook, houdt kleine kinderen er buiten !

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 03 dec 2012, 09:35

Was wel aardig. Zaterdag.

(Gezien de afwezigheid van een reactie van Drees geen scheidsrechterlijke dwalingen, geen doodschoppen, geen Suarez. Zou AJAX volgens hem verdiend hebben gewonnen?)
It's just not understanding...

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 03 dec 2012, 22:55

gung ho schreef:Was wel aardig. Zaterdag.

(Gezien de afwezigheid van een reactie van Drees geen scheidsrechterlijke dwalingen, geen doodschoppen, geen Suarez. Zou AJAX volgens hem verdiend hebben gewonnen?)
Als ik zo hoor en zie wat er door Amsterdamse clubs wordt aangericht,wordt ik wat voorzichtiger.
Er was trouwens wel een doodschop, de 2e al in korte tijd, door een Amsterdamse club.
Ook "Suarez" werd ik net door Nieuws-uur nog weer mee geconfronteerd. ( dat bijt incident werd aangehaald).

Afbeelding

De media zorgt ervoor dat ik hier niet zo veel meer aan heb toe te voegen.
Amsterdams voetbal zet zichzelf al in een kwaad daglicht. :D
En.....Ajax heeft inderdaad verdiend gewonnen van een zeer slecht PSV.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 05 dec 2012, 00:42

Ajax.........4-1 lees ik net. :D

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 05 dec 2012, 00:44

Als enige Nederlandse club overwinteren in de europa league lees ik net B-)

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 05 dec 2012, 01:15

Billy Blitzkrieg schreef:Als enige Nederlandse club overwinteren in de europa league lees ik net B-)
ID, dat zegt genoeg, dat de nummer 5/6 van Nederland in de mm-europa cup mag meedoen.
Dan ben je zgn. kampioen van Nederland, mag je voor de Championsleague, en ben je blij met de zgn. europacup competitie. :lol:

Overwinteren in de Arena lees ik net. Wat een bagger niveau.
4-1 en van de laatste wedstrijden ik dacht 16-1.
FF tandje bij schakelen.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 05 dec 2012, 01:25

Billy, ik zou maar "wat" trots zijn, dat je in een stad woont en niet op het platteland.
Je weet het allemaal zo goed. Mensen die niet in amsterdam wonen zijn zielig, provinciaal en weet ik wat.
Maar je zegt daar mee meer over je zelf, dan over de mensen waar je mee samen woont op deze aardkloot.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 05 dec 2012, 01:57

.
Laatst gewijzigd door Drees1 op 05 dec 2012, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 05 dec 2012, 02:15

gung ho schreef:Ach, dan Real over een paar weken eventjes verslaan. Geen probleem.
Drees1 schreef:Afbeelding

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 08 dec 2012, 23:10

Keurige overwinning van Ajax op Groningen, met een onpartijdige Liesveld.
Hij zag beide pingels helemaal goed, 100% strafschoppen.
De eerste was er wel drie meter binnen, dat die grens dat niet ziet, kan gebeuren, Liesveld gelukkig wel, had alleen nog een rode kaart bovenop de pingel moeten geven, om aan te tonen waar hij voor staat.
Aan de eerste goal ging echt geen overtreding vooraf van Ajax, echt niet. Ook hier werd er goed voordeel gegeven aan "ons" Ajax.
De tweede overtreding, waar een pingel voor gegeven werd, had volgens mij donker rood moeten zijn voor die Groninger. Wat een smerige overtreding. Maar ja Liesveld is ook maar een onpartijdig mens, met net Sinterklaas in de benen.
Chapeau Ajax, op naar het kampioenschap !!!!

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 09 dec 2012, 03:05

Ik kan rustig gaan slapen, we hebben wéér gewonnen.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 09 dec 2012, 11:35

Drees1 schreef:Keurige overwinning van Ajax op Groningen, met een onpartijdige Liesveld.
Hij zag beide pingels helemaal goed, 100% strafschoppen.
De eerste was er wel drie meter binnen, dat die grens dat niet ziet, kan gebeuren, Liesveld gelukkig wel, had alleen nog een rode kaart bovenop de pingel moeten geven, om aan te tonen waar hij voor staat.
Aan de eerste goal ging echt geen overtreding vooraf van Ajax, echt niet. Ook hier werd er goed voordeel gegeven aan "ons" Ajax.
De tweede overtreding, waar een pingel voor gegeven werd, had volgens mij donker rood moeten zijn voor die Groninger. Wat een smerige overtreding. Maar ja Liesveld is ook maar een onpartijdig mens, met net Sinterklaas in de benen.
Chapeau Ajax, op naar het kampioenschap !!!!
Bedankt weer voor je bijdrage Drees. Heb de wedstrijd niet gezien, maar heb weer een idee van de ongelofelijke competitievervalsing en het media-en KNVB complot om Ajax kampioen te laten worden

Voor de onwetende meelezers van dit topic nog een gouden tip:
Nóg meer ongekleurde samenvattingen van Ajax wedstrijden kunt u lezen op Drees1's eigen website: http://www.gefrustreerdprovinciaalsprimaatje.nl

Gaat dat zien!

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 09 dec 2012, 23:16

Tja Billy..........voorspelbare reactie.
Hoe heet zoiets bij jullie in de stad?
Bij ons op het platteland heet dat: lullen als een kip zonder kop.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 09 dec 2012, 23:50

Och, dat gezanik over de schijnbare tegenstelling stad-platteland :yawn:

Nou ja, altijd beter dan dat jullie het hier daadwerkelijk over Ajax zouden hebben.

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 09 dec 2012, 23:55

Minstens opvallend is dat Ajax altijd penalty's mee krijgt.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 10 dec 2012, 00:45

Radiohoofdnz schreef:Minstens opvallend is dat Ajax altijd penalty's mee krijgt.
:up: Eindelijk iemand die het nog helder ziet.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 10 dec 2012, 00:46

(klaz*) schreef:Och, dat gezanik over de schijnbare tegenstelling stad-platteland :yawn:

Nou ja, altijd beter dan dat jullie het hier daadwerkelijk over Ajax zouden hebben.
Ajax :yawn:

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 11 dec 2012, 23:56

Drees1 schreef:
(klaz*) schreef:Och, dat gezanik over de schijnbare tegenstelling stad-platteland :yawn:

Ajax :yawn:
Er is wat taalgebruik betreft wel degelijk verschil tussen stad of platteland.
Het verschil in Groningen (bv) en Dinxperlo(bv) is erg groot.
Schottenslet, noaber, mangelstoaf, zijn mi woorden die niet overal begrepen worden.
Dan spreekt iemand wel eens als een kip zonder kop............... :drink:
En een geirriteerde Billy is ook niet van elke dag....

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 12 dec 2012, 09:37

Ik ben niet geïrriteerd hoor Drees1. Ik lach alleen maar om opgefokte provinciaalse anti- Ajax primaatjes als jij :upup:
Ga vooral zo door :yes:

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 12 dec 2012, 10:47

Billy Blitzkrieg schreef:Ik ben niet geïrriteerd hoor Drees1. Ik lach alleen maar om opgefokte provinciaalse anti- Ajax primaatjes als jij :upup:
Ga vooral zo door :yes:
Jij was toch geen ajaxjood maar een aarszet fan? :drink:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 12 dec 2012, 11:17

Ik ben sowieso geen fanatieke voetbalsupporter
De eredivisie is überhaupt een lachertje
Het zal mij eigenlijk een worst wezen of Ajax of wie dan ook kampioen wordt
Wie het mooiste voetbal speelt mag van mij kampioen worden
Heb enkel een lichte Ajax voorkeur vanwege de rijke historie, de goede jeugdopleiding-en spelopvatting (4-3-3) en omdat ik in A'dam woon, maar als ze kut spelen mogen ze van mij gewoon als zesde eindigen hoor..zal er geen minuut van wakker liggen
Heb eigenlijk alleen een antipathie jegens PSV, omdat dat echt zo'n zielloze koopploeg is

Ik vind het wel erg komisch (en treurig tegelijkertijd) dat er onder veel provinciaalse Tokkies zo'n over the top anti-ajax gevoel heerst
Drees1 is daar hier op het forum een mooi voorbeeld van
Loopt al jaren alleen maar te kankeren tegen Ajax , maar je hoort 'm nooit over een andere Nederlandse (top?)ploeg
Blijkbaar is het daar allemaal zuiver op de graad :upup:
Puur selectieve verontwaardiging , vanuit waarschijnlijk een minderwaardigheidsgevoel tegenover de randstad
In alles zien ze arrogantie en bevoordeling van de hoofdstad
Zelfde proces als waarom Limburgers massaal PVV stemmen.. haat jegens de randstad en met name het hoofdstedelijke A'dam
Bij voetbaltokkies werkt het net zo.. ik kan er alleen maar meewarig om lachen :drink:

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 12 dec 2012, 11:34

Mijn jongste zoon had besloten voor Ajax te zijn.
Ik heb gezegd dat dat niet mocht en dat we gewoon voor Feyenoord zijn hier in Rotterdam, ook al is Ajax beter.
Loyaliteit gaat voor oppertunisme wat mij betreft. :drink:

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 12 dec 2012, 11:42

Nee, je hebt gelijk.
Gezien je reacties geef je duidelijk aan niet geïrriteerd te zijn.
Ik had juist het idee, ook weer aan de hand van je reacties, dat je fanatiek Ajax,Suarez fan was.
Billemans wat hou je ons toch weer voor de gek. :nooo:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 12 dec 2012, 12:43

Ik vind het gewoon lekker je af-en toe op te fokken Drees1

Dat je geen ironie herkent is ook kenmerkend voor een provinciaalse anti Ajax tokkie

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 12 dec 2012, 12:55

Billy Blitzkrieg schreef:Ik vind het gewoon lekker je af-en toe op te fokken Drees1
Wel sportief van je om dat toe te geven, en de eerlijkheid gebied me om te zeggen dat dit wederzijds is.
Een groot verschil is wel, dat het mij hoofdzakelijk bij jou gebeurd, en jij bent niet anders gewend, vrijwel iedereen schopt tegen Billemans aan..... ;)

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 12 dec 2012, 12:58

Oo, dus eigenlijk ben je helemaal niet anti Ajax en vind je Suarez best een enorm goede voetballer

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 12 dec 2012, 13:21

Billy Blitzkrieg schreef:Oo, dus eigenlijk ben je helemaal niet anti Ajax en vind je Suarez best een enorm goede voetballer
Ik heb meer moeite met het verheffen van Ajax boven andere ploegen in en door de media, KNVB,etc. dan dat ik iets tegen de club aan zich heb.
Een slaande beweging van een PSV-er, moet aan de hand van tv-beelden nader worden onderzocht, terwijl er niemand meer rept over de smerige overtreding van die Blind. De KNVB (lees Ajax) meet met 2 maten. En dat keer op keer.
Ook scheidsrechters hebben daar een handje van. Zie Ajax-Groningen.
Enkel bij VI zijn ze objectief. Bij studio voetbal hoor je vrijwel nooit iets negatiefs over Ajax, terwijl de beelden voor zich spreken.
Suarez is en blijft een akelig, naar, bijterig ventje die niet op een voetbalveld thuis hoort.

Maar wat bazel ik toch, dit is al zo vaak gezegd. Zo en nu weer aan het werk. :wave:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 12 dec 2012, 13:26

:lol:

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 14 dec 2012, 14:23

Kijk Billy.........dit bedoel ik nou.
Moge duidelijk zijn in welke context dit geplaatst moet worden.

De tuchtcommissie van de KNVB heeft PSV-verdediger Marcelo voor vier duels, waarvan één voorwaardelijk,geschorst. Die uitspraak is conform de eis van de aanklager.
De aanklager opende een strafzaak tegen Marcelo naar aanleiding van tv-beelden van het duel met Ajax.Daarop is te zien dat de PSV'er een slaande beweging naar Danny Hoesen maakt.Volgens Marcelo was
er van opzet geen sprake.
PSV heeft de straf geaccepteerd.Daarmee mist de Braziliaan de wedstrijden tegen NEC,Rijnsburgse Boys (beker) en NAC Breda.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 21 dec 2012, 00:24

Zomaar eens gekeken waar mensen mee bezig zijn.
Wel prima dat ze nog reageren.
E-mail dat ik kreeg,

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw vraag voor de KNVB.

De overtreding van Blind is door de aanklager afgedaan als zijnde geen ernstige overtreding en wordt niet bestraft. Er wordt alleen een onderzoek gestart door de aanklager op aangeven van spelers, trainer e.d. Er worden geen beelden aangedragen door scheidsrechters/journalisten en er is geen sprake van voorkeur. Voor het bekijken van de overtreding worden altijd tv beelden gebruikt.
:puke: KNVB

Radiohoofdnz
Forumspammer
Forumspammer
Contacteer:

Bericht door Radiohoofdnz » 20 jan 2013, 16:20

Staat dat stadion op instorten?

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 20 jan 2013, 19:19

Wil Drees1 zich even melden en de verdiende winst van Ajax becommentariëren?

Of was er weer een KNVB complot? :drink:

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 20 jan 2013, 21:31

Billy Blitzkrieg schreef:Wil Drees1 zich even melden en de verdiende winst van Ajax becommentariëren?

Waar kan ik me melden billemans?

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 27 jan 2013, 14:32

Drees1 schreef:
Billy Blitzkrieg schreef:Wil Drees1 zich even melden en de verdiende winst van Ajax becommentariëren?

Waar kan ik me melden billemans?

Nou? Ik kan nog wel ff wachten hoor. Tijd genoeg.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jan 2013, 14:34

Is er al een uitslag dan?
Zeg me even als Ajax gewonnen heeft, dan is er nl. weer een complot van hogerhand. Altijd interessant :up:

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 27 jan 2013, 15:03

Billy Blitzkrieg schreef:Is er al een uitslag dan?
Nou kom op, verliezen is toch niet zo heel erg......mag je best toe geven dat je de uitslag al wel wist. :nooo:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jan 2013, 15:07

Nee, die weet ik nooit. Ik kijk altijd de samenvattingen om 19 uur.
Bedankt weer voor de spoiler Drees1 :protest:

Maar goed, Ajax verloren dus. Jammer, maar wel goed voor de voetbalsport, want nu weten we tenminste zeker dat er geen KNVB complot achter zit, toch? :drink:

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 27 jan 2013, 19:57

Billy Blitzkrieg schreef:Nee, die weet ik nooit. Ik kijk altijd de samenvattingen om 19 uur.
Bedankt weer voor de spoiler Drees1 :protest:

Maar goed, Ajax verloren dus. Jammer, maar wel goed voor de voetbalsport, want nu weten we tenminste zeker dat er geen KNVB complot achter zit, toch? :drink:
:lol: Ik geloof er géén zak van, fanatiekeling als jij.........

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 27 jan 2013, 20:00

Ik fanatiek? :crazy: :lol:

De enige die als een gefrustreerde dorpsidioot loopt uit te spacen (van woede dan) als Ajax wint danwel kampioen wordt is de heer Drees1 :yes:

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 27 jan 2013, 20:00

Het wordt zo langzamerhand tijd voor een dopingschandaal binnen de eredivisie.

Drees1
Knuffelnerd

Bericht door Drees1 » 27 jan 2013, 20:20

Billy Blitzkrieg schreef:Ik fanatiek? :crazy: :lol:

De enige die als een gefrustreerde dorpsidioot loopt uit te spacen (van woede dan) als Ajax wint danwel kampioen wordt is de heer Drees1 :yes:
Billy Blitzkrieg schreef:JackN is zo'n 20 jaar ouder, en Billy is netjes opgevoed
Dus dat is gewoon een respectvolle 'u'

U dorpsidioot........ :lol:

Plaats reactie