Zondag Met Lubach

Voor Film, TV, Boeken, Musea, Theater etc...
Oved
Forum Diva

Re: Zondag met Lubach

Bericht door Oved » 24 sep 2017, 20:28

Geen zin om te kijken strax. Kijk morgen heel mss wel. Ben toch benieuwd naar die kerstboom.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 02 okt 2017, 18:34

wat vonden jullie vh item over de sleepwet?

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 02 okt 2017, 19:01

Weer pijnlijk ongrappig.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 02 okt 2017, 19:02

was niet zo sterk vond ik.

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 02 okt 2017, 22:17

Inhoudelijk had 'ie wel een punt, maar de vorm, neen. 't Is wel een beetje klaar met dat #zml
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 03 okt 2017, 09:11

Number9 schreef:
02 okt 2017, 22:17
t Is wel een beetje klaar met dat #zml
:nono:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 10 okt 2017, 10:38

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 10 okt 2017, 11:41

:puke:
Dat opgewonden kutstemmetje van 'm...
Too Freud to live, too Jung to die.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 10 okt 2017, 11:49

Ging om het filmpje :roll:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 10 okt 2017, 11:51

Nou en?

Filmpje was makkelijk scoren & niks bijzonders, gewoon wat info en een flauwe woordspeling, maar die Lubach kan ik niet luchten of zien.
:down:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 10 okt 2017, 11:52

bent niet de enige :yawn: :yawn: :yawn:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 10 okt 2017, 11:53

Oved schreef:
10 okt 2017, 11:52
bent niet de enige :yawn: :yawn: :yawn:
Dat zal best.
:yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn:
:yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn: :yawn:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 10 okt 2017, 11:54

lees reacties rest nerds in dit topic

iedereen zit op die vent te hannessen
niemand inhoudelijk

boring

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 10 okt 2017, 12:32

Ik vind het wel leuk eerlijk gezegd.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 10 okt 2017, 12:40

:clap:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 10 okt 2017, 13:24

Oved schreef:
10 okt 2017, 11:54

niemand inhoudelijk
Het probleem is dat hij ook niet erg inhoudelijk is.
Ik lees liever de nrc, dit is op z'n best licht infotainment.

Anyway: ik keek afgelopen week soms NLse TV: mijn god, wat een diepe, intens bejaarde treurnis.
Steekt Lubach als een koning bovenuit.
Nederland is weggezakt in achterlijkheid zo langzamerhand. Godsallemachtig!
Ik snap nu het succes van Buma.
We zijn het grote niks geworden. Zelfgenoegzame navelstaarders. Dode geesten. Achteruitkijkspiegelchauffeurs.
We vinden onszelf zóóóóó geweldig...

Dit is de uitkomst van 15 jaar toegeven aan domrechts conservatisme.
De volgevreten zelfgenoegzaamheid is werkelijk aan de macht gekomen.
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 10 okt 2017, 13:42

iKer schreef:
10 okt 2017, 13:24
Oved schreef:
10 okt 2017, 11:54

niemand inhoudelijk
Het probleem is dat hij ook niet erg inhoudelijk is.
Ik lees liever de nrc, dit is op z'n best licht infotainment.

Anyway: ik keek afgelopen week soms NLse TV: mijn god, wat een diepe, intens bejaarde treurnis.
Steekt Lubach als een koning bovenuit.
Nederland is weggezakt in achterlijkheid zo langzamerhand. Godsallemachtig!
Ik snap nu het succes van Buma.
We zijn het grote niks geworden. Zelfgenoegzame navelstaarders. Dode geesten. Achteruitkijkspiegelchauffeurs.
We vinden onszelf zóóóóó geweldig...

Dit is de uitkomst van 15 jaar toegeven aan domrechts conservatisme.
De volgevreten zelfgenoegzaamheid is werkelijk aan de macht gekomen.
Ik heb ook helemaal niet zo'n moeite met Lubach's inhoud of gebrek daaraan; het zal me wurst wezen, maar ik erger me mateloos aan het mannetje. En ik ga me daar nog vaker over uitspreken, dus weest gewaarschuwd!

Dan Iker's rantje over NL-tv:
Ik ben het er van harte mee eens.
De neergang is begonnen met John de Mol's reality-teevee. Beargumenteerbaar al ver daarvoor, natuurlijk, maar die shit was toch echt een keerpunt. Navelstaarderij en borstroffelen tot en met.
En dat onszelf geweldig vinden is echt wel een Nederlandsch dingetje. Ik kan mijn lol dan ook niet op dat 'we' waarschijnlijk zijn uitgeschakeld voor het wk voetballen. Effe dimmen, stelletje Hollanders.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 10 okt 2017, 14:01

Net nog zo'n gast getweet in reactie op:
'Het is gelukt! Verkeersveiligheid speerpunt regeerakkoord!'
Met daaronder een screenshotje van geneuzel over straatverlichting etc.

Dan denk je echt 'gast, jij weet dus niet van de duizenden luchtvervuilingsdoden per jaar?'
En geen zinnig woord over klimaat of natuur.
De domheid regeert. #regeerakkoord.
Wat een intense treurnis. Ik wil echt weg hier.
Serieus.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 10 okt 2017, 14:08

Krautsurfer schreef:
10 okt 2017, 13:42
Ik heb ook helemaal niet zo'n moeite met Lubach's inhoud of gebrek daaraan; het zal me wurst wezen, maar ik erger me mateloos aan het mannetje. En ik ga me daar nog vaker over uitspreken, dus weest gewaarschuwd!
Heb jij wel een leven eigenlijk?
Die man is iemand ergens een halfuurtje op TV, niet eens in je eigen land.
Op die TV zitten duizenden knoppen. Op internet nog meer mogelijkheden.
Hij heeft nauwelijks invloed, behalve dan op wat mensen waarvan nog wat hersencellen actief zijn.
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 10 okt 2017, 15:01

iKer schreef:
10 okt 2017, 14:08
Krautsurfer schreef:
Heb jij wel een leven eigenlijk?
Die man is iemand ergens een halfuurtje op TV, niet eens in je eigen land.
Op die TV zitten duizenden knoppen. Op internet nog meer mogelijkheden.
Hij heeft nauwelijks invloed, behalve dan op wat mensen waarvan nog wat hersencellen actief zijn.
:?
Waarom denk je dat ik naar Nederlandse teevee kijk? Ik klikte Oved's linkjes met Lubach aan, da's alles.
En waarom zou ik geen leven hebben, eigenlijk? Omdat ik het leuk vind om me over de Persoon Lubach uit te spreken?
Ik geef toe dat het allemaal niet heeeeel erg belangrijk is, maar mag ik me niet ergeren aan bepaalde uitwassen van het massa-medium teevee zonder me eerst uit te spreken over de Palestijnse kwestie, of luchtvervuilingen en hoe dat relateerd aan verkeersveiligheid?

En dat zeg je nota bene tegen iemand die al twee keer de stap heeft genomen om uit Nederland weg te gaan, terwijl je zelf zojuist verzucht dat je ook weg wilt? Heb jíj wel een leven dan?

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 10 okt 2017, 15:51

Nee, niet echt neen. :lol:
Overigens alle lof voor je stap naar Duitsland. Ik probeer zonder succes mevr. iKer te bewegen te verhuizen.
Die kan zo -hop!- een hoge functie in Hamburg krijgen. Ik ga werkelijk DIRECT mee.
Duitsers hebben een boel stukken beter op orde, en ik als ontwerper ben beter dan menig Duitser.

Ik had de indruk dat je NLse tv keek, maar excuses. Zo uitgelegd snap ik het beter.

Maar wel eerst even je uitspreken over de Palestijnse kwestie, of luchtvervuilingen en hoe dat relateerT aan verkeersveiligheid.
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 10 okt 2017, 16:13

Ik zou eerst een paar keer nadenken.
Hoe goed is je Duits? Dat van mij is beroerd, maar dat maakt niet uit omdat ik werk in een internationale omgeving. Voertaal Engels. Vrouwe Krautsurfer werkt daarentegen als architect, en heeft zich het schompus moeten leren om haar Duits op een (hoog) professioneel niveau te krijgen. En ze is nog steeds bezig met lessen. Ze moet veel praten met aannemers, de gemeente en klanten. Dan denk je dat je Duits kent, maar dan blijkt het ineens een stuk moeilijker te liggen.

Wil je als zelfstandige in Duitsland aan de slag, dan ontkom je niet aan complexe regelgeving (net als in NL) en ook dat zal allemaal in het Duits zijn.
Maar vooral je klanten, die zullen ook Duits zijn.
En Duitsers zijn nogal conservatief, die willen helemaal geen superieure Nederlandse vormgeving, die willen Duitse vormgeving. Daar zou je nog wel 'ns een paar tandjes op kunnen breken. En ze zijn niet heel erg soepel. Nederlandse directheid is iets waar ze soms gecharmeerd van zijn, maar het wordt niet beschouwd als goede basis voor samenwerking. Hierarchie, daar hebben ze wel wat mee.

Verder lopen ze hier tamelijk achter qua digitale samenleving, da's echt NL 15 jaar geleden.
De kans bestaat overigens dat in Hamburg de digitale infrastructuur een stuk beter en sneller dan die van Berlijn is; de regionale verschillen zijn erg groot.

Ik heb geen astma of andere longziektes (ooit 's een klaplong gehad; dat dan weer wel) dus luchtvervuiling merk ik niet zo snel, maar op de statistieken ziet het er hier beter uit dan in NL. Jullie krijgen behalve de zelfgeproduceerde meuk ook nog de hele zwik uit het ruhrgebied.
Overigens stinkt Berlijn best wel. En ze kunnen niet rijden. De Autobahn is een mythe met de ene wegwerkzaamheid na de andere. En de infrastructuur (in Berlijn) is ruk. Tweebaanswegen die na de kruising ineens eenbaanswegen worden, omdat op de rechterweghelft auto's geparkeerd staan. Zomaar. Fietspaden die ineens ophouden. En Berlijn wordt als fietsvriendelijke stad beschouwd, maar het is een zielig achterblijvertje vergeleken met Nederland*, wat dat betreft. Ook irritant: Als je wilt afslaan heb je ALTIJD te maken met rechtdoorgaand verkeer. Dat kan nogal fnuikend zijn. Gebeuren erg veel ongelukken mee. Niet zooo velig dus.

Wat nog meer...

Oh ja, de Palestijnse kwestie.

*Maar een fietsparadijs vergeleken met Dublin. Dat was een ramp.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 10 okt 2017, 16:25, 6 keer totaal gewijzigd.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 10 okt 2017, 16:16

Krautsurfer schreef:

ik erger me mateloos aan het mannetje. En ik ga me daar nog vaker over uitspreken, dus weest gewaarschuwd!

verwacht dan niet zo vriendelijke reacties van mijn kant. :mean:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 10 okt 2017, 16:18

Oved schreef:
10 okt 2017, 16:16
Krautsurfer schreef:

ik erger me mateloos aan het mannetje. En ik ga me daar nog vaker over uitspreken, dus weest gewaarschuwd!

Wat vind jij dan zo geweldig aan dat opgepoetste snuisterijtje met dat zijkstemmetje?

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 10 okt 2017, 16:41

Die natte poes daarvan, denk ik.
De rest is onzin.
Extreemlinksche drammert

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 10 okt 2017, 16:42

seksistisch iKel :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 10 okt 2017, 16:48

Tenzij hij het over de Turkse Van heeft, want die houden van zwemmen.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 10 okt 2017, 16:49

Krautsurfer schreef:
10 okt 2017, 16:13
Ik zou eerst een paar keer nadenken.
Hoe goed is je Duits? Dat van mij is beroerd, maar dat maakt niet uit omdat ik werk in een internationale omgeving. Voertaal Engels. Vrouwe Krautsurfer werkt daarentegen als architect, en heeft zich het schompus moeten leren om haar Duits op een (hoog) professioneel niveau te krijgen. En ze is nog steeds bezig met lessen. Ze moet veel praten met aannemers, de gemeente en klanten. Dan denk je dat je Duits kent, maar dan blijkt het ineens een stuk moeilijker te liggen.

Wil je als zelfstandige in Duitsland aan de slag, dan ontkom je niet aan complexe regelgeving (net als in NL) en ook dat zal allemaal in het Duits zijn.
Maar vooral je klanten, die zullen ook Duits zijn.
En Duitsers zijn nogal conservatief, die willen helemaal geen superieure Nederlandse vormgeving, die willen Duitse vormgeving. Daar zou je nog wel 'ns een paar tandjes op kunnen breken. En ze zijn niet heel erg soepel. Nederlandse directheid is iets waar ze soms gecharmeerd van zijn, maar het wordt niet beschouwd als goede basis voor samenwerking. Hierarchie, daar hebben ze wel wat mee.

Verder lopen ze hier tamelijk achter qua digitale samenleving, da's echt NL 15 jaar geleden.
De kans bestaat overigens dat in Hamburg de digitale infrastructuur een stuk beter en sneller dan die van Berlijn is; de regionale verschillen zijn erg groot.

Ik heb geen astma of andere longziektes (ooit 's een klaplong gehad; dat dan weer wel) dus luchtvervuiling merk ik niet zo snel, maar op de statistieken ziet het er hier beter uit dan in NL. Jullie krijgen behalve de zelfgeproduceerde meuk ook nog de hele zwik uit het ruhrgebied.
Overigens stinkt Berlijn best wel. En ze kunnen niet rijden. De Autobahn is een mythe met de ene wegwerkzaamheid na de andere. En de infrastructuur (in Berlijn) is ruk. Tweebaanswegen die na de kruising ineens eenbaanswegen worden, omdat op de rechterweghelft auto's geparkeerd staan. Zomaar. Fietspaden die ineens ophouden. En Berlijn wordt als fietsvriendelijke stad beschouwd, maar het is een zielig achterblijvertje vergeleken met Nederland*, wat dat betreft. Ook irritant: Als je wilt afslaan heb je ALTIJD te maken met rechtdoorgaand verkeer. Dat kan nogal fnuikend zijn. Gebeuren erg veel ongelukken mee. Niet zooo velig dus.

Wat nog meer...

Oh ja, de Palestijnse kwestie.

*Maar een fietsparadijs vergeleken met Dublin. Dat was een ramp.
Mijn Duits is puik (afgelopen jaar nog 2 complimenten gekregen daarover, no trouble there).
Mevr. iKer spreekt weer prima Engels, de voertaal op haar werk.
Regels zijn daar vele malen erger, NL is een paradijs qua regelgeving (in weerwil tot de retoriek vd liberalen).
Zowel vergeleken bij Duitsland als België als Frankrijk. Heb in loop der jaren veel NLers gesproken die verhuisden en die klaagden steen en been.
'Als ik dit geweten had, in NL doe je een middagje over een bedrijf oprichten'. En dan kwam de litanie.
Lucht is mijlen beter, Duitsland heeft altijd meer oog gehad voor milieu. Veel meer.
Achterlijk op digitaal gebied: klopt. Ik heb daar zelfs omzet in 2014 en 2015 aan te danken gehad.
Conservatisme qua vormgeving klopt als een bus, maar het betaalt echt okee daar heb ik me laten vertellen.
Mijn manier van werken is grundlich, dat resoneert daar (hoop ik).
Hierarchie is belangrijk, maar de alto-scene is ook goed ontwikkeld.

Dingetje zijn de Palestijnen: in NL weet men weinig, maar Dld en GB zijn écht erg op dat gebied.
Wat dat betreft is Zweden of Latijns Amerika of Zuid Europa een paradijs.
Extreemlinksche drammert

Coyote
Heeft Geen Leven

Bericht door Coyote » 10 okt 2017, 16:54

Dat stemmetje is zwaar irritant idd :nooo:
Nimia familiaritas parit contemptum

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 10 okt 2017, 16:54

Oved schreef:
10 okt 2017, 16:42
Oved schreef:
Oved schreef:
Oved schreef:
Oved schreef:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 10 okt 2017, 17:00

Oved schreef:
10 okt 2017, 16:54
Oved schreef:
Oved schreef:
Oved schreef:
Oved schreef:
Oved schreef:
eerst deze:
Krautsurfer schreef:
10 okt 2017, 16:18
Krautsurfer schreef:
Wat vind jij dan zo geweldig aan dat opgepoetste snuisterijtje met dat zijkstemmetje?
Krautsurfer schreef:
Krautsurfer schreef:
Krautsurfer schreef:
Krautsurfer schreef:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 10 okt 2017, 17:06

Oved schreef:
Oved schreef:
Oved schreef:
Oved schreef:
Oved schreef:
Oved schreef:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 10 okt 2017, 17:36

:roll:
Krautsurfer schreef:
10 okt 2017, 17:00

eerst deze:
Krautsurfer schreef:
Krautsurfer schreef:
Krautsurfer schreef:
Krautsurfer schreef:
Krautsurfer schreef:
Krautsurfer schreef:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 10 okt 2017, 18:17

Oved schreef:
10 okt 2017, 17:06
Oved schreef:
Oved schreef:
Oved schreef:
Oved schreef:
Oved schreef:
Oved schreef:
Hap hap!
:lol:
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 10 okt 2017, 20:19

iKer schreef:
10 okt 2017, 16:49
Mijn Duits is puik (afgelopen jaar nog 2 complimenten gekregen daarover, no trouble there).
Mevr. iKer spreekt weer prima Engels, de voertaal op haar werk.
Regels zijn daar vele malen erger, NL is een paradijs qua regelgeving (in weerwil tot de retoriek vd liberalen).
Zowel vergeleken bij Duitsland als België als Frankrijk. Heb in loop der jaren veel NLers gesproken die verhuisden en die klaagden steen en been.
'Als ik dit geweten had, in NL doe je een middagje over een bedrijf oprichten'. En dan kwam de litanie.
Lucht is mijlen beter, Duitsland heeft altijd meer oog gehad voor milieu. Veel meer.
Achterlijk op digitaal gebied: klopt. Ik heb daar zelfs omzet in 2014 en 2015 aan te danken gehad.
Conservatisme qua vormgeving klopt als een bus, maar het betaalt echt okee daar heb ik me laten vertellen.
Mijn manier van werken is grundlich, dat resoneert daar (hoop ik).
Hierarchie is belangrijk, maar de alto-scene is ook goed ontwikkeld.

Dingetje zijn de Palestijnen: in NL weet men weinig, maar Dld en GB zijn écht erg op dat gebied.
Wat dat betreft is Zweden of Latijns Amerika of Zuid Europa een paradijs.
Nah. Hop hop, mevrouw iKer een schop onder haar dupa en gaan met je hebben en houen.
Wat heb je te verliezen.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 10 okt 2017, 20:56

M'n huwelijk. Die gaat echt niet mee.
Ook al staat er een flinke pot met goud klaar.

(Iets waar ik het niet voor doe, ik zou het doen voor het avontuur)
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 10 okt 2017, 22:35

Het avontuur...
Wel, als je van formulieren houdt en eindeloos regelen en organiseren, en onverwachte kostenposten, afscheid nemen van familie en vrienden en je hele sociale leven, ja, dan is het wel avontuurlijk.
Het valt wat tegen, in de praktijk, en de glans is er na een jaartje of twee wel vanaf.

Wij hebben het gedaan omdat na onze gedwongen terugkeer uit Dublin vrouwe Krautsurfer in NL niet fatsoenlijk aan de bak kwam, en een grote weerzin tegen Nederland ontwikkelde, en omdat Duitsland zo handig tussen Polen en Nederland inlag, wat leuk was voor onze ouders want kleinkind, maar de directe aanleiding was een enooorme naaistreek van m'n oude bedrijf waardoor ik op straat kwam te staan en vlak daarop een fantastische aanbieding in Berlijn kreeg.

Dus ja.

Het is niet dat het avontuur ons nu zo lokte, want we waren na het Ierse avontuur er al achter hoe lastig emigreren is (en vrouwe Krautsurfer wist dat al veel langer en wilde eigenlijk terug naar Polen want fuck het avontuur) het waren meer de omstandigheden.

tot nu toe pakt het redelijk goed uit. Maar het is en blijft aanpoten.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 10 okt 2017, 23:15

Krautsurfer schreef:
10 okt 2017, 22:35
Het avontuur...
Wel, als je van formulieren houdt en eindeloos regelen en organiseren, en onverwachte kostenposten, afscheid nemen van familie en vrienden en je hele sociale leven, ja, dan is het wel avontuurlijk.
Het valt wat tegen, in de praktijk, en de glans is er na een jaartje of twee wel vanaf.
Dat sociale leven is nog het minst lastige deel denk ik. Ik maak gemakkelijk contact (mevr. iKer heeft dat veel minder), internet doet de rest. Daarbij gedij ik in eenzaamheid prima. Het zijn denk ik meer andere dingen die ik ga missen (je kent je land van haver tot gort, je moet in een andere stad al opnieuw beginnen merkte ik toen ik van Groningen naar Utrecht verhuisde). Het weer opbouwen van je zakelijke netwerk lijkt me 'een uitdaging'.
Daarbij is het niet de bedoeling voor eeuwig te gaan. Als je na 10 jaar terugkomt is je land dat je kende voor een deel weg. Lijkt me niks, dat ontheemde gevoel. Heb weleens een paar gesproken dat na 15 jaar terug kwam, en zich kapot was geschrokken (vnl. door Wilders, iets waar je als thuisblijver gewoon in meegroeit natuurlijk). Als halve Amerikaan zou je toch verwachten dat je wel wat volslagen idioten gewend zou zijn, maar neen.
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 11 okt 2017, 07:21

Ries heeft z'n reactie (van even na drie uur 's nachts?) op iKer gedelete :bounce:
Afbeelding
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 11 okt 2017, 07:45

Hoi oved! :wave:
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 11 okt 2017, 07:46

Oh nee, psychodad hè. S nachts screenshots van forums maken :crazy: creep

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 11 okt 2017, 07:52

Je hebt er btw 2 gemist, sukkel

Moejij ook ns wat vaker doen; wat van je idiote pulp deleten :up:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 11 okt 2017, 08:01

Richardus schreef:
11 okt 2017, 07:45
Hey wazzup? :wave:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 11 okt 2017, 10:09

Oved schreef:
11 okt 2017, 08:01
Richardus schreef:
11 okt 2017, 07:45
Hey wazzup? :wave:
Hee Oved!
:wave:
D'r stond nog een vraag open:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 11 okt 2017, 10:14

Als iemand je negeert, dan moet je niet drammen Krautje. :nono:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 11 okt 2017, 10:25

Oved schreef:
11 okt 2017, 10:14
Als iemand je negeert, dan moet je niet drammen Krautje. :nono:
Juist wel.
:drink:

Zeker hier.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 11 okt 2017, 10:39

Ja Oved, vertel het ons!
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 11 okt 2017, 10:45

Richardus schreef:
11 okt 2017, 07:46
Oh nee, psychodad hè. S nachts screenshots van forums maken :crazy: creep
Kijk eens naar 't tijdstip, mafkaan.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 11 okt 2017, 10:51

Krautsurfer schreef:

Zo opgepoetst is Arjen Lubach niet. Hij zit ook in The Galaxy. Vette beats dude! :lol: :no: Hij komt uit Groningen, altijd leuk. :D Is/was cabaretier (?). 1 keer wat van gezien geloof ik, maar is al weer een tijd terug. Ken hem vooral van ZML en dat vind ik een vermakelijk programma. Dat programma wordt samengesteld door een heel team van verschillende mensen. Dus wanneer jullie ZML afzeiken, wil nog niet zeggen dat je ALLEEN MAAR Arjen Lubach afzeikt. As if hij alles schrijft. Not. Anywayz, ik ben opgehouden met actualiteiten actief te volgen sinds de VS Irak binnendrong. Heb nog meegedaan met een soort demonstratie wilde ik het niet noemen, eerder een wake ofzo voor alle slachtoffers die gingen komen in die tijd. Met kaarsje meute mensen door de binnenstad van Zwollywood. :lol: Ik kijk ZML voornamelijk om even een korte samenvatting te krijgen van wat er de afgelopen week is gebeurd. Vroeger waren er ook andere programma's die dat deden op een humoristische manier. Maar zijn kennelijke wegbezuinigd. Fucking bemoeienis van kutregering. Ik geloof dat ik nog steeds jouw vraag niet heb beantwoord. :eek: :finger: :drinkpig: :flowers:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 11 okt 2017, 11:15

Oved schreef:
11 okt 2017, 10:51
Krautsurfer schreef:

Zo opgepoetst is Arjen Lubach niet. Hij zit ook in The Galaxy. Vette beats dude! :lol: :no: Hij komt uit Groningen, altijd leuk. :D Is/was cabaretier (?). 1 keer wat van gezien geloof ik, maar is al weer een tijd terug. Ken hem vooral van ZML en dat vind ik een vermakelijk programma. Dat programma wordt samengesteld door een heel team van verschillende mensen. Dus wanneer jullie ZML afzeiken, wil nog niet zeggen dat je ALLEEN MAAR Arjen Lubach afzeikt. As if hij alles schrijft. Not. Anywayz, ik ben opgehouden met actualiteiten actief te volgen sinds de VS Irak binnendrong. Heb nog meegedaan met een soort demonstratie wilde ik het niet noemen, eerder een wake ofzo voor alle slachtoffers die gingen komen in die tijd. Met kaarsje meute mensen door de binnenstad van Zwollywood. :lol: Ik kijk ZML voornamelijk om even een korte samenvatting te krijgen van wat er de afgelopen week is gebeurd. Vroeger waren er ook andere programma's die dat deden op een humoristische manier. Maar zijn kennelijke wegbezuinigd. Fucking bemoeienis van kutregering. Ik geloof dat ik nog steeds jouw vraag niet heb beantwoord. :eek: :finger: :drinkpig: :flowers:
Dat klopt!
Je hebt 'm nog steeds niet echt beantwoord!
Ik heb erger me vooral aan het mannetje Arjen Lubach, die met die quasi-naieve harses heel erg blij en parmantig Amerikaans-talkshowhostje speelt, daarbij uiterst flauw is, niet grappig, en veel teveel een lach-of-ik-schiet benadering heeft, en in het algemeen eruitziet en zich gedraagt alsof een grote knoestige en eeltige vuist een keer of drie vrij hard in z'n gezicht voor alle betrokken partijen een verbetering zal zijn.
Ik heb het dus NIET over de inhoud. Dat je naar een luchtig actualiteitenprogramma kijkt, en Arjen ge-wél-dig vindt daar is natuurlijk helemaal niks mis mee, maar ik kreeg sterk het gevoel dat ik geen kritiek op het plurkje zelf mocht geven:
Oved schreef:
10 okt 2017, 16:16
Vandaar mijn vraag wat jij nou zo leuk aan die zijige gladjakker met die overtrokken maniertjes vindt.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 11 okt 2017, 11:32, 3 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie