Drugs. Met poll!

Voor Film, TV, Boeken, Musea, Theater etc...

Drugs. De waarheid

Alcohol
16
19%
Ayahuasca
0
Geen stemmen
Cocaine
9
11%
DMT
1
1%
GHB
0
Geen stemmen
Heroine
1
1%
Hoestdrank (Dextromethorphan of DMX)
1
1%
Ketamine
1
1%
Khat
0
Geen stemmen
Kratom
0
Geen stemmen
Lijm
3
4%
LSD
4
5%
Marijuana (Cannabis)
14
17%
MDMA (Ecstasy/Molly)
7
8%
Mescaline (Peyote)
1
1%
Methamphetamine
3
4%
Paddo's
9
11%
PCP
1
1%
Rohypnol
1
1%
Salvia
0
Geen stemmen
Tabak
12
14%

Totaal aantal stemmen: 84

Krautsurfer
Forum Diva

Re: Drugs. Met pol!

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 16:19

Oh verrek!
:eek:
Herinner me ineens dat ik ook weleens een pilletje ritalin van een collega met een ADHD-vriendin heb geslikt op een werkdag toen ik compleet chaggerijnig was.
Dat was erg fijn en relaxed werken, een half uurtje daarna.
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

Oofje
Forum Diva

Bericht door Oofje » 19 feb 2016, 16:20

Oved schreef:Koffie & Speed goeei combi trouwens. :yes:

Link

Oofje
Forum Diva

Bericht door Oofje » 19 feb 2016, 16:21

Krautsurfer schreef:Oh verrek!
Herinner me ineens dat ik ook weleens een pilletje ritalin van een collega met een ADHD-vriendin heb geslikt op een werkdag toen ik compleet chaggerijnig was.
Dat was erg fijn en relaxed werken, een half uurtje daarna.

Heb een keer ritalin gesnoven :eek:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 17:59

frobbert schreef:
Krautsurfer schreef:Whoa!
Iemand heeft Heroine gebruikt!
Da's iets waar ik mijn hele leven bang voor ben geweest. Kende ook iemand die er na z'n eerste keer erg enthousiast van werd, met name van de bijna-dood ervaringen die-ie er van kreeg.
Toen ging-ie dus binnen een half jaar helemaal dood.

Heftig spul.

Wie was 't, en hoe was het?
Heb er altijd een tyfushekel aan gehad, niet alleen aan heroïne maar ook aan de mensen die het gebruikten. Nooit één greintje sympathie of geduld voor gehad. Erg hè :erm:

Nu ik zelf in de zorg werk ben ik daar iets genuanceerder in.
Die jongen die ik kende was helemaal geen typische junk. Heb 'm ook maar een keer ontmoet; toen we met wat mensen naar Einstuerzende Neubauten* gingen. Was de ex van m'n toenmalige vriendin. Hij was er toen net mee begonnen.
Intelligente gozer, had atheneum gedaan en deed nu iets universitairs. Fanatiek sporter. Gespierd. Lange blonde en dunne dreadlocks. Irritant john-lennon brilletje, veel vrienden, Was ook helemaal niet afgetakeld verder, maar hield van experimenteren...

Hij zocht bewust het randje van een overdosis op, en dat ging de laatste keer fout. Hij nam dat risico bewust. Wat zal-ie geweest zijn? 20 of zo?

*21 juni 1991, muziekcentrum in aanbouw Eindhoven. Loeihard. Goed.
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

Richardus
Meganerd

Re: Drugs. Met poll!

Bericht door Richardus » 19 feb 2016, 18:10

Wat een drugskikkers hier zeg...en dan heeft krypto nog nie eens van zich laten horen :drink:
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 18:16

Richardus schreef:Wat een drugskikkers hier zeg...en dan heeft krypto nog nie eens van zich laten horen :drink:
Volgens mij lijkt het erger dan het is.
Ik heb best wel wat dingetjes geprobeerd, maar het meeste in m'n twintigjes, en daarna steeds sporadischer. Dus dan hebben we het over 25 jaar...

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 18:19

Et tu, Richardus?
:drink:

Scalle
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Scalle » 19 feb 2016, 18:53

Alcohol, coke, weed, xtc en tabak.

Heb 5 jaar aan één stuk haast elke avond geblowd (zo pakweg tussen '99 en '04).
Mijn toenmalige vriendin (een dame gezonder dan gezond) haatte het. Gelijk had ze.

Daarna een periode aan de coke gezeten (een mens moet toch buitenkomen en coke is DE sociale drug bij uitstek). Ook vlug mee gekapt want te duur en te vaak smeren ze je rommel aan.
Herinner mij nog één geweldig oudejaarsavond feest op coke - geef ik grif toe.

Xtc: moet een keer of twee gebeurd zijn. Niets van gevoeld.

Tabak: ik heb meer dan 20 jaar sigaretjes gedraaid (nooit overdreven, een 5 tal per dag) maar ben daar anderhalf jaar definitief mee opgehouden.
Soms mis ik het wel, vooral het ritueel van draaien. Dat duurt nooit langer dan het eerste trekje: het smaakt walgelijk nu.

Dope is fake, dat woord vat het samen voor mij.
Dope werkt, het werkt verdomme zelfs héél goed, als je ten minste the good ones (dixit The Kills) op de kop kan tikken. En anders zouden er zoveel mensen niet aan zitten ook.
Maar het blijft fake - het geeft je een gevoel dat niet jouw gevoel is. Je waant je een held op coke of je laat je lichaam genadeloos in het rood gaan op xtc - altijd fout.
A la limite kan ik daar nog mee leven. De belangrijkste redenen waarom ik er mee gekapt ben, zijn:
1. je weet nooit wat je koopt en bijgevolg slik/snuif je brol
2. dope nemen en ouder worden zijn 2 zaken die niet samen gaan. Mensen die het tegenstelde beweren, zien er meestal niet zo goed meer uit...

Onlangs was ik in Maastricht en ik dacht 'effen een pretsigaretje kopen, heb ik zin in, is lang geleden'.
Dat was up my ass uiteraard. Scalle = vlaming en dat hoor je goed ook en buitenlanders worden direct aan de deur gezet in Maastricht.
Effen dacht ik nog het aan een stel snotneuzen te vragen om voor mij iets te kopen in een coffeeshop maar heb het wijselijk zo gelaten.

Scalle versie 44 = natural high. Da's nog steeds de beste high.

En tot slot: ik heb aan aantal vriendinnen die nogal te spreken zijn over het wondermiddel ayahuasca.
Eén heeft zelfs een kuur gevolgd in Latijns-Amerika bij een sjamaan.
Ik hoor die verhalen aan en schud meewarig mijn hoofd. Want volgens mij hebben ze op de eerste plaats een zieleknijper nodig.
Please enter the telephone number, then press https://soundcloud.com/boomboomboom/crazy-date

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 19 feb 2016, 19:02

Krautsurfer schreef:Et tu, Richardus?
:drink:
Me de pleuris geblowd wn gezopen tot 2001 incl roken, jaar of 6. Toen 7 jaar helemaal droog. Daarbuiten altijd haat-liefde verhouding met alcohol, wat altijd weer leidt tot overmatig gebruik en ernstige katers met existentialistische verwarring omdat mn lijf met Mongoolse genen de boel niet (meer) snel afbreekt.

2 of 3x paddo's gehad. Altijd resulterend in badtrips. Nooit behoefte gehad aan meer/anders ook uit angstrem en besef van aangeboren verslavingsgevoeligheid en kennis uit contacten met gebruikers over ee risico's en gevolgen.

Vanavond aan de zuio omdat ik na 15 jaar veilige baan over n maand op straat sta door kuttige kutpolitici die enkel aan zichzelf en de cijfers denken ipv arbeiders en zwakkeren in de samenleving. Oblivion ahead!

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 19 feb 2016, 19:06

Hou u haaks R.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 19 feb 2016, 19:22

No prob dude, ik ken mezelf en de wereld, komt goed, tnx :up:

roadrunner
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door roadrunner » 19 feb 2016, 19:40

Gestemd! Twijfel nog over de lijm maar toch maar aangevinkt. Als kind snoof ik graag lijm maar weet niet zeker of dat telt hier. :up:

Afbeelding
Forumspammer

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 feb 2016, 19:47

O ja, ook nog paddo's gehad.
Niks van gemerkt, had ook 2 gram hasj en half krat bier op, naast paar koppen koffie.
:lol:
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 19:54

Kut voor je, Richardus. Hoop dat je snel wat vindt. Maar vijftien jaar... Da's bijna een eeuwigheid.. Zit zelf nu bijna op vier jaar, wat lang is in mijn soort werk... Zou er wat voor over hebben om te weten dat ik er nog elf jaar terecht kon.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 19:56

iKer schreef:O ja, ook nog paddo's gehad.
Niks van gemerkt, had ook 2 gram hasj en half krat bier op, naast paar koppen koffie.
Dat schiet niet op nee.
Kan een bijzondere ervaring zijn, mits goed voorbereid en goed gedoseerd. Kan ook gruwelijk fout gaan. Heb er zelf alleen positieve ervaringen mee.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 19 feb 2016, 19:57

Wtf rare combi

Weet nog dat 1e of 2e x vest leuk begon maar later ik over straat zwierf en al t leven uit de bomen etc verdwenen was....dat je in die levemde dingen leven herkent besef je pas als t weg is. Brabbelde met rare geluiden wat toen ik uit telefooncel (laaaang geleden) ambulance belde en lag nog tijd in bed terwijl de gezichten op me af stormden...voor ik sliep. Kutspul. sws hallucinogenen voor mij.

Moet sws niwt te erg bewustzijnsvwranderende zaken hebben: vind "realiteit" al trippy genoeg voo sterke centrale persoonlijkheid om te erg uit balans te brengen + overgevoeligheid (leuke dag combi hè incl cyclothyme-achtige stoornis)

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 19:57

roadrunner schreef:Gestemd! Twijfel nog over de lijm maar toch maar aangevinkt. Als kind snoof ik graag lijm maar weet niet zeker of dat telt hier. :up:

Afbeelding
Lijm telt.
Zelf nooit gedaan.
Wat doet 't met je, behalve je brein uitvreten?

roadrunner
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door roadrunner » 19 feb 2016, 20:02

Stelde niet veel voor. Was in mijn experimentele fase toen ik rond een jaar of 13 was, met name onder de lessen handenarbeid en tijdens het plakken van mijn fietsenbanden. Ik vind het nog steeds lekker ruiken :*)
Forumspammer

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 20:03

Scalle schreef:Alcohol, coke, weed, xtc en tabak.

Heb 5 jaar aan één stuk haast elke avond geblowd (zo pakweg tussen '99 en '04).
Mijn toenmalige vriendin (een dame gezonder dan gezond) haatte het. Gelijk had ze.

Daarna een periode aan de coke gezeten (een mens moet toch buitenkomen en coke is DE sociale drug bij uitstek). Ook vlug mee gekapt want te duur en te vaak smeren ze je rommel aan.
Herinner mij nog één geweldig oudejaarsavond feest op coke - geef ik grif toe.

Xtc: moet een keer of twee gebeurd zijn. Niets van gevoeld.

Tabak: ik heb meer dan 20 jaar sigaretjes gedraaid (nooit overdreven, een 5 tal per dag) maar ben daar anderhalf jaar definitief mee opgehouden.
Soms mis ik het wel, vooral het ritueel van draaien. Dat duurt nooit langer dan het eerste trekje: het smaakt walgelijk nu.

Dope is fake, dat woord vat het samen voor mij.
Dope werkt, het werkt verdomme zelfs héél goed, als je ten minste the good ones (dixit The Kills) op de kop kan tikken. En anders zouden er zoveel mensen niet aan zitten ook.
Maar het blijft fake - het geeft je een gevoel dat niet jouw gevoel is. Je waant je een held op coke of je laat je lichaam genadeloos in het rood gaan op xtc - altijd fout.
A la limite kan ik daar nog mee leven. De belangrijkste redenen waarom ik er mee gekapt ben, zijn:
1. je weet nooit wat je koopt en bijgevolg slik/snuif je brol
2. dope nemen en ouder worden zijn 2 zaken die niet samen gaan. Mensen die het tegenstelde beweren, zien er meestal niet zo goed meer uit...

Onlangs was ik in Maastricht en ik dacht 'effen een pretsigaretje kopen, heb ik zin in, is lang geleden'.
Dat was up my ass uiteraard. Scalle = vlaming en dat hoor je goed ook en buitenlanders worden direct aan de deur gezet in Maastricht.
Effen dacht ik nog het aan een stel snotneuzen te vragen om voor mij iets te kopen in een coffeeshop maar heb het wijselijk zo gelaten.

Scalle versie 44 = natural high. Da's nog steeds de beste high.

En tot slot: ik heb aan aantal vriendinnen die nogal te spreken zijn over het wondermiddel ayahuasca.
Eén heeft zelfs een kuur gevolgd in Latijns-Amerika bij een sjamaan.
Ik hoor die verhalen aan en schud meewarig mijn hoofd. Want volgens mij hebben ze op de eerste plaats een zieleknijper nodig.
Goed verhaal!
Dope fake?
Hangt er vanaf wat je er mee wilt.
Ik was op zoek naar een andere manier om te kijken. Dat is gelukt met hallucinogenen. Geweldige intense ervaringen gehad. Heeft mijn kijk op dingen en mezelf subtiel veranderd. Niks fakes aan, en nooit verward met realiteit.
Als permanent escapisme zal het slecht werken. In die zin zal 't fake zijn. Nooit gebruiken als je slecht in je vel zit..

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 19 feb 2016, 20:04

Krautsurfer schreef:Kut voor je, Richardus. Hoop dat je snel wat vindt. Maar vijftien jaar... Da's bijna een eeuwigheid..
Dankje kerel :up:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 19 feb 2016, 20:06

Wat is nodig qua houding/persoonlijkheid om goed door hallucinogenen te komen? (had er laatst een gesprek met iemand over vandaar de vraag aan positief ervaringsdeskundogen hier)

roadrunner
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door roadrunner » 19 feb 2016, 20:07

Overigens suck6 Richardus. Je vindt vast wel iets anders en wellicht iets beters in je sector. :up:
Forumspammer

Scalle
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Scalle » 19 feb 2016, 20:08

Krautsurfer schreef:Nooit gebruiken als je slecht in je vel zit..
If you wanna get high, better build strong foundations (Like an Inca, Neil Young)
Please enter the telephone number, then press https://soundcloud.com/boomboomboom/crazy-date

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 feb 2016, 20:11

Richardus schreef:Wat is nodig qua houding/persoonlijkheid om goed door hallucinogenen te komen? (had er laatst een gesprek met iemand over vandaar de vraag aan positief ervaringsdeskundogen hier)
Stabiliteit en nuchterheid.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 feb 2016, 20:12

En succes jongen, dat is een eeuwigheid, 15 jaar.
Wees blij dat het je overkomt, je was bijna geestelijk overleden denk ik.
Zoals zoveel loonslaven.
Extreemlinksche drammert

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 19 feb 2016, 20:13

roadrunner schreef:Overigens suck6 Richardus. Je vindt vast wel iets anders en wellicht iets beters in je sector. :up:
Dankje rr! In de sector mss maar dan qua loon em langetermijn-zekerheid enkel gelijkwaardig, voor meer moet ik me daarbuiten wagen.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 20:13

Richardus schreef:Wat is nodig qua houding/persoonlijkheid om goed door hallucinogenen te komen? (had er laatst een gesprek met iemand over vandaar de vraag aan positief ervaringsdeskundogen hier)
Je weet t nooit zeker... Je krijgt een hoop onverwachte perspectieven waar je niet altijd op kunt anticiperen.
Dat moet je je blijven realiseren. Zelfkennis helpt. Zorg dat in een opwaartse spiraal zit zonder problemen aan je hoofd, met nog een paar dagen vrijaf. Doe het met een paar hele goede vrienden, en doe het thuis. Lees je in. Er zijn dingen die je een paar dagen vantevoren niet moet eten. Kaas en rode wijn laten staan bijvoorbeeld. Zorg dat je genoeg te eten en drinken in huis hebt. Telefoon uit. Tv uit. Deur op slot. Zet goede muziek klaar.
Dat soort dingen.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 19 feb 2016, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 19 feb 2016, 20:15

iKer schreef:En succes jongen, dat is een eeuwigheid, 15 jaar.
Zoals zoveel loonslaven.
Domm/naïeve opmerk8ng dude, toch bedankt om de gpeie intentie erachter :up:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 19 feb 2016, 20:16

iKer schreef:
Stabiliteit en nuchterheid.
Precies. Maar specificeer dat eens. Da's wat lastiger ;)

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 feb 2016, 20:32

Richardus schreef:
Zoals zoveel loonslaven.
Ik denk dat je na 15 jaar bij een werkgever je werk met een vinger in de neus aankunt. BTW, ik bedoel niet dat je geestelijk geheel dood bent, maar wel vwb je werk.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 feb 2016, 20:33

Krautsurfer schreef:
Je weet t nooit zeker... Je krijgt een hoop onverwachte perspectieven waar je niet altijd op kunt anticiperen.
Dat moet je je blijven realiseren. Zelfkennis helpt. Zorg dat in een opwaartse spiraal zit zonder problemen aan je hoofd, met nog een paar dagen vrijaf. Doe het met een paar hele goede vrienden, en doe het thuis. Lees je in. Er zijn dingen die je een paar dagen vantevoren niet moet eten. Kaas en rode wijn laten staan bijvoorbeeld. Zorg dat je genoeg te eten en drinken in huis hebt. Telefoon uit. Tv uit. Zet goede muziek klaar.
Dat soort dingen.
Goeie vriend die nuchter blijft werd altijd bij LSD aangeraden.
Extreemlinksche drammert

Oofje
Forum Diva

Bericht door Oofje » 19 feb 2016, 20:52

Nog een laatste opmerking: Ik heb geen drugs nodig om te trippen/hallucineren. Dat gebeurt vanzelf.
Heb juist medicatie nodig om dat niet te ervaren en da's maar goed ook.

Zo, dit topic ga ik niet meer op reageren for those who care or not. :wave:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 19 feb 2016, 20:53

iKer schreef:
Richardus schreef:
Zoals zoveel loonslaven.
Ik denk dat je na 15 jaar bij een werkgever je werk met een vinger in de neus aankunt. BTW, ik bedoel niet dat je geestelijk geheel dood bent, maar wel vwb je werk.
Een redenerong van een eeuwig zzp-er

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 19 feb 2016, 20:55

iKer schreef:
Krautsurfer schreef:
Dat moet je je blijven realiseren. Zelfkennis helpt. Zorg dat in een opwaartse spiraal zit zonder problemen aan je hoofd, met nog een paar dagen vrijaf. Doe het met een paar hele goede vrienden, en doe het thuis. Lees je in. Er zijn dingen die je een paar dagen vantevoren niet moet eten. Kaas en rode wijn laten staan bijvoorbeeld. Zorg dat je genoeg te eten en drinken in huis hebt. Telefoon uit. Tv uit. Zet goede muziek klaar.
Dat soort dingen.
Goeie vriend die nuchter blijft werd altijd bij LSD aangeraden.
Wtf? Die zin 4x gelezen en dan nog... :?

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 19 feb 2016, 21:06

Hop hop Richardus! Succes met het vinden van ander werk! :up:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 feb 2016, 21:14

@Ries: dat er altijd een nuchter iemand bij moet zijn die jou goed moet kennen.
Extreemlinksche drammert

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 19 feb 2016, 21:18

Aha :up:
(klaz*) schreef:Hop hop Richardus! Succes met het vinden van ander werk! :up:
Dankje!

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 21:28

iKer schreef:@Ries: dat er altijd een nuchter iemand bij moet zijn die jou goed moet kennen.
Klopt. Die komt goed van pas als je even een check met de realiteit nodig hebt. Zo heb ik het de eerste paar keer ook gedaan.
Ik zou er tegenwoordig niet meer aan beginnen trouwens. Teveel verantwoordelijkheden, teveel verleden inmiddels. En ik heb er uitgehaald wat er in zat. Doe het als je jong bent. :)

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 21:35

Ik was een keer aan het trippen in de dierentuin. Op LSD. Met een paar vrienden. Ik had een uur (zo leek het) in de vleermuizengrot gezeten. De duisternis en stank werden overweldigend. Ik moest naar buiten, ik kroop door een nauwe tunnel langs schreeuwende kinderen en bizar grote kakkerlakken achter glas naar buiten, in de frisse lucht. Ik keek om me heen en zag een zwaar geestelijk gehandicapte puber in zo'n sergeant Pepper uniform die me aanstaarde. Toen was het erg fijn dat ik dat bevestigd kon krijgen van iemand waarvan ik wist dat-ie nuchter was.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 19 feb 2016, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 19 feb 2016, 21:42

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 feb 2016, 22:28

:lol: :worship:
Extreemlinksche drammert

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 19 feb 2016, 22:46

Anders, nl.:

Link

Coil - Time Machines

1. 7-Methoxy-β-Carboline: (Telepathine) – 23:10
2. 2,5-Dimethoxy-4-Ethyl-Amphetamine: (DOET/Hecate) – 13:28
3. 5-Methoxy-N, N-Dimethyltryptamine: (5-MeO-DMT) – 10:02
4. 4-Indolol, 3-[2-(Dimethylamino)Ethyl], Phosphate Ester: (Psilocybin) – 26:51
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 19 feb 2016, 23:42

Ysfoxy kan moeilijk aan een ysje weerstaan, telt dat ook?
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 23:44

Ysfoxy schreef:Ysfoxy kan moeilijk aan een ysje weerstaan, telt dat ook?
Wat denkt Ysfoxy zelf?
;)

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 19 feb 2016, 23:47

Ysjes kunnen best geestesverruimend werken, maar, wel oppassen, want bij teveel treedt buikverruiming op!

Salvia, is dat niet die anderssoortige suiker? Ow, neen, dat is Stevia!

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 20 feb 2016, 00:33

Voor Ysfoxy is muziek altijd dé drug geweest en dat zal nooit veranderen.
Laatst gewijzigd door Ysfoxy op 08 aug 2017, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 20 feb 2016, 09:06

Ysfoxy schreef:
Voor Ysfoxy is muziek altijd dé drug geweest en dat zal nooit veranderen.
Een smerige verslaving!
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 20 feb 2016, 10:41

Over pollen kan ik trouwens nog wel een boekje open doen.

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 20 feb 2016, 14:10

Dit boek, bijvoorbeeld:

Afbeelding

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 20 feb 2016, 18:50

(klaz*) schreef:Over pollen kan ik trouwens nog wel een boekje open doen.
Open maar een topic.

Plaats reactie