Drugs. Met poll!

Voor Film, TV, Boeken, Musea, Theater etc...

Drugs. De waarheid

Alcohol
16
19%
Ayahuasca
0
Geen stemmen
Cocaine
9
11%
DMT
1
1%
GHB
0
Geen stemmen
Heroine
1
1%
Hoestdrank (Dextromethorphan of DMX)
1
1%
Ketamine
1
1%
Khat
0
Geen stemmen
Kratom
0
Geen stemmen
Lijm
3
4%
LSD
4
5%
Marijuana (Cannabis)
14
17%
MDMA (Ecstasy/Molly)
7
8%
Mescaline (Peyote)
1
1%
Methamphetamine
3
4%
Paddo's
9
11%
PCP
1
1%
Rohypnol
1
1%
Salvia
0
Geen stemmen
Tabak
12
14%

Totaal aantal stemmen: 84

Krautsurfer
Forum Diva

Drugs. Met poll!

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 10:54

Wat vinden we daar eigenlijk van, en wat hebben we zelf allemaal geslikt / gesnoven / gedronken / gespoten?
Gaan we er mee door, aan te raden?
Uppers, Downers or Screamers?
Zijn we nog wat van plan te experimenteren?
Eens maar nooit weer?

Etc, etc.

Zoveel vragen, zo weinig tijd...
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 19 feb 2016, 16:58, 2 keer totaal gewijzigd.
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

Krautsurfer
Forum Diva

Re: Drugs.

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 10:59

'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Re: Drugs. Met pol!

Bericht door 1ofthemFaces » 19 feb 2016, 11:12

Ayahuasca staat nog op de lijst om te proberen (DMT is daar trouwens de werkzame stof in, dus een beetje dubbel om die beide te noemen).
Schijnt een kosmische ervaring te zijn.
Paddo's, coke en xtc heb ik allemaal wel gedaan.
Marihuana, tabak en alcohol behoren nog tot de thans regelmatig genuttigde middelen,

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 11:16

1ofthemFaces schreef:Ayahuasca staat nog op de lijst om te proberen (DMT is daar trouwens de werkzame stof in, dus een beetje dubbel om die beide te noemen).
Schijnt een kosmische ervaring te zijn.
Paddo's, coke en xtc heb ik allemaal wel gedaan.
Marihuana, tabak en alcohol behoren nog tot de thans regelmatig genuttigde middelen,
Ach, dat wist ik niet, dat Ayahuasca en DMT dezelfde werkzame stof hadden.
Ben in allebei wel geïnteresseerd.
Vraag me af of ik daar ooit nog de tijd en gelegenheid voor zal krijgen.
'T is niet iets waar ik actief achteraan zit, maar geen nee tegen zou zeggen.

Meeste experimenten* wel zo voor m'n 35ste gedaan, en sindsdien drink ik eigenlijk alleen nog maar een sporadisch biertje en heeeeel af en toe een sigaret.

Overigens vond ik XTC het leukst, en zou dat nog wel 'ns een keer doen, en LSD was de meest onuitlegbare en intense ervaring in m'n leven.
Een keer of vijf gedaan zo tussen m'n 20ste en 25ste, en ik denk niet dat ik dat nog een keer ga doen. Absoluut een verrijkende ervaring geweest, dat wel.

*Speed, LSD, coke, paddo's, marihuana en XTC. Klinkt als een hoop, zal ook vast wel, maar we hebben het over incidenteel gebruik, met soms maaaaaanden tussen het ene drugsje en het andere.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 19 feb 2016, 11:31, 5 keer totaal gewijzigd.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 19 feb 2016, 11:20

Verder dan wiet en hasj ben ik nooit gekomen. En alcohol dan.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 11:25

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 11:30

(klaz*) schreef:Verder dan wiet en hasj ben ik nooit gekomen. En alcohol dan.
Vond je d'r van?
Hash en weed?
Ik heb dat zelf met veel plezier regelmatig met mate gebruikt, maar ik word er te paranoide van de laatste tien jaar.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 19 feb 2016, 11:34

Alcohol en weed.

Om me heen is altijd flink van alles gebruikt, nu nog trouwens, maar ik heb me er altijd buiten gehouden. Ik lever geen half werk en ga altijd all the way. Bij 'hard'drugs zou dat welhaast zeker een verslaving tot gevolg hebben. Ik was tijdens mijn adolescentieperiode geïnteresseerd in LSD en paddo's, maar wist tegelijkertijd dat ik degene zou zijn die op een brug zou gaan staan omdat ik meende te kunnen vliegen.

Zonder drugs te gebruiken vind ik dit al zeer herkenbaar:

Link

Een gung ho op coke moet een bijna niet voor te stellen vervelend personage opleveren. Alleen downers voor mij dus.
It's just not understanding...

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 19 feb 2016, 11:37

Roken heb ik heel lang gedaan. Toen ben ik drie jaar gestopt en nu rook ik af en toe. Omdat het nog steeds lekker is.

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 19 feb 2016, 11:45

Krautsurfer schreef:
Vond je d'r van?
Hash en weed?
Ik heb dat zelf met veel plezier regelmatig met mate gebruikt, maar ik word er te paranoide van de laatste tien jaar.
Best aangenaam. En hasj vind ik dan nog wat prettiger dan weed. Maar tegenwoordig heb ik er geen behoefte meer aan.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 19 feb 2016, 11:47

Krautsurfer schreef:
Vond je d'r van?
Hash en weed?
Paranoïde. Wat bedoel je daarmee? Dat je denkt achtervolgd te worden?

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 11:55

gung ho schreef:
Krautsurfer schreef:
Vond je d'r van?
Hash en weed?
Paranoïde. Wat bedoel je daarmee? Dat je denkt achtervolgd te worden?
Nee,
meer dat ik me vreselijk ongemakkelijk begin te voelen in gezelschap, en in plaats van plezier te hebben (zoals dat de eerste jaren ging, met veel slappe lach en intense sex, muziek en film-kijk ervaringen) een sterke neiging krijg tot intensieve zelfreflectie waarin ik dan standaard niet goed uit de verf kom. Ik ben me dan veel te bewust van mezelf, vind dat ik raar doe, denk dat anderen dat ook vinden, en zie alles te somber in. Kortom: Ik blow al een flink aantal jaren niet meer.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 19 feb 2016, 12:14, 3 keer totaal gewijzigd.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 19 feb 2016, 12:00

Eens even zien hoor. Roken (als in tabak) doe ik al een kleine 16 jaar helemaal niet meer. Heb vroeger met periodes best wel regelmatig geblowd, en op een feestje of festival wil ik me nog wel eens laten verleiden tot een hijsje maar dat wordt steeds minder eigenlijk. 't Is niet alleen dat ik er (net als Kraut) paranoïde van word, volgens mij is dat spul van tegenwoordig ook gewoon veel heftiger (iets dat mensen in mijn omgeving die er meer verstand van hebben onderschrijven).

Twee keer naar zo'n house-feestje geweest toen dat nog redelijk in opkomst was en daar een keer een halve en een hele XTC-pil naar binnen gedouwd. Best grappig om eens mee te maken maar ik had al snel door dat die house-scene niks voor mij was.

Op Lowlands een keertje Ephedra gebruikt, een soort van natuurlijke XTC aldus de verkoopster. Ik had er misschien niet bij moeten drinken, werd wakker met flinke uitdrogingsverschijnselen.

Heb een tijdje een ruime bovenverdieping gedeeld met wat punk-achtige types die flink aan de poeders zaten. Ik moest daar zelf nooit iets van weten. Heb één keer een uitzondering gemaakt, toen ik met m'n zus in Amsterdam m'n 35e verjaardag vierde. Eén lijntje coke en hup naar Café De Diepte, een tent waar ze alleen maar ouwe garagerock draaiden. Bij de eerste tonen van The Sonics ben ik de dansvloer opgedoken en heb daar heel de avond staan springen en tegen mensen staan ouwehoeren. En ondertussen zat ik me maar af te vragen wanneer dat spul nou eens begon te werken :lol: Leuk, maar nooit meer gedaan en ook geen behoefte aan.

En ja, drinken, vooral bier, veel gedaan maar ook dat doe ik bijna niet meer. Thuis drinken doe ik sowieso niet en ik ga alleen nog op stap als er ergens een band speelt, en als dat ergens verder weg is ben ik vaak de Bob. Maar goed, Roadburn komt er weer aan en daar heb ik een slaapplek, zou zomaar kunnen dat daar één en ander geconsumeerd wordt :drink:

Verder ieder zijn/haar meug maar heb nooit enige interesse gehad in paddo's of LSD of wat dan ook.

Nou, tot zover mijn drugscarrière. Valt mee toch?
Laatst gewijzigd door frobbert op 19 feb 2016, 12:48, 2 keer totaal gewijzigd.
“May my mercy prevail over my wrath.”

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 12:10

frobbert schreef:Eén lijntje coke en hup naar Café De Diepte, een tent waar ze alleen maar ouwe garagerock draaiden. Bij de eerste tonen van The Sonics ben ik de dansvloer opgedoken en heb daar heel de avond staan springen en tegen mensen staan ouwehoeren. En ondertussen zat ik me maar af te vragen wanneer dat spul nou eens begon te werken :lol: Leuk, maar nooit meer gedaan en ook geen behoefte aan.
:lol:
Herkenbaar.
Ik heb ooit op 'n feestje m'n eerste lijn speed naar binnen gewerkt, en heb vervolgens zestien uur aan een stuk met iedereen geouwehoerd, maar ook ongemerkt (later teruggeteld) minstens een heel krat bier naar binnengewerkt. Gruwelijkste kater van m'n leven; duurde een dag of vier voordat ik me weer enigszins normaal voelde en goed kon slapen. Pijn in m'n kaken ook. Naar bij-effectje van coke speed en XTC... dat malen met je kaken... Ziet er ook niet uit...
Coke is wel okee om een gezellige avond nog net wat verder te rekken. Deed me vrij weinig de eerste paar keer, maar je raakt er op ingesteld, en dan heb je er meer lol van. Of dat voor m'n omgeving dan ook zo is betwijfel ik wel eens, dus ik deed 't maar zelden. :D

Ben absoluut niet bang (meer) dat een en ander tot een verslaving gaat leiden. Heb daar erg weinig last van. Het hardnekkigste probleem was tabak, maar dat ben ik eigenlijk gewoon beu geraakt zonder bewust te stoppen.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 feb 2016, 12:18

Waarom staat koffie er niet bij? :crazy:
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 12:20

iKer schreef:Waarom staat koffie er niet bij? :crazy:
Vin'k niet echt een drug, denk ik. Gewoon vergeten. Jij was daar nogal gevoelig voor, toch?
Drink zelf twee bakken koffie per dag, en soms vergeet ik dat. Drink ik niks. Maakt ook niks uit voor m'n functioneren, wordt er wat wakkerder van.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 19 feb 2016, 12:24

Ik heb namens Ram6 gestemd, hij weet er niet van af.. Maar ik ga mijn stem ook niet verder uitleggen. Huppekee :bounce:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 12:26

hmmm...
Jammer, zie geen nieuwe weirde dingen in de poll... Ben toch echt wel benieuwd naar ervaringen die ik zelf nog niet heb gehad.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 19 feb 2016, 12:35

Alcohol. Eens toen ik wat uit de hand vond gaan lopen een jaar of 2 geen drank meer gekocht...wat je niet in huis hebt kun je ook niet opdrinken. Nu weer wel aan de alcohol maar met beleid.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 19 feb 2016, 14:00

Krautsurfer schreef:hmmm...
Jammer, zie geen nieuwe weirde dingen in de poll... Ben toch echt wel benieuwd naar ervaringen die ik zelf nog niet heb gehad.
DMT, deed hem heel goed. Hij was op slag van zijn depressie af.

Maarre wil er verder niet veel over zeggen, want Ram6 vindt het niet leuk als ik over hem praat hier. :erm:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 14:10

Oved schreef:

Maarre wil er verder niet veel over zeggen, want Ram6 vindt het niet leuk als ik over hem praat hier. :erm:
Lijkt mij inderdaad niet zo verstandig om over je vriend's drugsgebruik te beginnen zonder dat-ie dat weet.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 19 feb 2016, 14:16

Krautsurfer schreef: Lijkt mij inderdaad niet zo verstandig om over je vriend's drugsgebruik te beginnen zonder dat-ie dat weet.
Was jaren geleden, niet nu :roll:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 14:17

Oved schreef:
Krautsurfer schreef: Lijkt mij inderdaad niet zo verstandig om over je vriend's drugsgebruik te beginnen zonder dat-ie dat weet.
Was jaren geleden, niet nu :roll:
:roll:
Dat is het punt niet.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 feb 2016, 14:17

Ik ga zo mijn laatste kop koffie van de dag nemen.
Nog even 3 kleine klusjes doen, dajn mag ik!

:bounce: :bounce:
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 14:23

iKer schreef:Ik ga zo mijn laatste kop koffie van de dag nemen.

Zit net aan m'n tweede bak voor vandaag, net na de lunch:
Humus met chili con carne, en zacht pita-brood. Daarnaast ui, olijven, en een rete-pittig groen sausje, citroensap en augurken.
Ik houd niet zo van humus, maar vooruit.

Nu in ieder geval koffie.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 14:26

Whoa!
Iemand heeft Heroine gebruikt!
:eek:
Da's iets waar ik mijn hele leven bang voor ben geweest. Kende ook iemand die er na z'n eerste keer erg enthousiast van werd, met name van de bijna-dood ervaringen die-ie er van kreeg.
Toen ging-ie dus binnen een half jaar helemaal dood.

Heftig spul.

Wie was 't, en hoe was het?

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 14:34

Siegfried Stahl schreef:Alcohol. Eens toen ik wat uit de hand vond gaan lopen een jaar of 2 geen drank meer gekocht...wat je niet in huis hebt kun je ook niet opdrinken. Nu weer wel aan de alcohol maar met beleid.
Eigenlijk ben ik drank ook best wel beu.
Gek genoeg.
Drink bijna nooit meer.
Bij gelegenheid, en daar lijkt steeds minder van te zijn.
Ben het (en mezelf) vaak al beu voordat ik echt lekker dronken ben. Dan word ik moe en chagerijnig, en dan ga ik maar naar huis.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 feb 2016, 14:36

Lemmy raadde iedereen heroïne af.
Dus doe je dat niet.
Extreemlinksche drammert

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 19 feb 2016, 14:44

Oved schreef:

Kan ie ook L-Tryptofaan slikken, is natuurlijke voorloper van dmt in de hersenen. Beter dan melatonine die pas een stap later komt in de keten van activering serotonine (toch? Of was dat nou dopamine...haal die 2 basisdingen nog altijd door mekaar) en dan dus ook met wat minder vermoeidheid, hoewel mesnen dat na consumptue kalkoen (veel tryptofaan) ook wel ervaren
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 14:46

iKer schreef:Lemmy raadde iedereen heroïne af.
Dus doe je dat niet.
Ben het ook niet van plan.
Opium misschien, als ik oud ben en er makkelijk zonder gedoe aan kan komen.
Dat lijkt me wel wat.
Stom dat ik vergeten ben om opium in het rijtje te zetten.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 19 feb 2016, 14:48

iKer schreef:Ik ga zo mijn laatste kop koffie van de dag nemen.

Ik had vanochtend alleen maar caffeïnevrije koffie :mumble: :mumble: :mumble: :mumble:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 14:50

PCP schijnt ook link spul te zijn.
Kan diegene die dat heeft geprobeerd daar wat over vertellen?
Snap 't overigens meteen als je dat liever niet wilt doen.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 19 feb 2016, 14:50

Wie heeft er trouwens nog meer op Ketamine gestemd? Daar ben ik wel benieuwd naar...

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 19 feb 2016, 14:51

Richardus schreef: Kan ie ook L-Tryptofaan slikken, is natuurlijke voorloper van dmt in de hersenen. Beter dan melatonine die pas een stap later komt in de keten van activering serotonine (toch? Of was dat nou dopamine...haal die 2 basisdingen nog altijd door mekaar) en dan dus ook met wat minder vermoeidheid, hoewel mesnen dat na consumptue kalkoen (veel tryptofaan) ook wel ervaren

Zal het doorgeven :up:

Hij slikt sowieso Valeriaan en Melatonine pilletjes voor het slapen gaan. Maar goed, enough over my man ofzo. Thanx iig.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 19 feb 2016, 14:51

Krautsurfer schreef:
Dus doe je dat niet.
Dat lijkt me wel wat.
Kan nog; beginpost wijzigen, kun je ook poll aanpassen
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 14:58

Richardus schreef:
Krautsurfer schreef:
Dus doe je dat niet.
Dat lijkt me wel wat.
Kan nog; beginpost wijzigen, kun je ook poll aanpassen
Ik heb de ervaring dat de pollresultaten dan weg zijn.
Zou'k jammer vinden.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 14:59

Oved schreef:Wie heeft er trouwens nog meer op Ketamine gestemd? Daar ben ik wel benieuwd naar...
Ik ook.
:yes:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 19 feb 2016, 14:59

Speed staat er niet bij.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 15:02

Oved schreef:Speed staat er niet bij.
Dammit.
:mumble:
Vergeten wegens metamphetamine.
Goed.
Dan zijn vanaf nu metamphetamine en speed hetzelfde.
Zoniet:
Specificeren, graag, vanuit persoonlijke ervaringen.

Speed heb ik dus maar een keer gedaan. Vond het veel heftiger dan Coke, en heb daarna besloten dat ik speed over zou laten aan Keith Richards en Lemmy.

frobbert
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door frobbert » 19 feb 2016, 15:23

Krautsurfer schreef:Whoa!
Iemand heeft Heroine gebruikt!
:eek:
Da's iets waar ik mijn hele leven bang voor ben geweest. Kende ook iemand die er na z'n eerste keer erg enthousiast van werd, met name van de bijna-dood ervaringen die-ie er van kreeg.
Toen ging-ie dus binnen een half jaar helemaal dood.

Heftig spul.

Wie was 't, en hoe was het?
Heb er altijd een tyfushekel aan gehad, niet alleen aan heroïne maar ook aan de mensen die het gebruikten. Nooit één greintje sympathie of geduld voor gehad. Erg hè :erm:

Nu ik zelf in de zorg werk ben ik daar iets genuanceerder in.
“May my mercy prevail over my wrath.”

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 19 feb 2016, 15:33

Krautsurfer schreef: Dammit.
Goed.
Zoniet:

Speed heb ik dus maar een keer gedaan. Vond het veel heftiger dan Coke, en heb daarna besloten dat ik speed over zou laten aan Keith Richards en Lemmy.
Ik vond Coke juist tegenvallen. Speed vond ik fijner spul.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 19 feb 2016, 15:53

:lol: was rohypnol vergeten te stemmen, nou lang lijstje zo. :roll:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 15:56

Oved schreef:
Krautsurfer schreef: Dammit.
Goed.
Zoniet:

Ik vond Coke juist tegenvallen. Speed vond ik fijner spul.
Tsjah, toch leuk hoe dat voor iedereen anders ligt. Kan me nog herinneren dat die speed erg hard brandde in mn neus en keel, coke viel wat dat betreft erg mee. En het duurde niet zo lang, en was wat milder. Had dat zelf ook andersom verwacht. Nu ja. Wie weet als ik er in de toekomst tegenaan loop, en ik heb vakantie, dan sluit ik het niet uit.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 feb 2016, 16:01

Coke schijnt ook een egoboost te zijn.
Had het er vorig weekend met mevr. iKer over, die zei dat ze zelfverzekerd werd.
Ik vond het voelen alsof ik gewoon veel koffie op had.
Klaarblijkelijk ben ik al zelfverzekerd genoeg van mezelf.
Extreemlinksche drammert

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 19 feb 2016, 16:11

Krautsurfer schreef:]
Tsjah, toch leuk hoe dat voor iedereen anders ligt. Kan me nog herinneren dat die speed erg hard brandde in mn neus en keel, coke viel wat dat betreft erg mee. En het duurde niet zo lang, en was wat milder. Had dat zelf ook andersom verwacht. Nu ja. Wie weet als ik er in de toekomst tegenaan loop, en ik heb vakantie, dan sluit ik het niet uit.
Speed kun je ook bommetjes van maken en slikken hè.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 16:15

iKer schreef:Coke schijnt ook een egoboost te zijn.
Had het er vorig weekend met mevr. iKer over, die zei dat ze zelfverzekerd werd.
Ik vond het voelen alsof ik gewoon veel koffie op had.
Klaarblijkelijk ben ik al zelfverzekerd genoeg van mezelf.
Mjaaa...
Dat herken ik wel.
Maar ik voel me dan ook gewoon prettig. Niks over-the-top of zo, maar gewoon fijn en energiek. Zeker na een flink aantal bier is het soms lekker om je weer even wat 'nuchterder' te voelen, en wat minder moe. Kan je nog even doorgaan. ik heb ook niet het idee dat ik dan compleet anders en irritant egoistisch gedrag vertoon, Ik kan het niet zelf controleren, maar heb die feedback ook nooit gekregen van anderen.

Maar goed.
Dit is alweer jaren geleden, en ik denk dat ik het in totaal misschien een keer of vijftien gebruikt heb, zo tussen m'n 28ste en 43ste, vermoed ik.
Gelegenheid maakte de dief..
:drink:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 19 feb 2016, 16:15

Niemand praat over de geweldige sex die je op speed kan hebben? :eek:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 16:17

Oved schreef:
Krautsurfer schreef:]
Speed kun je ook bommetjes van maken en slikken hè.
Dat branden vond ik niet eens zo erg.
Het was best een leuke ervaring, al met al, maar ik (en meerdere anderen op dat feestje, met name m'n toenmalige band :D ) waren echt compleet kapot de dagen daarna. Slechtste kater die ik ooit had. Hield maar niet op, kon niet slapen, was uitgeput, voelde me ziek.
Had dat krat bier ook vanalles mee te maken, vermoed ik..

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 feb 2016, 16:18

Oved schreef:Niemand praat over de geweldige sex die je op speed kan hebben? :eek:
Ja, je wordt er wel geil van. Met name de dag erna.
Maar met zo'n kater was dat ook niet echt fijn.

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 19 feb 2016, 16:18

Koffie & Speed goeei combi trouwens. :yes:

Plaats reactie