Eindelijk! De Ommekeer!

Voor Film, TV, Boeken, Musea, Theater etc...
Krautsurfer
Forum Diva

Re: Eindelijk! De Ommekeer!

Bericht door Krautsurfer » 26 aug 2016, 12:38

Siegfried Stahl schreef:
Krautsurfer schreef:Nou, ik prefereer liever een hele maand katers van de 'A' categorie dan migraine.
Ik had daar in mijn pubertijd nog wel 'ns last van. in de jaren daarna soms ook nog wel eens.

Gruwelijk.
Eerst trillende vlekken voor m'n ogen die steeds groter werden totdat m'n zicht op een slecht afgesteld tv-kanaal kanaal met veel ruis leek en ik niets meer kon zien, en vervolgens urenlang moorddadige hoofdpijn. Maar dan echt moorddadig. Stel je die intense kortdurende 'brainfreeze' voor als je te snel ijs eet, maar dan zwaar en non-stop. Urenlang.

Daarna de rest van de dag overgeven.

Nee, dat was geen pretje, die migraine.
Je had daar ook helemaal niet aan moeten beginnen...maar ja...jeugdige overmoed. Al doende leert men.
Het was goedkoop...
:erm:
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 02 sep 2016, 14:11

Link
Trump wordt hier endorsed door Nigel Farage.
Vorig jaar nog boos commentaar geven op Obama's inmenging in nationale politiek, maar als hij bij Donald op het podium klimt is het geoorloofd kennelijk.

Overigens is Farage een gladde jongen; ook hier weer afstand nemen van seksisme en racisme. Hetzelfde als hij deed bij Wilders afgelopen jaren.
Extreemlinksche drammert

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 03 sep 2016, 13:15

iKer schreef:Als er érgens geen ommekeer te bespeuren valt is dat wel in het niveau van het verkiezingsprogramma van de PVV btw.
Neerwaartse spiraal bedoel je.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 03 sep 2016, 19:39

De goede verstaander weet dat zijn huidige radicale verkiezingsprogramma de openbaarmaking is van wat hij zelden regelrecht in belangrijke media meldde, maar zeer zeker openlijk heeft verkondigd. Het bijzondere is dat het nu niet meer tot ophef leidt, maar vermoeidheid. De gevestigde politiek is hem doodmoe. Maar het is een brisant stukje dat in de juiste omstandigheden zeer veel kiezers zal trekken, en tot erg onfrisse toestanden zal leiden.

Ieder volk verdient haar Erdogan.
Nu is het de vraag of wij Wilders verdienen.
Extreemlinksche drammert

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 17 feb 2017, 20:44

iKer schreef:
(klaz*) schreef:
iKer schreef: Maar overal is beweging. Irak en Afghanistan brachten ons Nice, parijs en Brussel. Neoliberalisme bracht ons de kiezersopstand van Brexit en Trump.
Dat is geen ommekeer, maar ellende die resulteert in nog meer ellende.
Simpel gezegd, en niet goed doordacht, Klaz.
:drink:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 feb 2017, 21:02

Ik hunker naar een ommekeer.

Mooi woord, ommekeer.
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 feb 2017, 16:21

Ik ben zeer benieuwd wat de politiek brengt na de verkiezingen.

Thuis hebben we al een ommekeer. Mevrouw iKer (stemde ooit VVD, daarna altijd PvdA) kreeg Artikel1 uit de Stemwijzer, en GroenLinks stond even hoog als de PvdA.
Heeft alle politieke geruzie toch iets uitgemaakt: ze is gaan nadenken.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 10 jul 2018, 10:23

Richardus schreef:
26 aug 2016, 06:01
iKel begint hoe langer hoe meer HarrieChristus trekjes te vertonen.
Toch heb ik gelijk gekregen met de topictitel. Dat jij wellicht niet kunnen volgen wat ik zei in 2016 in dit topic is niet mijn fout.

Brexit zal op korte termijn op een levensgrote fail uit gaan lopen. GB is veranderd in een puinhoop door de ego's van types-zonder-plan als Farage en Johnson en zal de armoe daarvan moeten dragen. Interessant te zien welke richting ze inslaan de komende 10 jaar. Vast en zeker niet de verstandige (alle lusten en lasten eerlijk verdelen over alle inwoners). En Macron's revolutie is zo ongeveer vastgelopen op de werkelijkheid, al heeft hij een beetje mijn sympathie.

Trump sloopt behalve Obamacare zo'n beetje alles wat los en vast zit. Het is een megatheater met een varken aan het hoofd. Verstand van zaken heeft ie niet, een grote bek heeft hij wel. Er zit verder geen plan achter, want het gaat om Het Ego van het Varken.

Afbeelding
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 11 jul 2018, 17:23

iKer schreef:
23 aug 2016, 17:54
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat wij door zulke grote klootzakken geregeerd worden. Maar op zich heb ik daarin natuurlijk gewoon een bord voor mijn kop.
:lol:
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Plaats reactie