landen die bekend staan om iets dat niet en andersom

Voor Film, TV, Boeken, Musea, Theater etc...
Plaats reactie
United Hope
Heeft Geen Leven

landen die bekend staan om iets dat niet en andersom

Bericht door United Hope » 16 dec 2017, 19:52

belgen - chocola - snappen ze niks van
fransen - wijn - zal best kunnen dat in de prijsklasse boven de 100 euro daar iets drinkbaars wordt gemaakt
zwitsers - uurwerken - zijn gewoon kitsch
marokko - dingen die eetbaar zijn - mensen die vruchten door dingen gooien zijn gek
tjechië - bier - 3,7 % pilseners die allemaal even saai smaken maar alles beter dan water lijkt het motto daar te zijn
duitsland - bier , allemaal duffe reinheidsgebot pilsners zonder enige creativiteit waardeloos geneuzel , kunt wat variatie krijgen door weizen of dunkel maar allemaal even muf - maar duitser zijn lijkt me zowiezo geen pretje, als vind ik bier drinken vboor het ontbijt of de lunch een aangename gewoonte van onze oosterburen
VS- film - bijna altijd klote

andersom

mexico - kaas - amper een kaasland alleen hun brie en camenbert is zeker subliem en tevens erg duur
tjechië - rum - vermoeden dat dat heeft te maken met het communistisch verleden , erg populair drankje wegens dat je van hun alcoholarme bier niet dronken kan raken , zoetige zachte honingsmaak overigens zet ik even boven dat hun bier waardeloos is
portugal - bier - hun pilsners zijn beter dan die van de belgen maar minder dan die van ons maar gezien de ligging weten ze het wel een stuk beter dan de andere zuid-europese landen daarbij generen ze zich er niet voor om doodleuk westmalle trippels te verkopen in een havenkroegje - die lui houden er wel van
kaukasus - wijn - perfecte rotte druivensmaak overigens hoort het hier niet echt thuis men is daar erg trots op hun wijn die volgens hen de oudste ter wereld is maar goed die zijn vast ook trots op hun eigen zweetgeur wegens dat je wát moet als je daar woont
nederland - eten - ja nederland staat onder engeland qua cousine - maar nederlanders zijn briljant in rare moderne fratsen zoals afvalvlees en kruidenmixen en het grootste assortiment van plantaardige produkten ter wereld beschikbaar op elke markt , nederlanders kunnen alleen niet koken en dat is jammer want als ze dat zouden kunnen zou de hele wereld nederlands eten dat niet stampotten behelst maar fusion als fuck is

overigens is het ook het vermelden waard dat de portugezen geweldige koffie hebben , volgens henzelf beter dan de italianen maar dat weet ik niet omdat ik dus nog nooit in italië geweest ben maar ik heb het vermoeden dat dat wel eens waar zou kunnen zijn . ik vind italiaanse dingen meestal overschat maar het kan best zijn dat dat komt omdat ik daar nog nooit geweest ben . maar een volk dat graag pasta eet kan nooit goed zijn pasta is het goorste populaire voedsel dat er bestaat met op nummer 1 macaroni dat overigens uit de VS komt , een land dat een hekel aan lekker heeft in het algemeen .
668 neighbour of the beast

United Hope
Heeft Geen Leven

Re: landen die bekend staan om iets dat niet en andersom

Bericht door United Hope » 17 dec 2017, 03:23

bump

ook omdat het eigen ervaringen zijn
en ik wel benieuwd ben naar die van jullie
italie nooit geweest
wat vinden jullie en wat weten jullie ?\

overigens frankrijk maakt ge wel dige kaas maar die in hun supermarkten liggen zijn net zo klote als die hier
industriekaas is vooral in frankrijk een probleem die van ons smaakt namelijk nog best aardig als het euroshopper is

goedkope brie om maar wat te noemen smaakt naar karton met okselzweet
die koop je hier in nederland overigens bij de albert heijn onder hun excellentlabel

wil je goed zitten met franse kaas ; staat er OAC ofzoets op dan zit het goed , betekend dat er eisen zijn voor het hele proces en komt van dieren die lekker grazen en wordt gerijpt in de bilspleet van franse jonge dames

maar goed u nederlanders hebben niet zoveel met smaak
dat heeft wel wat
maar kom er dan gewoon voor uit
668 neighbour of the beast

Plaats reactie