Boerkaverbod deel II

Voor Film, TV, Boeken, Musea, Theater etc...
frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Re: Boerkaverbod deel II

Bericht door frobbert » 28 jun 2018, 12:03

gung ho schreef:
28 jun 2018, 11:36
Een nikaabdrager (ik zeg het even genderneutraal, je weet nooit wie er onder zo'n zeil zit) zal op andere manieren uit de tent gelokt moeten worden.
Dat is nergens voor nodig, die genderneutraliteit, want het is evenals de boerka een gewaad dat traditionaal door vrouwen gedragen wordt. Om ze te knechten. Het feit dat het door jou geciteerde artikel hieraan voorbijgaat doet daar niets aan af.

De nikaabdraagster moet niet uit de tent gelokt worden. De nikaabdraagster moet te verstaan worden gegeven dat een tent in deze samenleving geen vereiste is. En nu neemt men zelfs dat extra stapje door de tent in kwestie te verbieden. Dat gaat wellicht ver en is inderdaad een stukje symboolpolitiek. Ik heb echter al aangegeven hier in dit geval geen probleem mee te hebben en ook waarom.

Zijn we eruit? Ja hè? :yes:
Laatst gewijzigd door frobbert op 28 jun 2018, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
“May my mercy prevail over my wrath.”

Kees Kietelvlees
Heeft Geen Leven

Bericht door Kees Kietelvlees » 28 jun 2018, 12:03

gung ho schreef:
28 jun 2018, 11:44
Kees Kietelvlees schreef:
28 jun 2018, 11:22
En moet de westere wereld van alles tolereren van een (groeiende) groep mensen die vanuit een (politiek) Islamitisch geloof weinig tot niets tolereren van de ander/ de Nederlandse maatschappij/ de ' ongelovigen' .... Ik vind dat ingewikkeld hoor (en verdrietig ook).

En waar leg je de grens? Bij dit Boerkaverbod, trouwen met meerdere (minderjarige) vrouwen, het stenigen van ' hoeren', vrouwenbesnijdenis, etc. etc.
Alles tolereren? :roll: Alsof alles wordt getolereerd vanwege de religie van mensen. Totaal onwaar.

Lang geleden heb ik besloten geen vrienden te kunnen zijn met mensen die een hekel hebben aan homo's, vrouwen zien als ongelijkwaardig en/of op een andere manier mensen menen te moeten classificeren. Dat betekent:
1. dat ik heel weinig vrienden heb
2. dat ik heel veel aardige mensen nooit als vriend zal kunnen betitelen
3. dat ik wat dat aangaat niet zo heel veel verschil zie tussen moslims en niet-moslims.
'Van alles' schreef ik. Dat is niet hetzelfde als 'alles'.

Over punt 3: ik ook niet, heb ik ook niet gezegd. Omdat ik niet van kroketten houd betekent niet dat ik frikadellen wel lekker vind. Echt Ho, dit punt is zo'n non argument die richting een Godwin gaat :nono:
a.k.a. 'The Mosselman'.

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 28 jun 2018, 12:05

gung ho schreef:
28 jun 2018, 10:58
frobbert schreef:
28 jun 2018, 10:51
Je kunt zeggen dat mijn stelling niet klopt Gung, en dat is prima, maar Rams' suggestie dat hierdoor een soort modepolitie in het leven wordt geroepen klopt ook niet, en daar ging het mij even om.
Fair enough.

Mijn lekenuitleg zou zijn: moslim pesten.
dat is geen lekenuitleg
in elke land met dergelijke wetten komt zo'n wet oorspronkelijk bij extreem rechts weg
de motivatie is heel duidelijk moslims pesten en moslims framen als vrouwenonderdrukkers terwijl er amper boerkadragers zijn
668 neighbour of the beast

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 28 jun 2018, 12:06

gung ho schreef:
28 jun 2018, 11:44
En moet de westere wereld van alles tolereren van een (groeiende) groep mensen die vanuit een (politiek) Islamitisch geloof weinig tot niets tolereren van de ander/ de Nederlandse maatschappij/ de ' ongelovigen' .... Ik vind dat ingewikkeld hoor (en verdrietig ook).

En waar leg je de grens? Bij dit Boerkaverbod, trouwen met meerdere (minderjarige) vrouwen, het stenigen van ' hoeren', vrouwenbesnijdenis, etc. etc.
Alles tolereren? :roll: Alsof alles wordt getolereerd vanwege de religie van mensen. Totaal onwaar.

Lang geleden heb ik besloten geen vrienden te kunnen zijn met mensen die een hekel hebben aan homo's, vrouwen zien als ongelijkwaardig en/of op een andere manier mensen menen te moeten classificeren. Dat betekent:
1. dat ik heel weinig vrienden heb
2. dat ik heel veel aardige mensen nooit als vriend zal kunnen betitelen
3. dat ik wat dat aangaat niet zo heel veel verschil zie tussen moslims en niet-moslims.
Interessant, maar dit heeft verder pas betekenis als je concreet maakt wat zo'n vriendschap dan verder inhoudt. Zou je iemand pas helpen met verhuizen of met een of andere klus als ie door je selectiecriteria heen is gekomen? Of zou je een aardig iemand die teven een sexist is, ook gewoon helpen maar dan zonder 'm 'vriend' te noemen?

Ik heb overigens ook nog maar weinig vrienden. Ik zou Kraut en Faeces wel zo bestempelen bijvoorbeeld; die heb ik echter maar erg weinig gezien in levende lijve de afgelopen jaren, en zo zijn er nog wel een paar lui. Contacten met deze mensen verlopen digitaal. Volgens mij vinden we dat ook niet erg; zo is dat nu eenmaal gegroeid; de vraag is in hoeverre het verduidelijkend werkt om dat als 'vriendschap' te kwalificeren. (In geval van kraut is dat logisch: die woont in Berlijn. Maar Faeces en ik zoeken elkaar ook nooit op, en die woont op 10 minuten van m'n huis. We spreken wel eens af om af te gaan spreken, en dat doen we dan vervolgens nooit :lol: En ik vind dat ik via m'n vrouw en familie al te veel tijd doorbreng bij anderen, of in m'n eigen huiskamer zonder iets anders om handen dan af en toe wat te drinken inschenken en een 'gesprek'. Misschien speelt het mee dat ik een sociaal beroep heb, en al 32 uur per week aardig, sociaal, empathisch enzo moet doen.)
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 28 jun 2018, 12:54

United Hope schreef:
28 jun 2018, 11:58

er wordt eens even voor anderen bepaald dat hun kleding onderdrukkend is
Da's in het geval van een boerka echt erg terecht.

Maar, ik ga best een eind met je mee.
In het begin van dit topic (of was het de eerste) stelde ik al dat er een precedentwerking vanuit zou kunnen gaan.

Maar die boerka, voor zover ik ze zag, ik zal ze niet missen.
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 28 jun 2018, 12:57

United Hope schreef:
28 jun 2018, 12:05
gung ho schreef:
frobbert schreef:
Je kunt zeggen dat mijn stelling niet klopt Gung, en dat is prima, maar Rams' suggestie dat hierdoor een soort modepolitie in het leven wordt geroepen klopt ook niet, en daar ging het mij even om.
Fair enough.

dat is geen lekenuitleg
in elke land met dergelijke wetten komt zo'n wet oorspronkelijk bij extreem rechts weg
de motivatie is heel duidelijk moslims pesten en moslims framen als vrouwenonderdrukkers terwijl er amper boerkadragers zijn
Dus zou je daar uit kunnen afleiden dat die wet er niet is om alle moslims te pesten, aangezien er vele, vele manieren zijn om moslim te zijn, maar slechts diegenen die zo'n kledingstuk de enige verantwoorde keuze voor de vrouw vinden.
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 28 jun 2018, 13:05

Kryptozoid schreef:
28 jun 2018, 12:06
In geval van kraut is dat logisch: die woont in Berlijn.
Kom gerust een keertje langs.
:flowers:
Kunnen we de parkeerplaats boven die ouwe bunker van Adolf bezoeken.
:hitler:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 28 jun 2018, 13:09

Krautsurfer schreef:
28 jun 2018, 12:57
United Hope schreef:
28 jun 2018, 12:05
gung ho schreef:
frobbert schreef:
Fair enough.

dat is geen lekenuitleg
Dus zou je daar uit kunnen afleiden dat die wet er niet is om alle moslims te pesten, aangezien er vele, vele manieren zijn om moslim te zijn, maar slechts diegenen die zo'n kledingstuk de enige verantwoorde keuze voor de vrouw vinden.
én framen als vrouwenonderdrukkers zei ik toch
het is een pure haatwet witgewassen met een leuke insteek om in het vervolg je te verplichten zichtbaar te zijn voor de staat

en dan nog iets als ik met een boerka de bus wil zitten is dat verdomme mijn goed recht

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 28 jun 2018, 13:14

United Hope schreef:
28 jun 2018, 13:09
en dan nog iets als ik met een boerka de bus wil zitten is dat verdomme mijn goed recht
Nou, niet meer dus.

En ik vind 't verder prima.
jammer alleen dat het via de wet moet.
Snap nog steeds niet dat je die boerka niet als vrouwenonderdrukking ziet, maar juist de (tekortschietend en tamelijk overbodig, dat dan weer wel) wet ertegen.
Daarbij.
Moslims die hun vrouw en dochters verplichten zich in zo'n ding te hullen.
Dat zíjn vrouwenonderdrukkers.

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 28 jun 2018, 13:20

ik laat me niet in een discussie lokken over de reden dat mensen dingen dragen

het is verboden om mensen te dwingen zaken aan te trekken (tenzij je werkgever bent dan mag je mensen in de belachelijkste pakken hijsen) dat is dus al geregeld per wet

wat mensen dragen moeten ze zelf weten punt uit~!

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 28 jun 2018, 13:28

United Hope schreef:
28 jun 2018, 13:20
punt uit~!
:lol:
                                                — Kryptozoid, lid 69

Oofje
Forum Diva

Bericht door Oofje » 28 jun 2018, 13:29

Ook kkk?

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 28 jun 2018, 13:29

daarbij nu mogen boerkadraagsters niet meer met de bus en krijgen ze een boete
nou dat zou ze leren onderdrukt te zijn

-

maar het gaat daar dus niet om
het is een wet tegen gezichtsbedekkende kleding en heeft dus niets met jullie wittepaardenromantiek te maken

-

lekker voor de politiestaat fetisjisten die de wet lekker gaan gebruiken om jaarlijks op te rekken in naam van de veiligheid totdat je je baard en je zonnebril wel kunt vergeten - camara's met gezichtsherkennende software heb je natuurlijk ook niks aan als iedereen maar doet waar ie zin in heeft .

-

allemaal om dat vrije westen te beschermen met kledingverboden en allerlei verregaande inbreuken op de privacy en de grondwet ; want je begrijpt natuurlijk ook wel dat het strijdig is met artikel 1 van de grondwet
gelukkig hebben wij in dit land een verbod op de grondwet als juridisch vehikel om je recht te behalen . lees: nederland heeft helemaal geen grondwet

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 28 jun 2018, 13:31

United Hope schreef:
ik laat me niet in een discussie lokken over de reden dat mensen dingen dragen
Is inderdaad misschien z'n eigen topic waard. Verder moet je niks, hoor.
United Hope schreef:
het is verboden om mensen te dwingen zaken aan te trekken (tenzij je werkgever bent dan mag je mensen in de belachelijkste pakken hijsen) dat is dus al geregeld per wet
Duidelijk handhaven zou zeker veel beter zijn geweest dan een nieuwe wet.
United Hope schreef:
wat mensen dragen moeten ze zelf weten punt uit~!
Ik ga er dan vanuit dat een boerkagebod door elke regering, religieus instituut, broer, echtgenoot of strenge tante op grote weerstand van je mag rekenen.

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 28 jun 2018, 13:32

uiteraard

Oofje
Forum Diva

Bericht door Oofje » 28 jun 2018, 13:33

Wat weten jullie ervan? :lol:

Veel vrouwen kiezen er zelf voor.

Punt uit~!

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 28 jun 2018, 13:38

United Hope schreef:
28 jun 2018, 13:29
daarbij nu mogen boerkadraagsters niet meer met de bus en krijgen ze een boete
nou dat zou ze leren onderdrukt te zijn
Ja, da's zeker kuttig. Maar om het nou te blijven faciliteren is ook weer wat. Ze kunnen trouwens nog altijd met de fiets of de auto.
United Hope schreef:
maar het gaat daar dus niet om
het is een wet tegen gezichtsbedekkende kleding en heeft dus niets met jullie wittepaardenromantiek te maken
Okee, het is dus niet meer om moslims te pesten? Want dan ga ik er in mee, ik denk dat het een gevaarlijk precedent zou kunnen zijn.
United Hope schreef:
lekker voor de politiestaat fetisjisten die de wet lekker gaan gebruiken om jaarlijks op te rekken in naam van de veiligheid totdat je je baard en je zonnebril wel kunt vergeten - camara's met gezichtsherkennende software heb je natuurlijk ook niks aan als iedereen maar doet waar ie zin in heeft .
Dat, dus.
United Hope schreef:
allemaal om dat vrije westen te beschermen met kledingverboden en allerlei verregaande inbreuken op de privacy en de grondwet ; want je begrijpt natuurlijk ook wel dat het strijdig is met artikel 1 van de grondwet
gelukkig hebben wij in dit land een verbod op de grondwet als juridisch vehikel om je recht te behalen . lees: nederland heeft helemaal geen grondwet
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Tsjah, hier zit artikel 1 dan met zichzelf in de knoop. Ik ben het met frobbert eens: Zodra er een prioriteit moet worden gesteld tussen godsdienstvrijheid en gelijke behandeling van alle geslachten, dan gaat wat mij betreft de godsdienstvrijheid het afleggen.
Jammer voor de boerka, dan. Die zorgt namelijk voor een groot verschil tussen de geslachten. Vrijwillig of niet. Afnokken met dat kreng.
:wave:
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 28 jun 2018, 13:49, 2 keer totaal gewijzigd.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 28 jun 2018, 13:41

Oved schreef:
28 jun 2018, 13:33

Punt uit~!
In Nederland misschien wel, dat zijn dan vaak van die Nederlandse meiden die zich bekeerd hebben, en die dan vinden dat als iets het waard is om te doen, dat dan maar gelijk te overdrijven. Heb ik weinig begrip voor, voor zulk gedram. Puberale onzin. Roomser dan de paus typetjes. Bah.

Nog veel meer vrouwen hebben die keus trouwens niet. En die laat je lekker zitten, zo.

Wat nou punt uit.
Laatst gewijzigd door Krautsurfer op 28 jun 2018, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Oofje
Forum Diva

Bericht door Oofje » 28 jun 2018, 13:47

Ik deed een ramsje :D

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 28 jun 2018, 14:00

Goed, argumenten doen er niet meer toe te dezent. Ramsje kan zich nu profileren als racismeroeper, en daar lijkt het nu om te gaan.

Dezelfde Ramsje overigens wiens partner zich regelmatig laatdunkend uitlaat over 'negers' :naughty:

:p

MarkS
Heeft niks beters te doen
Contacteer:

Bericht door MarkS » 28 jun 2018, 14:08

frobbert schreef:
28 jun 2018, 14:00
Dezelfde Ramsje overigens wiens partner zich regelmatig laatdunkend uitlaat over 'negers' :naughty:

Ja, wat is dat voor onzin? Zelfs Rams maakte zich daar al schuldig aan.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 28 jun 2018, 14:20

Heel simpel: de Nederlandse wet. Ze mogen hier zijn wat mij betreft (graag zelfs, hoop lekkere wijven erbij) maar gewoon netjes aan de Nederlandse wet houden. Mag je altijd proberen te veranderen, maar vrouwenbesnijdenis, stenigen en veelwijverij zijn tot de wet anders zegt simpelweg verboden.

Niet zo angstig, Kees. Ik snap sowieso die angsten niet zo goed. gewoon: we hebben wetten die gemaakt zijn, vaak door mensen die al nadachten over het samenleven van verschillende spirituele zienswijzen in NL. (Katholiek, Humanistisch, Joods, Protestant...) Pas ze gewoon toe, niks aan de hand.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 28 jun 2018, 14:22

Ikzelf zou wel graag zien dat Nederlands en Engels de enige toegestane talen zijn in het openbaar.
Ook geen dialecten of andere talen (Fries) in het openbaar, (Fries wel in Friesland btw). Men moet elkaar simpelweg kunnen verstaan in iedere situatie, en elkaar kunnen vertrouwen.
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 28 jun 2018, 14:25

United Hope schreef:
28 jun 2018, 13:32
uiteraard
Kijk, dan zijn we al een stuk verder.
:)

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 28 jun 2018, 14:26

iKer schreef:
28 jun 2018, 14:20
Pas ze gewoon toe, niks aan de hand.
Gebeurd te weinig, daarom is er van alles aan de hand.
Handhaven!
:hitler:

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 28 jun 2018, 14:31

MarkS schreef:
28 jun 2018, 14:08
frobbert schreef:

Is dat zo? Dat heb ik nog niet gezien. Door de jaren heen wel bovengemiddeld veel homofobe oprispingen maar dat zal wel die typisch Ramsiaanse humor zijn die ik niet begrijp :nooo:

MarkS
Heeft niks beters te doen
Contacteer:

Bericht door MarkS » 28 jun 2018, 14:49

Één keertje voor zover ik weet, maar weet niet meer waar.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 28 jun 2018, 14:58

MarkS schreef:
28 jun 2018, 14:49
Één keertje voor zover ik weet, maar weet niet meer waar.
Volgens mij ging dat over R&B. Hij schreef iets in de trant van "domme muziek door domme negers". Da's geen racisme*; als jij en Frob dat er inzien, dan moet ik mijn perceptie van je intelligentie naar beneden toe bijstellen, een beetje tot het niveau van iKer's chatvriendin YH. Het valt me dan wel weer van Rams mee dat ie dat zelf geen racisme vindt, na dat gezeik over boerka's.

*Je zou namelijk als tegenhanger jazz 'slimme muziek door slimme negers' kunnen noemen.

Ohja 'neger' zeggen is tegenwoordig op zichzelf al laakbaar :lol:
                                                — Kryptozoid, lid 69

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 28 jun 2018, 15:06

Kryptozoid schreef:
28 jun 2018, 14:58
Volgens mij al decennia, you dumb niggah.
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 28 jun 2018, 15:11

iKer schreef:
28 jun 2018, 15:06
Kryptozoid schreef:
Volgens mij al decennia, you dumb niggah.
Als we het engels analoog nemen (negro=neger, nigger=nikker) dan is nigger nooit iets anders geweest dan een racial slur, maar negro gewoon de normale nette aanduiding. Martin Luther King gebruikt dat woord in z'n speeches. Mensen zouden het toen raar (en misschien beledigend) gevonden hebben als je 'black' gebruikt zou hebben.

Maar goed, da's idd al weer enkele decennia geleden.

(Niggah is natuurlijk weer een soort geuzennaam-variant die sommige negers onderling gebruiken.)

Natuurlijk willen echte diehard-antiracisten af van elk woord dat een specifieke raciale categorie aanduidt, want dat is 'othering'. Behalve als het blanken - 'witten' - betreft, omdat toch iemand overal de schuld van moet krijgen.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 28 jun 2018, 15:50

Kryptozoid schreef:
28 jun 2018, 15:11

Natuurlijk willen echte diehard-antiracisten af van elk woord dat een specifieke raciale categorie aanduidt, want dat is 'othering'. Behalve als het blanken - 'witten' - betreft, omdat toch iemand overal de schuld van moet krijgen.
Iker heeft daar een mooie oplossing voor gevonden: die geeft gewoon de Joden de schuld van alles.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 28 jun 2018, 16:38

Kryptozoid schreef:
Hij schreef iets in de trant van "domme muziek door domme negers". Da's geen racisme*; als jij en Frob dat er inzien, dan moet ik mijn perceptie van je intelligentie naar beneden toe bijstellen, een beetje tot het niveau van iKer's chatvriendin YH.
Settle down, big guy. Dat ziet frob er niet in :nono:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 28 jun 2018, 16:38

iKer schreef:
28 jun 2018, 14:22
Ikzelf zou wel graag zien dat Nederlands en Engels de enige toegestane talen zijn in het openbaar.
Ook geen dialecten of andere talen (Fries) in het openbaar, (Fries wel in Friesland btw). Men moet elkaar simpelweg kunnen verstaan in iedere situatie, en elkaar kunnen vertrouwen.
ik vertrouw geen mensen die anderen verbieden hun taaal te spreken
en mocht jouw idee ooit werkelijkheid worden zal ik nooit meer nederlands praten op openbare plekken
en al helemaal geen engels meer

:down: :down: :down: :down: :down: :down: :down: :down: :down: :down: :down: :down: :down: :down: :down: :down: :down:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 28 jun 2018, 16:45

MarkS schreef:
28 jun 2018, 14:08
frobbert schreef:

waar dan?

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 28 jun 2018, 16:47

Krautsurfer schreef:
28 jun 2018, 13:41
Oved schreef:
28 jun 2018, 13:33

Punt uit~!
In Nederland misschien wel, dat zijn dan vaak van die Nederlandse meiden die zich bekeerd hebben, en die dan vinden dat als iets het waard is om te doen, dat dan maar gelijk te overdrijven. Heb ik weinig begrip voor, voor zulk gedram. Puberale onzin. Roomser dan de paus typetjes. Bah.

Nog veel meer vrouwen hebben die keus trouwens niet. En die laat je lekker zitten, zo.

Wat nou punt uit.
goed dan gaan we alles verbieden wat sommige mensen onder dwang of groepsdruk aantrekken
laten we dan maar eens beginnen met zaken als stropdassen :bounce:

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 28 jun 2018, 16:49

Jammer dat je zo selectief reageert Rams :nooo:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 28 jun 2018, 17:08

ach kom r&b

is gewoon kut

was kut en is kut

laten we eerlijk zijn
die kwamen met bling bling

die hebben echt wederom op de kaart gezet dat zwarte muziek iets bijzonders is
met heel veel bloterige vrouwen
en gouden kettingen
en domme infantiele teksten
oftewel
negers houden van spiegeltjes en kraaltjes en wilde exotische seks
daar houden wij ikertjes wel van
domme negertjes
en negerinnetjes
:naughty:
er zou eens een neger naar een platenmij komen met een plaat die niet aan dat beeld voldoet die zou eruit geschopt worden
dat was al in de hele 20e eeuw zo en dat is nog steeds zo
mogelijk dat er in de jaren 70 wat ontspanning was
en feitelijk zelf met de vroege hiphop waar tekstueel in ieder geval wat te melden viel
maar r&b kom op zeg
zelfs de naam is gejat
en dat is dus het hoogste wat je kun bereiken als negert - sporter of ooooo zingert
onder applaus van witdeuger iker die vindt dat mensen hun plek moeten kennen
ik als racist en negerts als barbaar
wat in deze context over in een discussie gaat om een karikatuur
het gaat er hier om dat we te maken hebben met eeuwige stereotypen van spiegeltjes en kraaltjes, domheid en seksuele wildheid
dat het precies is wat de blanke platenbazen het publiek willen voorschotelen en dat je dus in de VS met een kleurtje het kunt vergeten als je niet dom die stereotypen bevestigd in de muziek of in de sport .

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 28 jun 2018, 17:12

United Hope schreef:
28 jun 2018, 17:08
wat in deze context over in een discussie gaat om een karikatuur
het gaat er hier om dat we te maken hebben met eeuwige stereotypen van spiegeltjes en kraaltjes, domheid en seksuele wildheid
dat het precies is wat de blanke platenbazen het publiek willen voorschotelen en dat je dus in de VS met een kleurtje het kunt vergeten als je niet dom die stereotypen bevestigd in de muziek of in de sport .
Je hebt gelijk Rams. Dit is geen racisme, dit is d.m.v. een overdrijving racisme aan de kaak stellen. Heel goed :up:

Maar geldt dat ook voor bepaalde uitspraken van je wederhelft? Hier bijvoorbeeld? Just askin'... ;)

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 28 jun 2018, 17:25

daarvoor moet je niet bij mij zijn

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 28 jun 2018, 17:39

United Hope schreef:
28 jun 2018, 17:25
"Wir haben es nicht gewußt" :lol:
                                                — Kryptozoid, lid 69

Oofje
Forum Diva

Bericht door Oofje » 28 jun 2018, 17:41

omg srsly frobbie, alsof UH zich moet verantwoorden voor dingen die IK zeg. we staan los van elkaar op dit forum you know? :roll:

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 28 jun 2018, 17:45

United Hope schreef:
28 jun 2018, 17:25
OK helder. Een beetje zoals Catootje uit Jan, Jans en de Kinderen dus: "Ik wil best vegetariër zijn maar niet tijdens het eten" :clown:

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 28 jun 2018, 17:48

Oved schreef:
28 jun 2018, 17:41
omg srsly frobbie, alsof UH zich moet verantwoorden voor dingen die IK zeg. we staan los van elkaar op dit forum you know? :roll:
Je vriendje neemt graag anderen de maat aangaande hun vermeend racisme maar heeft tevens een racist als levenspartner. Dat mag best even aangestipt worden als zijnde opmerkelijk. Van mij mag het verder hoor :pig:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 28 jun 2018, 17:49

Oved schreef:
Frobbert praat niet direct met vrouwen; dat mogen Zeeuwse metalheads niet van Lucifer :nono:

EDIT Hij reageert net... Nu wordtie geëxcommuniceerd :hitler:
Laatst gewijzigd door Kryptozoid op 28 jun 2018, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
                                                — Kryptozoid, lid 69

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 28 jun 2018, 17:50

Kryptozoid schreef:
28 jun 2018, 17:49
Oved schreef:
Frobbert praat niet direct met vrouwen; dat mogen Zeeuwse metalheads niet van Lucifer :nono:
...en da's best lastig als je met eentje samenwoont :oops:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 28 jun 2018, 17:51

frobbert schreef:
28 jun 2018, 17:50
Kryptozoid schreef:
28 jun 2018, 17:49
Oved schreef:
...en da's best lastig als je met eentje samenwoont :oops:
Gewoon die boerka achterstevoren draaien :up:
                                                — Kryptozoid, lid 69

Oofje
Forum Diva

Bericht door Oofje » 28 jun 2018, 17:56

Jij neemt dit forum serieus en letterlijk frob. Tuurlijk heb ik irl geen hekel aan getinte mensen. Alleen in theorie. :drinkpig:

Oofje
Forum Diva

Bericht door Oofje » 28 jun 2018, 17:58

Van boerka naar negers. T'is me wat. :yawn:

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 28 jun 2018, 18:03

Oved schreef:
28 jun 2018, 17:56
Jij neemt dit forum serieus en letterlijk frob. Tuurlijk heb ik irl geen hekel aan getinte mensen. Alleen in theorie. :drinkpig:
Aha, theoretisch racisme is wel toegestaan dus. Mooi. Dat opent perspectieven :up:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 28 jun 2018, 18:09

Oved schreef:
28 jun 2018, 17:56
Tuurlijk heb ik irl geen hekel aan getinte mensen. Alleen in theorie. :drinkpig:
:lol: :worship: :clap: :flowers:
                                                — Kryptozoid, lid 69

Plaats reactie