Dag 0
Vandaag alles ingepakt en goed voorbereid . Ik heb paspoort, kleding, telefoon met handige app die vertelt wat riesje allemaal doet , ik heb veel sokken (ik hou van sokken) sokophouders, wandelschoenen, landkaarten, SAS survivalhandboek, woordenboek heb ik niet nodig want mijn Duits is nagenoeg perfect.
Ik heb handdoeken, washanden, neushaartrimmer, reisgids met alle derderrijksmonumenten en heel veel pillen, natuurlijk op recept (gna gna gna) .
Morgen met de trein naar Duitsland ZIN AN

Dag 1
GODVRRRRRRRR
Ben ik gewoon bij Bad-Bentheim gefouilleerd, alles doorzocht hebben ze mijn pillen die ik in mijn wandelsokken gedaan heb in beslag genomen. Ik heb ze nog gezegd "Du kannßt mein Artß bellen" maar toen werden ze alleen nog maar lastiger ! Nu ben ik dus ALLE pillen kwijt en moest ik op zoek naar nieuwe wandelsokken maar mooi dat ik nergens een winkel kon vinden die ßpaziergang ßtrümpfen verkochten dus zit ik nu nog steeds met mijn lunchsokken aan

Zou Riesje aan me denken?
Dag 2
Jottum! Ik heb vanochtend wandelsokken weten te kopen - ze zijn wel wat lang hier maar dat komt vast door die lederhosen . Ik zit nu lekker in het zonnetje op het station te wachten op de trein . Mijn Iker-App liet me net weten dat Iker een keer met Hubert Lampo heeft zitten golfen in de Pyreneeën . Ik pak zo de trein naar Detmold waar ik naar de Hermannsdenkmal ga . Dat is een majestieus standbeeld van Armenius die in zijn eentje de Romeinen uit Duitsland schopte en precies op die plek! Daar kan Angela Merkel een voorbeeld aan nemen, die laat oost- en westromeinen gewoon het hele land omvolken. Geen wonder dat ze hier amper internet hebben .

<Foto gemaakt van Hermann, ik denk dat hij op Richardus lijkt vanuit deze hoek>
Was geweldig! Detmold ißt Geillll! KNOCK KNOCK KNOCKING ON HERMANNS DOOR!!!

Weer die Iker-App ; hij heeft een longread in het NRC gepubliceerd gekregen . Hoe zet ik die app toch uit?
Verder ben ik nog even een arts & crafts winkeltje binnengestapt en kijk eens wat een leuk aandenken ik gekocht heb

een echt mini-cheruskje voor thuis.

Ik ben nu echt moe dus ik denk dat ik niet meer naar Bielefeld ga (als dat al bestaat) vandaag maar gewoon een fles vodka opdrinken en ergens in het Teutenburgerwald onder een boom gaan liggen.

Dag 3
Wakker geworden van die Iker-App ; Iker heeft gekraakt met Wubbo Ockels, ruzie gekregen en gezegd dat ie naar de maan moest lopen en daardoor is Wubbo gaan studeren voor astronaut . Ze hebben hier in dit woeste land vast geen telefoonzaak waar ik die rot-app kan laten verwijderen

Bielefeld was dus helemaal niks . Ik zit nu in de trein proberen die Iker-App te verwijderen met behulp van een Japanner want die zijn daar heel goed in . Ik reis vandaag in een ruk door naar Munchen dat is nog ver dus ik doe mijn slaapsokken aan en ga even een dutje doen .
Munchen
Die Jappaner is vertrokken en heeft die Iker-App nu gekruist met Pokemon-Go , wat een ellende ! Nu een hotel zoeken want ik ben zo moe als een hond. Wat zou Riesje aan het doen zijn? Iker-App ; Iker heeft een triootje gehad met Alletta Jacobs en Gretta Duisenberg in zijn studententijd.
Dag 4
Om HALF 4 wakker geworden door die R O T A P P , het Nobelprijscomité heeft Iker via facebook laten weten dat hij genomineerd is voor een Nobelprijs voor literatuur
Ik moet zeggen dat dit wel een fijn hotel is gewoon douchesokken aan en direkt heet water en je mag gewoon eten onder de douche

Ik heb zin in vandaag ; deze stad zit vol met interessante architectuur en historische plaatsen .
Mijn minicheruskje heb ik mooi opgepoetst en samen gaan we vandaag de cultuur opsnuiven. We gaan naar de Führerbau en dat plein waar Mussolini met Hem heeft gestaan en ik ga uitzoeken waar het Thüle genootschap samenkwam wellicht dat ze daar leuke aandenkens verkopen die ik aan Riesje kan geven , een leuke zwarte zon speld lijkt me wel wat voor hem of van die leuke steentjes met Runentekens erop waar je de toekomst mee kan voorspellen . Ik denk dat ik mijn minicheruskje Riesotto ga noemen , van Riesje en Italiaanse rijst (van Mussolini die hier was) grappig hè?!
Dat was een vermoeiende dag. Ik en Riesotto hebben veel gezien en veel gewandeld . Het Thule genootschap blijkt gewoon nog te bestaan. Ik trof daar wat bejaarden in een bierkelder aan en heb daar vrienden gemaakt . Het zijn wel grapjassen hoor die oudjes ze wilden ons steeds een poets bakken.
Ze hebben ons een lidmaatschap aangeboden dus morgen gaan Riesotto en ik er weer heen om ingewijd te worden

Ik ga weer lekker naar mijn hotel, met twee flessen vodka , een voor Riesotto en een voor mezelf . Morgen er vroeg weer uit