vandaag koffertjes gepakt in mijn knalgele Markmobile gedaan en lekker naar het land naar Duitsland - kind en vrouw gedrogeerd en karren maar

Wat is Oost-Groningen ook saai zeg even de benen strekken in Leer - ze hebben hier van die lekkere gebakjes met chocola

Wir faaaaaarn faaaarn faaarn auf die AUTOBAAAAHN

lekker schnitzel in wegrestaurant - best flauw dat ze niet meer in Marken betalen hier ik vond dat altijd zo'n goed gekozen naam

Het is nog een flink stuk rijden dus om de verveling te verdrijven zingen we over een potje met vet dat op een tafel gezet is

12032e couplet en we zijn er eindelijk , magistraal wat een mooi meer

ik ben heel erg goed in tenten opzetten ik heb een hele mooie paarse bungalowtent gekocht van Richardus echt heel retro 80s

Barbecue aan - slippers aan en t-shirt uit , de pret kan beginnen

Lieve Kitty
Vanacht slecht geslapen want ik dacht dat als je een luchtbed met water zou vullen je een soort waterbed zou krijgen maar dat is dus heel erg koud.
Vandaag ontmoeting met collega's uit Groningen we gaan hier namelijk een veldslag naspelen tussen de Romeinen en de Kelten en ik ga dus als Kelt

Ik heb een magistraal kostuum; een wit met blauw gestreepte broek, een helm met kleine hoorntjes en een pruik met rode vlechten, Romeinen; ik lust jullie rauw!

Hé de slager uit de oude kijk in het jat straat is er ook

Heel flauw , ik mocht niet meedoen met de Kelten omdat ze mijn kostuum niet authentiek vonden, en ze hebben me voor straf afgezet op een onbewoond eiland , dus om van de nood een deugd te maken vermaak ik me met de studie van de plaatselijke flora en fauna die me doet denken aan de tijd dat ik nog in een punkband zat

Ik ga een onderkomen bouwen voor de nacht van drijfhout en meikeverrugschildjes

Lieve Kitty,
Wat een nacht ~! Ik ben toch echt wel een ubermasturbator

Ik ga vandaag een vlot bouwen om hier weg te komen van drijfhout

Ik kan geen planten vinden om touw van te maken dus probeer ik nu regenwormen te zoeken en die aan elkaar te knopen want ik ben behoorlijk slim

De wormen zijn hier veel te klein dus gebruik ik ze als avondmaal

Ik denk dat ik morgen probeer een boomstam uit te hollen

Lieve Kitty
Ik heb geen gereedschap om bomen om te hakken dus moet ik een andere manier verzinnen . Ik wilde vuur maken met een stokje maar dat lukte niet. Ik heb wel een vuursteen gevonden en ik probeer nu dus met vonkjes mijn scheten in de fik te steken

Lukt niet en ik verveel me, waarom spoelt er niet een pigmentatief uitgedaagde medemens aan met wie ik avonturen kan beleven en die ik een onbenullige naam kan geven? Dat zou magistraal zijn

Ik heb een koude salade gemaakt van varenbladen meikevers en galwespenballetjes

Ik zag een schip passeren en ik zwaaide met mijn handen, hele aardige mensen want ze zwaaiden vriendelijk terug