MarkS reisdagboek : Bodensee

Voor Film, TV, Boeken, Musea, Theater etc...
Plaats reactie
United Hope
Heeft Geen Leven

MarkS reisdagboek : Bodensee

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 13:16

Lieve Kitty,
vandaag koffertjes gepakt in mijn knalgele Markmobile gedaan en lekker naar het land naar Duitsland - kind en vrouw gedrogeerd en karren maar :bounce:

Wat is Oost-Groningen ook saai zeg even de benen strekken in Leer - ze hebben hier van die lekkere gebakjes met chocola :bounce:

Wir faaaaaarn faaaarn faaarn auf die AUTOBAAAAHN :bounce:

lekker schnitzel in wegrestaurant - best flauw dat ze niet meer in Marken betalen hier ik vond dat altijd zo'n goed gekozen naam :bounce:

Het is nog een flink stuk rijden dus om de verveling te verdrijven zingen we over een potje met vet dat op een tafel gezet is :bounce:

12032e couplet en we zijn er eindelijk , magistraal wat een mooi meer :bounce:

ik ben heel erg goed in tenten opzetten ik heb een hele mooie paarse bungalowtent gekocht van Richardus echt heel retro 80s :bounce:
Barbecue aan - slippers aan en t-shirt uit , de pret kan beginnen :bounce:

Lieve Kitty
Vanacht slecht geslapen want ik dacht dat als je een luchtbed met water zou vullen je een soort waterbed zou krijgen maar dat is dus heel erg koud.
Vandaag ontmoeting met collega's uit Groningen we gaan hier namelijk een veldslag naspelen tussen de Romeinen en de Kelten en ik ga dus als Kelt :bounce:
Ik heb een magistraal kostuum; een wit met blauw gestreepte broek, een helm met kleine hoorntjes en een pruik met rode vlechten, Romeinen; ik lust jullie rauw! :bounce:

Hé de slager uit de oude kijk in het jat straat is er ook :bounce:

Heel flauw , ik mocht niet meedoen met de Kelten omdat ze mijn kostuum niet authentiek vonden, en ze hebben me voor straf afgezet op een onbewoond eiland , dus om van de nood een deugd te maken vermaak ik me met de studie van de plaatselijke flora en fauna die me doet denken aan de tijd dat ik nog in een punkband zat :bounce:

Ik ga een onderkomen bouwen voor de nacht van drijfhout en meikeverrugschildjes :bounce:

Lieve Kitty,
Wat een nacht ~! Ik ben toch echt wel een ubermasturbator :bounce:
Ik ga vandaag een vlot bouwen om hier weg te komen van drijfhout :bounce:
Ik kan geen planten vinden om touw van te maken dus probeer ik nu regenwormen te zoeken en die aan elkaar te knopen want ik ben behoorlijk slim :bounce:
De wormen zijn hier veel te klein dus gebruik ik ze als avondmaal :bounce:
Ik denk dat ik morgen probeer een boomstam uit te hollen :bounce:

Lieve Kitty
Ik heb geen gereedschap om bomen om te hakken dus moet ik een andere manier verzinnen . Ik wilde vuur maken met een stokje maar dat lukte niet. Ik heb wel een vuursteen gevonden en ik probeer nu dus met vonkjes mijn scheten in de fik te steken :bounce:
Lukt niet en ik verveel me, waarom spoelt er niet een pigmentatief uitgedaagde medemens aan met wie ik avonturen kan beleven en die ik een onbenullige naam kan geven? Dat zou magistraal zijn :bounce:

Ik heb een koude salade gemaakt van varenbladen meikevers en galwespenballetjes :bounce:
Ik zag een schip passeren en ik zwaaide met mijn handen, hele aardige mensen want ze zwaaiden vriendelijk terug :bounce:
668 neighbour of the beast

Krautsurfer
Forum Diva

Re: MarkS reisdagboek : Bodensee

Bericht door Krautsurfer » 30 jul 2018, 13:25

United Hope schreef:
30 jul 2018, 13:16
lekker schnitzel in wegrestaurant - best flauw dat ze niet meer in Marken betalen hier ik vond dat altijd zo'n goed gekozen naam :bounce:
:lol:
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 13:27

Lieve Kitty,
Ik denk niet dat ik hier nog weg kom. Maar dat is niet erg want ik begin gewoon mijn eigen land hier . Het eiland heb ik Markistan gedoopt die ik vanaf nu zal regeren als Koning Mark de Eerste of misschien ook wel Mark de Grote :bounce:
Ik ga nu wetten maken, eerst stel ik een strikt rookverbod in en wordt het verboden grapjes te maken over Koning Mark :bounce:
Ik heb een meikever doodgeslagen die raar naar me keek - mijn wetten zijn hard maar rechtvaardig :bounce:
Nu ga ik een taal bedenken , het Markiaans! :bounce:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 13:37

Lieve Kitty,
Ik heb een woord bedacht voor mijn nieuwe taal 'kloeps' nu moet ik nog uitvogelen wat een kloeps precies is :bounce:
Ik ga vandaag een toespraak houden voor mijn koninklijk paleis maar eerst moet ik natuurlijk nog een balkon bouwen want anders slaat het natuurlijk nergens op :bounce:

Balkon gemaakt van takken en varenbladen, het is eigelijk meer een soort poppenkast geworden want ik sta gewoon nog op de grond te kijken door een soort luikje maar ik ben de koning en ik mag dat :bounce:

MarkS
Heeft niks beters te doen
Contacteer:

Bericht door MarkS » 30 jul 2018, 13:46

:clap:

MarkS
Heeft niks beters te doen
Contacteer:

Bericht door MarkS » 30 jul 2018, 13:48

Ik ben alleen helemaal niet bij de Blut und Bodensee geweest. Verder een verdomd accuraat verslag :worship:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 13:56

Lieve Kitty,

Mijn toespraak gisteren was een groot succes, geen relletjes of rookbommen, alles verliep ordelijk en gepast :bounce:
Ik ga vandaag een ministerraad installeren :bounce:

Ik heb een regenworm minister van cultuur gemaakt, een dikke meikever werd eerste minister en een varen wordt minister van economische zaken.
Ik denk dat ik ook een staatsgodsdienst moet invoeren opdat mijn onderdanen volgzamer worden :bounce:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 14:07

Lieve Kitty,

Ik ben vanaf nu Godkeizer Mark de Grote en Mark is zijn profeet :bounce:
Ik heb de ministers namen gegeven van forumnerds, de varen deed me gelijk al aan Flaaks denken dus heet die nu Flaaks, de regenworm heet Iker natuurlijk en de dikke meikever kan alleen maar Siegfried zijn . :bounce:
Ik heb een stuk drijfhout Priester van de Kerk van de Enige Mark gemaakt :bounce:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 14:08

Lieve Kitty,

KLOEPS KLOEPS KLOEPS :bounce:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 14:17

Lieve Kitty,

De verveling slaat toe , ik vind Godkeizer zijn best tegenvallen ik denk dat ik ga proberen drank te stoken uit varens :bounce:
Minister Flaaks noemde mijn plannen om drank te stoken genocide Siegfried vond het echter een goed plan bewerende dat varens luie uitvreters zijn. Iker is van mening dat het eiland gewoon opgedeeld moet worden tussen een staat voor de varens en een voor de meikevers . Wellicht dat de priester uitkomst kan bieden :bounce:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 14:26

Lieve Kitty,

Ik kon vandaag mijn woede niet beheersen, Ik wilde priester drijfhout raadplegen omtrent de varense zaak maar hij kwam met een hoop religieuze onzin , ik heb hem toen in tweeën geslagen met als gevolg dat er een splitsing is opgetreden in het geloof. Er is nu een kerk van de Enige Mark en de kerk van de Enigste Mark. De Meikevers blijven trouw aan de oude leer maar de regenwormen kiezen nu massaal voor de nieuwe kerk. De varens zijn vooralsnog niet verder gekomen als wat te wuiven met hun bladeren . En ik heb écht zin in drank :bounce:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 14:37

Lieve Kitty,

Ik heb als experiment Flaaks gebruikt om drank te stoken :bounce:
De meikevers zijn bezig de regenwormen uit te moorden onder leiding van mijn eerste minister die ik niet meer onder controle heb. Minister Iker is samen met zijn etnische vriendjes ondergronds gegaan, wie zei dat het leven van een koning makkelijk was? Maar Flaaks begint lekker te gisten en dat is het belangrijkste :bounce:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 14:48

Lieve Kitty,

Ik heb een gitaar gemaakt van Iker en 5 van zijn etnische vriendjes als snaren . :bounce:
Was een ideetje van Siegfried die nu de drummer is van mijn nog op te richten acceptabele punkcombo :bounce:
Flaaks is nog steeds aan het gisten ik wou dat hij eindelijk eens klaar was :bounce:
Meikevers hebben min of meer de zaak onder controle de regenwormen zijn voorzover nog in leven naar thuislanden gedeporteerd waar ze lekker zichzelf kunnen zijn, eind goed al goed :bounce:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 15:08

Lieve Kitty
Ik heb de band bij elkaar
Siegfried op Drums
Priester van de Enige Mark op bas en een aangespoelde Duitser mét tieten :bounce: op zang :bounce:
We hebben een paar leuke punkklassiekers gespeeld zoals When grandma playes the banjo van Roy Wood, Alles heeft een Ritme van Frizzle Sizzle en Das Osten ist Rot van Holger Czukay :bounce:
Ik ga ook zelf teksten schrijven over Kloeps en politieke gearrangeerde punknummers tegen de monarchie, klassenstrijd, etnisch geweld, discriminatie en andere zaken waar ik me boos over maak . :bounce:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 15:16

zaken waar ik me boos om maak zoals FLAAKS DIE NOG STEEDS AAN HET GISTEN IS :nobounce:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 15:32

Lieve Kitty,

Ik heb een paar nieuwe nummers geschreven over het vaderschap oftwel dat je als echte punker moet oppassen waar je je pittoresk in hangt :bounce:
EN nog beter nieuws Flaaks is klaar voor consumptie ik ga vanavond magistraal aan de zuip :bounce:
Iker is trouwens gebroken en dus heb ik voor een habbekrats een regenworm ingehuurd om hem te vervangen :bounce:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 15:36

Lieve Kitty,

Ik hou het kort vandaag :
VAN FLAAKS KRIJG JE HOOFDPIJN!

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 15:41

Lieve Kitty,
Van varens stook je dus geen goede drank. Rest me nu dus regenwormen en meikevers aangezien drijfhout daarvoor niet geschikt zal zijn.
Er is alleen een tekort aan regenwormen en het zijn goede en goedkope werkkrachten maar ik kan ook niet zonder drummer . Ik zou een varen kunnen laten drummen maar fysiek zijn die wat zwakjes. Ik ga nu dus proberen een drumcomputer te maken van drijfhout en zandkorrels :bounce:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 15:47

Lieve Kitty,
Ik heb met mijn John Lennonbril en behendig gebruik makend van de zon van zandkorrels een microchip weten te fabriceren in een kastje van drijfhout, ja mijn drumcomputer is geslaagd . Nu kan ik van Siegfried proberen drank te stoken, kan hij geen bezwaar tegen maken gezien hij van stoken zelf ook zijn hobby had gemaakt :bounce:
Fijne van zo'n drumcomputer is ook dat ie niet zo zit te zeiken bij de repetities . En nu klinken we lekker vacuum :bounce:
We gaan vandaag mr Blue Sky spelen :bounce:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 16:11

Lieve lieve lieve lieeeeeve Kitty,

Hatsjikideeeee wat gisten die meikevers snel - Siegfried is een magistrale likeur geworden en ik ga straks alle meikevers opstoken . IK ben Mark SSSSS IK ben de GODKEIZEDR anarchie in de UK! :bounce:

OP een onbewooond eiheiland daar zou je willen zijn in je blote billen kokosnoot :bounce:
Meikevers zijn cool :bounce:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 16:32

LIeve Kitty,
Mijn meikeverstokerij draait overuren en ik denk dat ik inmiddels alle meikevers wel aan het gisten gezet heb :bounce:
En ik ben achter iets wonderlijks gekomen.
Iker die gebroken was is nu twee ikers geworden, kennelijk worden regenwormen twee regenwormen als je doormidden hakt. Hierdoor heb ik het gebrek aan arbeidskrachten opgelost door alle regenwormen in stukjes te hakken. En wat grappig is is dat ik nu 12 Ikers heb gemaakt; een hele ministersploeg met zelfs een minister voor nostalgie :bounce:
Het is best vervelend om met zoveel ikers te vergaderen maar als het me niet aanstaat hak ik een iker in twee en heb ik zo weer een extra minister :bounce:

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 30 jul 2018, 16:34

United Hope schreef:
30 jul 2018, 15:36
Lieve Kitty,

Ik hou het kort vandaag :
VAN FLAAKS KRIJG JE HOOFDPIJN!
Dat zegt m'n vrouw ook wel eens. Maar als ik de muziek uitzet dan gaat het wel weer. :erm:
Voorheen Vlaecks.

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 17:23

Lieve Kitty,
Ik ben de meikeverlikeur gaan exporteren op advies van de economische iker , ik heb een mooi etiket ontworpen "Siegfried Stout" Markzistischer Hell en het loopt als een trein :bounce:
Ik ben rijk :bounce:

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 30 jul 2018, 17:53

Lieve Kitty,
Ik heb de boel momenteel helemaal voor elkaar. Ik heb Ikers als bestuurlijke klasse en normale regenwormen als werkvolk, de varens doen de ambtenarij dat past uitstekend bij hun passieve aard . Tevens heb ik ze wetenschap toebedeeld, je zou denken dat varens dat niet kunnen maar feitelijk is een wetenschapper niets anders dan iemand die opdrachten van anderen uitvoert en binnen hun beperkte verstandelijke vermogens die opdracht uitvoeren opdat alles wat ik wil een wetenschappelijke onderbouwing krijgt waardoor mijn bevolking denkt dat ik heel verstandig ben . :bounce:
Ik heb wel een tekort aan meikevers maar mijn Iker van defensie bereid een invasie voor op andere eilanden om daar de meikevers op te stoken . Het is fijn om Mark S te zijn :bounce:
Qua religie is door het verdwijnen van de meikevers de Kerk van de Enigste Mark de dominante religie geworden maar er vormen zich steeds weer afsplitsingen. Er is een flink theologisch debat gaande over mijn aard . Ben ik bijvoorbeeld een tweeëenheid of ben ik een ongedeelde Mark . Is de Profeet Mark gelijk aan de God Mark . Volgens mij ben ik gewoon Mark maar gek genoeg raadpleegt men mij nooit omtrent religieuze zaken . :bounce:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 31 jul 2018, 21:48

United Hope schreef:
30 jul 2018, 14:26
ik heb hem toen in tweeën geslagen met als gevolg dat er een splitsing is opgetreden in het geloof. Er is nu een kerk van de Enige Mark en de kerk van de Enigste Mark. De Meikevers blijven trouw aan de oude leer maar de regenwormen kiezen nu massaal voor de nieuwe kerk. De varens zijn vooralsnog niet verder gekomen als wat te wuiven met hun bladeren . En ik heb écht zin in drank :bounce:
:clap: :worship:
Extreemlinksche drammert

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 31 jul 2018, 21:54

een pigmentatief uitgedaagde medemens

:lol:
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Oved
Forum Diva