Ovedje's Beauty Hoekje
Re: Beauty Hoekje
oh ja, jij was vd bos haar 

Oved schreef:oh ja, jij was vd bos haar

Lichtelijk overdreven, maar ja, dat was ik.

Our mission was to graze the dust in search of a mystery stripped of anything serious.
Tijd om aan het werk te gaan.
Dag Oved, veel plezier vandaag!

Dag Oved, veel plezier vandaag!

Our mission was to graze the dust in search of a mystery stripped of anything serious.
Limited Edition “Treasure Trove” by CATRICE
Fonkelende kristallen, opvallende sieraden, gedetailleerd borduurwerk met lovertjes en regenboogkleurige lurexmaterialen kronen het winterseizoen. De nieuwe designer collecties zijn super glamorous met juwelen en rijkelijk versierde outfits. Een feestelijke, vrouwelijke make-up look is de ideale match voor deze unieke fashion highlights. Limited Edition “Treasure Trove” by CATRICE presenteert must-have beautyproducten voor deze stijl in januari 2016. Zowel matte als glinsterende make-up in elegant champagnegoud, warm bruin en beige tinten als contrasterende tinten abrikoos en rood maken de look compleet. Het oogschaduwpallet met acht oogschaduwtinten, een gouden glanspoeder en vier nagellakken met een licht pareleffect zorgen voor onvergetelijke feestdagen. Celebrate Good Times – by CATRICE

Link
Ik denk dat die gouden wenkbrauwen niet zo goed bij mijn gezicht passen.
Doe es gek! 

Wat zijn de haar en makeup trends van deze lente!? Veel kleur en glitter!
Leuk hè kraut, heb dit topic weer leven ingeblazen!

Leuk hè kraut, heb dit topic weer leven ingeblazen!

- Krautsurfer
- Forum Diva
IJdelheid
Het eerste kernwoord is ijdelheid. Dit woord betekent zoveel als 'niets'. Prediker stelt dus gelijk al aan het begin van het Bijbelboek dat alles 'niets' is. Het menselijk leven, het wereldgebeuren gaat op zich genomen helemaal nergens over. Het eindigt in niets. Waar Prediker het boek begint met ijdelheid, daar eindigt hij er ook mee. Wanneer wij tenminste Prediker 1:1 en Prediker 12:9-12 beschouwen als voorwoord en nawoord. In Prediker 12:8 besluit Salomo immers zijn betoog met: "IJdelheid der ijdelheden, zegt de Prediker, alles is ijdelheid!". Let hier overigens op de voorafgaande verzen over het einde van de mens. Deze zijn veelzeggend: "…en het stof wederkeert tot de aarde, zoals het geweest is, en de geest wederkeert tot God, die hem geschonken heeft." (Pred. 12:7).
De combinatie van ijdelheid en de sterfelijkheid van de mens vinden wij trouwens ook duidelijk terug in een heel ander Bijbelgedeelte, namelijk Psalm 144:4: "De mens is gelijk aan een ademtocht, zijn dagen zijn als een voorbijglijdende schaduw." Het woord 'ademtocht' is hier een vertaling van hetzelfde woord dat in Prediker met ijdelheid vertaald wordt. Feitelijk staat hier dus dat de mens niets is. Zijn leven is als een schaduw die voorbij glijdt. Voor zijn bestaan was hij niets en na zijn bestaan blijft er niets dat aan hem herinnert.
Naast in de eerste en laatste verzen van Prediker, komt het begrip ijdelheid in nog 24 verzen van Prediker voor. Daarbij worden zevenmaal de woorden 'najagen van wind' toegevoegd, wat met name betrekking heeft op het (moeten) verrichten van arbeid.
Het eerste kernwoord is ijdelheid. Dit woord betekent zoveel als 'niets'. Prediker stelt dus gelijk al aan het begin van het Bijbelboek dat alles 'niets' is. Het menselijk leven, het wereldgebeuren gaat op zich genomen helemaal nergens over. Het eindigt in niets. Waar Prediker het boek begint met ijdelheid, daar eindigt hij er ook mee. Wanneer wij tenminste Prediker 1:1 en Prediker 12:9-12 beschouwen als voorwoord en nawoord. In Prediker 12:8 besluit Salomo immers zijn betoog met: "IJdelheid der ijdelheden, zegt de Prediker, alles is ijdelheid!". Let hier overigens op de voorafgaande verzen over het einde van de mens. Deze zijn veelzeggend: "…en het stof wederkeert tot de aarde, zoals het geweest is, en de geest wederkeert tot God, die hem geschonken heeft." (Pred. 12:7).
De combinatie van ijdelheid en de sterfelijkheid van de mens vinden wij trouwens ook duidelijk terug in een heel ander Bijbelgedeelte, namelijk Psalm 144:4: "De mens is gelijk aan een ademtocht, zijn dagen zijn als een voorbijglijdende schaduw." Het woord 'ademtocht' is hier een vertaling van hetzelfde woord dat in Prediker met ijdelheid vertaald wordt. Feitelijk staat hier dus dat de mens niets is. Zijn leven is als een schaduw die voorbij glijdt. Voor zijn bestaan was hij niets en na zijn bestaan blijft er niets dat aan hem herinnert.
Naast in de eerste en laatste verzen van Prediker, komt het begrip ijdelheid in nog 24 verzen van Prediker voor. Daarbij worden zevenmaal de woorden 'najagen van wind' toegevoegd, wat met name betrekking heeft op het (moeten) verrichten van arbeid.
Too Freud to live
Too Jung to die
Too Jung to die
dude ga ik allemaal niet lezen 

omg check dit kapsel dan

Heeft wel wat van die van The Fifth Element: 

Mss geïnspireerd daardoor? Ken het overigens niet. Is het een serie?
Nee, een film uit de jaren negentig.
ok ga ik downloaden een keer.
- Krautsurfer
- Forum Diva

Een heel erg goede film uit de jaren '90.
Met erg veel Jean Paul Gaultier, dus past wonderwel in dit ijdelheid der ijdelheden topic.
Too Freud to live
Too Jung to die
Too Jung to die
ik ben niet ijdel heur
lijkt alleen maar zo 

Urban Decay makeup

- Kryptozoid
- Forumgod

Laatst gewijzigd door Kryptozoid op 11 apr 2017, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- Kryptozoid
- Forumgod
Re: Beauty & Cosmetics
Grappig hoe sommige vrouwen juist dunnere wenkbrauwen willen, terwijl de trend volle zijn.

Veel te veel mascara aanbod
Niet dat ik het nodig heb.

dit vind ik een van de fijnste, en dan kleur blauw 

Maar deze mascara van BE is het beste.

licht/donker effect mooi gedaan

contouren noemt men dat.
Re: Ovedje's Beauty Hoekje
omg wat ik nu weer op mn gezicht gesmeerd heb
So Elixer Serum en daarover heen Sensitive Végétal Gezichstcrème.
Waren testertjes.
Normaliter smeer ik bijna nooit wat op mn gezicht. Maar ik dacht "doe es gek!".

So Elixer Serum en daarover heen Sensitive Végétal Gezichstcrème.

Waren testertjes.
Normaliter smeer ik bijna nooit wat op mn gezicht. Maar ik dacht "doe es gek!".
vandaag heb ik zwarte oogschaduw op 

Omg
Facilitator, katalysator, transformator
Whatever makes you happy, dude.
het kan wel
Is geretouched as n malle
Of hoe dat ook heet 

so what omg
ik vind haar makeup niet mooi eigenlijk, alleen de licht/donker maiquillage is wel bijzonder.
En das nou juist digitaal opgeleukt
Op al die eerdere foto's van je hier ook teouwens. Fashion wereld is fake plastic trees supreme
Op al die eerdere foto's van je hier ook teouwens. Fashion wereld is fake plastic trees supreme