gung ho schreef: ↑24 sep 2018, 21:32Als we iemand aan moeten pakken, zeg je het wel hè?Rainy Day Woman schreef: ↑24 sep 2018, 21:28Oh ja. Maar daar zijn geen uren getelefoneer voor nodig.![]()

gung ho schreef: ↑24 sep 2018, 21:32Als we iemand aan moeten pakken, zeg je het wel hè?Rainy Day Woman schreef: ↑24 sep 2018, 21:28Oh ja. Maar daar zijn geen uren getelefoneer voor nodig.![]()
Welaan. De Stelling van Amsterdam.iKer schreef: ↑29 sep 2018, 10:52Maar ontopic!
Zojuist werd ik wakker gemaakt terwijl ik in een discussie zat over welke stad een beter OV had. Amsterdam of Utrecht.
Mijn stellin; Amsterdam. De stelling van de donkerharige krullebol tegenover me: Utrecht. De setting: een soort oudbruin café met laag plafond, en alle houtwerk zat straks in de lak.
[...]
Sterkte!Rainy Day Woman schreef: ↑29 sep 2018, 13:24Nieuw record, het werd na half 6.
In 3 weken tijd lijkt de wereld, het universum compleet te veranderen en niemand weet het behalve ik en 1 iemand anders. Geen idee waar het allemaal heengaat.
Je hebt iets met een getrouwde man, en hij is in dubio wie hij gaat kiezen, jou of zijn vrouw.
Waarom neem je de nerds niet wat meer in vertrouwen? Neem een voorbeeld aan mij.Rainy Day Woman schreef: ↑29 sep 2018, 16:52![]()
Niemand is getrouwd of anderszins bezet.
Maar ik ga er verder niks over zeggen, heb eigenlijk al een beetje spijt van mijn spontane ontboezeming.![]()
Jammer. Wij vertellen het echt niet verder hoor. We kunnen wel adviezen geven, zoals dat relaties tussen collega's helemaal prima zijn, althans zolang beiden niet in een hiërarchische verhouding tot elkaar staan; dan liever even melden bij de baas. Op dit forum kun je dat alvast oefenen, want er zijn best wel enkele leidinggevenden.Rainy Day Woman schreef: ↑29 sep 2018, 16:52Maar ik ga er verder niks over zeggen, heb eigenlijk al een beetje spijt van mijn spontane ontboezeming.![]()
Ik word nooit verkouden na een avondje bier.
Nu ja, het was dan ook jouw droom.Ysfoxy schreef: ↑19 okt 2018, 11:49Ysfoxy droomde dat hij met een heleboel andere mensen in een grote zaal naar een gezelschap aan het kijken was dat traditionele Aziatische liedjes en dansen opvoerde. Aan het einde van het optreden schalde er plots Kuntz van de Butthole Surfers door de luidsprekers. Ysfoxy viel van zijn stoel van het lachen maar hij was blijkbaar de enige die dit grappig vond.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten