Oved door naar de volgende ronde, en moet iKer een ander leven zoeken?

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...

Gaat Oved door naar de volgende ronde, en moet iKer een ander leven zoeken?

Nee, Oved is een cunt en krijgt een ban voor een week. iKer altijd al een toffe peer geweest
0
Geen stemmen
Nee, Oved krijgt een ban voor een week. iKer is een lul maar hij heeft wel gelijk.
8
47%
Ja, Oved heeft beterschap beloofd. Ik geloof dat ze dat echt kan. iKer gaat maar weg.
4
24%
Ja, Oved heeft beterschap beloofd. Ik geloof dat ze dat echt kan. iKer blijft of is volgende week terug.
5
29%

Totaal aantal stemmen: 17

iKer
Meganerd

Oved door naar de volgende ronde, en moet iKer een ander leven zoeken?

Bericht door iKer » 20 aug 2018, 18:13

Nou?
Zolang Radiohoofdnz geen uitslag heeft gegeven is het vrij speculeren.
Extreemlinksche drammert

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Re: Oved door naar de volgende ronde, en moet iKer een ander leven zoeken?

Bericht door frobbert » 20 aug 2018, 18:15

Ik mis de optie: Nee, Ikel is geen haar beter dan Oved :finger:
“May my mercy prevail over my wrath.”

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 20 aug 2018, 18:21

Echt weer een :jerk: iKel poll :crazy: grow balls ipv te gaan jokken bij de meester en leer mensen en het forum te nemen zoals ze zijn. Deal with it, pussy
Laatst gewijzigd door Richardus op 20 aug 2018, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 aug 2018, 18:21

Tut tut, u was er niet bij.
Oordelen wat er gaande was kunt u helemaal niet.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 aug 2018, 18:22

Richardus schreef:
20 aug 2018, 18:21
Echt weer een :jerk: iKel poll :crazy: grow balls en leer mensen en het forum te nemen zoals ze zijn. Deal with it, pussy.
Geen enkel probleem jou te nemen zoals je bent; heb ik ook eens wat te lachen.

En inmiddels heeft er ook een slijmbal gestemd:
"Ja, Oved heeft beterschap beloofd. Ik geloof dat ze dat echt kan."
Ik ook! Op zeker voor 2023!
Laatst gewijzigd door iKer op 20 aug 2018, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Extreemlinksche drammert

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 20 aug 2018, 18:27

Dat was dus allemaal ook vermakelijk bedoeld dumbass :roll: wat ik elders zei: neem jezelf en dit forum minder serieus. Je waarde halen probeer je maar weer op Facebook of bij de krant. Dit hier is amusement, spielerei. Meer waarde moet je niet verwachten.

Snif
Heeft niks beters te doen

Bericht door Snif » 20 aug 2018, 18:32

Ik ga voor:
ieker is een cunt. Dove óók.

🏖️
Voorheen skcus-idlA.

Oofje
Forum Diva

Bericht door Oofje » 20 aug 2018, 18:37

Ik heb een cunt :nono:

Oofje
Forum Diva

Bericht door Oofje » 20 aug 2018, 18:38

Wat een volwassen kerel die ikero :nooo:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 20 aug 2018, 18:39

En over dat harde bashen: vroeger was het erger, check Rainy's way back topic; zelfs ik was geshockeerd. Maar men ging er jolig mee om, liet zich niet raken.

Reageer serieus en gebeten, en het wordt erger. Altijd zo geweest. Snap de idioterie en de tongue-in-cheek, en je reageert veel luchtiger of hapt lekker terug. Gezellig. Of je vraagt of iemand kan dimmen, kan ook, werkt vaak. Of negeert en/of nokt 'm ff, zoals Kraut laatst na m'n "zeikerd" gezeik, was het meteen over. Wel gemerkt?

Het kan zelfs leerzaam zijn omdat je 'n spiegel wordt voorgehouden. Maar jij bent al zo vol van je zelfgekozen zelfbeeld dat er nog weinig ruimte voor lucht(igheid) is.

Man, als ik zo zou janken al die keren l dat Krypto nu of Billy vroeger zo op m'n nek zit/zat :lol: maar comes with teh territory.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 20 aug 2018, 19:44

Kleuters. Kan ik nou niet even twee dagen iets anders gaan doen? :nono:

Mijn duit in het zakje:

Van de ene kant vind ik het nogal potsierlijk dat iKer een ban aanvraagt. Hij maakt een laag-bij-de-gronds topic aan (met poll) met als enige doel Oved te zieken, krijgt daarop niet de respons die hij verwachtte en vraagt daarna bij Radiohoofd een ban aan over het feit dat Krautsurfer en Rainy worden beledigd. De citaten van een andere nerd in die aanvraag maken zijn argumentatie alleen maar zwakker, die citaten zijn van jaren geleden en doen verder totaal niet ter zake. Dat Richardus een waarschuwing zou moeten krijgen, omdat hij vierkant achter Oved staat, is wat mij betreft een verdere aanwijzing dat iKers motieven niet zo zuiver zijn als hij voordoet. Waarom zou Richardus daarvoor een waarschuwing moeten krijgen? Zoals ik eerder tegen Plaid Cymru zei: bij Forumnerds mag je beledigen (en heb je het recht je beledigd te voelen.)

Van de andere kant zijn er wel degelijk regels. Oved mag geen echte namen noemen van nerds en heeft iKers naam gebruikt. Dat zou een reden voor een ban kunnen zijn, vooral omdat het niet de eerste keer is. Daarnaast heb ik Oved vier dagen geleden een waarschuwing gegeven omdat ze een andere nerd kanker toewenste. Ook dat gaat verder dan de gemiddelde forumnerdsbelediging en is buiten de grenzen van het toelaatbare. Het was netjes geweest als ze, buiten de verwijdering van de naam, haar excuses had aangeboden en het was nog mooier geweest als ze zelf een passende oplossing had bedacht.

Als ik de Rijdende Rechter was geweest had ik nu een passende taakstraf bedacht. Dan had Oved een week lang het forum op mogen schonen of al onze beste-platen lijstjes samen mogen voegen tot de Lijst der Lijsten. Omdat ik toch graag een harde uitspraak wil doen, lijkt het mij dat een ban (van een paar dagen of van een week) niet heel verbazingwekkend zou moeten zijn. Niet omdat ik het iKer eens ben en al helemaal niet omdat ik het een aderlating zou vinden als hij zou vertrekken, maar als herinnering dat er achter AE's mensen zitten die graag anoniem willen blijven (zoals ik) en daarom niet met naam en toenaam genoemd willen worden en dat er mensen zijn die zich soms (terecht) écht beledigd voelen.

Overigens geldt dat laatste natuurlijk ook voor Oved. Er is geen nerd die zoveel gezeik van andere nerds over zich heen krijgt (jaja naast poepseks, nu ook plasseks), zij wordt constant negatief aangesproken op haar (post)gedrag en dat heeft natuurlijk een uitwerking op haar gemoedstoestand. Het zou mooi zijn als daar een oplossing voor bedacht zou kunnen worden.
It's just not understanding...

MarkS
Contacteer:

Bericht door MarkS » 20 aug 2018, 20:01

In de eerste alinea sla je de spijker op z'n kop, in de laatste sla je de plank m.i. echter mis. Je kan niet van ons verwachten dat we O's gespam, gescheld, aandachtvragerij etc. etc. ad infinitum tolereren. Er wordt al veel teveel op gereageerd.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 20 aug 2018, 20:05

MarkS schreef:
20 aug 2018, 20:01
In de eerste alinea sla je de spijker op z'n kop, in de laatste sla je de plank m.i. echter mis. Je kan niet van ons verwachten dat we O's gespam, gescheld, aandachtvragerij etc. etc. ad infinitum tolereren. Er wordt al veel teveel op gereageerd.
Dat verwacht ik ook niet.

Ik spreek de hoop uit dat daar een oplossing voor komt. Ik geloof niet dat die van alle nerds behalve Oved (en Richardus) hoeft te komen.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 20 aug 2018, 20:08

gung ho schreef:
20 aug 2018, 20:05
MarkS schreef:

Ik spreek de hoop uit dat daar een oplossing voor komt. Ik geloof niet dat die van alle nerds behalve Oved (en Richardus) hoeft te komen.
Je zou je nog eens aardig kunnen vergissen in iemand als ghertveenendal :up:
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 20 aug 2018, 20:10

Richardus schreef:
20 aug 2018, 18:39
Of negeert en/of nokt 'm ff, zoals Kraut laatst na m'n "zeikerd" gezeik, was het meteen over. Wel gemerkt?
Nee, eigenlijk niet.
Waar heb je het in godsnaam over?
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

Snif

Bericht door Snif » 20 aug 2018, 20:12

MarkS schreef:
In de eerste alinea sla je de spijker op z'n kop
gung ho schreef:
20 aug 2018, 19:44
Inderdaad.
Voorheen skcus-idlA.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 20 aug 2018, 20:13

gung ho schreef:

Mijn duit in het zakje:

Van de ene kant vind ik het nogal potsierlijk dat iKer een ban aanvraagt. Hij maakt een laag-bij-de-gronds topic aan (met poll) met als enige doel Oved te zieken, krijgt daarop niet de respons die hij verwachtte en vraagt daarna bij Radiohoofd een ban aan over het feit dat Krautsurfer en Rainy worden beledigd. De citaten van een andere nerd in die aanvraag maken zijn argumentatie alleen maar zwakker, die citaten zijn van jaren geleden en doen verder totaal niet ter zake. Dat Richardus een waarschuwing zou moeten krijgen, omdat hij vierkant achter Oved staat, is wat mij betreft een verdere aanwijzing dat iKers motieven niet zo zuiver zijn als hij voordoet. Waarom zou Richardus daarvoor een waarschuwing moeten krijgen? Zoals ik eerder tegen Plaid Cymru zei: bij Forumnerds mag je beledigen (en heb je het recht je beledigd te voelen.)

Van de andere kant zijn er wel degelijk regels. Oved mag geen echte namen noemen van nerds en heeft iKers naam gebruikt. Dat zou een reden voor een ban kunnen zijn, vooral omdat het niet de eerste keer is. Daarnaast heb ik Oved vier dagen geleden een waarschuwing gegeven omdat ze een andere nerd kanker toewenste. Ook dat gaat verder dan de gemiddelde forumnerdsbelediging en is buiten de grenzen van het toelaatbare. Het was netjes geweest als ze, buiten de verwijdering van de naam, haar excuses had aangeboden en het was nog mooier geweest als ze zelf een passende oplossing had bedacht.

Als ik de Rijdende Rechter was geweest had ik nu een passende taakstraf bedacht. Dan had Oved een week lang het forum op mogen schonen of al onze beste-platen lijstjes samen mogen voegen tot de Lijst der Lijsten. Omdat ik toch graag een harde uitspraak wil doen, lijkt het mij dat een ban (van een paar dagen of van een week) niet heel verbazingwekkend zou moeten zijn. Niet omdat ik het iKer eens ben en al helemaal niet omdat ik het een aderlating zou vinden als hij zou vertrekken, maar als herinnering dat er achter AE's mensen zitten die graag anoniem willen blijven (zoals ik) en daarom niet met naam en toenaam genoemd willen worden en dat er mensen zijn die zich soms (terecht) écht beledigd voelen.

Overigens geldt dat laatste natuurlijk ook voor Oved. Er is geen nerd die zoveel gezeik van andere nerds over zich heen krijgt (jaja naast poepseks, nu ook plasseks), zij wordt constant negatief aangesproken op haar (post)gedrag en dat heeft natuurlijk een uitwerking op haar gemoedstoestand. Het zou mooi zijn als daar een oplossing voor bedacht zou kunnen worden.
Ach ze postte laatst ook weer ergens de eerste letter van m'n voornaam. Als een soort dreigement, denk ik.
Whatever.
Een oplossing zou kunnen zijn als Oved eens wat vaker in de spiegel keek. Het is namelijk geen wonder dat ze voortdurend aangesproken wordt op haar postgedrag. Vervelende aandacht is ook aandacht.
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 20 aug 2018, 20:15

Krautsurfer schreef:
20 aug 2018, 20:10
Richardus schreef:
Of negeert en/of nokt 'm ff, zoals Kraut laatst na m'n "zeikerd" gezeik, was het meteen over. Wel gemerkt?
Nee, eigenlijk niet.
Hij geeft je een compliment voor het op volwassen wijze omgaan met een plagerijtje van zijn kant :up: Grappig dat jij van niks weet :lol:
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 20 aug 2018, 20:16

Kryptozoid schreef:
20 aug 2018, 20:15
Krautsurfer schreef:
20 aug 2018, 20:10
Richardus schreef:
Nee, eigenlijk niet.
Hij geeft je een compliment voor het op volwassen wijze omgaan met een plagerijtje van zijn kant :up: Grappig dat jij van niks weet :lol:
Ik heb serieus geen idee.
:?

David
Hop hop

Bericht door David » 20 aug 2018, 20:19

Simpele oplossing:
Als psychotisch agressief en spammend gedrag is toegestaan hier (wat dus zo is): Oved in de negeermodus zetten zodat je haar berichten niet meer leest en ze geen reacties meer krijgt
Probleem blijft dan alleen dat voor elke scheet een topic wordt aangemaakt door haar wat niet te negeren is
Als het technisch mogelijk is iemand niet meer dan +/- 5 topics per dag te laten maken is dat ook opgelost
Laatst gewijzigd door David op 20 aug 2018, 20:25, 2 keer totaal gewijzigd.

Snif

Bericht door Snif » 20 aug 2018, 20:21

Nee, David is zeer zeker niet Billy B.
Voorheen skcus-idlA.

David
Hop hop

Bericht door David » 20 aug 2018, 20:22

Snif is zeer zeker geen Umbretta

MarkS
Contacteer:

Bericht door MarkS » 20 aug 2018, 20:24

David schreef:
20 aug 2018, 20:19
Simpele oplossing:
Als psychotisch agressief en spammend gedrag is toegestaan hier (wat dus zo is): Oved in de negeermodus zetten zodat je haar berichten niet meer leest en ze geen reacties meer krijgt
Probleem blijft dan alleen dat voor elke scheet een topic wordt aangemaakt door haar wat niet te negeren is
Als het technisch mogelijk is iemand niet meer dan +/- 5 topics per dag te laten maken is dat ook opgelost
Krek!

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 20 aug 2018, 20:26

David schreef:
Simpele oplossing:
Het zou zeker schelen als je die topics niet meer zou zien, en de berichten van de genegeerde poster niet meer zouden verschijnen.
Helaas,
het is zoals het is.

Uit dat berichtje van Oved blijkt dat er binnenkort wel een limiet op het aantal topics dat je kunt openen aan zit te komen.
Zal an sich ook wel iets schelen.

Een ban voor een week hoeft wat mij betreft niet per sé, want ik denk dat we d'r buiten een weekje welverdiende rust niks mee opschieten. Tenzij we een lik-op-stuk beleid gaan invoeren: Schelden; een ban. Hoppa.
Maar als ik dan moderator zou zijn, dan zou ik er gelijk mee nokken. Niet te doen en niet leuk.

Het zou daadwerkelijk schelen als Oved 's een keer ophield met de verongelijkte egocentrische emotioneel incontinente veertien-jarige te spelen. Dat zou echt fijn zijn.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 20 aug 2018, 20:26

David schreef:
Simpele oplossing:
Op zich best een goede Rijdende Rechter oplossing. Oved krijgt geen ban en iedereen (behalve Richardus) zet haar een week in de negeerstand. :lol:

David
Hop hop

Bericht door David » 20 aug 2018, 20:28

Maar is het ook technisch mogelijk om iemand niet 100 topics per dag te laten maken?
Dat is de hamvraag :drink:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 20 aug 2018, 20:30

Fuck do I know.

David
Hop hop

Bericht door David » 20 aug 2018, 20:32

Als dat niet kan werkt deze oplossing averechts. Als Ovedje geen aandacht krijgt opent ze 3000 topics om toch maar gezien en gehoord te worden :upup:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 20 aug 2018, 20:32

gung ho schreef:
20 aug 2018, 20:30
Fuck do I know.
Zoals ik al zei:
Uit de post van Oved blijkt dus dat dat mogelijk is en gaat gebeuren.
Oved schreef:
19 aug 2018, 21:23
Aanleiding was die gast uit Utrecht die mijn gehele gezin beledigde en comments maakte over mijn psychische welzijn en medicijngebruik. Hij wil mijn ban graag zien.

Afijn. Admin heeft mij geruststellende woorden bedrukt dat ik mij er niet al teveel van moet aantrekken. Even gas terugnemen. En lekker netflixje doen ofzo.

Ze gaan wel een max aantal te openen topics instellen. :finger:

Hoe dan ook, ik ga mij een weekje richten op andere dingen dan forumnerds. Zal mijn gemoedstoestand ook beter doen. Waarom zou ik mij laten beledigen door nerds waar ik niks mee heb? Mijn gezin notabene.

Viel spass iedereen zonder mij!

:wave:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 20 aug 2018, 20:40

MarkS schreef:
In de eerste alinea sla je de spijker op z'n kop, in de laatste sla je de plank m.i. echter mis. Je kan niet van ons verwachten dat we O's gespam, gescheld, aandachtvragerij etc. etc. ad infinitum tolereren.
Eens.
100%.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 20 aug 2018, 20:44

Krautsurfer schreef:
20 aug 2018, 20:40
MarkS schreef:
In de eerste alinea sla je de spijker op z'n kop, in de laatste sla je de plank m.i. echter mis. Je kan niet van ons verwachten dat we O's gespam, gescheld, aandachtvragerij etc. etc. ad infinitum tolereren.
Eens.
100%.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 20 aug 2018, 20:47

gung ho schreef:
20 aug 2018, 20:44
Krautsurfer schreef:
20 aug 2018, 20:40
MarkS schreef:
Eens.
100%.

Ja, dat had ik al gelezen.
:D

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 aug 2018, 21:18

gung ho schreef:

Mijn duit in het zakje:

Van de ene kant vind ik het nogal potsierlijk dat iKer een ban aanvraagt. Hij maakt een laag-bij-de-gronds topic aan (met poll) met als enige doel Oved te zieken.
Dat heb je mis. Maar je kunt niet altijd alles lezen (doe ik ook niet).

Ik verkeerde daadwerkelijk in de veronderstelling dat iedereen het met mijn woorden ('UH en Oved zitten aan de grond') eens zou zijn.
Ik heb dat primair gedaan omdat ze dat bestreed en ik dacht 'dat ga ik dik winnen'
(Ik had ongelijk, er was maar éénn stem die me steunde).

Wat mij betreft trekt GH een aantal foutieve conclusies uit mijn postings, en legt vrij negatief uit wat mijn motieven zouden zijn. En slaat de plank daarmee mis. Het gaat mij daadwerkelijk om het gedrag van Oved. Niet om haar een loer te draaien of wat dan ook: het gaat mij er om dat ze bijv. RDW of Kraut, twee totale goeierds, om het minste of geringste uitfoetert. Gewoon: doodordinair. 'Kreng, kutwijf', middelvingersmiley etc. etc. Dat gedrag gaat werkelijk al maaaaanden.
Het wordt niet gecompenseerd door scherpzinnige opmerkingen of deelname aan debatten. Openen van interessante topics. Humor. Het is gewoon een overload aan negativiteit, poezenplaatjes en spamgedrag. Dat niet alleen het forum vervuilt, maar daadwerkelijk ergert. Een week geleden verdween ik daarom al eens. Ze belooft vervolgens beterschap, maar gaat vervolgens wéér de fout in.

En nu belooft ze alweer beterschap. :lol:

En begaat de Gung Ho een fout door door te oordelen over tijdstippen dat hij er niet is, over problematiek die hem niet raakt. Zelfoverschatting dus.

NB: die door jou aangehaalde quote is mij ooit privé verteld, en is geen 'jaren' geleden (in mijn geval). Die quote -waar ik niet achter sta- heb ik wél openbaar gemaakt om Oved te laten weten dat sommigen privé veel extremer dan ik oordeel over hun toestand.
Laatst gewijzigd door iKer op 20 aug 2018, 21:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Extreemlinksche drammert

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 20 aug 2018, 21:23

iKer schreef:
20 aug 2018, 21:18

Ik verkeerde daadwerkelijk in de veronderstelling dat iedereen het met mijn woorden ('UH en Oved zitten aan de grond') eens zou zijn.
Ik heb dat primair gedaan omdat ze dat bestreed en ik dacht 'dat ga ik dik winnen'
Ik had ongelijk, er was maar een stem die me steunde.

NB: die bewuste quote is mij ooit privé verteld, en is geen 'jaren' geleden (in mijn geval). Die quote -waar ik niet achter sta- heb ik wél openbaar gemaakt om Oved te laten weten dat sommigen privé veel extremer dan ik oordeel over hun toestand.
Maakt het er niet beter op wat mij betreft, maar ik voel niet zo de behoefte hierover te discussiëren.

Ik ga even een rondje lopen met de hond. :wave:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 aug 2018, 21:29

gung ho schreef:
20 aug 2018, 21:23
Maakt het er niet beter op wat mij betreft, maar ik voel niet zo de behoefte hierover te discussiëren.
Je post was al niet al te best omdat het teveel miskleunen bevat aangaande mijn motieven. Die jij klaarblijkelijk niet in kunt schatten.

Anyway: ga even met je hond wandelen. Kom terug voor een frisse duik in de zomerrel alhier.
Extreemlinksche drammert

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 20 aug 2018, 21:33

iKer schreef:
20 aug 2018, 21:29
gung ho schreef:
20 aug 2018, 21:23
Je post was al niet al te best omdat het mijns inziens teveel miskleunen bevat aangaande mijn motieven. Die jij kennelijk niet kunt inschatten.
Mijn post was best goed eigenlijk. Genuanceerd en met een duidelijke mening.

Je motieven leken mij niet zuiver en gezien je uitleg in je vorige post bleek dat terecht te zijn.

Maakt verder niet uit. Deze discussie voer je niet met mij.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 20 aug 2018, 21:37

iKer schreef:
20 aug 2018, 21:18

En begaat de Gung Ho een fout door door te oordelen over tijdstippen dat hij er niet is, over problematiek die hem niet raakt. Zelfoverschatting dus.
Ik heb heel veel oordelen over tijdstippen.

Zo vertrouw ik 15.15 uur voor geen meter en neem ik 22.22 uur totaal niet serieus (11.11 uur vind ik een lachertje). Ik heb echter een heilig ontzag voor 16.15 uur omdat dat tijdstip zeer betrouwbaar overkomt.

Van zelfoverschatting ben ik nog niet eerder beticht. Ik zeg: projectie!

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 aug 2018, 21:40

Krautsurfer schreef:
20 aug 2018, 20:26
Het zou daadwerkelijk schelen als Oved 's een keer ophield met de verongelijkte egocentrische emotioneel incontinente veertien-jarige te spelen. Dat zou echt fijn zijn.
Nou nou Kraut, have I got news for you!
Oved gaat werkelijk haar best doen. En het gaat haar lukken ook!

Ban van een week.
Niet meer. Niet minder.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 aug 2018, 21:43

gung ho schreef:
20 aug 2018, 21:33
Er staat een aantal aannames in je post omtrent mijn motieven.
Die aannames zijn helaas onjuist.

Dat je nu voet bij stuk wilt houden hint inderdaad richting zelfoverschatting.
'Gung Ho weet alles'.
Helaas kan niemand gedachten lezen.
Ook Gung Ho niet.
:nono:
Extreemlinksche drammert

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 20 aug 2018, 21:47

iKer schreef:
20 aug 2018, 21:43
gung ho schreef:
20 aug 2018, 21:33
Er staat een aantal aannames in je post omtrent mijn motieven.
Die aannames zijn helaas onjuist.

Dat je nu voet bij stuk wilt houden hint inderdaad richting zelfoverschatting.
'Gung Ho weet alles'.
Helaas kan niemand gedachten lezen.
Ook Gung Ho niet.
:nono:
Fijn dat je dat hebt rechtgezet iKer. :up:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 aug 2018, 21:48

De Tussenstand:
iKer: 67%
Oved: 33%
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 20 aug 2018, 21:50

iKer schreef:
20 aug 2018, 21:40
Krautsurfer schreef:
20 aug 2018, 20:26
Nou nou Kraut, have I got news for you!
Oved gaat werkelijk haar best doen. En het gaat haar lukken ook!
Mjah. Ik ga mee met je sarcasme, te dezent. Oved gaat niet veranderen.
iKer schreef:
Ban van een week.
Niet meer. Niet minder.
Het enige dat we daar mee opschieten zal een weekje rust zijn. Op zich de moeite waard. Maar ze zal het nooit leren, dus op de lange termijn gaat het niet werken.

Aantal topics inperken is een goede start, dat zal wel iets schelen.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 aug 2018, 22:04

Krautsurfer schreef:
20 aug 2018, 21:50
iKer schreef:
Ban van een week.
Niet meer. Niet minder.
Het enige dat we daar mee opschieten zal een weekje rust zijn. Op zich de moeite waard. Maar ze zal het nooit leren, dus op de lange termijn gaat het niet werken.
Niet eens. Als er daadwerkelijk geen straf op haar gedrag staat heeft ze geen enkele prikkel haar leven te beteren.

Het is van dezelfde* naïviteit als zeggen 'topinkomens moeten zich vrijwillig aan de Code Tabaksblatt houden'
En dan verbaasd zijn als het op den duur niet werkt.

* Maar dan anders. :D
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 aug 2018, 22:06

Nog een uur mensen!
Extreemlinksche drammert

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 20 aug 2018, 22:07

En dan? Moet ik ervoor opblijven? Ik ben al een beetje moe eigenlijk. :oops: En morgen weer werken.
"Het is allemaal van het niveau van een kermisattractie, en het is verbazingwekkend dat mensen van boven de zeven bij zoiets serieus kunnen blijven."

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 aug 2018, 22:08

Rainy Day Woman schreef:
20 aug 2018, 22:07
En DAN? Moet ik ervoor opblijven?
Er moet niks (al profiteer je m.i. in the long run van mijn inspanningen :D)

DAN weten we of
A. Oved een ban krijgt.
B. Of ik het forum verlaat dan wel hier blijf.
Laatst gewijzigd door iKer op 20 aug 2018, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Extreemlinksche drammert

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 20 aug 2018, 22:09

iKer schreef:
20 aug 2018, 22:04

Het is van dezelfde* naïviteit als zeggen 'topinkomens moeten zich vrijwillig aan de Code Tabaksblatt houden'
En dan verbaasd zijn als het op den duur niet werkt.

* Maar dan anders. :D
Grappig, Jesse Klaver zei ook laatst in de Kamer: "die code-Tabaksblatt, dat getuigt van dezelfde naïviteit als denken dat Oved op forumnerds.nl haar gedrag gaat beteren. Maar dan anders."
"Het is allemaal van het niveau van een kermisattractie, en het is verbazingwekkend dat mensen van boven de zeven bij zoiets serieus kunnen blijven."

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 aug 2018, 22:11

Rainy Day Woman schreef:
20 aug 2018, 22:09
Grappig, Jesse Klaver zei ook laatst in de Kamer: "die code-Tabaksblatt, dat getuigt van dezelfde naïviteit als denken dat Oved op forumnerds.nl haar gedrag gaat beteren. Maar dan anders."
Nou vermoed ik dat Jesse enigszins te lief en naief is om de naïviteit te doorzien van die Code Tabaksblatt.
Extreemlinksche drammert

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 20 aug 2018, 22:11

iKer schreef:
20 aug 2018, 22:08
Rainy Day Woman schreef:
20 aug 2018, 22:07
En DAN? Moet ik ervoor opblijven?
Er moet niks (al profiteer je m.i. in the long run van mijn inspanningen :D)
Al is dat zo, dan wil dat nog niet zeggen dat morgenavond niet vroeg genoeg is om het te lezen.
DAN weten we of
A. Oved een ban krijgt.
B. Of ik het forum verlaat dan wel hier blijf.
Spannend!

Scalle
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Scalle » 20 aug 2018, 22:21

Gestemd!

En één week is een straf die véél te licht is.

Weg met dat geschift mens hier. Voorgoed. Für immer. Siempre.
Please enter the telephone number, then press https://soundcloud.com/boomboomboom/crazy-date

Plaats reactie