jullie menswezens

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
Plaats reactie
United Hope
Heeft Geen Leven

jullie menswezens

Bericht door United Hope » 26 sep 2018, 05:35

er zijn er hier toch een paar die het niet doorhebben

dat ik ben wie ik ben en dat jullie met zijn allen menswezens zijn
jullie meten anderen en elkaar graag en maken alles dat mooi en waardevol is kapot

ik hoor niet bij jullie walgtoeters, kotsviolen, endeldarmcomponisten, haathijgers, Mathijs van Nieuwkerkbaffers, erudietjes, nietrokers, nietdrinkers, nietdansers, nietbeffers, nietlevers en nietmachines \

obessieve oofjeshaters , post niet meer dan driekusman dan post je al gek genoeg

alsof

jullie individuen zijn
die geen jullie mogen heten
menswezens

jullie zijn menswezens
obsessieve klootzakken
vegetariers
met bloed tot aan de schenen opklotsend van mensen en dieren

blinden en daarom een ander het licht niet in de ogen gunnen

geil de dood aanbidden

impotent het leven omarmen
rasidioten femke trump stemmende nuancedenkerds

menswezens
die een complete haat hebben tegen mij en mijn meder aardbewoners

jullie zijn menswezens
kind naar school - vooral doen wat er van je verwacht wordt en eenieder die dat niet wil veroordelen

dus
menswezens

ik ben geen menswezen
ik hoor niet bij jullie menswezens
jullie echter maakt dat niet uit
ik dien te bloeden en te lijden voor jullie
omdat jullie niet willen dat iets niet doet wat jullie graag willen

eenzaamheid is mijn ding dus
omringd door idioten
enorme idioten
die eisen dat ik net zo idioot ben
op straffe van doodhongeren

Ik haat jullie derhalve allemaal grondig en intens
zeker sinds het rookverbod
hier werd ik officieel buiten de mensheid verklaard

en ik zal verder niet meer de moeite nemen me binnen de maatschappij te bewegen
ik ben gewoon geen menswezen nooit geweest en zal het nopit worden

en voor mij niet langer relevant dat er tussen jullie verschillen bestaan
niemand van jullie steekt een poot uit voor niemand maar jullie zijn haantje de voorste als iemand te grazen genomen moet worden ; of het nu om roken gaat of teveel posten op een bepaald forum de bloeddorst gutst van die vieze gore teennagels naar het bovenste stukje van jullie zweterige kopharen
Nee menswezens

ik ben wel klaar jullie zelfingenomen idioten die nog nooit na hun 3e jaar een eigen mening gevormd hebben
Jullie zijn allemaal Flaaks
gezapige huisschimmels die zich perfect aangepast hebben en zich nimmer en nooit zich de vraag stelden "ja maar hoe zit dat dan bij de rest? "

Nee dat soort vragen stellen menswezens zich niet
gezapig zelfingenomen tuig die gnuivend en gnotterend onschuldige wezens opzadelen met sononische nachtmerries als neil young, coldplay , radiohead, nirvana, bronsky beat, toto, phill collins etc om maar niet te spreken over visuele ellende ; daar hebben ze geen top zoveel van maar hoe kan men zoveel afschuwelijke lelijkheid verdragen? dat doet pijn ; keiharde pijn ; de lelijkheid van alles - ik kan niet beschrijven hoeveel pijn het doet ; lelijkheid - ik denk dat je het zo moet zien @menswezens, een hele hoge piep in je oor die oorverdovend is maar die tegelijkertijd zing "de menswezen hebben dit gewild" maar dan met kiespijn in --- neee dat kan ik niet uitleggen aan menswezens die schoonheidsblind zijn
en dat is het ook - menswezens hebben geen gevoel voor schoonheid - als ze al gevoel hebben in het algemeen
zo kwakte ik er hier een beetje dom uit dat ik suicidale dingen dacht

nou normale wezens zouden daar rationeel mee om gaan
menswezens niet

die geilden zich de pan uit
vielen mij aan
zou daar zelf plezier aan beleven volgens ene heer f

en wat voor meer plezants jullie gecapibreerde diersoorten dan ook bedacht hadden
"trap die lul eens wat verder - lache man"

daar heb je je menswezens

of "aandachtvraaaguhhh"

structureel niet incidenteel
en mijn dochter moet al die kots ook nog een in dr nek krijgen straks van jullie geknekken
en ze is zo'n vrolijk en lief meisje

man je zou er om minder een eind aan maken

maar goed dat besef alleen al
dat jullie zullen blijven doordrammen totdat alle schoonheid, liefde en creativiteit die mijn dochter van nature bezit eruit gebeukt zal zijn ten behoeve van onnozeliteiten als het onderwijs, carriere en weet ik veel wat voor onfrisse zaken jullie genocideplegende planeetbewoners bekokstoofd hebben .
Het is meer dan walgelijk

Ik zie dus ook geen enkele reden een verschil te maken tussen menswezens onderling
er is IK en er is Jullie en jullie zijn kuttekoppen
Bij jullie is een structurele weigering te erkennen dat er andere wezens bestaan als menswezens
Alles dat afwijkt moet kapot

Dat was al zo toen ik een kind was en nu is dat nog meer zo
Toen ik kind was in de jaren 70/80 was er een besef van dat mensen konden verschillen ; daar hebben we die homoemacipatie nog aan over gehouden (en die van de vrouwen maar die kwam er op neer dat vrouwen ook konden werken waardoor 1 persoon niet meer genoeg hoeft te verdienen voor een heel gezin )

Hier op dit forum heb ik niets gezien dat er op duidde dat er anderen waren dan menswezens . Dus 'Jullie' volstaat prima, ook serieus geen zin om te weten waarom het ene menswezen van het andere verschilt ; een brok haat tegen deze planeet en tegen mij en tegen de moeder van mijn dochter
ik zie jullie als hatende wezens - de ene wat meer dan de ander en op zijn huisdierigheid hou ik ook wel van mijn kudde verslindende wolven - maar ik zie mezelf niet als een van jullie - jullie zijn de vijand en ik moet nu eenmaal tussen jullie leven omdat er te weinig van mij zijn en die zijn allemaal raarderder dan ik 'die willen helemaal geen contact' er is dus geen verstandigen united club
logisch ook ; clubjes zijn voor menswezens

maar goed
dat zijn jullie
dom , agressief en arrogant
willen zo graag beter zijn dan de rest
kijk mij eens goed zijn ; ik gooi zomaar iemand in het kanaal

en dan die intense haat die jullie voelen
mag geen peuk meer opsteken en lui als krypto willen je al opsluiten in een klinek of strafkamp

EN vervolgens moet ik me ook druk maken over hoeveel vrouwen er aan de graaitop staan of hoe zwart mijn piet is

SCHANDE koppen de kranten TE WEINIG VROUWEN IN GRAAIFUNCTIES

echt gewoon vrouwen en huidskleurigen

wat voor onzin is dat nu weer?!

waarom je daar druk om maken
of om gelovigen - beschuldig klaz van homofobie
terwijl geloof altijd een middel was om menswezen op kruistochten te laten gaan voor wat grappige machthebbers die het echte kwaad zijn (en ysfoxy die ze al aanstuurt sinds het begin der tijden)

menswezens zijn dom en niet aardig

en dan ga ik je nog niet een vertellen wat voor incidentele ontmoeting ik vandaag had met een hoerjunk en pooiengerds want daar wordt je ook niet vrolijk van
668 neighbour of the beast

United Hope
Heeft Geen Leven

Re: jullie menswezens

Bericht door United Hope » 26 sep 2018, 05:42

en ter voorkoming van verwarring

mijn ysfoxy= het kwaad
grappen zijn uiteraard grappen

ysfoxy is een voswezen en geen menswezen en valt dus geheel buiten dit betoog en is derhalve ook geen jullie
(en zo ziet u maar ; jullie zijn is een kwestie van aangesproken voelen gna gna gna )

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 26 sep 2018, 06:22

Voor een weerwoord stel ik voor Harrie Christus weer op het forum toe te laten.Doen?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 26 sep 2018, 07:31

tl;dr

Kunt beter ns wat meer gaan slapen, ramz, slaap wordt onderschat.
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Rainy Day Woman
Heeft Geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 26 sep 2018, 07:41

Simon Vinkenoog is er niets bij.
"Het is allemaal van het niveau van een kermisattractie, en het is verbazingwekkend dat mensen van boven de zeven bij zoiets serieus kunnen blijven."

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 26 sep 2018, 07:47

Die is toch dood?
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 26 sep 2018, 09:11

United Hope schreef:
26 sep 2018, 05:35
jullie meten anderen en elkaar graag
Voor zover ik uit je postjes hier kan opmaken, lijkt me dat de essentie van jouw leven: anderen de maat nemen. Ik kan me niet heugen wel eens een bericht van je te hebben gelezen waarin je dat niet doet. Zelfs als je iets moois / leuks beschrijft, gaat het voor minstens de helft over mensen die te stom / lomp / gemeen / [vul maar in] zijn om dat net zo te waarderen als jij dat doet.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Flaaks
Knuffelnerd

Bericht door Flaaks » 26 sep 2018, 09:23

Siegfried Stahl schreef:
26 sep 2018, 06:22
Voor een weerwoord stel ik voor Harrie Christus weer op het forum toe te laten.Doen?
12 En Jezus ging de tempel binnen en dreef allen uit, die verkochten en kochten in de tempel, en de tafels der wisselaars keerde Hij om en de stoelen van hen, die de duiven verkochten, 13 en Hij zeide tot hen: Er staat geschreven: Mijn huis zal een bedehuis heten, maar gij maakt het tot een rovershol.
Voorheen Vlaecks.

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 26 sep 2018, 09:27

United Hope schreef:
Dat lijkt mij ook de enige juiste conclusie. Je gaat mij niet vertellen dat je zo'n joekel van een verhaal afsteekt zonder daar enige vorm van voldoening uit te halen.

En voordat je nu weer gaat zeggen dat ik denigrerend doe en naar omlaag trap e.d., ik neem je pijn wel degelijk serieus. En nadat ik (eerlijk is eerlijk) me over m'n aanvankelijke irritatie heb heengezet moet ik zeggen dat ik wel enige waardering heb voor de creatieve wijze waarop je je pijn verwoordt. Het heeft wel een bepaalde cadans. Je zou daar m.i. iets mee moeten doen. Ga gedichten schrijven of zo. Wie weet zit er wel een Bukowski in je ;)

Zoiets heb ik overigens ook wel eens tegen je wederhelft gezegd maar die had me toen geblockt.

Ik zal niet ontkennen dat ik jullie (als jij mag jullieën mag ik het ook) vaak strontvervelend en bloedirritant vind, maar ik zie ook creativiteit en liefde voor mooie dingen. Doe daar iets mee. Iets anders dan zwelgen in je leed op een marginaal forum bedoel ik dus.

Ik verwacht nu natuurlijk geen positieve respons. Ongetwijfeld word ik nu afgedaan als zijnde gemeen, en één van je zogeheten menswezens bovendien. C'est Ça...

Bij deze beloof ik dat ik geen aandeel in de royalties hoef als je eenmaal beroemd bent :up:
“May my mercy prevail over my wrath.”

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 26 sep 2018, 10:39

United Hope schreef:
26 sep 2018, 05:42
(en zo ziet u maar ; jullie zijn is een kwestie van aangesproken voelen gna gna gna )
Ik herken mij niet in dit betoog, dus ik laat deze beker aan me voorbijgaan.
:D

Was 't nog gezellig gisteravond, Rams?
'We zijn bezig het ongedwongene van het forum te killen met de constante metacommunicatie en analyses.'

United Hope
Heeft Geen Leven

Bericht door United Hope » 26 sep 2018, 13:38

frobbert schreef:
26 sep 2018, 09:27
United Hope schreef:
Dat lijkt mij ook de enige juiste conclusie. Je gaat mij niet vertellen dat je zo'n joekel van een verhaal afsteekt zonder daar enige vorm van voldoening uit te halen.

En voordat je nu weer gaat zeggen dat ik denigrerend doe en naar omlaag trap e.d., ik neem je pijn wel degelijk serieus. En nadat ik (eerlijk is eerlijk) me over m'n aanvankelijke irritatie heb heengezet moet ik zeggen dat ik wel enige waardering heb voor de creatieve wijze waarop je je pijn verwoordt. Het heeft wel een bepaalde cadans. Je zou daar m.i. iets mee moeten doen. Ga gedichten schrijven of zo. Wie weet zit er wel een Bukowski in je ;)

Zoiets heb ik overigens ook wel eens tegen je wederhelft gezegd maar die had me toen geblockt.

Ik zal niet ontkennen dat ik jullie (als jij mag jullieën mag ik het ook) vaak strontvervelend en bloedirritant vind, maar ik zie ook creativiteit en liefde voor mooie dingen. Doe daar iets mee. Iets anders dan zwelgen in je leed op een marginaal forum bedoel ik dus.

Ik verwacht nu natuurlijk geen positieve respons. Ongetwijfeld word ik nu afgedaan als zijnde gemeen, en één van je zogeheten menswezens bovendien. C'est Ça...

Bij deze beloof ik dat ik geen aandeel in de royalties hoef als je eenmaal beroemd bent :up:
ik draag mijn eerste triologie wel aan je op
dat gaat over een psycholoog die op een expeditie gaat naar het verdronken land van saaftinge en daar een gruwelijke ontdekking doet - een stad door oude wezens geheel bestaand uit saaie rijtjeshuizen met achtertuintjes - allemaal aanbaden ze de grote flaaks zoals te lezen in de negrotelecom ; boek geschreven door de krankzinnige groningen rish al shard . mogelijk is het verdonken land van saaftinge het plateau van eng
een gruwelijke plaats die iedereen gek maakt door zijn geestmoordende saaiheid . en als het snachts stil is bij de kust van het verdronken land van saaftinge dan hoor je soms nog de kerkorgels coldplay spelen

frobbert
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door frobbert » 26 sep 2018, 14:20

:*)
“May my mercy prevail over my wrath.”

Plaats reactie