Bizarre nieuwsberichten

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Re: Bizarre nieuwsberichten

Bericht door Billy Blitzkrieg » 14 jan 2013, 12:30

Flaaks schreef:
Anouk is/was ook groot in het buitenland, en is vele malen beter dan Racoon. Verder hebben we natuurlijk de DJ jongens. Daarna komt The Ex nog eens aankakken. Overigens, later dit jaar is alles anders met Jacco Gardner.
Anouk was/is helemaal niet groot in het buitenland. Mens is ook vet mislukt in Amerika en met hangende pootjes weer teruggekomen naar NLD.

Qua DJ's heeft u wel gelijk , al moeten we daarbij wel opmerken dat het alleen de DJ's zijn in de lagere cultuur genres (zoals ik dat voor het gemak maar even zo omschrijf).

Maar ik had het alleen over popmuziek: bandjes en zo.. daarbinnen is alleen The ex succesvol over de grenzen (sterker: daar zijn ze 10 x meer popie dan hier in NLD)
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

(klaz*)
Forumgod

Bericht door (klaz*) » 14 jan 2013, 12:33

jackN schreef:dus dit is het beste wat wij te bieden hebben???????????
Nee, dat niet, het gaat hier louter om popmuziek.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 14 jan 2013, 13:03

Lotto zoekt al half jaar jackpotwinnaar uit Amsterdam

14/01/13, 12:11

De organisatie van loterij Lotto is nog altijd op zoek naar een jackpotwinnaar die afgelopen zomer in de prijzen viel. Het gaat om een inwoner van Amsterdam die tijdens de trekking van zaterdag 14 juli 2012 in totaal bijna 700.000 euro won. .

Net als bij iedere Lotto-trekking werden door de notaris zes getallen en een kleur getrokken. Op de bewuste dag in juli werd de jackpot echter uitgekeerd in de prijsklasse waar het eerst een of meerdere winnaars waren. Dat was de derde prijsklasse, waarbij men maar vijf getallen en de kleur goed moest hebben. De jackpot viel op de getallen 5-9-17-20-29-40 en de kleur oranje. De winnaar speelde mee met de getallen 9-17-20-29-40 én de kleur oranje.

Destijds deelden dertien mensen de jackpot van 9 miljoen euro. Twaalf winnaars hebben zich inmiddels gemeld, maar van de laatste winnaar is tot op heden niets vernomen. De Lotto heeft geprobeerd contact te zoeken met de winnaar, die sinds 1991 meespeelt, maar zonder resultaat. Wie zich aangesproken voelt, wordt verzocht zich bij De Lotto in Rijswijk te melden om de prijs te innen.

Ja sorry jongens, als linkse kerk kan ik nu eenmaal geen grote geldbedragen accepteren

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 14 jan 2013, 14:40

Billy Blitzkrieg schreef:Anouk was/is helemaal niet groot in het buitenland. Mens is ook vet mislukt in Amerika en met hangende pootjes weer teruggekomen naar NLD.
Ze heeft er wel een enorm interessant accent aan overgehouden!
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 14 jan 2013, 14:56

Billy Blitzkrieg schreef:Anouk was/is helemaal niet groot in het buitenland.
Onderschat haar niet:
In Albanië she even reached the number one with the single One Word.
Bron
"Why can't I be different and unusual... like everyone else?"

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 14 jan 2013, 15:12

In Poolse winkelcentra kom je die kutmuziek van d'r ook regelmatig tegen.
:down:
Maar wie je VOORAL niet moet onderschatten qua rampzalige NL export richting Polen is VOF de kunst.
Met dat onzalige "Suzanne". In de Engelse versie, that is.
En The Shorts...
En de electronica's....
En natuurlijk de George Baker Selection..

:cry:
Too Freud to live, too Jung to die.

MarkS
Heeft niks beters te doen
Contacteer:

Bericht door MarkS » 14 jan 2013, 15:14

Mijn god, wat een hel!

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 14 jan 2013, 15:24

Het is om te janken, MarkS.
Om te janken, zeg ik je.

Janken met de lamp aan.

MarkS
Contacteer:

Bericht door MarkS » 14 jan 2013, 15:54

en Roberto Jacketti & the Scooters? :cry:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 18 jan 2013, 10:30

Die ben ik daar nog niet tegen gekomen.

Flaaks
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Flaaks » 18 jan 2013, 14:23

Billy Blitzkrieg schreef:
Flaaks schreef:
Anouk is/was ook groot in het buitenland, en is vele malen beter dan Racoon. Verder hebben we natuurlijk de DJ jongens. Daarna komt The Ex nog eens aankakken. Overigens, later dit jaar is alles anders met Jacco Gardner.
Anouk was/is helemaal niet groot in het buitenland. Mens is ook vet mislukt in Amerika en met hangende pootjes weer teruggekomen naar NLD.

Qua DJ's heeft u wel gelijk, bla bla...
Anouk was/is wél groot in het buitenland. Ze is sowieso in België vrijwel even groot als in Nederland, met vele hits, een prominente plaats op de affiche van Werchter 2011, en dit jaar zal ze daar opnieuw optreden. Nobody's Wife heeft in de top 10 gestaan van vele landen, waaronder Zweden (#2), Noorwegen (#2) en Finland (#9). Nadat enkele Idols kandidaten in die landen Anouk hits begonnen te zingen is ze recentelijk opnieuw in het buitenland in de hitlijsten verschenen met Lost, onder meer in Noorwegen (#2) en Denemarken (#3).

Het verhaal dat je schetst van haar Amerika-avontuur is incorrect. Er is daar nooit een plaat uitgebracht omdat ze het vertikte te werken volgens de regels die haar daar werden opgelegd. Ze had een soort Melissa Etheridge moet worden, en dat wilde ze niet. Terecht. De druppel was toen ze een pief van de platenmaatschappij bijna molesteerde toen hij haar te lang op zich had laten wachten. Pittige tante die Anouk. Ze heeft trouwens een huis in de VS. :)
Voorheen Vlaecks.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 18 jan 2013, 16:20

Anouk heeft kinderen van vier verschillende negers. Wellicht dat dat ten dele de interesse van populatiebioloog Flaaks verklaart...
                                                — Kryptozoid, lid 69

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 18 jan 2013, 16:45

Flaaks schreef:
Flaaks schreef:

Qua DJ's heeft u wel gelijk, bla bla...
Anouk was/is wél groot in het buitenland. Ze is sowieso in België vrijwel even groot als in Nederland, met vele hits, een prominente plaats op de affiche van Werchter 2011, en dit jaar zal ze daar opnieuw optreden. Nobody's Wife heeft in de top 10 gestaan van vele landen, waaronder Zweden (#2), Noorwegen (#2) en Finland (#9). Nadat enkele Idols kandidaten in die landen Anouk hits begonnen te zingen is ze recentelijk opnieuw in het buitenland in de hitlijsten verschenen met Lost, onder meer in Noorwegen (#2) en Denemarken (#3).

Het verhaal dat je schetst van haar Amerika-avontuur is incorrect. Er is daar nooit een plaat uitgebracht omdat ze het vertikte te werken volgens de regels die haar daar werden opgelegd. Ze had een soort Melissa Etheridge moet worden, en dat wilde ze niet. Terecht. De druppel was toen ze een pief van de platenmaatschappij bijna molesteerde toen hij haar te lang op zich had laten wachten. Pittige tante die Anouk. Ze heeft trouwens een huis in de VS. :)
En ze maakt volkomen oninteressante kutmuziek.
:yes:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 18 jan 2013, 17:52

Dat van dat Amerika avontuur is Anouk's eigen versie..dat dat niet is gelukt omdat ze zich niet wenste te conformeren :lol:
Doorzichtige manier om de schande van de ultieme mislukking trachten weg te poetsen

Als je dat vergezochte onzinverhaal van haar gelooft ben je echt niet goed snik Flaaks. En denk je nou echt dat zo'n pief haar zo lang laat wachten als ie zou denken dat er een talent in dat mens schuilt, waar veel geld mee te verdienen valt?
Die vent had natuurlijk zoiets van: daar heb je weer zo'n nietszeggend zangeresje uit een 1 of ander kutland dat denkt het hier te kunnen maken. Ze mag achteraan sluiten in de rij! (en terecht dat ie dat dacht)

En de platenmaatschappij had überhaupt exact hetzelfde natuurlijk .. als die dachten dat er iets te halen was met die Anouk hadden ze echt wel tot een vergelijk met haar gekomen

Sowieso... waar dat mens vandaan haalt dat ze überhaupt in de positie is eisen te kunnen stellen :lol: :crazy:
Wat een misplaatste arrogantie. daarvoor moet je toch eerst talent hebben.

En een hoge notering in België (is geen echt buitenland natuurlijk, althans; ik heb al eerder gequoot dat ik dat niet meetel)) en een paar C-landen met slechts 1 nummer noem ik geen buitenlandse doorbraak Flaaks. Een doorbraak is als iemand is doorgebroken.. in serieus te nemen echte muzieklanden, en dan ook nog eens op de wat langere termijn. Dus geen 1 day fly in een paar kul-landen, zoals Anouk

MarkS
Contacteer:

Bericht door MarkS » 18 jan 2013, 18:01

achteraan sluiten
:?

Flaaks
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Flaaks » 18 jan 2013, 18:54

Billy Blitzkrieg schreef:Dat van dat Amerika avontuur is Anouk's eigen versie..dat dat niet is gelukt omdat ze zich niet wenste te conformeren :lol:
Doorzichtige manier om de schande van de ultieme mislukking trachten weg te poetsen

Als je dat vergezochte onzinverhaal van haar gelooft ben je echt niet goed snik Flaaks. En denk je nou echt dat zo'n pief haar zo lang laat wachten als ie zou denken dat er een talent in dat mens schuilt, waar veel geld mee te verdienen valt?
Die vent had natuurlijk zoiets van: daar heb je weer zo'n nietszeggend zangeresje uit een 1 of ander kutland dat denkt het hier te kunnen maken. Ze mag achteraan sluiten in de rij! (en terecht dat ie dat dacht)

En de platenmaatschappij had überhaupt exact hetzelfde natuurlijk .. als die dachten dat er iets te halen was met die Anouk hadden ze echt wel tot een vergelijk met haar gekomen

Sowieso... waar dat mens vandaan haalt dat ze überhaupt in de positie is eisen te kunnen stellen :lol: :crazy:
Wat een misplaatste arrogantie. daarvoor moet je toch eerst talent hebben.

En een hoge notering in België (is geen echt buitenland natuurlijk, althans; ik heb al eerder gequoot dat ik dat niet meetel)) en een paar C-landen met slechts 1 nummer noem ik geen buitenlandse doorbraak Flaaks. Een doorbraak is als iemand is doorgebroken.. in serieus te nemen echte muzieklanden, en dan ook nog eens op de wat langere termijn. Dus geen 1 day fly in een paar kul-landen, zoals Anouk
Ik geloof Anouk wel en jou niet over het VS-verhaal, want zij lijkt me veel eerlijker. Simpel. Verder heb ik hier netjes uitgelegd dat ze wel succes heeft (gehad) in het buitenland. Ik heb het niet gehad over een 'doorbraak' en jij eerder ook niet. Tenslotte, dat jij bepaalde landen categoriseert als C-landen, dat maakt je slechts een sneue loser. :lol:
Voorheen Vlaecks.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 18 jan 2013, 19:53

Nou, oke dan..Anouk blijkt een 1 day fly in Scandinavië en de benelux te zijn geweest
Echt succes alleen binnen de eigen landsgrenzen
En dan alleen bij wansmakers als u
Dat is het dan

Ik versta blijkbaar heel wat anders onder 'buitenlands succes' dan u
Wat me dan weer niets verbaast

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 18 jan 2013, 19:56

Waarom niet gewoon eendagsvlieg in plaats van dat krom Engels? :?

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 18 jan 2013, 20:03

Waarom mij niet gewoon inhoudelijk gelijk geven inplaats van lopen zeiken over een Engelse benaming?

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 18 jan 2013, 21:06

Billy Blitzkrieg schreef:En de platenmaatschappij had überhaupt exact hetzelfde natuurlijk .. als die dachten dat er iets te halen was met die Anouk hadden ze echt wel tot een vergelijk met haar gekomen
Precies. Ze hebben daar wel lastigere figuren onder contract staan.

En als ze zo zichzelf en zo tegendraads is, waarom heeft ze het dan eigenlijk niet bij een label als Alternative Tentacles geprobeerd? :drinkpig:
                                                — Kryptozoid, lid 69

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 18 jan 2013, 21:08

Flaaks schreef:want zij lijkt me veel eerlijker.
:lol:
                                                — Kryptozoid, lid 69

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 18 jan 2013, 21:09

Ysfoxy schreef:Waarom niet gewoon eendagsvlieg in plaats van dat krom Engels? :?
Wellicht is Billy bang dat dat als een verwijzing naar Flaaks z'n dagelijkse werk wordt opgevay?
                                                — Kryptozoid, lid 69

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 18 jan 2013, 21:13

Billy Blitzkrieg schreef:Waarom mij niet gewoon inhoudelijk gelijk geven inplaats van lopen zeiken over een Engelse benaming?
Ysfoxy heeft dat hele Anoukgebeuren niet zo goed gevolgd als Billy en Flaaks, over de inhoud van beider betoog kan Ysfoxy niet oordelen.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 18 jan 2013, 22:12

Ysfoxy schreef:
Billy Blitzkrieg schreef:Waarom mij niet gewoon inhoudelijk gelijk geven inplaats van lopen zeiken over een Engelse benaming?
Ysfoxy heeft dat hele Anoukgebeuren niet zo goed gevolgd als Billy en Flaaks, over de inhoud van beider betoog kan Ysfoxy niet oordelen.
Wat zegt je gevoel, of je 'gezonde verstand'?
Is Anouk mislukt in Amerika vanwege haar non conformisme, of door een gebrek aan talent?

En dit keer neem ik geen genoegen met veilige, laffe, danwel diplomatieke antwoorden :nono:

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 18 jan 2013, 22:30

Uit het weinige dat Ysfoxy van Anouk heeft gehoord, kan hij enkel besluiten dat ze zich krampachtig conformeerde aan alle Amerikaanse rock clichés. Het is mogelijk dat men in de VS zit te wachten op een buitenlandse kopie van eigen waren, maar dat was in het geval van Anouk blijkbaar niet zo.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 18 jan 2013, 22:52

Meneer Ysfoxy; voor u,Anouk met haar eerste echte hit in Nederland. Ik vind het een goed liedje!

Link
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 18 jan 2013, 23:25

Flaaks schreef:Anouk was/is wél groot in het buitenland. Ze is sowieso in België vrijwel even groot als in Nederland,
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 18 jan 2013, 23:28

MarkS schreef:Omdat Racoon VERSCHRIKKELIJK is, daarom. Het strijkt me recht tegen de haren in. Waarom precies weet ik ook niet.
Vraag Ratz es wat 'ie van Racoon vind... de zanger stal eens z'n vriendinnetje.
In de tijd dat ze doorbraken oefenden we eens naast ze.
Rammelde echt vreselijk. Ze wilden het echt gaan maken (dat is ze gelukt) maar zo hard werken en dan zo slecht spelen.

Terwijl het ook nog totaal niks om het lijf heeft, doorsnee rock die iedereen die vingers heeft kan leren spelen.
Extreemlinksche drammert

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 18 jan 2013, 23:34

Siegfried Stahl schreef:Meneer Ysfoxy; voor u,Anouk met haar eerste echte hit in Nederland. Ik vind het een goed liedje!

[youtube]enorm clichématig kutnummer[/youtube]
Uw eerste punten voor de Flaaks award 2013 zijn weer binnen

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 19 jan 2013, 01:02

Siegfried Stahl schreef:Meneer Ysfoxy; voor u,Anouk met haar eerste echte hit in Nederland. Ik vind het een goed liedje!
Da's knap, dat je meteen het liedje uitkiest waarop Ysfoxy zijn oordeel had gebaseerd.

Anouks platenmaatschappij wil overigens niet dat men in de VS haar YouTubeclipjes bekijkt.
Laatst gewijzigd door Ysfoxy op 19 jan 2013, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 19 jan 2013, 17:01

Typische Telegraafberichtgeving weer... :protest:

Afbeelding

In het angelsaksisch taalgebied zeggen ze dan:
Spoiler: show
STUPID FUCKS! :hitler:
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 19 jan 2013, 17:04

Onder het spreekgestoelte? :clown:

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 19 jan 2013, 17:05

Ysfoxy schreef:Onder het spreekgestoelte? :clown:

Mmm, dan ga je toch met een heel andere (homo-erotische?) blik naar die foto kijken...
Number9, lid nummer 25.

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 19 jan 2013, 17:07

Eh.

Afbeelding
Number9, lid nummer 25.

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 19 jan 2013, 17:08

Geen al te snuggere belager, want wie gebruikt er nu een startpistool om iemand neer te leggen?

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 19 jan 2013, 17:12

Ysfoxy schreef:
Da's knap, dat je meteen het liedje uitkiest waarop Ysfoxy zijn oordeel had gebaseerd.

Anouks platenmaatschappij wil overigens niet dat men in de VS haar YouTubeclipjes bekijkt.
Ze heeft het proberen te maken aldaar en dat is (natuurlijk) niet gelukt.
Is ws rancuneus heh. :drink:

Caro Emerald schopt het inmiddels al verder dan Anouk.
Hoe kan dat nou Flaaks? :drink: Of nevje?

Link

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 19 jan 2013, 17:56

Is dat de Nederlandse Vaya Con Dios? :drink:

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 19 jan 2013, 18:14

Danny Klein zingt beter.
Toch?
Johnny Lydon 1983

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 19 jan 2013, 18:18

Ysfoxy is geen zangleraar, hij kan daar geen uitsluitsel over geven, Siegfried, maar hij vond haar wel nogal een snerpstem hebben.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 19 jan 2013, 19:04

Ik vind haar wel een goede stem hebben...zou ik Shirley bassey mogen gebruiken als vergelijking qua brulvermogen?...want brullen kan ze!
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 19 jan 2013, 19:05

Al begrijp ik natuurlijk wel dat in een wereld waarin Drs P. als goede stem geldt Danny Klein kansloos is.
Johnny Lydon 1983

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 19 jan 2013, 19:47

:lol: Touché. :flower:

Maar Drs. P schrijft wel wonderbaarlijke liedjes! Luister maar:

Link

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 19 jan 2013, 20:28

Inderdaad.
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 19 jan 2013, 20:29

En dat is dan weer bizar, dus weer on topic!
Johnny Lydon 1983

Flaaks
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Flaaks » 19 jan 2013, 21:03

1ofthemFaces schreef: Caro Emerald schopt het inmiddels al verder dan Anouk.
Hoe kan dat nou Flaaks? :drink: Of nevje?
Caro Emerald is vintage. Het klinkt best leuk, niks mis mee, maar de composities zijn niet zo bijzonder. Anouk is vele klassen beter. Zij heeft klassiekers geschreven en opgenomen. Caro Emerald is voor even, Anouk is voor altijd. Dat laatste geldt dan wel voornamelijk voor alleen Nederland en België. Prima toch? Ik gun haar een bredere internationale bekendheid, en misschien gaat haar 'killer song' op het Eurovisie Songfestival daar wel voor zorgen.
Voorheen Vlaecks.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 19 jan 2013, 21:09

:crazy:
Waar háál je het vandaan..

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 19 jan 2013, 21:10

Krautsurfer schreef::crazy:
Het is Flaaks
Die behoeft geen verdere introductie
En zijn uitspraken behoeven geen verdere verklaring

Flaaks
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Flaaks » 19 jan 2013, 21:10

Krautsurfer schreef::crazy:
Huh, dit is toch volstrekt duidelijk.
Voorheen Vlaecks.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 19 jan 2013, 21:11

Flaaks schreef:[Anouk is voor altijd. Dat laatste geldt dan wel voornamelijk voor alleen Nederland en België.
Al dank ik Flaaks nog wel voor deze retificatie

Flaaks
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door Flaaks » 19 jan 2013, 21:15

Flaaks schreef:[Anouk is voor altijd. Dat laatste geldt dan wel voornamelijk voor alleen Nederland en België.
Al dank ik Flaaks nog wel voor deze retificatie
Maar dat doet niks af aan de grote successen die ze elders in Europa heeft gehad.
Voorheen Vlaecks.

Plaats reactie