het doel van internetdiscussies

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
(klaz*)
Forumgod

het doel van internetdiscussies

Bericht door (klaz*) » 17 jun 2019, 09:59

Maar al te vaak lopen discussies op internet uit de hand, verzanden ze in een opeenhoping van drogredeneringen of lopen ze uit op een ordinair wellus nietus. Misschien is het daarom goed om eens naar de onderliggende drijfveer van internetdiscussies te vragen. Oftewel: welk doel heeft u voor ogen wanneer u deelneemt aan een discussie op internet? Wat probeert u te bereiken? En wellicht nog een interessante zijvraag: discussieert u online anders dan offline?

gung ho
Knuffelnerd

Re: het doel van internetdiscussies

Bericht door gung ho » 17 jun 2019, 10:45

Het verschilt per discussie Klaz. Soms dient een discussie geen hoger doel dan de discussie zelf en is het puur tijdverdrijf. Soms voel ik de neiging om mee te discussiëren als ik pertinente onzin lees. Dat gebeurt als ik verstand van zaken heb (Europa, geschiedenis, kunst en cultuur). In sommige gevallen heb ik mijn mening nog niet volledig gevormd en probeer ik door middel van discussie te ontdekken waar ik sta. De laatste vorm van discussie lijkt het meest op hoe ik in het dagelijks leven discussieer. Zo kan ik heel goed een stellige uitspraak doen (afgelopen zaterdag: Nederlandse sporters zijn geen geboren winnaars) en die een paar uur verdedigen. Op die manier ontstaat er een discussie over sport, trainingsmethoden, de zin en onzin van competities voor kinderen, de Nederlandse volksaard en de redenen waarom sommige mensen excelleren. Ik probeer een onderbuikgevoel feitelijk te krijgen. Verder, en dat heb ik zaterdag ook uitgesproken, heb ik een antagonistische levenshouding die ervoor zorgt dat discussiëren voor mij een sociale bezigheid is. In de loop der jaren heb ik geleerd dat dit niet voor iedereen zo werkt en doe ik mijn best om anderen niet zinloos tegen de schenen te schoppen en ze gelijk te geven wanneer ze dat verdienen.
We all need someone we can bleed on

Snif
Heeft Geen Leven

Bericht door Snif » 17 jun 2019, 10:47

:protest: Nietes!
Voorheen skcus-idlA.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 17 jun 2019, 10:48

O, en op mijn werk ben ik geneigd tot het zoeken naar consensus en oplossingen als ik, weer eens, een discussie ben gestart.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 jun 2019, 10:54

Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 17 jun 2019, 12:22

Richardus schreef:
17 jun 2019, 10:54
viewtopic.php?f=8&t=13981

Zelfvalidatie
Wat bedoel je hiermee?

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 17 jun 2019, 13:08

(klaz*) schreef:
17 jun 2019, 09:59
Maar al te vaak lopen discussies op internet uit de hand, verzanden ze in een opeenhoping van drogredeneringen of lopen ze uit op een ordinair wellus nietus. Misschien is het daarom goed om eens naar de onderliggende drijfveer van internetdiscussies te vragen. Oftewel: welk doel heeft u voor ogen wanneer u deelneemt aan een discussie op internet? Wat probeert u te bereiken? En wellicht nog een interessante zijvraag: discussieert u online anders dan offline?
Laatste vraag: nee. Waarmee je dus niet per se vrienden maakt.
Maar vrienden zat hier dus dat boeit niet.
De rest van de stellingen: motivaties zijn velerlei.
Je scherpt je geest, leert er soms van (een tegen- of medestander heeft soms info die jij niet hebt), het zet je aan je verder te verdiepen.
Ik vind het erg nuttig.

Het leuke is ook dat je mensen soms met kennis kunt confronteren. Zo heb ik zaterdag nog kunnen smullen van het gezicht van een Obama-fanaat toen ik wat negatieve feitjes noemde. Daarna zat mevrouw manager huppelepup er bleekjes bij.
'Er is voldoende mis in Nederland dat niets te maken heeft met cultuur of identiteit om het ongenoegen te verklaren' -Ewald Engelen, 2017

United Hope
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door United Hope » 17 jun 2019, 14:25

zijn nogal wat negatieve feitjes iker

hij verschilde niet van bush of trump behalve qua presentatie
:belly: Hambu Ho do :belly:

Rckty
Hop hop

Bericht door Rckty » 17 jun 2019, 14:45

Vanwaar deze vragen klaz? Toch niet vanwege forumnerds? *

* Vooral Siegfried idd!!
gung ho schreef:
17 jun 2019, 10:45
Verder, en dat heb ik zaterdag ook uitgesproken, heb ik een antagonistische levenshouding die ervoor zorgt dat discussiëren voor mij een sociale bezigheid is. In de loop der jaren heb ik geleerd dat dit niet voor iedereen zo werkt en doe ik mijn best om anderen niet zinloos tegen de schenen te schoppen en ze gelijk te geven wanneer ze dat verdienen.
Ik moest antagonistisch opzoeken. :up:

Frobbert was man's genoeg. Hopelijk komt ie weer terug.
Maar David dan?! Een tijdje terug maakte je gehakt van hem.
Ik als meelezer vond David grappig. Maar jij weet meer dan ik. Wiens ae was hij? Dat kun je nu wel verklappen.

Rckty
Hop hop

Bericht door Rckty » 17 jun 2019, 14:48

iKer schreef:
17 jun 2019, 13:08
(klaz*) schreef:
17 jun 2019, 09:59
Laatste vraag: nee. Waarmee je dus niet per se vrienden maakt.
Maar vrienden zat hier dus dat boeit niet.
De rest van de stellingen: motivaties zijn velerlei.
Je scherpt je geest, leert er soms van (een tegen- of medestander heeft soms info die jij niet hebt), het zet je aan je verder te verdiepen.
Ik vind het erg nuttig.

Het leuke is ook dat je mensen soms met kennis kunt confronteren. Zo heb ik zaterdag nog kunnen smullen van het gezicht van een Obama-fanaat toen ik wat negatieve feitjes noemde. Daarna zat mevrouw manager huppelepup er bleekjes bij.
Dus iKer: geocentrisme nooit meer verwarren met platte Aarde-theorie.
:lol: Dat was gewoon te grappig. :flowers:

United Hope
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door United Hope » 17 jun 2019, 15:01

Rckty schreef:
17 jun 2019, 14:45

* Vooral Siegfried idd!!
gung ho schreef:
Verder, en dat heb ik zaterdag ook uitgesproken, heb ik een antagonistische levenshouding die ervoor zorgt dat discussiëren voor mij een sociale bezigheid is. In de loop der jaren heb ik geleerd dat dit niet voor iedereen zo werkt en doe ik mijn best om anderen niet zinloos tegen de schenen te schoppen en ze gelijk te geven wanneer ze dat verdienen.

Ik als meelezer vond David grappig. Maar jij weet meer dan ik. Wiens ae was hij? Dat kun je nu wel verklappen.
volgens mij was het koekblik en nee die is niet grappig maar een hufter van de bovenste plank

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 17 jun 2019, 17:28

Rckty schreef:
17 jun 2019, 14:45

* Vooral Siegfried idd!!
gung ho schreef:

Volgens mij - maar wie ben ik om daar uitspraken over te doen? - was de discrepantie tussen de online Frobbert en de offline Frobbert groter dan hij wenste. Ik denk dat zijn discussiewijze op het forum nogal botste met zijn zorgvuldig gecultiveerde discussiewijze daarbuiten. Ik denk dat dat van invloed is geweest op zijn vertrek. En het feit dat hij zijn spaarzame vrije tijd beter kon gebruiken natuurlijk.

Ik ben het met UH eens en ben van mening dat David een ae was van Koekblik. Koekblik heeft vast zo nu en dan nog contact met oud-nerds (Emiel? Elephant? Tzz?) en schermt hier met hun zogenaamde meningen. En dat jij vindt dat ik gehakt van hem maakte, beschouw ik een compliment. Dank daarvoor. :flowers:

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 17 jun 2019, 19:05

Het internet is een ideale plaats om te discussieren....vooral als de Ikers ,Krauts, gung en uH's onbedaarlijk nonsens verdedigen is het een mooi tijdverdrijf. In het echte leven zou zoiets uitdraaien op slaande ruzie....ik weet daar alles van...
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 17 jun 2019, 19:52

Siegfried Stahl schreef:
17 jun 2019, 19:05
Het internet is een ideale plaats om te discussieren....vooral als de Ikers ,Krauts, gung en uH's onbedaarlijk nonsens verdedigen is het een mooi tijdverdrijf. In het echte leven zou zoiets uitdraaien op slaande ruzie....ik weet daar alles van...
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb al vaker garagehouders die hun verdriet om een verloren discussie niet konden verkroppen en handtastelijk werden, op krachtdadige wijze in het stof laten bijten.
Too Freud to live
Too Jung to die

United Hope
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door United Hope » 17 jun 2019, 19:53

:lol:

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 17 jun 2019, 19:59

Krautsurfer schreef:
17 jun 2019, 19:52
Siegfried Stahl schreef:
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik heb al vaker garagehouders die hun verdriet om een verloren discussie niet konden verkroppen en handtastelijk werden, op krachtdadige wijze in het stof laten bijten.

Jammer dat je dat op dit forum maar niet wil lukken he? Wat vindt je van mijn onderschrift?
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 17 jun 2019, 20:01

Trouwens...ik weet zeker dat je iemand van mijn postuur echt niet durft aan te pakken....men denkt daar meestal eerst even over na of het wel zo een goed idee is...terwijl ik helemaal geen vechtersbaas ben....wel eens een klein corrigerend tikje uitgedeeld natuurlijk maar wie doet dat niet?
Johnny Lydon 1983

United Hope
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door United Hope » 17 jun 2019, 20:11

maar kraut kent karate

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 17 jun 2019, 20:20

Siegfried Stahl schreef:
17 jun 2019, 19:59
Krautsurfer schreef:
Siegfried Stahl schreef:

Jammer dat je dat op dit forum maar niet wil lukken he? Wat vindt je van mijn onderschrift?
Dat weet je toch? Heb ik je uitgebreid uitgelegd indertijd. Ik vind het nog steeds een beetje zielig maar ook wel weer schattig dat je jezelf zo te kakken zet, met dat halfbewust verkeerd begrepen citaat.
Too Freud to live
Too Jung to die

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 17 jun 2019, 20:22

Siegfried Stahl schreef:
17 jun 2019, 20:01
Trouwens...ik weet zeker dat je iemand van mijn postuur echt niet durft aan te pakken....men denkt daar meestal eerst even over na of het wel zo een goed idee is...terwijl ik helemaal geen vechtersbaas ben....wel eens een klein corrigerend tikje uitgedeeld natuurlijk maar wie doet dat niet?
Wees maar niet bang hoor. Ik zal zelf nooit de aanval openen.
Too Freud to live
Too Jung to die

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 17 jun 2019, 20:40

Krautsurfer schreef:
17 jun 2019, 20:20
Siegfried Stahl schreef:
17 jun 2019, 19:59
Krautsurfer schreef:
Siegfried Stahl schreef:

Dat weet je toch? Heb ik je uitgebreid uitgelegd indertijd. Ik vind het nog steeds een beetje zielig maar ook wel weer schattig dat je jezelf zo te kakken zet, met dat halfbewust verkeerd begrepen citaat.
O, maar dat citaat is prima begrepen hoor! U en Frobje waren dagen van slag!
Johnny Lydon 1983

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 17 jun 2019, 21:23

Siegfried heeft een enorm bord voor z'n kop.

Dat geeft verder niks, want hij is ongeschikt voor voortplanting.
'Er is voldoende mis in Nederland dat niets te maken heeft met cultuur of identiteit om het ongenoegen te verklaren' -Ewald Engelen, 2017

United Hope
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door United Hope » 17 jun 2019, 21:31

zullen we de hele quote er dan nog een keertje bijpakken
PiL always seemed interested in musical technology. You’ve said before that you would treat the studio as an instrument.

Yeah, but now it’s fashionable to say that we copied Can. Well listen to Can and Kraftwerk and you’re talking shit! (laughs). It’s nothing like it, it’s like saying the Pistols copied The Ramones, what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs). It’s just not understanding... Can were a band nobody tolerated then, or Magma, or NEU, but you know, I wasn’t going with that because I was fashionably weird, it‘s just what I liked.
En dat doe je voortdurend Siegfred

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 17 jun 2019, 22:21

It’s just not understanding.
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 17 jun 2019, 22:23

now it’s fashionable to say that we copied Can

what the fuck are you talking about! Have you no ears ?

:belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly:
Johnny Lydon 1983

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 17 jun 2019, 23:02

Copied Can. En dat is, as we all know, onzin. PIL is geen kopie van Can. En die uitspraak sluit invloed, dat iets anders is dan kopieeren, niet uit.
Is allemaal al uitgelegd. Je kan een ezel naar het water leiden, maar hem niet laten drinken.
Dus als Sieg ‘t zo wil interpreteren, dan kan geen enkel argument dat veranderen. Het kenmerk van de ware gelovige.
Too Freud to live
Too Jung to die

United Hope
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door United Hope » 17 jun 2019, 23:30

ja maar die discussie GING NIET OVER PIL!
Het ging over punk en progrock

en wat doet die meneer hierboven ?
knipt er even doodleuk een relevant stukje uit en gaat zitten hambu hodo dansen!

De echte quote die hij verknipt stelt dat de sexpistols kopiën van THE RAMONES zouden zijn en dan zegt ie "waar de fuk hebben ze het over, hebben ze geen oren?'

Dus zuigfred denkt een discussie te winnen door in citaat te vervalsen en uit de context te halen \

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 18 jun 2019, 00:32

Siegfried is niet zo heel erg slim.

Kan vast supergoed een auto repareren (en verdient daarom alle respect) maar zuiver redeneren is hem niet gegeven.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 18 jun 2019, 05:29

United Hope schreef:
17 jun 2019, 23:30
Dus zuigfred denkt een discussie te winnen door in citaat te vervalsen en uit de context te halen.
Krek.
Too Freud to live
Too Jung to die

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 18 jun 2019, 06:26

United Hope schreef:
ja maar die discussie GING NIET OVER PIL!
Het ging over punk en progrock

en wat doet die meneer hierboven ?
knipt er even doodleuk een relevant stukje uit en gaat zitten hambu hodo dansen!

De echte quote die hij verknipt stelt dat de sexpistols kopiën van THE RAMONES zouden zijn en dan zegt ie "waar de fuk hebben ze het over, hebben ze geen oren?'

Dus zuigfred denkt een discussie te winnen door in citaat te vervalsen en uit de context te halen \
Dat is wat jij nu doet (en wat Krautsurfer maar al te graag laat begaan).

De discussie ging erover of de Sex Pistols waren beïnvloed door Can. In bovenstaand citaat maakt Rotten de kachel aan met die gedachte.

In een zijdiscussie, waar ik me niet mee heb bemoeid, beweerde Siegfried dat alle punkers een hekel hadden aan prog en zich daartegen afzetten. In bovenstaand citaat maakt Rotten ook de kachel aan met die gedachte.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 18 jun 2019, 06:26

Krautsurfer schreef:
18 jun 2019, 05:29
United Hope schreef:
Dus zuigfred denkt een discussie te winnen door in citaat te vervalsen en uit de context te halen.
Krek.
:worship:
Precies wat jullie doen dus.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 18 jun 2019, 07:08

gung ho schreef:
18 jun 2019, 06:26
Krautsurfer schreef:
United Hope schreef:
Krek.
Oh? Welk citaat hebben we uit context gehaald?

Nu ja. Als ik even meta mag gaan:
De originele discussie ging er over, en ik parafraseer even, dat Progrock en punk lang niet zulke geisoleerde eilandjes waren, en dat er ondanks het uiterlijke vertoon echt wel waardering was bij sommige invloedrijke punkertjes voor progrock, en dat ze er ook naar luisterden. En niet om even lekker hip te doen.
Die discussie, daar ging het om, en wordt nog eens onderstreept door dit stukje:
"Can were a band nobody tolerated then, or Magma, or NEU, but you know, I wasn’t going with that because I was fashionably weird, it‘s just what I liked."
Dus: Daar kunnen we dan nu klaar mee zijn, nietwaar?

Dan Sieg's zogenaamde overwinning:
Ik blijf erbij dat er staat dat JR PIL geen kopie van Can vind. Maar da's iets anders dan invloed ontkennen. Blijkbaar vond JR dat sommige lui het wel degelijk bestaande lijntje veel te ver doortrokken (iets dat ik nooit zou doen, bijvoorbeeld), en hij sluit af met de vergelijking dat dat net zo iets als zeggen dat de Pistols de Ramones kopieerden: "It’s nothing like it, it’s like saying the Pistols copied The Ramones, what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)"

Ik heb al jaren geleden lang en breed uitgelegd dat ik vind dat invloeden niet per se direct hoorbaar moeten zijn. Jij vind van niet.
¯\_(ツ)_/¯
En ik had als argument daarvoor dat als je solliciteert bij een band als zanger, ze noemt in interviews, hun muziek draait op de radio, ernaar luistert voordat je in de Pistols zat, omdat je door je naar Floyd's zanger vernoemde hamster gebeten maat ze getipt had, dat je dan wel mag stellen dat zo'n band (en vele anderen uiteraard) een bepaalde invloed op je heeft gehad. Dat ik geen citaat heb kunnen vinden waarin letterlijk staat: "Ik ben JR en ik ben beinvloed door Can" doet daar niets aan af. Hoeft geen grote invloed te zijn hoor. Ik kan me wat dat betreft belangrijkere bands voor de geest halen.
Too Freud to live
Too Jung to die

United Hope
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door United Hope » 18 jun 2019, 08:39

Siegfried Stahl schreef:
17 jun 2019, 22:23

lees dan blinde vink!

hij haalt letterlijk stkken weg !

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 18 jun 2019, 08:52

gung ho schreef:
Dat is wat jij nu doet (en wat Krautsurfer maar al te graag laat begaan).
:protest:
Ja zeg!
Ik heb net geleerd dat twee fronten openen niet zo'n heel verstandige beslissing is.
Too Freud to live
Too Jung to die

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 18 jun 2019, 09:08

United Hope schreef:
17 jun 2019, 14:25
zijn nogal wat negatieve feitjes iker

hij verschilde niet van bush of trump behalve qua presentatie
sinds 9/11 heeft de Amerikaanse president de bevoegdheid ‘terroristen’ aan te vallen zonder instemming van het congress. Bush en Obama samen deden dat 37 keer in 14 landen (bron: Ko Colijn)

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 18 jun 2019, 09:10

United Hope schreef:
18 jun 2019, 08:39
Siegfried Stahl schreef:
17 jun 2019, 22:23

lees dan blinde vink!

hij haalt letterlijk stkken weg !
Niet op ingaan. Siegfried heeft het geweten van een pinda en het intellect van een eencellige.

Stargazer
Wannabe Forumnerd

Bericht door Stargazer » 18 jun 2019, 09:11

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 18 jun 2019, 10:56

Krautsurfer schreef:
18 jun 2019, 07:08
gung ho schreef:
Krautsurfer schreef:
United Hope schreef:
Krek.
Oh? Welk citaat hebben we uit context gehaald?

Nu ja. Als ik even meta mag gaan:
De originele discussie ging er over, en ik parafraseer even, dat Progrock en punk lang niet zulke geisoleerde eilandjes waren, en dat er ondanks het uiterlijke vertoon echt wel waardering was bij sommige invloedrijke punkertjes voor progrock, en dat ze er ook naar luisterden. En niet om even lekker hip te doen.
Die discussie, daar ging het om, en wordt nog eens onderstreept door dit stukje:
"Can were a band nobody tolerated then, or Magma, or NEU, but you know, I wasn’t going with that because I was fashionably weird, it‘s just what I liked."
Dus: Daar kunnen we dan nu klaar mee zijn, nietwaar?

Dan Sieg's zogenaamde overwinning:
Ik blijf erbij dat er staat dat JR PIL geen kopie van Can vind. Maar da's iets anders dan invloed ontkennen. Blijkbaar vond JR dat sommige lui het wel degelijk bestaande lijntje veel te ver doortrokken (iets dat ik nooit zou doen, bijvoorbeeld), en hij sluit af met de vergelijking dat dat net zo iets als zeggen dat de Pistols de Ramones kopieerden: "It’s nothing like it, it’s like saying the Pistols copied The Ramones, what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)"

Ik heb al jaren geleden lang en breed uitgelegd dat ik vind dat invloeden niet per se direct hoorbaar moeten zijn. Jij vind van niet.
¯\_(ツ)_/¯
En ik had als argument daarvoor dat als je solliciteert bij een band als zanger, ze noemt in interviews, hun muziek draait op de radio, ernaar luistert voordat je in de Pistols zat, omdat je door je naar Floyd's zanger vernoemde hamster gebeten maat ze getipt had, dat je dan wel mag stellen dat zo'n band (en vele anderen uiteraard) een bepaalde invloed op je heeft gehad. Dat ik geen citaat heb kunnen vinden waarin letterlijk staat: "Ik ben JR en ik ben beinvloed door Can" doet daar niets aan af. Hoeft geen grote invloed te zijn hoor. Ik kan me wat dat betreft belangrijkere bands voor de geest halen.
Prima. :up:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 18 jun 2019, 11:48

gung ho schreef:
18 jun 2019, 10:56
Dus ik heb geen citaten uit hun context gerukt?
:up:
Too Freud to live
Too Jung to die

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 18 jun 2019, 17:53

Krautsurfer schreef:
18 jun 2019, 11:48
gung ho schreef:

Natuurlijk niet. De door u aangeleverde citaten waren uitstekend. Zelden zulke mooie citaten gezien; Ik heb er zelfs mijn onderschrift aan gewijd. Stemt mij elke dag weer in een goed humeur. Top.
Johnny Lydon 1983

United Hope
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door United Hope » 18 jun 2019, 18:05

waarom ben jij zo dom siegfried is dat aangeboren of ben je daar later mee begonnen als een soort hobby of werd je gewoon op een dag wakker en was je dat gewoon?

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 18 jun 2019, 18:34

United Hope schreef:
18 jun 2019, 18:05
waarom ben jij zo dom siegfried is dat aangeboren of ben je daar later mee begonnen als een soort hobby of werd je gewoon op een dag wakker en was je dat gewoon?
:belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly: :belly:
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 18 jun 2019, 18:37

Oveigens, ik heb een IQ van 72...en toch bent u geen partij voor mij.....ook dat vind ik waanzinnig leuk! Wat is Groningen toch een fijne stad!
Johnny Lydon 1983

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 18 jun 2019, 18:45

Troll.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 18 jun 2019, 19:48

Siegfried Stahl schreef:
18 jun 2019, 17:53
Krautsurfer schreef:
18 jun 2019, 11:48
gung ho schreef:

Natuurlijk niet. De door u aangeleverde citaten waren uitstekend. Zelden zulke mooie citaten gezien; Ik heb er zelfs mijn onderschrift aan gewijd. Stemt mij elke dag weer in een goed humeur. Top.
Mij ook!
Too Freud to live
Too Jung to die

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 18 jun 2019, 20:19

gung ho schreef:
17 jun 2019, 12:22
Richardus schreef:
17 jun 2019, 10:54
viewtopic.php?f=8&t=13981

Zelfvalidatie
Wat bedoel je hiermee?
Swaffelen

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 18 jun 2019, 20:33

Siegfried Stahl schreef:
18 jun 2019, 18:37
Ik heb een IQ van 72...
Dat is toevallig ook de dikte in millimeters van dat bord voor je kop.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 18 jun 2019, 21:07

Conclusie:
Het doel van internetdiscussies is de bevestiging van het eigen gelijk.
(Alle afwijkende info wordt door je amygdala gezien als een levensbedreigende situatie, dus nieuwe ideeēn dienen bestreden te worden en komen er hoedanook niet in.)

Dan is er nog de virtuele apenrots waarvan het slechts aan de top goed toeven is, en we mogen elkaar niet slaan.

En er moet met vierentwintig centimeter kloppend paars indruk gemaakt worden op de vrouwtjes.

En om duidelijk te maken dat die hele prog-punk discussie een door de media opgeklopt verzinsel is, je reinste fake news, omdat ze allemaal gezellie door één deur gingen.
Too Freud to live
Too Jung to die

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 18 jun 2019, 21:22

Krautsurfer schreef:
18 jun 2019, 21:07
En er moet met vierentwintig centimeter kloppend paars indruk gemaakt worden op de vrouwtjes.
Je moet bij mij aardig wat paddo's slikken om er 24 centimeter van te maken.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 18 jun 2019, 21:30

iKer schreef:
18 jun 2019, 21:22
Krautsurfer schreef:
18 jun 2019, 21:07
Je moet bij mij aardig wat paddo's slikken om er 24 centimeter van te maken.
Paddo's?
Slik jij die dan, of het vrouwtje?
En zou je je niet gewoon bij viagra houden?

Bovendien was het een overdrachtelijke 24 centimer kloppend paars, een metafoor voor diepzinnige argumenten met als doel indruk te maken op de gewenste sexe.
Too Freud to live
Too Jung to die

Plaats reactie