Stemmen maar!

Dat hoort zo.Krautsurfer schreef: ↑14 jan 2021, 13:43Langduriger effect: op een beeldscherm ziet de hoofdletter O er voor mij een beetje uit als een Ö, maar ook dat is met de loop der jaren minder geworden, en bijna helemaal weg.
En wat boven dezelve is, mijn zoon! wees gewaarschuwd; van vele boeken te maken is geen einde, en veel lezens is vermoeiing des vleses.
Richardus had het over veel lezen, niet over veel boeken. Tien uur per dag Prediker lezen kan dus prima. Glas wijn erbij. God vindt het allemaal best.
Ysfoxy gaat deze niet inkoppen.
Zet je je bril toch af.
Dan heb je een bril voor veraf nodig, en dat zijn min-glazen. Dat weet ik, want ik had min 6 (plus een cilinder van 2.5) en ik zag niks dat verder weg was dan vijftig centimeter.Siegfried Stahl schreef: ↑14 jan 2021, 22:16Nee, want vanaf dichtbij zie ik zonder bril juist weer vrij goed.
Dacht je dat ze dicht bij jou zou willen komen danSiegfried Stahl schreef: ↑14 jan 2021, 22:16Nee, want vanaf dichtbij zie ik zonder bril juist weer vrij goed.
Okee, okee.Siegfried Stahl schreef: ↑14 jan 2021, 22:35Maar goed, ik kom al bij deze brillenboer sinds de jaren 80 denk ik...dus misschien is hij niet met zijn tijd mee gegaan. Ik zal het hem vragen.
Krautsurfer schreef: ↑15 jan 2021, 08:08Okee, okee.Siegfried Stahl schreef: ↑14 jan 2021, 22:35Maar goed, ik kom al bij deze brillenboer sinds de jaren 80 denk ik...dus misschien is hij niet met zijn tijd mee gegaan. Ik zal het hem vragen.
Maak je niet dik.
Ik zal dat kaartje eens opsnorren..Krautsurfer schreef: ↑15 jan 2021, 08:08Okee, okee.Siegfried Stahl schreef: ↑14 jan 2021, 22:35Maar goed, ik kom al bij deze brillenboer sinds de jaren 80 denk ik...dus misschien is hij niet met zijn tijd mee gegaan. Ik zal het hem vragen.
Maak je niet dik.
Ben dan wel benieuwd naar de sterkte van die glazen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten