Volgens mij hebben wij een Lidl in de buurt

Volgens mij hebben wij een Lidl in de buurt
Maar da's misschien geen eerlijke vergelijking want Paddepoel heeft natuurlijk die ellende gehad met dat botsende parallelle universum en de Anunnaki en alle occulte ellende van dien. Dat duurt altijd even eer een winkelcentrum daar weer bovenop is.
Kryptozoid schreef: ↑14 mar 2019, 20:11Dat duurt altijd even eer een winkelcentrum daar weer bovenop is.
HEt is super gegaan! Wel heb ik de recuperatie wat onderschat.
Nu ja..mr.T schreef: ↑30 apr 2019, 23:58HEt is super gegaan! Wel heb ik de recuperatie wat onderschat.
Direct fulltime gaan werken ipv. progressief....dat was niet mijn beste beslissing.
Dat lijkt me wat overdreven als ik klaag over mijn avondeten.
Niet als je thuis diezelfde salade eet.iKer schreef: ↑18 jun 2019, 11:37Mijn avondeten bestond uit die AH salade (plastic lepel, een plastic bak met daarin een apart plastic bakje met gegrilde groente, alsmede dressing apart in plastic), die vegaburger (verpakt in zo'n halfplastic papieren servetachtig ding) en fruit dat ook al in plastic zat.
[...]
Thuis eten is én goedkoper, én duurzamer. Dus.
Kan dat niet meer?United Hope schreef: ↑18 jun 2019, 13:27vroeger was een station een nette plek waar je frikandellen uit de muur kon halen en bier uit een automaat
smeerlapperij van tegenwoordig met gore granen en bladeren![]()
nee wees blij dat je in duitsland woont daar is nog de beschaving van wurst und bier op de stationsKrautsurfer schreef: ↑23 jun 2019, 20:39Kan dat niet meer?United Hope schreef: ↑18 jun 2019, 13:27vroeger was een station een nette plek waar je frikandellen uit de muur kon halen en bier uit een automaat
smeerlapperij van tegenwoordig met gore granen en bladeren![]()
![]()
Gelul. Ieder station kun je friet en frikandel krijgen zowat.United Hope schreef: ↑23 jun 2019, 22:01nee wees blij dat je in duitsland woont daar is nog de beschaving van wurst und bier op de stations
ja in utrecht zal dat vast nog wel kunnen maar dat is dan ook een megastationiKer schreef: ↑08 jul 2019, 09:20Gelul. Ieder station kun je friet en frikandel krijgen zowat.United Hope schreef: ↑23 jun 2019, 22:01nee wees blij dat je in duitsland woont daar is nog de beschaving van wurst und bier op de stations
Of vegaburger, in mijn geval.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten