Vuurwerk
Vuurwerk
Waar bestel je, van welke merk/importeur, en wat? Bekijk je filmpjes ook vantevoren, of zit je zelfs op vuurwerkforums? Of helemaal niet? oF Doe je zelfs illegaal, en wat dan?
Facilitator, katalysator, transformator
Whatever makes you happy, dude.
- Siegfried Stahl
- Forumgod
- Contacteer:
Re: Vuurwerk
Niet...nooit..en nimmer.
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
Johnny Lydon 1983
Siegfried Stahl. Lidnr.66.
ik denk dat ik langs onze feestwinkel ga en weer geld ga uitgeven. Soort van tussen de 50 en 100 euro 
vreselijk. erg eco-onvriendelijk. maar vreselijk leuk en nodig.

vreselijk. erg eco-onvriendelijk. maar vreselijk leuk en nodig.

Love Love Love.. Mild. Blijf luisteren. Blijf proberen.
als je tips nodig hebt, tzz 

- Kryptozoid
- Forumgod
Ik vind 'r ook geen tering aan, vuurwerk.
@ Richardus: Ik dacht dat jij trouwens met een stel geeestverwanten 2010 witte (of waren het nou juist gekleurde?)balonnen ging laten opstijgen?
@ Richardus: Ik dacht dat jij trouwens met een stel geeestverwanten 2010 witte (of waren het nou juist gekleurde?)balonnen ging laten opstijgen?
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- Kryptozoid
- Forumgod
Oh, het waren er geen 2010 maar 10.Richardus schreef:wie?
Op 15 augustus 2009, om 13:36, in de draad Wat trof je vandaag aan op de deurmat / in de brievenbus? :
Ergens halverwege deze pagina.Richardus schreef:Er werden net 10 witte Thaise wensballonnen langsgebrachtJammer dat ie net niet op tijd z'n pm had gelezen dat ik ook nog wel 10 gekleurde wilde...magoe, 't geld daarvoor maak ik binnenkort wel over en dan stuurt ie dat maar op of brengt het weer langs.
Het idee is om met de jaarwisseling met z'n vijven (bevriend gezin) om 12u met 10 witte ballonnen het jaar uit te luiden, en na 't vuurwerkbacchanaal met 10 gekleurde ballonnen het nieuwe jaar kleur te geven en kleurrijk in te luiden
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
Wou ik vorig jaar (uit nostalgische overwegingen) één pakje astronauten kopen in de officiële vuurwerkwinkel. Dat kon niet!! Ik moest gelijk de hele slof kopen.
Ik ben maar lachend de winkel uitgelopen. Wat een debielen. Twee jaar geleden heb ik een melkbus verpatst voor een prikkie. Ik wou nog gaan kijken maar de mist/smog was killing.
Toch...als ik een lawinepijl in de grond gestoken zie worden blijf ik wel op een afstandje wachten op die vette klap. Professioneel vuurwerk is ook blitz,

Ik ben maar lachend de winkel uitgelopen. Wat een debielen. Twee jaar geleden heb ik een melkbus verpatst voor een prikkie. Ik wou nog gaan kijken maar de mist/smog was killing.
Toch...als ik een lawinepijl in de grond gestoken zie worden blijf ik wel op een afstandje wachten op die vette klap. Professioneel vuurwerk is ook blitz,

Computer says: "no"
- Kryptozoid
- Forumgod
Ook zo'n ding van een kennis gehad. Was in 't nieuws: schijnt brand van te kunnen komen. Wil ik niet op m'n narrow-minded geweten te hebben, tenzij ik zeker weet dat ie boven een sociale achterstandsbuurt naar beneden komt.iKer schreef:
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
Als de wind goed staat komt het in de belendende wijk terecht, met hele stukken met 95% allochtonen.Kryptozoid schreef:Ook zo'n ding van een kennis gehad. Was in 't nieuws: schijnt brand van te kunnen komen. Wil ik niet op m'n narrow-minded geweten te hebben, tenzij ik zeker weet dat ie boven een sociale achterstandsbuurt naar beneden komt.iKer schreef:

Extreemlinksche drammert
zo'n ding daalt niet voor 't 'kaarsje' op is hè
slimpie

- Kryptozoid
- Forumgod
Ik weet niet welke scenario's de in de pers geciteerde brandweervoorlichter voor ogen had, maar er werd gesuggereerd dat die dingen brandgevaarlijk waren. Los daarvan vind ik het raar dat, zelfs als ie uit is, de resten zomaar ergens neervallen. Van vuurwerk vind ik dat ook trouwens; al die irritante teringzooi die er nog weken van overblijftRichardus schreef:zo'n ding daalt niet voor 't 'kaarsje' op is hèslimpie

— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- Krautsurfer
- Forum Diva
Siervuurwerk vind ik leuk, om twaalf uur met oud en nieuw.
Dat knalspul uit handen van prépubertjes moest maar 's afgelopen zijn.
Als er nog ééntje iets voor me laat knallen, bijt ik z'n hoofd er af.
Maar ik heb wel 't idee dat dat wat minder is geworden de afgelopen jaren.
Dat knalspul uit handen van prépubertjes moest maar 's afgelopen zijn.
Als er nog ééntje iets voor me laat knallen, bijt ik z'n hoofd er af.
Maar ik heb wel 't idee dat dat wat minder is geworden de afgelopen jaren.
Too Freud to live
Too Jung to die
Too Jung to die
ik ga trouwens voornamelijk voor Bonfireworks dit jaar: prachtige effecten voor lage prijzen. Dé importeur van dit jaar, hoe Zena NL e.a. ook proberen hen de loef af te steken. http://www.bonfireworks.nl
paar voorbeelden:
Link
Link
Link
paar voorbeelden:
Link
Link
Link
Laatst gewijzigd door Richardus op 09 dec 2009, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
oh gut, meneer heeft weer 'ns een (voor)oordeel zonder te weten waar ie over praat
boeiend

Nee, de meeste mensen hier hebben vast nog nooit van vuurwerk gehoord 

“May my mercy prevail over my wrath.”
- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Zonder te weten waarover ik praat?
Man, waar ik woon wordt elk jaar het meest heftige vuurwerk afgestoken van de stad (vlakbij chinese restaurants en zo).
Best een aardig visueel spektakel hoor. Maar dat je zoveel geld spendeert voor een klein uurtje pret is natuurlijk ongehoord.
De types die het meest aan vuurwerk uitgeven (buiten de profi-chinezen) zijn ook vaak van die sneue proletische typjes die het allemaal heel cool vinden; een soort visuele en sonische overcompensatie voor hun eigen lulligheid
Enfin, u bent een schoolvoorbeeld van een vuurwerkliefhebber

Man, waar ik woon wordt elk jaar het meest heftige vuurwerk afgestoken van de stad (vlakbij chinese restaurants en zo).
Best een aardig visueel spektakel hoor. Maar dat je zoveel geld spendeert voor een klein uurtje pret is natuurlijk ongehoord.
De types die het meest aan vuurwerk uitgeven (buiten de profi-chinezen) zijn ook vaak van die sneue proletische typjes die het allemaal heel cool vinden; een soort visuele en sonische overcompensatie voor hun eigen lulligheid

Enfin, u bent een schoolvoorbeeld van een vuurwerkliefhebber

Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
het horen/zien of het kunnen waarderen, beoordelen en weten waar je over praat zijn natuurlijk wel verschillende dingen 
je vooroordeel is trouwens gedeeltelijk wel waar
heb foto's gezien van vuurwerkfreaks en dat zijn meestal sneue types. De jongeren dan, kijk je naar de oudere (30+) liefhebbers en pyrotechnici dan zie je opeens gewone mensen

Je moet met je mening trouwens 'ns in Spanje of Italië aankomen...

je vooroordeel is trouwens gedeeltelijk wel waar

Je moet met je mening trouwens 'ns in Spanje of Italië aankomen...

- Billy Blitzkrieg
- Forum Diva
Ik hoop toch dat u uwzelf niet als voorbeeld van deze (fictieve) groep beschouwt want dan slaat het argument hiermede onmiddelijk dood alszijnde een niet ontploffend babyvuurpijltjeRichardus schreef:, kijk je naar de oudere (30+) liefhebbers en pyrotechnici dan zie je opeens gewone mensen![]()
:
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
Richardus schreef:
"Je moe us met juh meining in Spanjuh of Italiejuh aankomuh weetjuh. Je moe nie fukkuh memme weetjuh"

“May my mercy prevail over my wrath.”
Vuurwerk! en Jens Lekman vind ik heel goede kerstmaand muziek. en net een schattig klein boompje gekocht, met kluit uiteraard, kan dan in de boomtuin in de staat halverwege januari of later.

gister een juniorpakket van tientje, een meterpakket van twintig, fijn pijlenpakket van 49,50 en een losse van 9,00. Een staander van een tientje omdat er twee kindjes bij zijn, drie lonten, en sterretjes. Ook gekleurde grote sterren die glitters in het rondspatten. spannend.
en grondbloemen.

- Radiohoofdnz
- Forumspammer
- Contacteer:
Flikker op met die troep. >:[ >:[ >:[Richardus schreef:Waar bestel je, van welke merk/importeur, en wat? Bekijk je filmpjes ook vantevoren, of zit je zelfs op vuurwerkforums? Of helemaal niet? oF Doe je zelfs illegaal, en wat dan?
Vivadixiesubmarinetransmissionplot
Radiohoofdnz schreef:Flikker op met die troep. >:[ >:[ >:[Richardus schreef:Waar bestel je, van welke merk/importeur, en wat? Bekijk je filmpjes ook vantevoren, of zit je zelfs op vuurwerkforums? Of helemaal niet? oF Doe je zelfs illegaal, en wat dan?

maar idd, optyfen met die k*tzooi!
- Radiohoofdnz
- Forumspammer
- Contacteer:
Nee hoor, dat doen een aantal collega's 4/5 januari.koekblik schreef:Radiohoofdnz schreef:Flikker op met die troep. >:[ >:[ >:[Richardus schreef:Waar bestel je, van welke merk/importeur, en wat? Bekijk je filmpjes ook vantevoren, of zit je zelfs op vuurwerkforums? Of helemaal niet? oF Doe je zelfs illegaal, en wat dan?jij ziet jezelf al 1 - 2 januari de boel opruimen omdat de mensch het vertikt? :P
maar idd, optyfen met die k*tzooi!
Maar ik kan onze Steinsson niet meer lekker lang uitlaten in het bos etc... Na een kwartier wil ie al spasties naar binnen vanwege alle onnodige knallen. >:[
zelfs in het mondaine blaricum?
waar ik waarschijnlijk O&N "vier" wonen anderhalve man en een paardenkop, mezelf een hele man tellend. dus vuurwerkoverlast...

- Radiohoofdnz
- Forumspammer
- Contacteer:
Kom maar eens langs dan zou ik zeggen.koekblik schreef:zelfs in het mondaine blaricum?waar ik waarschijnlijk O&N "vier" wonen anderhalve man en een paardenkop, mezelf een hele man tellend. dus vuurwerkoverlast...
![]()
sorry, moet de hond 's avonds nog even uitlaten en die woont nogal ver van blaricum. misschien ander keertje? 

Knal vuurwerk, KNAL, niet K*t.. 

mijn seksleven is blijkbaar net anders dan het jouwe 

Zozo, met gorki dus. Viespeuk.koekblik schreef:waar ik waarschijnlijk O&N "vier" wonen anderhalve man en een paardenkop, mezelf een hele man tellend. dus vuurwerkoverlast...![]()
Voorheen skcus-idlA.
Benieuwd of dit jaar de grote banken ook weer het vuur aan de lont gaan steken...
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"
Bolke schreef:Zelf maar wat maken:
Link
Knalt iig lekker.
En het licht springt daarna zelf weer aan.

Voorheen Vlaecks.
Vuurwerk voor Riesje:

Ik heb vanaaf een cracklinglint afgestoken....
gaat Umbretta nou de politie opbellen?
gaat Umbretta nou de politie opbellen?
Ik twijfel nog of ik dit jaar vuurwerk ga kopen. Het geeft altijd zo'n troep en het is een beetje zonde van het geld: boem, weg.
Ook ben tegenwoordig eerder bang dat ik iemand verwond, met een verkeerd gelanceerde pijl of zo. Het zal je maar gebeuren. Brrr.
Ook ben tegenwoordig eerder bang dat ik iemand verwond, met een verkeerd gelanceerde pijl of zo. Het zal je maar gebeuren. Brrr.
Voorheen Vlaecks.
Ik heb een van deze;

en zo een;

Naar alle waarschijnlijkheid zie ik de hele nacht sterretjes en een dikke dreun van een klapper op nieuwjaarsdag!

en zo een;

Naar alle waarschijnlijkheid zie ik de hele nacht sterretjes en een dikke dreun van een klapper op nieuwjaarsdag!