Wat eten we vandaag?

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Re: Wat eten we vandaag?

Bericht door Billy Blitzkrieg » 20 jul 2010, 21:38

iKer schreef:Vreemd dat milieu je niet interesseert, zonder een goed milieu geen dierenwelzijn.

Enfin, we hebben weer kunnen zien wat je principes waard zijn.
Ik zal het maar niet over die niet-biologische radijsjes hebben.

Wilt u de winterrit naar de Goelag in Augustus of September?
U weet het hè: handschoentjes aan, want met de permafrost valt niet te spotten.
Ik ben voor een afbraak van het milieu omdat dat de enige manier is om de mens van de aardkloot te doen verdwijnen.
En dat is uiteindelijk de enige redding voor de rest van het leven op deze planeet.
Want for your information; alle ellende komt alleen maar van de mens vandaan, en die gaat daar never nooit niet mee stoppen uit vrije wil. Een volkomen (zelf)destructie is dus de enige manier. Klote, maar het is niet anders
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 20 jul 2010, 21:38

Hilarisch, kom ik toch nog vrolijk m'n bed in vandaag :clap:
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 jul 2010, 21:39

Richardus schreef:
iKer schreef:Dit is weer uitgedraaid op een topic a la Lulu Rouge en 'lekker eightiesclips'.
:lol:

Ach Billy toch.
:lol:
ik wou gister of eergister nog zeggen toen je zei "een jaar wachten op een volgende uitglijer van Billy" dat je daar echt niet langer dan een dag of hoefde te wachten :up:
Arme jongen,
geloof me, dit doet deze Prinzipienreiter echt pijn.

En je weet waar de klemtoon moet hè.
Extreemlinksche drammert

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 20 jul 2010, 21:40

Typisch weer de arrogantie van de mensch die denkt te weten hoe een dier zich voelt (niet voelen dus blijkbaar) en 'm derhalve geen leven in de natuurlijke habitat gunt want merkt er toch niks van.

Tsja, lach maar.. way to go :roll:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 jul 2010, 21:41

Billy Blitzkrieg schreef:
iKer schreef:Vreemd dat milieu je niet interesseert, zonder een goed milieu geen dierenwelzijn.

Ik ben voor een afbraak van het milieu omdat dat de enige manier is om de mens van de aardkloot te doen verdwijnen.
En dat is uiteindelijk de enige redding voor de rest van het leven op deze planeet.
Want for your information; alle ellende komt alleen maar van de mens vandaan, en die gaat daar never nooit niet mee stoppen uit vrije wil. Een volkomen (zelf)destructie is dus de enige manier. Klote, maar het is niet anders
Als ik dat zou geloven zouden alle principes overboord kunnen.
Och Billy, dit doet zo'n pijn bij me, dat lijden van je.

Arme, arme jongen.
Extreemlinksche drammert

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 20 jul 2010, 21:42

Maar goed, ben wel gewend dat denkbeelden die niet vanuit de mens gedacht zijn niet serieus genomen worden. PVDD heeft er ook overal last van..worden in elk TV programma weggelachen door types als jelui.

Tragisch, maar waar

We staan er gelukkig boven :up:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 20 jul 2010, 21:43

Ach gossie, de Wilders-approach :lol:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 20 jul 2010, 21:43

:crazy:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 20 jul 2010, 21:44

Billy Blitzkrieg schreef:Typisch weer de arrogantie van de mensch die denkt te weten hoe een dier zich voelt
:? jij beweerde zelf toch te weten dat ie zich gelukkiger voelde in de grote zee dan in 't badje?

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 20 jul 2010, 21:45

Maar goede rare zweefteef..jij vindt dus dat dieren allemaal wel in een hokje opgesloten kunnen worden? Want ze merken er toch niks van? Het maakt ze niet uit? Of geldt dat alleen voor vissen? :crazy: :lol:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 20 jul 2010, 21:46

neem een verhelderend drankje
Afbeelding
:flower: :lol:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 20 jul 2010, 21:46

Richardus schreef:
Billy Blitzkrieg schreef:Typisch weer de arrogantie van de mensch die denkt te weten hoe een dier zich voelt
:? jij beweerde zelf toch te weten dat ie zich gelukkiger voelde in de grote zee dan in 't badje?
Het lijkt me iig een stuk aannemelijker. Het lijkt me nogal absurd dat een wild dier gemaakt is om in een klein bassin rond te zwemmen. Je ziet het trouwens ook aan paargedrag; dieren in gevangenschap doen dat niet-of veel minder. vandaar al die geforceerde kunstmatige kweekprogramma's.
maar ala, jij zal het allemaal wel beter weten :up:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 20 jul 2010, 21:48

Denk eerder dat jij wel eens een verhelderend pilletje in mag nemen zonnetje, naast je prozac die weer manisch begint uit te werken :drink:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 20 jul 2010, 21:49

Billy Blitzkrieg schreef:Maar goede rare zweefteef..jij vindt dus dat dieren allemaal wel in een hokje opgesloten kunnen worden? Want ze merken er toch niks van? Het maakt ze niet uit? Of geldt dat alleen voor vissen? :crazy: :lol:
mwah, heb er niet zulke sterke principes over. Maar je zult mij niet gauw horen beweren vissen snappen waar ze zitten; een zee of een bad, of dat ze daar überhaupt het verschil tussen weten als ze al in badje gekweekt zijn. Wel beetje gemeen om visjes in de zee te vangen en ze dan in 't aquariumpje thuis te dumpen; maar dat is dan dus geprojecteerd vanuit mezelf omdat ík dat naar zou vinden :drink:

Verder ben ik ook tegen bioindustrie hoor ;) Niet zozeer omdat ik denk dat ze een klotenleven hebben, of een benul van dat het anders kan en ze zich rot voelen daarom, maar meer omdat ik het een zielig gezicht vind en het zelf nogal naar zou vinden; met allemaal mensjes in zo'n legbatterij.

nu duik ik echt m'n bed in :wave:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 20 jul 2010, 21:49

Richardus schreef:
Het lijkt me iig een stuk aannemelijker. Het lijkt me nogal absurd dat een wild dier gemaakt is om in een klein bassin rond te zwemmen. Je ziet het trouwens ook aan paargedrag; dieren in gevangenschap doen dat niet-of veel minder. vandaar al die geforceerde kunstmatige kweekprogramma's.
maar ala, jij zal het allemaal wel beter weten :up:
nee, jij toch? :?

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 20 jul 2010, 21:52

Richardus schreef:
Billy Blitzkrieg schreef:Maar goede rare zweefteef..jij vindt dus dat dieren allemaal wel in een hokje opgesloten kunnen worden? Want ze merken er toch niks van? Het maakt ze niet uit? Of geldt dat alleen voor vissen? :crazy: :lol:
mwah, heb er niet zulke sterke principes over. Maar je zult mij niet gauw horen beweren vissen snappen waar ze zitten; een zee of een bad, of dat ze daar überhaupt het verschil tussen weten als ze al in badje gekweekt zijn. Wel beetje gemeen om visjes in de zee te vangen en ze dan in 't aquariumpje thuis te dumpen; maar dat is dan dus geprojecteerd vanuit mezelf omdat ík dat naar zou vinden :drink:
Je bent nog een grotere sukkel en mongool dan ik dacht. Het gaat er niet om dat ze het verschil rationeel beseffen. het gaat erom dat die beesten in de vrije natuur horen te leven. En niet in een door mensen gemaakt bassin waar ze enkel worden gebruikt als consumptiegoed, voor ons genoegen. Vetgemest, ziek gemaakt om witter vlees te verkrijgen (laatste vooral in bio industrie), van vinnen of snavels beroofd
Dan is elk respect voor het leven verloren gegaan.
En er zijn meerdere aanwijzingen die aantonen dat dieren in gevangenschap gestoord en deviant gedrag gaan vertonen.
Net als u dus eigenlijk, als u weer te lang in dat stinkhok van u achter de PC onzin zit te bazelen. :erm:

[/quote][/quote]

Ga maar ja, want je maakt je voslagen belachelijk :wave:
Laatst gewijzigd door Billy Blitzkrieg op 20 jul 2010, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 jul 2010, 21:56

Ik ga ook kappen.
Truste voor straks, moet er morgen weer vroeg uit en veel doen.
:wave:
Extreemlinksche drammert

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 20 jul 2010, 21:57

iKer schreef:Ik ga ook kappen.
Voor welke multinational gaat u nu weer lopen zwoegen? :erm:

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 20 jul 2010, 22:01

Richardus schreef:en het zelf nogal naar zou vinden; met allemaal mensjes in zo'n legbatterij.
Afbeelding
"Why can't I be different and unusual... like everyone else?"

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 20 jul 2010, 22:16

iKer schreef:Ik ga ook kappen.
Voor welke multinational gaat u nu weer lopen zwoegen? :erm:
Intifada International nu.
Morgen voor een woningcorporatie toezichthouder en eigen werk voor de website fotograferen.
Daarbij nog wat dingetjes voor een gemeente in het midden van het land en een begraafplaats.
Extreemlinksche drammert

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 20 jul 2010, 22:39

Ah, ga je een leuk plekkie uitzoeken?

En nee, niet voor mij, voor jezelf! :up:
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 20 jul 2010, 23:12

Ellende is dan ook een volledig menselijk begrip. Net zoals vreugde.
Maar neem gerust nog een baarsje.
Als je daar blij van wordt, dan is dat me meer waard dan 100 blinde inboorlingen.
:up:
Too Freud to live, too Jung to die.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 21 jul 2010, 06:06

Richardus schreef:
Je bent nog een grotere sukkel en mongool dan ik dacht. Het gaat er niet om dat ze het verschil rationeel beseffen. het gaat erom dat die beesten in de vrije natuur horen te leven. En niet in een door mensen gemaakt bassin waar ze enkel worden gebruikt als consumptiegoed, voor ons genoegen. Vetgemest, ziek gemaakt om witter vlees te verkrijgen (laatste vooral in bio industrie), van vinnen of snavels beroofd
En er zijn meerdere aanwijzingen die aantonen dat dieren in gevangenschap gestoord en deviant gedrag gaan vertonen.
Net als u dus eigenlijk, als u weer te lang in dat stinkhok van u achter de PC onzin zit te bazelen. :erm:

[/quote]

Ga maar ja, want je maakt je voslagen belachelijk :wave:[/quote]
:lol: probeer het maar wanhopig weer om te draaien :upup: je spreekt jezelf in deze post ook alweer tegen :clap:

DRUPGLID
Heeft niks beters te doen

Bericht door DRUPGLID » 21 jul 2010, 07:28

De 'menselijke' variant heet 'culturele industrie, het van bovenaf regiseren van een monoculturele Florida-economie.

:drink:
Jedem das Seine

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 21 jul 2010, 07:50

In Florida is het wel altijd lekker weer.

Wat schilder jij zoal, Drupglid?
Extreemlinksche drammert

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 jul 2010, 08:10

Richardus schreef: :lol: probeer het maar wanhopig weer om te draaien :upup: je spreekt jezelf in deze post ook alweer tegen :clap:
Draai helemaal niks wanhopig om. Waar dan? :?
Dat aangetoond wordt dat dieren in gevangenschap gestoord/a-typisch gedrag gaan vertonen en nauwelijks meer paren mag mi toch wel als bewijs worden gezien dat ze zich niet prettig voelen in gevangenschap. En wat voor bewijs heeft u voor uw stelling te geven? Behalve domme zelfbedachte aannames? :erm:
Je loopt gewoon onzin te bazelen. Je kan beter jezelf uit staan te lachen wat dat betreft* :yes:

* En niet alleen wat 'dat ' betreft overigens

koekblik

Bericht door koekblik » 21 jul 2010, 09:04

Billy Blitzkrieg schreef:Ik ben voor een afbraak van het milieu omdat dat de enige manier is om de mens van de aardkloot te doen verdwijnen.
zegt de ene planeet tegen planeet aarde: "wat zie jij er slecht uit!"
- "ja, ik heb last van homo sapiens", is het antwoord. "oh, dan hoef je je geen zorgen te maken, die roeien zich vanzelf toch wel uit." - Michael Braungart

DRUPGLID

Bericht door DRUPGLID » 21 jul 2010, 18:00

Loempia, van Weng Yong Wai (LIDL). :up:
Jedem das Seine

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 21 jul 2010, 18:54

Billy Blitzkrieg schreef:Ik ben voor een afbraak van het milieu omdat dat de enige manier is om de mens van de aardkloot te doen verdwijnen.
Mwah. Het is allemaal een gevolg van democratisering en streven naar een rechtvaardige welvaartsverdeling. Technologie had gewoon nooit toegankelijk gemaakt moeten worden voor gewone mensen.

De aboriginals leefden al 40.000 jaar in harmonie met de natuur. Dat zouden zo nog wel 40.000 jaar volgehouden hebben.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 21 jul 2010, 18:58

Krautsurfer schreef:Ellende is dan ook een volledig menselijk begrip. Net zoals vreugde.
Maar neem gerust nog een baarsje.
Als je daar blij van wordt, dan is dat me meer waard dan 100 blinde inboorlingen.
:up:
Wat zijn 100 blinde inboorlingen eigenlijk waard?

Ik heb wel eens de verkoopacte gezien van een boerderij in Suriname, ergens in de 16e eeuw. De slaven stonden vermeld onder het kopje vee, met de waarde erbij vermeld. Een oude vrouw met zweren was 0 florijnen waard. Die kreeg je er dus gratis bij.

Ben benieuwd of dergelijke premiums vandaag de dag de gestagneerde woningmarkt een extra impuls zouden kunnen geven...
                                                — Kryptozoid, lid 69

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 jul 2010, 19:49

Kryptozoid schreef:
Mwah. Het is allemaal een gevolg van democratisering en streven naar een rechtvaardige welvaartsverdeling. Technologie had gewoon nooit toegankelijk gemaakt moeten worden voor gewone mensen.

De aboriginals leefden al 40.000 jaar in harmonie met de natuur. Dat zouden zo nog wel 40.000 jaar volgehouden hebben.
Wat een rare (en enge) conclusies trekt u toch altijd.
Het is niet de democratisering en het streven naar rechtvaardigheid die de ellende veroorzaakt, maar puur het vermogen tot technologische inventiviteit van de mensch wat de destructie veroorzaakt. In concreto: De industrialisering, de technologische vooruitgang, dat maakt dat er schaalvergroting optreedt in alle lagen van de samenleving. Waardoor er roofbouw plaatsvindt op de natuurlijke bronnen; omdat de mens zijn eigen natuur creeërt.
Die processen hadden ook wel ontstaan zonder democratie en verlichtingsfilosofiëen. Die drang naar vernieuwing en vooruitgang zit gewoon in de mens (of beter gezegd; zijn ratio en nieuwsgierigheid) besloten.
De ellende begon allemaal met de uitvinding van het wiel, het eerste mes en de speer en het maken het vuur. Van daaruit is de mens steeds nieuwe dingen uit gaan vinden.
Ook omdat er steeds meer mensen op de aardkloot kwamen en de steden ontstonden en alle monden gevoed moesten worden. Maar het is een logisch en natuurlijk organisch proces, dat los staat van het democratische denken.
Ook andere systemen (fascisme, communisme, noem ze maar op) waren net zo destructief (of misschien nog wel destructiever). Het staat dan ook volkomen los van ideologiëen deze ontwikkeling.
Eigenlijk is de wetenschap de grote boosdoener.
Flaaks mag dus aan de schandpaal genageld worden wat mij betreft :yes:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 21 jul 2010, 20:12

Billy Blitzkrieg schreef:Ook omdat er steeds meer mensen op de aardkloot kwamen en de steden ontstonden
Niet "ook". Dat is nu juist de belangrijkste reden. Als er ideologieën (inclusief godsdiensten) ontstaan hadden die hadden gehamerd op geboortebeperking en/of de nadruk gelegd hadden op de kwaliteit van het voort te brengen nageslacht in plaats van op het voeden van de hongerigen en het kleden van de naakten, dan zou technologische vooruitgang geen gevaar voor de ecologie geweest hoeven zijn.

Affijn mosterd na de maaltijd. Ik las laatst (had ik dat ook niet ergens gepost hier?) dat een of andere bioloog die destijds betrokken was geweest bij het uitroeien van het pokkenvirus, de mens, en vele andere soorten, geen 100 jaar meer gaf. Hij beweerde dat ie dat niet zei vanuit moralisme of om te mopperen, maar vanuit nuchter redeneren.

En zo moeilijk is het ook niet om te beseffen dat de mensheid niet eeuwig door kan gaan met groeien. Er zijn al weer bijna 7 miljard mensen op de aarde :yesno:
                                                — Kryptozoid, lid 69

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 jul 2010, 20:17

Ik geloof niet dat er ideologische krachten bestaan die de oerinstincten kunnen stoppen. De mens heeft een ratio, en is nieuwsgierig van aard. Die combi maakt dat het altijd op zoek zal gaan naar verbetering van zijn leefsituatie. Maar die inventiviteit is zover doorgevoerd, dat het nu de grootste destructieve kracht op aarde is.
Vergelijk; de mens heeft ook kunnen leven zonder het wiel , het vuur en de speer; en toch is het uitgevonden. Nu is het wiel het vliegtuig, het vuur de industrie en de speer de wapenwedloop. Gevolg van eeuwenlange evolutie van de ratio van de mens. Dat zou er altijd gekomen zijn, met of zonder ideologie. Want die drang tot verbetering (en dus destructie op langere termijn van de aarde) zit in onze genen besloten.
De opkomst van steden en ideologiën hebben het proces hoogstens wat versneld.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 jul 2010, 20:26

Daarnaast is het natuurlijk zo, dat juist DOOR die inventiviteit er zoveel mensen op aarde tegelijk kunnen leven. Zonder de medische wetenschap had dat nooit kunnen gebeuren, want als je de natuur zijn gang laat gaan, leggen de fysiek zwakkeren bij het minste geringste al het loodje.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 21 jul 2010, 20:26

Billy Blitzkrieg schreef:Nu is het wiel het vliegtuig, het vuur de industrie en de speer de wapenwedloop. Gevolg van eeuwenlange evolutie van de ratio van de mens. Dat zou er altijd gekomen zijn, met of zonder ideologie. Want die drang tot verbetering (en dus destructie op langere termijn van de aarde) zit in onze genen besloten.
Het geconstateerde probleem -de destructie van de natuur door de mens- is een probleem waarvan de oplossing vooral wordt tegengehouden door ethische bezwaren, niet door nieuwsgierigheid of de ratio, omdat het kwantitatief probleem is. En omdat de technologie uiteindelijk de mens in staat had kunnen stellen de aarde te verlaten.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 jul 2010, 20:30

Kryptozoid schreef: Het geconstateerde probleem -de destructie van de natuur door de mens- is een probleem waarvan de oplossing vooral wordt tegengehouden door ethische bezwaren, niet door nieuwsgierigheid of de ratio, omdat het kwantitatief probleem is. En omdat de technologie uiteindelijk de mens in staat had kunnen stellen de aarde te verlaten.
Je redeneert veel te veel vanuit je eigen politieke en maatschappelijke visie op de mens, en vanuit het nu. Niet op de organische evolutionaire ontstaansgeschiedenis van het probleem an sich. Ik redeneer vanuit de biologie van de mens..hoe zit de mens in elkaar van nature.. los van vervangbare ideologieën en tijdsgeest.. lijkt me veel objectiever, gelaagder en meer waarheidsgetrouw :yes:

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 21 jul 2010, 20:32

Kryptozoid schreef:
Billy Blitzkrieg schreef:Nu is het wiel het vliegtuig, het vuur de industrie en de speer de wapenwedloop. Gevolg van eeuwenlange evolutie van de ratio van de mens. Dat zou er altijd gekomen zijn, met of zonder ideologie. Want die drang tot verbetering (en dus destructie op langere termijn van de aarde) zit in onze genen besloten.
Het geconstateerde probleem -de destructie van de natuur door de mens- is een probleem waarvan de oplossing vooral wordt tegengehouden door ethische bezwaren, niet door nieuwsgierigheid of de ratio, omdat het kwantitatief probleem is. En omdat de technologie uiteindelijk de mens in staat had kunnen stellen de aarde te verlaten.
Want zo is het immers ook begonnen.
Afbeelding

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 jul 2010, 20:34

O help, gezichtennazi, gaat zich er ook al mee bemoeien, krypto als vanouds bij-papegaaiend.
Jullie zijn ook echt wel de kwik, kwek en kwak van het forum he?
Alleen nog ff bedenken wie kwak is
Laatst gewijzigd door Billy Blitzkrieg op 21 jul 2010, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 jul 2010, 20:38

Afbeelding

Krypto:En omdat de technologie
faces:uiteindelijk de mens
krypto:in staat had kunnen stellen
faces: de aarde te verlaten.
krypto:Want zo is het immers
faces: ook begonnen.

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 21 jul 2010, 20:41

psss het zijn er drie, Billy.
Laatst gewijzigd door 1ofthemFaces op 21 jul 2010, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 jul 2010, 20:42

Dag Kwek :wave:

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 21 jul 2010, 20:43

Billy Blitzkrieg schreef:Dag Kwek :wave:
Jansen en Jansen.
Had treffender geweest. :drink:
Dat zijn er twee.

Of wil je ook bij de club.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 jul 2010, 20:46

Ik vind op 1 of andere manier kwik en kwek beter bij jullie passen.

En nee, ik wil bij geen enkele club..ik ben een misantroop B-)

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 21 jul 2010, 20:48

Billy Blitzkrieg schreef:Ik vind op 1 of andere manier kwik en kwek beter bij jullie passen.

En nee, ik wil bij geen enkele club..ik ben een misantroop B-)
Oh ja.
Dat is die club die degradatie voorkomt door zichzelf standaard onderaan te plaatsen.
Dan liever de woudlopers. :drink:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 jul 2010, 20:50

Eh.. ja :erm:

Geen idee waarover u nu weer loopt te bazelen, maar misschien dat kwek de zin voor u af kan maken zodat het duidelijker wordt

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 21 jul 2010, 20:51

Billy Blitzkrieg schreef:Eh.. ja :erm:

Geen idee waarover u nu weer loopt te bazelen, maar misschien dat kwek de zin voor u af kan maken zodat het duidelijker wordt
Laat maar :wave:
Als het kwik stijgt, kwak ik beter dan ik kwek.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 jul 2010, 20:52

Gezien de aard van uw woordgrap kan ysfoxy misschien de plek van kwak innemen. Moet ie zich wel eerst wat rechts-dubieuzer profileren

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 21 jul 2010, 20:54

Het middageten was heel lekker, maar Ysfoxy bemerkt net dat zijn wit hemd niet meer zo wit is. :erm:
"Why can't I be different and unusual... like everyone else?"

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 21 jul 2010, 20:55

Billy Blitzkrieg schreef:Gezien de aard van uw woordgrap kan ysfoxy misschien de plek van kwak innemen. Moet ie zich wel eerst wat rechts-dubieuzer profileren
De aard van de woordgrap was vooral te wijten aan het eerdere onvermogen uwerzijds een meer ingewikkelde grol te vatten.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 21 jul 2010, 20:59

Ysfoxy schreef:Het middageten was heel lekker, maar Ysfoxy bemerkt net dat zijn wit hemd niet meer zo wit is. :erm:
Des te beter; zodra uw hemd bruin is geworden kunt u het duo van kwik (krypto) en kwek (faces) promoveren tot het gewenste trio door de rol van kwak op u te nemen :up:
Laatst gewijzigd door Billy Blitzkrieg op 21 jul 2010, 21:04, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie