Dank Ries, kan ik dat even stap voor stap rechtzetten
Richardus schreef: ↑25 okt 2018, 18:02
Frob mocht iKel geen Nazi noemen van Krypto
Onzin, zoals algemeen bekend mag ik graag zien dat mensen elkaar uitschelden. Frobbert had er echter een reden voor waar ie zichzelf ook aan schuldig maakte: namelijk vinden dat Oved geband moest worden.
omdat die zich zelf ook had geërgerd aan jou
Ik heb me alleen aan Oved geërgerd toen ze lelijk deed tegen RDW die daar op dat moment geen behoefte aan had; ik heb geen link gelegd naar een ban want terug lelijk doen, wat ik toen ben gaan doen, is m.i. effectiever. De dag erna bood Oved op introspectieve wijze excuus aan en dat vond ik wel aandoenlijk
en je ook liefst geband had gezien,
Onzin, zie hierboven.
en dan met van die wazig wollige U-teksten
Als er iemand wollige teksten gebezigd heeft, dan is dat Frobbert, want het merendeel daarvan was niet te duiden (alleen dattie steeds bozer werd, dat was duidelijk). Het kleine deel dat wel te duiden was, kwam er op neer dat hij het Gung Ho kwalijk nam dattie Oved niet geband had, en dat dat een standpunt was dat totaal verschillend was van dat van iKer, die had opgeroepen om Oved te bannen. Zoals bekend is het niet zo Ries z'n ding om dat allemaal te volgen (wat natuulijk prima is, alleen wel opmerkelijk dat ie er dan achteraf meent toch iets over te kunnen vinden.)
toen begonnen ze te discuneuzelen en heb ik het verder niet meer gelezen duh
Oh en ganghoer begon zich er dus ook ergens mee te bemoeien, juf spelen as usual
Onzin. De hele toestand begon sowieso eigenlijk pas nadat David Gung Ho erbij gesleept had, en Frobbert vervolgens Gung Ho allemaal verwijten ging maken dat ie niet 'stevig modereerde'.
Opmerkelijk dat Ries zó de plank misslaat. Het is bekend dat ie posten van meer dan één regeltje eerder bekijkt dan leest, maar in dit geval heeft ie er een compleet alternatief scenario bij bedacht