Wat heb jij gedroomd vannacht?
Wat heb jij gedroomd vannacht?
Ik heb me sufgelachen vannacht! Ik heb voor m'n gevoel constant gedroomd, wat deze keer geeneens erg was omdat het dus zo leuk was. Op een gegeven moment was er iets met die lui van dat Engelse autoprogramma. Ik weet niet meer wat er gebeurde maar ik werd hardop lachend eventjes wakker, voor ik in dezelfde droom terugzeilde met later in de nacht nog eens hetzelfde effect. Yep, ik heb me kostelijk vermaakt vannacht 

Far beyond the tides of time
Facilitator, katalysator, transformator
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Re: Wat heb jij gedroomd vannacht?
Mijn droom van vannacht had de interface van een mmorpg, en ik droomde dat ik een onzichtbare kakkerlak [<-- billy inkoppertje] was die op een aangemeerde, enorme olietanker moest achterhalen waar een machtig crimineel netwerk een of andere radioactieve stof bewaarde.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
-
- Heeft niks beters te doen
In mijn dromen heb ik vannacht GJ Walhof in brand gestoken. 

Jedem das Seine
Jullie zullen vannacht allemaal over mij gaan dromen.
Slaap lekker!

Slaap lekker!

-
- Heeft ECHT geen Leven
Ik heb vannacht gedroomd dat Richardus zijn pink in mijn harige poepert stopte 

a.k.a. 'The Mosselman'.
- Krautsurfer
- Meganerd
Dan zal het je verbazen dat ik afgelopen week op een enorm containerschip ben geweest. Een maat van me moest er de computer van de balasttanks vervangen, dus ik heb een uurtje foto's van de motoren kunnen maken.Kryptozoid schreef:Mijn droom van vannacht had de interface van een mmorpg, en ik droomde dat ik een onzichtbare kakkerlak [<-- billy inkoppertje] was die op een aangemeerde, enorme olietanker moest achterhalen waar een machtig crimineel netwerk een of andere radioactieve stof bewaarde.
Die dingen zijn serieus GROOT.
Stel je de motor van een auto voor, drie verdiepingen hoog...

"We train young men to drop fire on people, but their commanders won't allow them to write 'fuck' on their aeroplanes because it's obscene!"
- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
leuk uitje! Nog afrikaanse piraten gezien trouwens?Krautsurfer schreef:Dan zal het je verbazen dat ik afgelopen week op een enorm containerschip ben geweest. Een maat van me moest er de computer van de balasttanks vervangen, dus ik heb een uurtje foto's van de motoren kunnen maken.Kryptozoid schreef:Mijn droom van vannacht had de interface van een mmorpg, en ik droomde dat ik een onzichtbare kakkerlak [<-- billy inkoppertje] was die op een aangemeerde, enorme olietanker moest achterhalen waar een machtig crimineel netwerk een of andere radioactieve stof bewaarde.
Die dingen zijn serieus GROOT.
Stel je de motor van een auto voor, drie verdiepingen hoog...

En heb je die radioactieve stof nog gevonden? Toen ik dit teruglas. dacht ik eerst even dat dit zomaar een absurd verhaal was dat ik gepost had omdat ik me verveelde. Maar nu besef ik, dat ik dat echt gedroomd heb.
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
- Krautsurfer
- Meganerd
Nee, het was een Monenegrijnse bemanning, onder Panamese vlag in de haven van Antwerpen.
Wie weet wat er in die containers zat... D'r konden er 6000 op...
De motor was keurig onderhouden, geen stofje op te zien.
Wat wel jammer was, ik houd wel van die ouwe zooi.
Wie weet wat er in die containers zat... D'r konden er 6000 op...
De motor was keurig onderhouden, geen stofje op te zien.
Wat wel jammer was, ik houd wel van die ouwe zooi.
"We train young men to drop fire on people, but their commanders won't allow them to write 'fuck' on their aeroplanes because it's obscene!"
- Krautsurfer
- Meganerd
't was dit schip, overigens:

- Krautsurfer
- Meganerd
Het roegen was anders zeer de moeite waard.
Droomde vannacht dat ik een relatie had met een mooie jonge meid. Voor mijn gevoel ging de droom de hele nacht door.
En ik maar wachten op de scene dat er eindelijk eens geneukt werd. Kon ik lang op wachten...
Zou dat komen doordat ik gister vlak voor het slapen gaan gegoogled heb naar een oud leerlinge van mij, van wie ik verwachtte dat ze tegen deze tijd een bekend actrice zou zijn. Ze stond er inderdaad en ze heeft zelfs dit jaar al in een film gespeeld genaamd Piet Kluit een man met ballen.
Denk niet dat veel mensen die film kennen.
Op de middelbare school was ze een absoluut talent. Ik heb haar begeleid bij haar eindwerkstuk, was één grote improvisatie. Hilarisch en zonder één zwak moment. Maar tegenwoordig valt het niet mee om je brood te verdienen in de filmindustrie.
Overigens was het meisje in mijn droom níet mijn oudleerlinge. (voordat er gekke verhalen in de wereld komen)
En ik maar wachten op de scene dat er eindelijk eens geneukt werd. Kon ik lang op wachten...

Zou dat komen doordat ik gister vlak voor het slapen gaan gegoogled heb naar een oud leerlinge van mij, van wie ik verwachtte dat ze tegen deze tijd een bekend actrice zou zijn. Ze stond er inderdaad en ze heeft zelfs dit jaar al in een film gespeeld genaamd Piet Kluit een man met ballen.

Op de middelbare school was ze een absoluut talent. Ik heb haar begeleid bij haar eindwerkstuk, was één grote improvisatie. Hilarisch en zonder één zwak moment. Maar tegenwoordig valt het niet mee om je brood te verdienen in de filmindustrie.
Overigens was het meisje in mijn droom níet mijn oudleerlinge. (voordat er gekke verhalen in de wereld komen)
Een echte heer gaat eenzaam zijn eigen weg.
Ik denk al dat ik weet waar mijn droom door is ontstaan. heb gister Kleine Teun gekeken van Alex van Warmerdam.
Lekkere broeierige absurdistische sfeer. Dat zal ik wel meegenomen hebben in de nacht.
Ga straks Ober kijken. Dan heb ik deze week de hele filmbox van Alex van Warmerdam gekeken. erg de moeite waard. De beste vind ik toch de noordelingen.
Lekkere broeierige absurdistische sfeer. Dat zal ik wel meegenomen hebben in de nacht.
Ga straks Ober kijken. Dan heb ik deze week de hele filmbox van Alex van Warmerdam gekeken. erg de moeite waard. De beste vind ik toch de noordelingen.
was het een vrouw met ballen? 

Vervelend maar dat kan ik mij niet herinneren. Ik heb vaag iets met blond, sportief en erg lief tegen me.
Maar neuken was blijkbaar geen part of the deal.
maar goed ook of je had in je slaap lekker tegen je vriendin liggen aan rijdenjackN schreef:Vervelend maar dat kan ik mij niet herinneren. Ik heb vaag iets met blond, sportief en erg lief tegen me.

Zal dan eerder mijn vrouw zijn en die heeft daar nooit zo'n bezwaar tegen. 

ik droomde vanacht hetzelfde als krypotozoid :mina:
Weird gedroomd. Om het iets saaiere gedeelte door te spoelen: aan 't eind kregen 2 Aziaten (waaronder ik) op een camping ruzie 'Chinese Ghost Story'stijl en gingen dat vervolgens traditioneel bevechten. Beiden in traditioneel gewaad, met de ruggen naar elkaar toe, terwijl ze op een beschilderd bord op hun buik met hun vingers tikkend dansen en geluiden van verschillende vogels nadeden
Erg bijzonder.

Droom de laatste tijd echt veel en meestal leuk, maar vergeet ze na een kwartiertje altijd weer. Misschien hier maar 'ns neerschrijven. Jammer dat ik nooit zo'n surrealistische dromen heb als de meeste mensen, zodra ik iets ervaar dat eigenlijk, stiekem niet zou kunnen weet ik dat ik droom en is het plezier er ook meteen vanaf. Ach ja.. af en toe geraakt er wet iets mafs door de netten, gelukkig 

heb gedroomd dat ik veel te lang in de kroeg heb gezeten 

Iets met
, die me had gevangen genomen en me wilde zoenen, waarop ik zei dat een aap kussen toch misschien iets teveel van het goede was.

The pigs are fucking in the field
With a hey nonny nonny and a hey nonny no
Ik heb zonet meegespeeld met Sepultura. Is wel eens eerder voorgekomen, met Metallica ook. Altijd met die metalbands 

-
- Forumnerd
Ik droomde vannacht dat ik met een zwarte Suzuki door het Krezip publiek reed op Pinkpop

I just can't get enough

I just can't get enough

Nothing is True, Everything is Permitted.
ik had nog wel ff langer willen doordromen, maar lukte niet
klam in bed 

Ik was in London, waar in een wijk buiten 't centrum opeens Khadaffi kwam aanrijden. Met zijn immer zweterige kop kwam hij aan een select groepje in 't geheim uitleggen waarom hij een bepaalde wet had teruggeroepen of tegengehouden ofzo 

ik heb zo genant gedroomd dat ik het niet durf te vertellen. twee keer achter elkaar zelfs (hoewel niet dezelfde droom). ja, het had met sex te maken.
Broeva! Haro! Dinges heeft gelijk!
en iKer was involved? 

Dat spook zonet was niet lief
wou helemaal niet luisteren naar m'n vriendelijke verzoek te stoppen herriemaken in m'n huis, maar ging half verdwijnen en vervelend 'grappig' doen >:) Heb ik mezelf uit wraak maar wakker gemaakt, kreeg ie lekker geen aandacht meer
, met de woorden 'ja, hier heb ik nou geen zin in hoor' 

dat de twee gekregen flightcases al bij me langs gebracht waren, en dat ik een kindje van 5 jaar oud verloor

Love Love Love.. Mild. Blijf luisteren. Blijf proberen.
-
- Heeft ECHT geen Leven
Dat ik een Turkse kraker als buurman kreeg. Brrrr wat een nachtmerrie.
a.k.a. 'The Mosselman'.
- rozebanaan
- Contacteer:
ik droomde eergisteren dat ik naar 'n toneelstuk ging kijken dat als titel mijn naam had, of gemaakt was door iemand met mijn naam.
Het publiek bestond volledig uit acteurs. Eigenlijk was ik de enige toeschouwer.
Het publiek bestond volledig uit acteurs. Eigenlijk was ik de enige toeschouwer.
Er heeft zich in mij een uil genesteld, die 's nachts de muizenissen uit mijn dromen vangt.
Dat is nou het leven van een egocentrisch persoon.
Voorheen Vlaecks.
- rozebanaan
- Contacteer:
dat bedacht ik me ook.Flaaks schreef:Dat is nou het leven van een egocentrisch persoon.
langs de andere kant vind ik mezelf niet al te egocentrisch.
maar misschien ken ik mezelf ook niet zo goed als mijn onderbewuste mij kent

Er heeft zich in mij een uil genesteld, die 's nachts de muizenissen uit mijn dromen vangt.
Shit. Voor het eerst gedroomd over het forum.
Kennelijk heeft mijn hobby mijn onderbewustzijn bereikt.
Midden in de nacht 4 telefoontjes, waarvan 3 van nerds.
Allemaal gestrand in Utrecht omdat de nachttreinen uitvielen.
Aan de telefoon bedacht Koekblik zich opeens met de auto te zijn.
Eén van de andere twee liep verkleumd rond en heeft op de bank geslapen.
Raaaarrr...
Kennelijk heeft mijn hobby mijn onderbewustzijn bereikt.

Midden in de nacht 4 telefoontjes, waarvan 3 van nerds.
Allemaal gestrand in Utrecht omdat de nachttreinen uitvielen.
Aan de telefoon bedacht Koekblik zich opeens met de auto te zijn.
Eén van de andere twee liep verkleumd rond en heeft op de bank geslapen.
Raaaarrr...
'Het hele internet draait om iKer' -Snif, 2020
Vannacht gedroomd dat ik ging evangeliseren bij een antisemiet. De deur werd dichtgegooid terwijl ik mijn voet er nog tussen had. Uiteindelijk overleed ik, na mijn laatste zwavelstokje opgemaakt te hebben, onderkoeld en met één voet op een bankje in het stadspark.

Maar dat kan ik niet zijn geweest:
Ik heb gisteren nog IRL muziek gedeeld met een joodse vriend.

Ik kan niet ontkennen antizionist te zijn.
Antisemiet is onzin.
'Het hele internet draait om iKer' -Snif, 2020

Om eerlijk te zijn weet ik helemaal niet meer wat ik gedroomd heb vannacht.
Ik droom nooit n.a.v. films, en ik droom nooit over dit forum. Vannacht droomde ik dat ik een topic van Wendy aanklikte die over dat 'giallo' van haar ging, waarin ze allemaal nare plaatjes uit zo'n film had gepost. Daar had ik helemaal geen zin.
Nee, ik droom ook nooit over Wendy
Nee, ik droom ook nooit over Wendy

- Kryptozoid
- Forumgod
- Contacteer:
Antisemieten zijn toch soms al geëvangeliseerd?(klaz*) schreef:Vannacht gedroomd dat ik ging evangeliseren bij een antisemiet. De deur werd dichtgegooid terwijl ik mijn voet er nog tussen had. Uiteindelijk overleed ik, na mijn laatste zwavelstokje opgemaakt te hebben, onderkoeld en met één voet op een bankje in het stadspark.

Link
PS ik heb hier geen geluid, dus weet helaas niet hoe vreselijk de soundtrack is (indien überhaupt aanwezig)
— Kryptozoid, lid 69
— Kryptozoid, lid 69
Vrij weinig denk ik. Had gisteren veel te veel gedronken, dus dan kom je niet echt in je remslaap. En daarnaast heb ik maar 3 uur geslapen, dus tijd om in de remslaap te komen was er ook bijna niet...
en daarbij zul je met het gezuip je hersenen al zo verrot hebben dat ze niet meer normaal functioneren
Ysfoxy droomt vaak in films, dan hij is hij zowel regisseur als acteur en leidt hij alles in goede banen en weet hij al op voorhand hoe een "scene" gaat verlopen. Is dat nu lucied dromen? 

nope
Zwijg toch eens, Richardus, Ysfoxy is nog aan het slapen.
slaapforummer
Al goed, Ysfoxy begrijpt dat je sjacherijnig bent omdat je morgen een dagje vrij hebt. 

- Krautsurfer
- Meganerd
Een bijna natte droom.

Voor het moment supreme wordt ik altijd wakker!
Irritant!
Nog NOOIT een natte droom uitgedroomd.

Voor het moment supreme wordt ik altijd wakker!
Irritant!
Nog NOOIT een natte droom uitgedroomd.