Wat heb jij gedroomd vannacht?

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
Oved
Forum Diva

Re: Wat heb jij gedroomd vannacht?

Bericht door Oved » 17 dec 2018, 14:19

Ik droomde laatst dat die brulaap aardig was en een vriendelijk gezicht had. Too bad dat de werkelijkheid anders is.

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 17 dec 2018, 14:23

Number9 schreef:
16 dec 2018, 22:27
aan Zee
Vlissingen.
:up:
Too Freud to live
Too Jung to die

Rainy Day Woman
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 17 dec 2018, 21:50

Als het maar een beetje per trein bereikbaar is.
Ik heb het stiekeme voornemen om het autorijden ooit weer eens op te gaan pakken, maar de forumnerds.nl-10-jarig-bestaan-forummeeting hoeft daar niet, ik herhaal níét, de aanleiding voor te zijn.
Utrecht of Amsterdam lijkt mij prima. Of Den Haag of Rotterdam.
Laatst gewijzigd door Rainy Day Woman op 18 dec 2018, 07:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Maybe that would have filled this tiny little hole in my heart, but probably not...

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 18 dec 2018, 04:33

Ysfoxy had onlangs een bijzonder vreemde droom waarin hij een trap op ging aan de zijkant van een gebouw en plots was er een reuzegrote witte haai op het trapgedeelte een verdieping hoger. Die haai schudde met zijn hele lichaam en stond op het punt om zich naar beneden te draaien om Ysfoxy op te eten maar toen veranderde die haai plots in een soort van kleine cartoonhaai die een kleurrijke zonnebril droeg. Toen werd Ysfoxy wakker.
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 18 dec 2018, 11:10

Rainy Day Woman schreef:
17 dec 2018, 21:50
de forumnerds.nl-10-jarig-bestaan-forummeeting hoeft daar niet, ik herhaal níét, de aanleiding voor te zijn.
Waar is het topic daarvoor eigenlijk?
Het lijkt me leuk dat gewoon echt te gaan doen.
Ik gok dat alleen Ging Ho de ballen heeft te verschijnen, maar dan kunnen we eens lekker real life over de definitie van fascisme delibereren.
Extreemlinksche drammert

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 18 dec 2018, 11:46

Ontopic:

Vannacht gedroomd dat ik een neonazi was. En een meeting bezocht met ouwe nazi's en neonazi's. We discussieerden dat onze ideologie ten onrechte bezoedeld was. Opvallend was dat holocaust en geweld niet besproken werden, maar wel dat het zo'n prettige ideologie was. En hoe konden die ouwe nazi's in 1938 nu weten waar het naartoe ging? Ze voelden zich niet schuldig.

Ik geloof niet dat het meer bizar kan.
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 19 dec 2018, 02:59

iKer schreef:
18 dec 2018, 11:46
Ontopic:

Vannacht gedroomd dat ik een neonazi was. En een meeting bezocht met ouwe nazi's en neonazi's. We discussieerden dat onze ideologie ten onrechte bezoedeld was. Opvallend was dat holocaust en geweld niet besproken werden, maar wel dat het zo'n prettige ideologie was. En hoe konden die ouwe nazi's in 1938 nu weten waar het naartoe ging? Ze voelden zich niet schuldig.

Ik geloof niet dat het meer bizar kan.
Waren Otto Ernst Remer en Horst Mahler er ook?
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 dec 2018, 15:56

Nee, wel twee anderen van hoge leeftijd.
Extreemlinksche drammert

Rainy Day Woman
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 19 dec 2018, 21:48

iKer schreef:
18 dec 2018, 11:10
Rainy Day Woman schreef:
17 dec 2018, 21:50
de forumnerds.nl-10-jarig-bestaan-forummeeting hoeft daar niet, ik herhaal níét, de aanleiding voor te zijn.
Waar is het topic daarvoor eigenlijk?
Het lijkt me leuk dat gewoon echt te gaan doen.
Ik gok dat alleen Ging Ho de ballen heeft te verschijnen, maar dan kunnen we eens lekker real life over de definitie van fascisme delibereren.
Taaaadaaaaaa!

Het lijkt mij ook leuk als het serieus doorgaat. :yes: Wordt wel weer eens tijd.
Als er minstens twee mensen komen, kom ik ook.
Tenzij ik er voor spek en bonen bijzit terwijl jullie over fascisme discussiëren.
Maybe that would have filled this tiny little hole in my heart, but probably not...

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 19 dec 2018, 23:56

Dan discussieer je toch lekker mee?
Ik denk dat jij heel goed kunt faken dat GH gelijk heeft.
Heeft hij ook een leuke avond.
:up:
Extreemlinksche drammert

Rainy Day Woman
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 30 dec 2018, 14:44

Vannacht droomde ik dat ik 's ochtends wakker gebeld werd door een forumnerd.
Erg hinderlijk was dat ik de (forum)naam van de nerd steeds niet kon verstaan.
Na drie keer herhalen gaf ik het maar op om te vragen "WAT zeg je?"
Het bleef dus in het midden wie het was.
Ik vroeg me ook af hoe diegene aan mijn nummer kwam.
De nerd in kwestie belde me om me wat dingen te vragen over de film Three Billboards Outside Ebbing, Missouri; omdat ik daar iets interessants over gepost zou hebben op het forum.
Ik stond hem (het was een hij) welwillend te woord.
Na te hebben opgehangen bleek dat ik bij mijn ouders logeerde, die vanuit de woonkamer vroegen wie er belde.
"Oh, gewoon, een vriend", zei ik en draaide me nog eens om.
De droom ging verder over andere dingen.
Verderop in de droom werd ik opnieuw gebeld terwijl ik in bed lag (nu gewoon thuis), maar dan midden in de nacht.
Het was weer een forumnerd, want het bleek dat ik dat kon zien aan mijn telefoon die dan in een andere kleur oplichtte.
Ik aarzelde om op te nemen. Aan de ene kant was ik verbaasd om midden in de nacht door een forumnerd te worden gebeld, aan de andere kant was ik ook wel nieuwsgierig...

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 30 dec 2018, 16:22

Al dat gedroom over forumnerds over en weer...

Wat zou Freud daarvan zeggen?

(Niets: Freud is dood immers.)
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 30 dec 2018, 17:18

Rainy Day Woman schreef:
19 dec 2018, 21:48
Tenzij ik er voor spek en bonen bijzit terwijl jullie over fascisme discussiëren.
Een leuke outfit helpt je al een eindje op de goede weg om aan de discussie deel te nemen.

Afbeelding
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

Rainy Day Woman
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 30 dec 2018, 22:14

Ysfoxy schreef:
30 dec 2018, 17:18
Rainy Day Woman schreef:
Een leuke outfit helpt je al een eindje op de goede weg om aan de discussie deel te nemen.

Afbeelding
Daarmee word ik natuurlijk al helemaal niet serieus genomen, en bovendien leidt het veel te veel af.

Rainy Day Woman
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 30 dec 2018, 22:16

Rainy Day Woman schreef:
25 mei 2018, 22:13

Ik droomde dat JackN, elephant en Emiel1 terug waren op het forum.
Deze droom is onlangs voor tweederde uitgekomen. :eek:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 01 jan 2019, 19:43

Rainy Day Woman schreef:
30 dec 2018, 22:14
Ysfoxy schreef:
30 dec 2018, 17:18
Rainy Day Woman schreef:

Afbeelding
Daarmee word ik natuurlijk al helemaal niet serieus genomen, en bovendien leidt het veel te veel af.
:lol:
Die broek van die roady..
Too Freud to live
Too Jung to die

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 03 jan 2019, 00:26

Wat is dat toch met mij? Ik heb voortdurend dromen waarin sex een rol speelt. En dat terwijl ik wordt geacht de leeftijd te hebben waarin dat geen rol meer speelt.
Vannacht was dat kleedhokjes-gevoos met een ex van me die irl gewoon nymfomane was. Niet dat dat erg was, maar het leidde nog weleens tot wrijving, want ik heb meer hobbies.
Afgelopen nacht gevoos in kleedhokjes en op toiletten (wat nergens expliciet werd) en tussendoor steeds in een soort modern aangeklede horeca-setting gepraat tussen ons. Ze had een uiterst stijlvol beige zakelijk pak aan (ze had vroeger maar één ambitie: directeur worden. En exact dat is ze nu). De horeca-intermezzo's waren steeds gwn duidelijk, maar het lichamelijke deel van de droom was steeds erg vaag.

Daarnaast was er nog een droom dat ik op het dek van een boot met open shirt in een lage hangstoel zat. Ik dronk champagne uit een klein flesje en knoeide uitbundig op mijn blote onderbuik. Een buurman, die als soort politieman.bewaker z'n ronde doet, komt kijken of ik rare dingen doe. Vraagt of het goed gaat. Dat kan ik beamen.
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 03 jan 2019, 10:36

Vannacht een raar mixje gedroomd. Het begon met het luisteren naar soundtracks van films met een aantal niet nader te identificeren maten, waarop we in de setting van de film terechtkwamen. Een soort middeleeuwse versie van Delft. We zaten op een bankje waar we zagen hoe iemand's been eraf werd gehakt, maar het was allemaal tamelijk casual, en niemand besteedde er erg veel aandacht aan. Zelfs de eigenaar van dat been leek er niet bijzonder mee te zitten.
Vervolgens vond ik mezelf terug met een schone deerne in een of andere kelder. Er werd op scabreuze wijze stevig gevoosd, dat kan ik jullie wel vertellen. Vrij ongebruikelijk voor mijn dromen, die zijn over het algemeen gewoon kuis.
Er was nog veel meer reuring, maar ik kan er inmiddels niet veel meer van maken. Zoals dat gaat met dromen. Een rare serie willekeurige indrukken en emoties waar je hersens nog wat van proberen te maken.
Ik was wel doodmoe toen de wekker ging.
Too Freud to live
Too Jung to die

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 11 jan 2019, 12:53

Paloenkie was gewond. :cry:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 14 jan 2019, 13:41

Te ranzig voor woorden. :eek:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 18 jan 2019, 13:50

afgelopen nacht weer eens een bizarre droom. Ik ging werken bij een Israëlisch cateringbedrijf op Schiphol. En vroeg me steeds af of dat wel kon, voor een Israëlisch bedrijf werken. Want iKer is van de totaalboycot van Israël. Toen ik wakker werd wist ik het dan ook zeker: never ever.

Maar de droom ging verder. In Amstelveen, waar ik bij een aardige oudere joodse man werd ontvangen in een prachtig huis. Er was ook een perfect Nederlands sprekende vrouw die ineenkromp toen de deurbel ging. Ze legt uit dat ze geen Nederlands paspoort heeft en bag is opgepakt te worden.
Aardige mensen.

De droom gaat intussen weer nabij Schiphol verder. Overal staan daar plastic rode wegwijzers met Hebreeuws die wijzen naar de vestiging van de Israëlische cateraar. Inspirerend vormgegeven dingen. Rood met witte opdruk.
Even verderop ben ik opeens in de weer met een dozijn bevroren zangvogels. Allemaal zitten ze rechtop met de neus dezelfde kant op. Eentje, een oeverpieper, beweegt nog een beetje. Ik warm 'm op in mijn handen en hij leeft nog.
Extreemlinksche drammert

Plaats reactie