Krypto is een Ries-obsessieveling/stalker, stel 'm een vraag

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
Kryptozoid
Forumgod

Re: Ik ben een occultist, stel me een vraag

Bericht door Kryptozoid » 09 jan 2013, 13:40

Maar vertel eens Ries, wat doe je nou zoal met occultisme en magie? Je hebt er echt nog nooit iets over verteld, alleen maar aan gehint.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 09 jan 2013, 15:06

Voor mij heb je het punt wel bereikt waarop je fascinatie met Richardus is omgeslagen naar kinderachtige pesterijtjes Krypto. Ik vrees dat het op dit moment meer zegt over jou dan over hem.
It's just not understanding...

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 09 jan 2013, 15:06

Ik weet iig zeker dat mijn halve teenamputatie in de Ardennen vorig jaar het werk is geweest van zonnetje's zwarte magie :yesno:
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 09 jan 2013, 15:27

Mis! Dat heeft er vooral mee te maken dat je geen verantwoordelijkheid neemt voor je eigen daden.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 09 jan 2013, 15:53

Denk dat je weer eens niet weet waarover dit gaat.
Zaten nl allerlei facoren bij waar ik geen invloed op had
Een opeenvolging van onwaarschijnlijke tegenspoed en apocalyptische natuurverschijnselen

Duidelijk het werk van een mij vijandige occultist
Richardus dus

Want andere magiërs ken ik niet

MarkS
Heeft niks beters te doen
Contacteer:

Bericht door MarkS » 09 jan 2013, 15:57

Maar zij jou wel :yesno:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 09 jan 2013, 15:59

Zou kunnen dat Richardus van een heksenkring deel uitmaakt die het allen op mijn teen hebben gemund. :cry:

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 09 jan 2013, 16:05

Billy Blitzkrieg schreef: Zaten nl allerlei facoren bij waar ik geen invloed op had
Een opeenvolging van onwaarschijnlijke tegenspoed en apocalyptische natuurverschijnselen
Bedankt dat je mijn stelling nog even bewijst. Een beetje teenslag heeft niets te maken met jouw onkunde (in een kano), maar alles met onwaarschijnlijkheden en de Apocalyps.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 09 jan 2013, 16:24

Niet de apocalyps, maar de zwartmagische krachten van zonnetje :nono:

Die wel apocalyptisch van karakter zijn :yesno:

Krautsurfer
Forumgod

Bericht door Krautsurfer » 09 jan 2013, 17:08

@Billy:
Billy Blitzkrieg schreef:Zou kunnen dat Richardus van een heksenkring deel uitmaakt die het allen op mijn teen hebben gemund. :cry:
somerandomwebsiteaboutbob'stoe schreef:Reggae legend Bob Marley first discovered that something was wrong in 1977 when he injured his foot while playing soccer with some friends. The wound seemed pretty extreme for a simple soccer injury, and when it got worse instead of healing, he decided to see a doctor. Marley was diagnosed with melanoma, and an amputation of the toe was recommended.
Je bent gewaarschuwd...
thesamewebsiteasabove,slightmodificationsincluded schreef:Rumors persist that Bob Marley was murdered by the CIA (among other theorized assassins), with assistance from Zonnetje, who has been reported in these accounts to be a former Nazi. The most common version of the story is that the CIA had an operative give Marley a pair of boots as a gift, and the boots had a radioactive wire hidden in them, which caused the cancer on his toe. A 2011 article from High Times magazine details this theory further.
Spoiler: show
okee, hiero dan.
Too Freud to live, too Jung to die.

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 09 jan 2013, 18:00

gung ho schreef:Voor mij heb je het punt wel bereikt waarop je fascinatie met Richardus is omgeslagen naar kinderachtige pesterijtjes Krypto. Ik vrees dat het op dit moment meer zegt over jou dan over hem.
Dat kan je gerust met zekerheid zeggen hoor Ho, geen reden om daar een 'vrees' aan te verbinden. Ik moet immers nog een dag wachten om Billy's poll te verzieken, en zag dat Ries effe online was.

Los daarvan ben ik overigens wel echt nieuwsgierig wat ie uit dat occultisme denkt/dacht te kunnen halen, hoewel ie dat natuurlijk nooit meer hier uit de doeken gaat doen.
                                                — Kryptozoid, lid 69

DRUPGLID
Heeft niks beters te doen

Bericht door DRUPGLID » 09 jan 2013, 19:11

Jedem das Seine

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 09 jan 2013, 20:57

The Death of The Ramones. :yesno:
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 09 jan 2013, 21:03

Kekke tas. :lol:
"Why can't I be different and unusual... like everyone else?"

roadrunner
Forumspammer

Bericht door roadrunner » 09 jan 2013, 21:05

Te laat. :wave:
Laatst gewijzigd door roadrunner op 09 jan 2013, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Forumspammer

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 09 jan 2013, 21:30

Deze past dan weer meer bij de titel van dit draadje:

Link
                                                — Kryptozoid, lid 69

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 09 jan 2013, 21:33

Wat voor magische truuk is dat nu weer, dat men zomaar een plaatje in een Youtubefilmke kan veranderen?? :eek: :clown:

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 09 jan 2013, 21:35

Kryptozoid schreef:Deze past dan weer meer bij de titel van dit draadje:

Link
Op zich wel, zij het dat deze passage:

En de ouders die tot hun schrik opeens de death grunts van Dance Club Massacre uit de kamer van hun oogappeltje horen komen? Verbieden helpt niet, zegt Ter Bogt. 'Als je kind veel naar zulke muziek luistert, raak niet in paniek. Het is wel een reden om je kind extra in de gaten te houden. Let op wie zijn of haar vrienden zijn. En bedenk dat ze in de loop van de adolescentie minder in zeven sloten tegelijk lopen als je een goede band met ze houdt.'

juist weer uit dit topiek kwam.

Link

Kende ik niet. U wel?

(ja, ik verwarde macabre met massacre, maar dat geeft toch niet?)
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

gung ho
Forumjunk
Forumjunk

Bericht door gung ho » 09 jan 2013, 22:38

Wat is een occultist?

Krautsurfer
Forumgod

Re: Krypto is een Ries-obsessieveling/stalker, stel 'm een v

Bericht door Krautsurfer » 09 jan 2013, 22:43

Richardus heeft op hermetische wijze de topic-titel aangepast!
:eek:
Too Freud to live, too Jung to die.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 09 jan 2013, 23:16

Number9 schreef:
Link

Kende ik niet. U wel?
Aardige muziek, jammer van de trieste stem.
Het is echt zo'n formule-zang. Echt treurig.
(Wel grappige comment: 'that was gay' :lol: )
Number9 schreef:(ja, ik verwarde macabre met massacre, maar dat geeft toch niet?)
Het lijkt me beter dat je stopt met rukken nu je nog niet geheel blind bent.
Extreemlinksche drammert

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 09 jan 2013, 23:49

Niemand?! :protest:
                                                — Kryptozoid, lid 69

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 09 jan 2013, 23:56

Ja, hier, ikke!

Het valt me op dat u veel meer weet over zaken waar Richardus af en toe losse flodders over loslaat dan Richardus zelf.
Rest me de vraag: vanwaar die interesse in dergelijke zaken?
En bent u stiekem niet veel 'occulter' dan uw forummuze zelve?
Is de obsessie derhalve niet ingegeven door een bepaalde projectie uwerzijds?

Ik lees morgen gaarne het antwoord :wave:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 10 jan 2013, 00:22

Billy Blitzkrieg schreef:Ja, hier, ikke!

Het valt me op dat u veel meer weet over zaken waar Richardus af en toe losse flodders over loslaat dan Richardus zelf.
Rest me de vraag: vanwaar die interesse in dergelijke zaken?
En bent u stiekem niet veel 'occulter' dan uw forummuze zelve?
Is de obsessie derhalve niet ingegeven door een bepaalde projectie uwerzijds?
Je vraagstelling is ten dele suggestief, en derhalve niet eerlijk, omdat jij zelf topics aanmaakt met titels als "ik heb zin om Richardus te pesten". Mijn vermeende obsessie met Ries wordt in minstens dezelde mate gedeeld door jou.

Dat aspect buiten beschouwing gelaten: goede vraag!

Occulte en paranormale zaken, of liever gezegd de mensen die zich daar mee bezig houden, hebben me altijd al geïnteresseerd, op dezelfde manier en in dezelfde mate als aanhangers van religgies of (totalitaire) ideologieën. Die kijk op mensen (specifieker: de vraag what makes them tick) zal mede de reden zijn dat ik uiteindelijk mijn emplooi heb gevonden in een gekkenhuis.

Daarnaast kan je het mij natuurlijk niet kwalijk nemen dat Ries minder van occultisme afweet, dan ik.

Zoals vast wel is terug te lezen, heb ik de diverse christenen hier op het forum soortgelijke vragen gesteld als Richardus, aan het begin van onze verstandhouding. Die zijn daar echter anders mee omgegaan dan Ries. Met minder geraaskal, vooral :D Hoewel Siegfried's nog nooit gehoord hebben van de 'heilige drieëenhied ook wel een happening was :upup:

Mijn vermeende obsessie met Richardus namelijk pas aangewakkerd na zijn altijd vermakelijke, geagiteerde non-antwoorden op vragen omtrent zijn paranormale kennis - die vaak juist zijn aangewakkerd door zijn eigen zinspelingen er op. Zo ook dit draadje, door Ries zelf opgestart, oorspronkelijk onder de titel "Ik ben een occultist, stel me een vraag", waarin ie alleen maar antwoorden gaf in de trant van "Google zelf maar" en "Hoe moet ik dat weten?" In het gelijksoortige topic op het door Klaz gelinkte Godlike Productions forum, geeft ie z'n eerste serieuze antwoord pas nadat ie zelf min of meer een vraag heeft gesouffleerd aan de vraagsteller :lol:

En aangezien Ries zich soms wel, maar meestal niet als bijster sympathieke gast profileert (itt bijv. Siegfried), zie ik geen reden om dit onderwerp te laten rusten. Ter Lering ende Vermaeck (het eerste puur hypothetisch, het tweede min of meer gegarandeerd). Wat uiteindelijk zit ik hier voor mijn eigen vermaak, niet om heetgebakerde wannabee-normale figuren als Gung Ho het idee te geven dat we hier als volwassenen met elkaar omgaan :drinkpig:
                                                — Kryptozoid, lid 69

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 10 jan 2013, 19:47

zeg dan meteen dat je gewoon een eikel bent :roll:
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

1ofthemFaces
Knuffelnerd

Bericht door 1ofthemFaces » 10 jan 2013, 19:53

Kryptozoid weet veel van occulte zaken idd.
Dat was hetgeen hem het meest kenmerkte toen ik em net leerde kennen (en dat was begin jaren 90).
Daar viel vooral bij op dat hij het tegelijk ook onzin vond.

Ik heb er veel van geleerd iig.
Bijvoorbeeld dat de Crowley tarot de meeste symboliek bevat, je in paranormale winkels beter niet nnaar em kan vragen en dat het Germaanse geloof helemaal niet vreemder is dan het christendom, hoewel niet erkend in land van herkomst. :drink:

Kryptozoid
Forumgod

Berichttitel: Re: Ik ben een occultist, stel me een vraag

Bericht door Kryptozoid » 10 jan 2013, 20:05

Richardus schreef:zeg dan meteen dat je gewoon een eikel bent :roll:
S A T O R
A R E P O
T E N E T
O P E R A
R O T A S
                                                — Kryptozoid, lid 69

Ysfoxy
Forumgod

Re: Berichttitel: Re: Ik ben een occultist, stel me een vraa

Bericht door Ysfoxy » 10 jan 2013, 20:47

Kryptozoid schreef:S A T O R
:up: Goeie Zweedse garage rock, voor zover Ysfoxy zich dat van de steeds mistiger wordende jaren tachtig kan herinneren.

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 10 jan 2013, 21:11

Kryptozoid schreef: Je vraagstelling is ten dele suggestief, en derhalve niet eerlijk, omdat jij zelf topics aanmaakt met titels als "ik heb zin om Richardus te pesten". Mijn vermeende obsessie met Ries wordt in minstens dezelde mate gedeeld door jou.

:
Hier gaat u toch echt de mist in..ik ben allerminst geobsedeerd door Richardus. Hij is voor mij weinig meer dan een niet bestaand stripfiguur, omdat het mi onmogelijk is dat iemand van zijn leeftijd nog steeds zulk onvolwassen gedrag vertoont.
En dat enkele topic wat ik over hem geopend heb valt in het niet bij het licht obsessieve gedrag wat u tentoonspreidt.
Maar ik snap het wel, omdat hij iets triggert wat ook in uwzelf zit; de drang naar het occulte..iets wat ik geheel mis.
U heeft met hem ook een voorliefde voor infantiele metalmuziek, iets waar ik me ook al niks bij voor kan stellen.
U heeft, maw, veel meer raakvlakken met deze dorpsgek dan ondergetekende.. u heeft sowieso meer met gekken (zie ook al uw fascinatie voor Ram6, en het feit dat u vrijwillig in een gekkenhuis werkt)
Ik kan eigenlijk maar weinig aanknopingspunten vinden bij zonnetje , en kan dus alleen om die reden al niet geobsedeerd door hem raken.

Ik post ook eigenlijk alleen veel over zonnetje als hij zelf ook veel aanwezig is..puur een actie-reactie principe eigenlijk. Wat nog wordt versterkt door het feit dat zonnetje ook mij wel eens wil stalken (met name in het filmtopic). Terwijl uw contact met zonnetje vaak eenrichtingsverkeer is.

Niet te vergelijken derhalve :nono:

Overigens is er niks mis mee dat u zonnetje met licht stalkgedrag achtervolgt, want wat u zelf ook al aanhaalde in eerdere quotes; je moet toch wat op dit forum.
U moet zich ook zeker niet laten weerhouden door zo'n saaie pseudo-pro-nuance nerd als Gung Ho. Die ook weinig anders doet dan projecteren, daar hijzelf ook stalkgedrag bezigt (to van ondergetekende). En waar u tenminste nog inhoudelijke postings mét humor bezigt in uw lichte stalkavonturen, is uw criticaster Gung Ho alleen maar zielig aan het wannabe-bashen met behulp van misinterpretaties.

Neen, je kunt echt 10.000 X beter u als stalker hebben, dan een Gung Ho en Kees Kietelvlees (waar ik dus mee te kampen heb :cry: )

Richardus mag z'n handjes dichtknijpen met een inhoudelijk erudiete obsessieve bewonderaar als u :yes:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 10 jan 2013, 21:59

Billy Blitzkrieg schreef:
Kryptozoid schreef: Je vraagstelling is ten dele suggestief, en derhalve niet eerlijk, omdat jij zelf topics aanmaakt met titels als "ik heb zin om Richardus te pesten". Mijn vermeende obsessie met Ries wordt in minstens dezelde mate gedeeld door jou.

:
Hier gaat u toch echt de mist in..ik ben allerminst geobsedeerd door Richardus. Hij is voor mij weinig meer dan een niet bestaand stripfiguur, omdat het mi onmogelijk is dat iemand van zijn leeftijd nog steeds zulk onvolwassen gedrag vertoont.
En dat enkele topic wat ik over hem geopend heb valt in het niet bij het licht obsessieve gedrag wat u tentoonspreidt.
Maar ik snap het wel, omdat hij iets triggert wat ook in uwzelf zit; de drang naar het occulte..iets wat ik geheel mis.
U heeft met hem ook een voorliefde voor infantiele metalmuziek, iets waar ik me ook al niks bij voor kan stellen.
U heeft, maw, veel meer raakvlakken met deze dorpsgek dan ondergetekende.. u heeft sowieso meer met gekken (zie ook al uw fascinatie voor Ram6, en het feit dat u vrijwillig in een gekkenhuis werkt)
Ik kan eigenlijk maar weinig aanknopingspunten vinden bij zonnetje , en kan dus alleen om die reden al niet geobsedeerd door hem raken.

Ik post ook eigenlijk alleen veel over zonnetje als hij zelf ook veel aanwezig is..puur een actie-reactie principe eigenlijk. Wat nog wordt versterkt door het feit dat zonnetje ook mij wel eens wil stalken (met name in het filmtopic). Terwijl uw contact met zonnetje vaak eenrichtingsverkeer is.

Niet te vergelijken derhalve :nono:

Overigens is er niks mis mee dat u zonnetje met licht stalkgedrag achtervolgt, want wat u zelf ook al aanhaalde in eerdere quotes; je moet toch wat op dit forum.
U moet zich ook zeker niet laten weerhouden door zo'n saaie pseudo-pro-nuance nerd als Gung Ho. Die ook weinig anders doet dan projecteren, daar hijzelf ook stalkgedrag bezigt (to van ondergetekende). En waar u tenminste nog inhoudelijke postings mét humor bezigt in uw lichte stalkavonturen, is uw criticaster Gung Ho alleen maar zielig aan het wannabe-bashen met behulp van misinterpretaties.

Neen, je kunt echt 10.000 X beter u als stalker hebben, dan een Gung Ho en Kees Kietelvlees (waar ik dus mee te kampen heb :cry: )

Richardus mag z'n handjes dichtknijpen met een inhoudelijk erudiete obsessieve bewonderaar als u :yes:
:lol:

Maar nogmaals, er was in de uitgangssituatie geen verschil tussen Ries en #IX, Siegfried en *(Klaz). Het christendom is in feite ook occultisme, èn ook nog eens een totalitaire ideologie, maar de laatste drie hebben zich inhoudelijk gepositioneerd, itt Richardus, die altijd met ontwijkende antwoorden en vaak met agitatie gereageerd heeft.

Als Ries zich echt aan mij stoort, wat onbegrijpelijk is en al idioot op zich, omdat dit het vermoeden doet rijzen dat ie enig belang hecht aan wat er op dit forum gevonden wordt door de diverse figuren, hetgeen zou nopen tot een therapie van één maal daags 50 tot 200 mg sertraline, had ie beter net als Siegfried de vlucht naar voren kunnen doen: gewoon garagepunk je idiote opvattingen uitdragen en je daar niet voor schamen :flower: (Een diepgaande filosofische beschouwing zoals #IX of Klaz had ook gekund natuurlijk, maar - hallo! - we hebben het hier over Richardus)

Ik houd overigens niet van metal, alleen van sommige Blackmetal, en dat heeft meer gemeen met 'clicks 'n' cuts' zoals Autechre dan met metal.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 10 jan 2013, 22:28

Kryptozoid schreef:
Ik houd overigens niet van metal, alleen van sommige Blackmetal, en dat heeft meer gemeen met 'clicks 'n' cuts' zoals Autechre dan met metal.
Blackmetal is toch ook gewoon metal?
Zelfs 1 van de meer infantiele metalsoorten als je het mij vraagt
En op zeker dat zonnetje er ook kapot van is :yes:

Dus probeer er nou maar niet onderuit te komen, de infantiele metal is wel degelijk een raakvlak die u met deze Groninigse stripheld deelt :yesno:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 11 jan 2013, 09:47

Kryptozoid schreef:
Blackmetal is toch ook gewoon metal?
Zelfs 1 van de meer infantiele metalsoorten als je het mij vraagt
Het rare is dat dat over het algemeen gewoon klopt, en dat het zelfs een genre is dat zich voor enorme clichees leent, maar dat er, in weerwil daarvan, af en toe bands/artiesten zijn die het genre weten te ontstijgen, en dan kan het ineens erg mooi of intrigerend zijn. Hetgeen overigens niet wil zeggen dat het niet infantiel zou zijn, maar daar heb ik geen moeite mee.

Link

Vaak is het wel zoeken naar een speld in een hooiberg, maar omdat die 99% kutbandjes in het genre toch ook wel vermakelijk zijn, met hun negativisme en hun pogingen om zwarter dan zwart te zijn, is dat wel op te brengen, af en toe.

Ik heb geen idee waar Ries van houdt, maar volgens mij van acts die live optreden. De BM-bandjes/artiesten die ik waardeer, treden in de regel nooit op, omdat het éénpersoonsacts zijn, of omdat de muziek zich er überhaupt niet voor leent.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 11 jan 2013, 19:46

Kryptozoid schreef:

Link

Dit nummer is geen blackmetal.. gewoon oldskool punk/wave. Met name het gitaargeluid is punk.
Enige wat er blackmetal (en dus infantiel) aan is , is dat domme gekrijs van die zanger.
Verder zou het zo een beginjaren '80 nummertje van the ex kunnen zijn (wel 1 van de mindere, maar toch)

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 11 jan 2013, 20:19

Kryptozoid schreef:

Link

Dit nummer is geen blackmetal.. gewoon oldskool punk/wave. Met name het gitaargeluid is punk.
Enige wat er blackmetal (en dus infantiel) aan is , is dat domme gekrijs van die zanger.
Verder zou het zo een beginjaren '80 nummertje van the ex kunnen zijn (wel 1 van de mindere, maar toch)
En zo geldt dat voor meer leuke nummertjes binnen het genre. Idd meestal met idiote, arguably infantiele, zang (die er wel bijhoort. Ze motten toch wat.)

Je kan idd betogen dat dit nummer geen blackmetal is, maar daarin is het wel geworteld, en komt dit fenomeen (leuk / boeiend nummertje geworteld in blackmetal doch de (clichee)kenmerken daarvan overstijgend) weer iets te vaak voor. Vandaar dat ik de stelling poneer en aanhang dat niet alle blackmetal metal is.

Link

Leuke (d.w.z. niet stompzinnige dood-en-duivel) tekst ook, in 't Frans
Spoiler: show
Silence

[Paroles: Néant et O.T. / Musique: O.T.]

Silence, Taisez-vous
Une humanité sans grands discours
Tous ces débats insipides
Je les écartes d'une salve rapide

Silence, Bâtards et merdeux
Taisez-vous miséricordieux
Des mots du rien, des mots sans fin
J'appelle au silence jacasseurs crétins

Silence, Minables et cons
À bas la liberté d'expression
Le silence sans compromission
Pour un règne animal de pulsions

Silence, shut up
A humanity without rhetoric
All these tasteless debates
I turn away from them with one rapid burst

Silence, bastards and shit
Shut up with mercy
Words of nothing, endless words
I call to silence these idiot tattlers

Silence, pathetic cunts
Down with freedom of expression
Uncompromising silence
For a reign of animal impulses

Link

Hakkebord :up: :flower: En als steeds weer terugkerend thema de planten die tegen de mens in opkomst komen (en waar de Botanist zelve dan mee heult)
                                                — Kryptozoid, lid 69

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 11 jan 2013, 23:34

Slechte infantiele mietjesmuziek kryptozoid.
Zelfs het gekrijs kan beter
Take this, sucker!

Link

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 12 jan 2013, 00:07

Billy Blitzkrieg schreef:Slechte infantiele mietjesmuziek kryptozoid.
Zelfs het gekrijs kan beter
Take this, sucker!
Da's inderdaad best een leuk nummertje, geloof ik, althans de eerste minuut (ik heb nu geen zin om te luisteren en heb even willekeurig wat fragmentjes aangeklikt en volgens mij gaan ze in de tweede helft met het tempo rommelen, wat ze niet moeten doen omdat dat ten koste gaat van de hypmotische eentonigheid hetgeen het enige bestaansrecht voor dergelijke muziek is) maar het voorziet - voor zover overeind blijvend bij een volledige beluisering - weer in een andere behoefte dan bovenstaande bandjes.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 12 jan 2013, 00:14

De eerste minuut is een cover van I should be so lucky van Kylie Minoque
Maar het gaat eigenlijk om het tweede nummer.
Maar eigenlijk is die hele LP volkomen briljant

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 12 jan 2013, 00:16

Wat overigens wel zorgwekkend is, is dat we het al een tijdje niet meer over Richardus hebben.

Die houdt van bandjes die live optreden, De geur van zweet en bier...
                                                — Kryptozoid, lid 69

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 12 jan 2013, 00:21

Sowieso al weer veel teveel muziek gerelateerd gepost vandaag. :down:
De komende maand alleen maar weer zieken :yes:

Billy Blitzkrieg
Forum Diva

Bericht door Billy Blitzkrieg » 12 jan 2013, 00:35

Kryptozoid schreef:Wat overigens wel zorgwekkend is, is dat we het al een tijdje niet meer over Richardus hebben.

Die houdt van bandjes die live optreden, De geur van zweet en bier...
Hij houdt van de efteling :nono:

Afbeelding

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 aug 2015, 17:33

lol

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 17 aug 2015, 17:37

wrom bump je dit?

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 aug 2015, 17:45

zocht "ries is een occultist, stel hem een vraag" en vond dit :yawn:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 17 aug 2015, 17:49

ok :yawn:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 aug 2015, 17:52

yeah so duh

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 aug 2015, 17:52

heb jij dat draadje nog nie dan? mss triggert da wa leuks :yawn:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 17 aug 2015, 17:53

wat voor draadje?

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 17 aug 2015, 17:54

stel occultist ries een vraag

wrs heeft krypto er een abo op :drink:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 17 aug 2015, 17:55

ok :yawn:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 17 aug 2015, 18:49

Richardus schreef:stel occultist ries een vraag

wrs heeft krypto er een abo op :drink:
Kan toch helemaal niet op dit forum?

Misschien wel op GLP. Wat is jouw naam daar ook al weer?

Ik vind jou trouwens meer een soort 'metafisch geïnspireerd filosoof' dan een 'occultist'. Vind ik trouwens sowieso van theosofen en wat er uit die hoek komt, maar ze noemen zichzelf occultisten, en wie ben ik om ze (of jou) dat te ontzeggen.

Ik denk bij de term 'occultist' meer aan iemand als Agrippa en zijn navolgers. Iemand die een soort van systematiek aanbrengt in de kennis van alchemie, astronomie etc. en dat in een metafysisch kader plaatst.

En natuurlijk aan iemand als de kunstenaar Austin Oswald Spare

Afbeelding
                                                — Kryptozoid, lid 69

Plaats reactie