Mijn dag
Re: Mijn dag
die van Elephant is de enige echte. Punt uit.
Lam dagje, net als gister. Bijkomen van de ritmeverstorende jaarwisseling. Bijvoorbeeld in de sauna, waar het zelfs gezellig was. Werd heel wat afgekletst onderling en dat is normaal wel anders. Normaal vind ik dat ook niet leuk, maar ik vond het nu best ok. Leuke mensen, leuke gesprekken
Nu loom rondhangen, mss zo ff Sjakie en de Chocoladefabriek kijken, mss niet. Mss wel even wat lezen, of mediteren ofzo. Morgen wel weer bruin geworden witte vloerkleed reinigen, admini op orde brengen, diverse mensen weer eens bellen/schrijven na een paar maand van stilte, boodschapjes doen enz etc
Fijn weekend, gij allen!
Lam dagje, net als gister. Bijkomen van de ritmeverstorende jaarwisseling. Bijvoorbeeld in de sauna, waar het zelfs gezellig was. Werd heel wat afgekletst onderling en dat is normaal wel anders. Normaal vind ik dat ook niet leuk, maar ik vond het nu best ok. Leuke mensen, leuke gesprekken

Fijn weekend, gij allen!
Far beyond the tides of time
Facilitator, katalysator, transformator
[quote="Richardus"]die van Elephant is de enige echte. Punt uit.
Morgen wel weer bruin geworden witte vloerkleed reinigen[quote]
Je kon het toilet niet meer vinden?
Morgen wel weer bruin geworden witte vloerkleed reinigen[quote]
Je kon het toilet niet meer vinden?

goddamn masochistic chickens, they have our leaders by the balls
neuh, iedereen incluis mijzelf liep met schoenen aan van binnen naar buiten v.v. te banjeren. Tikje sneu van t witte kleed, maar goed, zo gaan die dingen. Om sai ram.
Ik word echt schijtziek van het internetloze bestaan. Zit ik nu weer bij vrienden (die nu aan het snowboarden zijn op de Playstation) om voor het eerst sinds het begin van de vakantie mijn banksaldo te checken. Zo verandert een fijne zaterdagavond in een eindeloos tranendal.
Wedden dat ik zo ook nog wordt ingemaakt.
Wedden dat ik zo ook nog wordt ingemaakt.
We can learn from history, but we cannot apply it.
eventjes gaan eten bij familie
s'avonds maar wa rondhangen

s'avonds maar wa rondhangen
Vanmorgen iemand op zijn bek zien gaan door de ijzel. Jammer alleen dat hier geen sneeuw ligt, dat is veel leuker.
Wel koud. Maar liever koud dan warm. 
Net cookie dough (
) gehad.

Net cookie dough (

Some girls are bigger than others
Hier ligt wél sneeuw, en het vriest vele graden. Morgen bind ik de schaatsen nog één keertje onder. 

Voorheen Vlaecks.
wasmachine stuk
voert niet meer af en centrifugeert niet meer. Drijfnatte was, drijfnatte keuken, strontchagrijnige ik. Bah. Gaat m'n kerstkadootje van mn ouders nu op aan n nieuwe wasmachine? Morgen zet ik m eerst op de kop om te kijken of de buizen ergens verstopt zitten ofzo.

-
- Forumnerd
.
Laatst gewijzigd door Onbekommerd, zonnig op 18 jun 2012, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- grote massamoord
- Hop hop
Heb je al gekeken of er niet toevallig een sok in je filter terecht is gekomen?Richardus schreef:wasmachine stukvoert niet meer af en centrifugeert niet meer. Drijfnatte was, drijfnatte keuken, strontchagrijnige ik. Bah. Gaat m'n kerstkadootje van mn ouders nu op aan n nieuwe wasmachine? Morgen zet ik m eerst op de kop om te kijken of de buizen ergens verstopt zitten ofzo.

Godverdomme leuk.
-
- Hop hop
Zo. Doornroosje heeft zich weer geirriteerd aan de rechtenstudenten in de bieb, ge chillt met haar werkgroepgenootjes en gaat nu even genieten van twee uurtjes welverdiende rust.
Ze heeft geen die hoe haar tentamen Vaderlandse Geschiedenis is gegaan. Wel heeft ze een domme fout gemaakt (en zich kunnen vermaken van het observeren van de observant)
Wel had ze het hoogste van de werkgroep voor haar paper, whoohoo.
En ze heeft kaartjes voor Spinvis en Mono besteld. Jeej.
Ze heeft geen die hoe haar tentamen Vaderlandse Geschiedenis is gegaan. Wel heeft ze een domme fout gemaakt (en zich kunnen vermaken van het observeren van de observant)
Wel had ze het hoogste van de werkgroep voor haar paper, whoohoo.
En ze heeft kaartjes voor Spinvis en Mono besteld. Jeej.
-
- Forum Diva
Date heeft griep vandaag 
Zal ik nu maar gaan schaatsen? Sta wel scheef op die dingen en ben niet zo van de scheve schaats rijden.
Lijkt me echter wel geil om in een wak te mieteren.
Hmm, eerst maar even ontbijten

Zal ik nu maar gaan schaatsen? Sta wel scheef op die dingen en ben niet zo van de scheve schaats rijden.
Lijkt me echter wel geil om in een wak te mieteren.
Hmm, eerst maar even ontbijten
Erelid der pro-multiculturele gedachtepolitie
- Krautsurfer
- Meganerd
Kun je schaatsen in Amsterdam dan? Of ga je buiten de stad?
"We train young men to drop fire on people, but their commanders won't allow them to write 'fuck' on their aeroplanes because it's obscene!"
Schaatsen.
Leuk voor anderen (kinderen bedoel ik), maar welk weldenkend mens stelt zijn tenen nu voor zijn plezier bloot aan extreme kou? Ik heb het nooit begrepen en ik ga het nooit begrijpen.
Nederlanders zijn toch ook een stel vollidioten bij elkaar.

-
- Forum Diva
Vondelpark he. al zal het daar nu wel bomvol zijn :|
Daarnaast heb ik al 15 jaar niet meer geschaatst. Denk dat ik na 1 slag al m'n poten breek
Daarnaast heb ik al 15 jaar niet meer geschaatst. Denk dat ik na 1 slag al m'n poten breek
- Krautsurfer
- Meganerd
Meer waarschijnlijk: Polsen en ellebogen. Dan wel tanden. Ijs is hard...
Alvast veel plezier!
Alvast veel plezier!

"We train young men to drop fire on people, but their commanders won't allow them to write 'fuck' on their aeroplanes because it's obscene!"
-
- Forum Diva
Ik ga maar 5 minuutjes hoor. Alleen even voor de nostalgie. En omdat er hierna misschien nooit meer ijs komt in Nederland.
Ik hou helemaal niet van schaatsen
Ik hou helemaal niet van schaatsen

- Krautsurfer
- Meganerd
Misschien breek je wel niets en valt het allemaal wel mee.
Ik heb zelf godverredomme geen schaatsen meer, maar heb eigenlijk wel zin. Te lui om te gaan huren...
Ik heb zelf godverredomme geen schaatsen meer, maar heb eigenlijk wel zin. Te lui om te gaan huren...
-
- Forum Diva
Ik heb de oudjes van m'n ouwe heer. Dingen zijn al zo'n 45 jaar oud. En nog steeds als nieuw.
Vroeger was alles beter, ook hiermede
Vroeger was alles beter, ook hiermede
- Krautsurfer
- Meganerd
Ik was vroeger ook beter.. 

zorg dat je goed voorover buitelt. kun je altijd nog je nek breken 

- Krautsurfer
- Meganerd
Hee Richardus! Hoe'st met je chakra's? En schaats je nog 'n beetje in het hoge noorden?
ik hou niet van schaatsen
zag vanochtend dat t ijs in t park ook erg ribbelig is geworden
chakra's zijn wel ok, ajna achter mag wel wat actiever
zag vanochtend dat t ijs in t park ook erg ribbelig is geworden
chakra's zijn wel ok, ajna achter mag wel wat actiever

Grootste voordeel van deze kou is dat ik mijn haar niet hoef te kammen. Ik poets mijn tanden, zet mijn Koud hè? muts op en loop naar buiten. Heerlijk.
Schaatsen uitgesteld tot morgenvroeg. Ben nu geschikte outfit aan het uitzoeken voor nieuwjaarsreceptie van vanavond. Jurkje met hakjes? Heb wel zin om mijn hakjes weer eens aan te doen eigenlijk, maar is eigenlijk een beetje overdressed. Toch maar gewoon spijkerbroek met feestelijk topje...? Hmmm... :|
gung ho schreef: zet mijn Koud hè? muts op

'Het hele internet draait om iKer' -Snif, 2020
Hé iKer.
Hoe zit dat met jouw Mijn dag? Druist dat niet in tegen alle forumreglementen?

Hoe zit dat met jouw Mijn dag? Druist dat niet in tegen alle forumreglementen?
-
- Forum Diva
Zo, net even 5 minuten geschaatst (het aan -en uitdoen duurde nog langer dan het eigenlijke schaatsen zelf in elk geval) en ben niet eens op m'n bek gegaan.
Wel een opmerking van een moeder langs de kant 'of ik soms ook een beginner was' , terwijl ik godbetert ruim 15 jaar schaatservaring heb
(maar dan wel van voor 1997, toen alles nog beter was).
Het ijs was van slechte kwaliteit overigens, veel sneeuw en ribbels. En continue uitkijken of de vele honden in het vondelpark niet in m'n tas- en schoenen die aan de kant lagen zaten te schijten.
Kortom, nostalgie troef
En nu m'n wintertenen ontdooien
Wel een opmerking van een moeder langs de kant 'of ik soms ook een beginner was' , terwijl ik godbetert ruim 15 jaar schaatservaring heb

Het ijs was van slechte kwaliteit overigens, veel sneeuw en ribbels. En continue uitkijken of de vele honden in het vondelpark niet in m'n tas- en schoenen die aan de kant lagen zaten te schijten.
Kortom, nostalgie troef

hè, geeneens je nek gebroken? jammer
zonet werd het licht, nu wordt het alweer donker

zonet werd het licht, nu wordt het alweer donker

-
- Forum Diva
Waarom wil je nou zo graag dat ik m'n nek breek stout forumzonnetje; word jij daar nou echt gelukkiger van? :[
- grote massamoord
- Hop hop
Onbeholpen versiertruc van gescheiden vrouwtje.Billy Blitzkrieg schreef:Wel een opmerking van een moeder langs de kant 'of ik soms ook een beginner was'

Godverdomme leuk.
het geeft wel kortstondig enig jolijt, jaBilly Blitzkrieg schreef:Waarom wil je nou zo graag dat ik m'n nek breek stout forumzonnetje; word jij daar nou echt gelukkiger van? :[
Je moet dan ook niet met blote tenen gaan schaatsen :rolleyes:gung ho schreef:Schaatsen.Leuk voor anderen (kinderen bedoel ik), maar welk weldenkend mens stelt zijn tenen nu voor zijn plezier bloot aan extreme kou? Ik heb het nooit begrepen en ik ga het nooit begrijpen.
-
- Hop hop
Donderdagnacht wilde een bezopen huisgenootje van mij perse gaan schaatsen. Ik maar met een ander huisgenootje mee voor de veiligheid...
We hebben nog net kunnen voorkomen dat ze een wak in reed. (overigens niet dat ze om de 5 minuten viel)
Mooie quotes:
'Ik ben blij dat in geen pinguin ben'
'He, kijk een hele grote ster!' (al wijzend naar de maan...)
Maargoed, doornroosje gaat na haar tentamen ook eens schaatsen
We hebben nog net kunnen voorkomen dat ze een wak in reed. (overigens niet dat ze om de 5 minuten viel)
Mooie quotes:
'Ik ben blij dat in geen pinguin ben'
'He, kijk een hele grote ster!' (al wijzend naar de maan...)
Maargoed, doornroosje gaat na haar tentamen ook eens schaatsen

- grote massamoord
- Hop hop
Na het weekeinde gaat het dooien, prinsesje. :rolleyes:doornroosje schreef:Maargoed, doornroosje gaat na haar tentamen ook eens schaatsen
Godverdomme leuk.
-
- Hop hop
weet doornroosje. maar het ijs is hier heel dik (smalle polderslootjes) en doornroosje's tentamen is maandagochtend van 09.00 tot 11.00grote massamoord schreef:Na het weekeinde gaat het dooien, prinsesje. :rolleyes:doornroosje schreef:Maargoed, doornroosje gaat na haar tentamen ook eens schaatsen

Had je die honden in je schoenen laten schijten, dan hadden hun warme drollen jouw bevroren tenen kunnen ontdooien.Billy Blitzkrieg schreef:En continue uitkijken of de vele honden in het vondelpark niet in m'n tas- en schoenen die aan de kant lagen zaten te schijten.
Kortom, nostalgie troef![]()

The pigs are fucking in the field
With a hey nonny nonny and a hey nonny no
With a hey nonny nonny and a hey nonny no
Ik heb vandaag eindelijk de kerstboom afgetuigd. Wie zal ik verder eens aftuigen? 

Voorheen Vlaecks.
Toch maar een jurkje met hakjes en een boel glitters, want collega ging ook voor overdressed. Ben benieuwd. Heb alleen geen bijpassend tasje...
Moet nog even kijken hoe ik dat ga oplossen.

Vandaag voor de derde achtereenvolgende dag aan een indesign document gewerkt en het eind is nog niet in zicht... Vanavond maar even de druk van de ketel op het gezamelijke vejaardagsfeestje van m'n broer en z'n vriendin. Belooft gezellig te worden!
Het breekt mijn hart. Ik heb er dik 50 jaar schaatservaring opzitten en tot mijn herniaoperatie in najaar 2007 heb ik elke winter 1-2 keer in de week geschaatst, op een behoorlijk niveau. Nu ligt er ijs in overvloed (in ieder geval tot morgen) en ik durf het niet aan. De conditie heeft de afgelopen weken een flinke knauw gehad, maar ik ben nu meer beducht voor valpartijen. De kans is groot dat ik over een maand opnieuw onder het mes moet, ik kan het risico gewoon niet lopen, dat ik nu iets zou breken.
Maar het was vandaag (en gister) te mooi weer om binnen te blijven, dus ik heb mijn wandelschoenen en stokken gepakt en ben 3 uur gaan wandelen door de natuurgebieden hier. Het was prachtig, alles licht berijpt, sloten en plasjes diep bevroren, overal schaatsers natuurlijk, maar leuk de vogels laten zich nu ook veel beter zien.
Zo zag ik van dichtbij een ijsvogel die mistroostig vanaf een hek naar het harde ijs zat te kijken, die heeft het nu slecht.
Verder boomkruipers, kramsvogels, een paar houtsnippen en veel halsbandparkieten. Bij een plasje waar veel schaatsers waren, werd ik ook nog gefotografeerd voor de Diemercourant, want zo zei de fotograaf nordic walken (Weet hij veel, want dat was het bij mij niet) hoorde ook bij de schaatspret. As donderdag maar eens kijken of ik er bij sta.
Na 3 uur was de energie toch wel op bij me, en de rest van de middag heb ik schaatsen liggen kijken op de bank.
De komende weken ga ik hard aan mijn conditie werken, je weet maar nooit waar het straks goed voor is.
Maar het was vandaag (en gister) te mooi weer om binnen te blijven, dus ik heb mijn wandelschoenen en stokken gepakt en ben 3 uur gaan wandelen door de natuurgebieden hier. Het was prachtig, alles licht berijpt, sloten en plasjes diep bevroren, overal schaatsers natuurlijk, maar leuk de vogels laten zich nu ook veel beter zien.
Zo zag ik van dichtbij een ijsvogel die mistroostig vanaf een hek naar het harde ijs zat te kijken, die heeft het nu slecht.
Verder boomkruipers, kramsvogels, een paar houtsnippen en veel halsbandparkieten. Bij een plasje waar veel schaatsers waren, werd ik ook nog gefotografeerd voor de Diemercourant, want zo zei de fotograaf nordic walken (Weet hij veel, want dat was het bij mij niet) hoorde ook bij de schaatspret. As donderdag maar eens kijken of ik er bij sta.
Na 3 uur was de energie toch wel op bij me, en de rest van de middag heb ik schaatsen liggen kijken op de bank.
De komende weken ga ik hard aan mijn conditie werken, je weet maar nooit waar het straks goed voor is.
Een echte heer gaat eenzaam zijn eigen weg.