Dat kastje is allang opgegeven.Krautsurfer schreef: ↑07 okt 2020, 18:58
In plaats van hier de toetsenbord-held uit te hangen had je je tijd ook aan dat kastje kunnen besteden!
Ga aan het werk!
Hop hop!
Het forum ook voor vandaag

Dat kastje is allang opgegeven.Krautsurfer schreef: ↑07 okt 2020, 18:58
In plaats van hier de toetsenbord-held uit te hangen had je je tijd ook aan dat kastje kunnen besteden!
Ga aan het werk!
Hop hop!
Dat gevoel heb ik al de hele ochtend.
Afkloppen en vasthouden! Ik was helaas vanmorgen in de supermarkt (met mondkapje op) en een oud en ziek uitziende man in een rolstoel zonder mondkapje kwam binnen 1,5 m afstand (
Ga je je daarom al laten testen? Oprecht geïnteresseerde vraag, geen verwijt ofzo. Als je zelf helemaal geen klachten hebt is testen toch niet strikt noodzakelijk?roadrunner schreef: ↑09 okt 2020, 14:26Afkloppen en vasthouden! Ik was helaas vanmorgen in de supermarkt (met mondkapje op) en een oud en ziek uitziende man in een rolstoel zonder mondkapje kwam binnen 1,5 m afstand () dus morgen maar weer een nieuwe afspraak maken.
Het lijkt mij een typische roadrunner-overdrijvingspost die je vooral niet serieus hoeft te nemen.Number9 schreef: ↑09 okt 2020, 15:18Ga je je daarom al laten testen? Oprecht geïnteresseerde vraag, geen verwijt ofzo. Als je zelf helemaal geen klachten hebt is testen toch niet strikt noodzakelijk?roadrunner schreef: ↑09 okt 2020, 14:26Afkloppen en vasthouden! Ik was helaas vanmorgen in de supermarkt (met mondkapje op) en een oud en ziek uitziende man in een rolstoel zonder mondkapje kwam binnen 1,5 m afstand () dus morgen maar weer een nieuwe afspraak maken.
En zonder wodka!
Krautsurfer schreef: ↑12 okt 2020, 16:10En zonder wodka!
Het overkomt mij vrij vaak als ik diep in de nacht met een zacht muziekje op voor mezelf aan het tekenen/schilderen ben, als alles buiten donker en stil is, en ik de dag erna niet vroeg op hoef te staan.
Number9 schreef: ↑12 okt 2020, 16:42Krautsurfer schreef: ↑12 okt 2020, 16:10En zonder wodka!
Het overkomt mij vrij vaak als ik diep in de nacht met een zacht muziekje op voor mezelf aan het tekenen/schilderen ben, als alles buiten donker en stil is, en ik de dag erna niet vroeg op hoef te staan.![]()
Sensationeel, dat was hetroadrunner schreef: ↑18 okt 2020, 18:19Veel wielrennen gezien met een topdag voor het Nederlandse wielrennen![]()
Ai, zonder opleiding wordt het inderdaad lastig. Tenzij je een geniale inval krijgt voor een eigen onderneming (en een lening van de bank voor startkapitaal).Richardus schreef: ↑20 okt 2020, 08:52
Zoeken kan, vinden is een tweede: geen vaardigheden, geen brede ervaring, geen opleiding. En dan in deze tijd...? Ik ken iemand die al die dingen wél heeft en zelfs die is al blij tijdelijk bij GGD bron- en contactonderzoek te kunnen doen. Die is over een half jaar dus gewoon weer werkloos. Dus het zou schoonmaak of callcenter worden. Dan ben ik nu beter op m'n plek; mooie en nuttige combi psychosociaal en fysiek werk, en loon is in de loop der jaren leuk wat gestegen (al is het naar algemene maatstaven nog steeds idioot laag, voor mij is het een verademing en ik krijg in genoemde andere opties zeker niet meer, nog minder juist), niettemin door jarenopbouw. Alleen is het verdomd vermoeiend (combi fysiek en mentaal) en heb je eens in de zoveel tijd echt vakantie nodig, en niet dat je dan weg kunt of allerlei leuke en nuttige dingen gaat doen maar dus gewoon voor pampus liggen bijkomen. Dat goed timen is het belangrijkste. En dan maar doorbuffelen tot je aow'tje.
Raar wel; klagen bij ons over onderbezetting. Is m'n cliënt nu voor behandeling in ziekenhuis, hebben ze geen adres voor me om in te vallengaat dus van m'n vakantieuren af dan. Snap soms niks van deze wereld hoor. Zou m'n eigen ramen kunnen gaan ingooien...euh, zemen, bedoel ik, maar totaal geen fut voor
![]()
Hij zou zich ook naast z'n werk kunnen bijscholen, als-ie echt iets anders wil. Ik ken iemand die dat zes jaar lang naast een drukke baan gedaan heeft, en er meester in de rechten mee is geworden.(klaz*) schreef: ↑20 okt 2020, 09:56Ai, zonder opleiding wordt het inderdaad lastig. Tenzij je een geniale inval krijgt voor een eigen onderneming (en een lening van de bank voor startkapitaal).Richardus schreef: ↑20 okt 2020, 08:52
Zoeken kan, vinden is een tweede: geen vaardigheden, geen brede ervaring, geen opleiding. En dan in deze tijd...? Ik ken iemand die al die dingen wél heeft en zelfs die is al blij tijdelijk bij GGD bron- en contactonderzoek te kunnen doen. Die is over een half jaar dus gewoon weer werkloos. Dus het zou schoonmaak of callcenter worden. Dan ben ik nu beter op m'n plek; mooie en nuttige combi psychosociaal en fysiek werk, en loon is in de loop der jaren leuk wat gestegen (al is het naar algemene maatstaven nog steeds idioot laag, voor mij is het een verademing en ik krijg in genoemde andere opties zeker niet meer, nog minder juist), niettemin door jarenopbouw. Alleen is het verdomd vermoeiend (combi fysiek en mentaal) en heb je eens in de zoveel tijd echt vakantie nodig, en niet dat je dan weg kunt of allerlei leuke en nuttige dingen gaat doen maar dus gewoon voor pampus liggen bijkomen. Dat goed timen is het belangrijkste. En dan maar doorbuffelen tot je aow'tje.
Raar wel; klagen bij ons over onderbezetting. Is m'n cliënt nu voor behandeling in ziekenhuis, hebben ze geen adres voor me om in te vallengaat dus van m'n vakantieuren af dan. Snap soms niks van deze wereld hoor. Zou m'n eigen ramen kunnen gaan ingooien...euh, zemen, bedoel ik, maar totaal geen fut voor
![]()
Ach ja.
Ja, gewoon ff blaten, stoom afblazen
Quod erat demonstrandum:Richardus schreef: ↑20 okt 2020, 10:35Ja, gewoon ff blaten, stoom afblazenMaar zo zijn de meeste mannen; meteen oplossingsdenken
Zo, beneden binnen de ramen gezeemd, gauw de fiets op naar de volgende huizen. Eerste in poepstank (stoma), 2e pisstank (dagelijks zich onderpissende alcoholiste met woede(wanhoop)buien), yay!![]()
Krautsurfer schreef: ↑20 okt 2020, 10:07
Maar goed, dat lijkt me ook niks voor Richardus, en het lijkt er gewoon op dat-ie gewoon wat stoom moest afblazen net als iedereen van tijd tot tijd, en dat-ie dat baantje van 'm tot z'n pensioen zonder al teveel mopperen zal blijven doen.
Wat voor werk doe je eigenlijk dat je 40 uur per week op en toetsenbord tikt?Rainy Day Woman schreef: ↑20 okt 2020, 11:08Poe poe, zes jaar gestudeerd en veertig uur per week beetje op het toetsenbord tikken voor een modaal inkomen. Waarom zou ik toch moe zijn aan het eind van de week.Ik denk dat ik maar lekker een beetje ga schoonmaken en het geklaag van mensen ga aanhoren.
Dan kan ik daar tenminste op een forum een beetje over klagen en het werk van andere mensen naar beneden halen
Magoe, vanavond piep ik wel anders, als ik dat nog kan.
![]()
Ik moet me de komende weken bezig houden met een hotel op Java in de jaren dertig, en daar vijf locaties uit zien te persen.
Als ik ze dan toch schilder, zou tepelstreekje meer van toepassing zijn.
Ik doe wel meer dan op een toetsenbord tikken, maar ik parafraseerde even de post van Richardus.MarkS schreef: ↑20 okt 2020, 11:25Wat voor werk doe je eigenlijk dat je 40 uur per week op en toetsenbord tikt?Rainy Day Woman schreef: ↑20 okt 2020, 11:08Poe poe, zes jaar gestudeerd en veertig uur per week beetje op het toetsenbord tikken voor een modaal inkomen. Waarom zou ik toch moe zijn aan het eind van de week.Ik denk dat ik maar lekker een beetje ga schoonmaken en het geklaag van mensen ga aanhoren.
Dan kan ik daar tenminste op een forum een beetje over klagen en het werk van andere mensen naar beneden halen
Magoe, vanavond piep ik wel anders, als ik dat nog kan.
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten