Mijn dag

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
Oved
Forum Diva

Re: Mijn dag

Bericht door Oved » 29 nov 2018, 14:56

iKer schreef:
29 nov 2018, 14:27
Laat haar met rijtjes tekenen! Is geweldig!
Wat zijn rijtjes? :crazy:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 29 nov 2018, 20:20

Rainy Day Woman schreef:
28 nov 2018, 22:46
gung ho schreef:
27 nov 2018, 08:10
Rainy Day Woman schreef:
26 nov 2018, 22:28
gung ho schreef:
26 nov 2018, 20:22
:eek:

Hallo Gung ho!

:wave:
Hoi Rainy! :wave:

Weet je wel dat ik je stiekem heel erg leuk vind? :love:
Dat meen ik natuurlijk niet serieus. Of dan dus juist wel? Hm...
Ik ga nog maar even de badkamer schoonmaken terwijl ik een of andere avontuurlijke plaat draai.

Liefs,
Gung Ho
Hoi Gung ho,

Zou je het alsjeblieft rustig aan willen doen met mijn tere hartje? Ik heb al de naam dat ik snel verliefd wordt op (jonge)mannen die ik nog nooit ontmoet en gezien heb. Ofzoiets.

Overigens heb ik in de Handmaid's tale gezien, dat het altijd erger kan.

Leukzegdoei!

Rainy
Hoi Rainy,

Snel verliefd? Dat kunnen we niet hebben, als Krautsurferachtig type word ik daar nogal nerveus van. Met die naam zal het wel meevallen, de ene (jonge)man die je nog nooit ontmoet en gezien hebt is de andere niet. Ofzoiets.
En je tere hartje verdient het om voorzichtig mee te zijn. Zeker aangezien je 'ik wordt' met -dt schrijft, zal dat wel lukken. ;) Maar dat vergeef ik je hoor, moppie.

May the Lord open!

Gung ho
Hoi Gung ho,

Nou worden er onwijs veel spelfouten gemaakt op dit forum, maar ik ben de eerste van wie je de fout verbetert! Het lijkt me erg vermoeiend voor je om na schooltijd ook nog eens fouten te moeten corrigeren. Ik voel me vereerd. :yes:

Ondertussen heb ik een eerste nummer gevonden voor mijn swap met iKer. Wil jij er eens naar luisteren en je mening geven? Ik vraag me af of ik mezelf hiermee teveel blootgeef.

Link

Verder gaat het goed met me hoor. Lief dat je het vraagt! :flowers:

R.Day
It's just not understanding...

Rainy Day Woman
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 29 nov 2018, 22:57

:lol: *snik*
Shine a little light on my darkness, babe

Rainy Day Woman
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 29 nov 2018, 23:25

gung ho schreef:
29 nov 2018, 20:20
Rainy Day Woman schreef:
28 nov 2018, 22:46
gung ho schreef:
27 nov 2018, 08:10
Rainy Day Woman schreef:
26 nov 2018, 22:28
gung ho schreef:
26 nov 2018, 20:22
:eek:

Hallo Gung ho!

:wave:
Hoi Rainy! :wave:

Weet je wel dat ik je stiekem heel erg leuk vind? :love:
Dat meen ik natuurlijk niet serieus. Of dan dus juist wel? Hm...
Ik ga nog maar even de badkamer schoonmaken terwijl ik een of andere avontuurlijke plaat draai.

Liefs,
Gung Ho
Hoi Gung ho,

Zou je het alsjeblieft rustig aan willen doen met mijn tere hartje? Ik heb al de naam dat ik snel verliefd wordt op (jonge)mannen die ik nog nooit ontmoet en gezien heb. Ofzoiets.

Overigens heb ik in de Handmaid's tale gezien, dat het altijd erger kan.

Leukzegdoei!

Rainy
Hoi Rainy,

Snel verliefd? Dat kunnen we niet hebben, als Krautsurferachtig type word ik daar nogal nerveus van. Met die naam zal het wel meevallen, de ene (jonge)man die je nog nooit ontmoet en gezien hebt is de andere niet. Ofzoiets.
En je tere hartje verdient het om voorzichtig mee te zijn. Zeker aangezien je 'ik wordt' met -dt schrijft, zal dat wel lukken. ;) Maar dat vergeef ik je hoor, moppie.

May the Lord open!

Gung ho
Hoi Gung ho,

Nou worden er onwijs veel spelfouten gemaakt op dit forum, maar ik ben de eerste van wie je de fout verbetert! Het lijkt me erg vermoeiend voor je om na schooltijd ook nog eens fouten te moeten corrigeren. Ik voel me vereerd. :yes:

Ondertussen heb ik een eerste nummer gevonden voor mijn swap met iKer. Wil jij er eens naar luisteren en je mening geven? Ik vraag me af of ik mezelf hiermee teveel blootgeef.

Link

Verder gaat het goed met me hoor. Lief dat je het vraagt! :flowers:

R.Day
Hee Rain,

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Als ik op een grijzige donderdagmiddag vanuit mijn klaslokaal mijmerend uit het raam staar naar de vallende novemberblaadjes, vraag ik me vaak af: gaat het allemaal wel een beetje met die lieve Rainy? Wat zou zij nu aan het doen zijn? En als ik nu aan haar denk, denkt zij dan misschien ook even aan de grote Ho? Maar ik durfde het natuurlijk niet te vragen, want voor je het weet raak ik je weer te veel in dat tere hartje van je.

Wat een lekker nummer heb je uitgekozen! Op het forum doe ik altijd alsof ik heel ingewikkelde muziek met ruis en rare ritmes luister, maar aan jou kan ik wel bekennen dat ik het liefst iets als dit op repeat zet. Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor boodschap je ermee wilt afgeven, maar los daarvan lijkt het me dat dit als openingsnummer perfect de toon zet voor de swap. En wat mij betreft kun je je natuurlijk niet genoeg blootgeven...

Ja, ik hing natuurlijk wel een beetje de schoolmeester uit door op die spelfout te wijzen - als mijn hiphopcarrière ooit nog van de grond komt overweeg ik de artiestennaam Headmaster Ho aan te nemen, wat vind jij? - maar ik vond het zo niets voor jou, toch een toonbeeld van taalvirtuositeit, dat ik er van schrik iets over opmerkte. Verder vind ik het hartverwarmend dat je je zo vereerd voelt, maar voor jou is natuurlijk geen moeite me te veel.

Met mij gaat het trouwens ook wel goed hoor. Wanneer ga je nou naar die Armandotentoonstelling?

Hoiho,
Ho

mr.T
Heeft Geen Leven

Bericht door mr.T » 30 nov 2018, 01:49

avondje drinken! en een morgen slapen.

mr.T
Heeft Geen Leven

Bericht door mr.T » 30 nov 2018, 01:51

heerlijk optreden...pffff.... voor 5 man en een paardenkop...dat zijn de beste :-)

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 30 nov 2018, 11:07

Rainy Day Woman schreef:
29 nov 2018, 23:25
Hee Rain,

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Als ik op een grijzige donderdagmiddag vanuit mijn klaslokaal mijmerend uit het raam staar naar de vallende novemberblaadjes, vraag ik me vaak af: gaat het allemaal wel een beetje met die lieve Rainy? Wat zou zij nu aan het doen zijn? En als ik nu aan haar denk, denkt zij dan misschien ook even aan de grote Ho? Maar ik durfde het natuurlijk niet te vragen, want voor je het weet raak ik je weer te veel in dat tere hartje van je.

Wat een lekker nummer heb je uitgekozen! Op het forum doe ik altijd alsof ik heel ingewikkelde muziek met ruis en rare ritmes luister, maar aan jou kan ik wel bekennen dat ik het liefst iets als dit op repeat zet. Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor boodschap je ermee wilt afgeven, maar los daarvan lijkt het me dat dit als openingsnummer perfect de toon zet voor de swap. En wat mij betreft kun je je natuurlijk niet genoeg blootgeven...

Ja, ik hing natuurlijk wel een beetje de schoolmeester uit door op die spelfout te wijzen - als mijn hiphopcarrière ooit nog van de grond komt overweeg ik de artiestennaam Headmaster Ho aan te nemen, wat vind jij? - maar ik vond het zo niets voor jou, toch een toonbeeld van taalvirtuositeit, dat ik er van schrik iets over opmerkte. Verder vind ik het hartverwarmend dat je je zo vereerd voelt, maar voor jou is natuurlijk geen moeite me te veel.

Met mij gaat het trouwens ook wel goed hoor. Wanneer ga je nou naar die Armandotentoonstelling?

Hoiho,
Ho
Hoi Gung,

Headmaster Ho. Ik zou er nog even over nadenken als ik jou was. Mocht je door willen breken in Engeland of in de V.S. zou het tweede deel van je naam verbazing op kunnen roepen. Tenzij je de LHBT-gemeenschap achter je wilt krijgen natuurlijk. Of onduidelijkheid wil scheppen over je geaardheid. Of over je genderindentiteit. Ik zit me nu ineens af te vragen of je wel echt een man bent. Over blootgeven gesproken: ik neem aan dat je dat figuurlijk bedoelde. Anders vind ik het redelijk aanmatigend voor een Krautsurferachtig type. Lekker belangrijk verder.

De Armandotentoonstelling lijkt me wel wat, maar Voorlinden is een behoorlijk stuk fietsen op mijn kekke fietsje. Helaas heb ik nog geen rijbewijs dus alleen al daar komen is een hele opgave. Ik denk er over na, goed? Zal ik je daarna even pm'en?

Dank je voor de complimenten over mijn muziekkeuze. Dat had ik van jou niet verwacht. Ik dacht dat je iets alleen maar goed kon vinden als het moeilijk was. Ik hou je op de hoogte van andere liedjes! De meeste zijn vrolijker dan deze hoor. Voordat je denkt dat ik alleen maar in m'n eentje melancholisch aan mijn thee nip. Hoe sta jij trouwens tegenover planten?

Ik denk trouwens heel vaak aan je gungetje. En meestal nog positief ook!

Werk ze vandaag. Zul je lief zijn tegen de leerlingen?

R.D. Woman

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 30 nov 2018, 12:03

J heeft sinterklaasfeest vanmiddag. :)

Morgen komen mn ouders op bezoek en zondag vrienden met een sinterklaascadeau voor J.

En dan is het ook wel even mooi geweest. :hitler:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 30 nov 2018, 12:33

Leuk man! Heel veel plezier!

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 30 nov 2018, 12:40

gung ho schreef:
30 nov 2018, 12:33
Man? Ben je maatje niet. :roll:

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 30 nov 2018, 13:29

Oved schreef:
30 nov 2018, 12:40
gung ho schreef:
30 nov 2018, 12:33
Man? Ben je maatje niet. :roll:
Leuk moppie! Heel veel plezier!

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 30 nov 2018, 16:57

Beter :up:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 30 nov 2018, 18:20

Ik zit even rustig aan een tafeltje in het klimcentrum waar Krautsurfette op duizelingwekkende wanden aan het klimmen is.
Too Freud to live
Too Jung to die

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 30 nov 2018, 21:21

M'n rechter computerspeaker kraakt als een malle. Al opengeschroefd en met contactspray bewerkt, computer aan alle kanten gereinigd maar doet nog steeds kraakkraak. Zeer vervelend en ik kan geen remedie meer bedenken. Of het door een audioexpert laten nakijken/reinigen, met alle kosten vandien, voor €100 boxjes...
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Rainy Day Woman
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 01 dec 2018, 00:35

gung ho schreef:
30 nov 2018, 11:07

Hoi Gung,

Headmaster Ho. Ik zou er nog even over nadenken als ik jou was. Mocht je door willen breken in Engeland of in de V.S. zou het tweede deel van je naam verbazing op kunnen roepen. Tenzij je de LHBT-gemeenschap achter je wilt krijgen natuurlijk. Of onduidelijkheid wil scheppen over je geaardheid. Of over je genderindentiteit. Ik zit me nu ineens af te vragen of je wel echt een man bent. Over blootgeven gesproken: ik neem aan dat je dat figuurlijk bedoelde. Anders vind ik het redelijk aanmatigend voor een Krautsurferachtig type. Lekker belangrijk verder.

De Armandotentoonstelling lijkt me wel wat, maar Voorlinden is een behoorlijk stuk fietsen op mijn kekke fietsje. Helaas heb ik nog geen rijbewijs dus alleen al daar komen is een hele opgave. Ik denk er over na, goed? Zal ik je daarna even pm'en?

Dank je voor de complimenten over mijn muziekkeuze. Dat had ik van jou niet verwacht. Ik dacht dat je iets alleen maar goed kon vinden als het moeilijk was. Ik hou je op de hoogte van andere liedjes! De meeste zijn vrolijker dan deze hoor. Voordat je denkt dat ik alleen maar in m'n eentje melancholisch aan mijn thee nip. Hoe sta jij trouwens tegenover planten?

Ik denk trouwens heel vaak aan je gungetje. En meestal nog positief ook!

Werk ze vandaag. Zul je lief zijn tegen de leerlingen?

R.D. Woman
Hoi Rainy DW,

Hoewel ik graag onduidelijkheid over mezelf schep, en vaagheid over je genderidentiteit behoorlijk hip is momenteel, kan ik je verzekeren dat ik een man ben. Desondanks was dat blootgeven natuurlijk figuurlijk bedoeld, ik zou niet anders durven! Lekker belangrijk inderdaad.

Wanneer denk je nu vaker aan me, tijdens het tandenpoetsen of tijdens de afwas?

Fijn dat je me op de hoogte wilt houden, ik wil dolgraag weten welke liedjes je nog meer uitkiest! Zelf heb ik net de nieuwe cd van Mariah Carey besteld; hij kreeg drie sterren in de Volkskrant. Kan ik die mooi gebruiken voor deel twee van mijn swap met Krautsurfer.
Ik zie je inderdaad graag voor me terwijl je allenig en melancholisch aan je thee nipt, liefst met een fleece dekentje over je schoot, de kaarsjes aan en een van de rustiger albums van Nick Cave op de achtergrond. Maar het stelt me gerust dat je ook een vrolijker kant hebt. :up: Boek je al vooruitgang met je woonkamerdansjes? Ikzelf haal die hoge noten in 'Girls and Boys' nog steeds niet, maar ik blijf oefenen.

Tegenover planten sta ik wat ambivalent. Enerzijds bieden ze wat kleur in mijn saaiige bestaan, en bovendien heb je altijd iets om tegen te praten. Anderzijds doen ze me ook altijd denken aan de vergankelijkheid van het leven, en de tijd die altijd maar voortschrijdt. Overigens heb ik zelf alleen cactussen, want ik ben natuurlijk wel heel stoer. Bij jou vind ik de pannenkoekplant wel passen, zachtaardig maar toch speels. Klopt dat een beetje?

Denk rustig na over de tentoonstelling, het heeft geen haast. Sterker nog, het lijkt me een prima plan als we in dezen net zolang om elkaar heen blijven draaien tot de tentoonstelling alweer voorbij is; wat jij, Krautsurferachtig typje van me? Al moet ik bekennen dat ik wel benieuwd ben naar je kekke fietsje. Wat ik me bijvoorbeeld al jaren afvraag: heb je nu wel of geen plastic bloemen aan je stuur? Enfin, PM me maar als je eruit bent. En anders PM ik jou wel. Denk ik.

Over pm'en gesproken, die laatste van je was erg interessant. Je blijkt een vrouw met onvermoede kanten! Maar ik stuur je voorlopig liever geen foto van mezelf in mijn moderator-uniformpje, daarvoor wil ik toch echt eerst dat we elkaar wat beter leren kennen. Bovendien zit het in de was, ik heb er laatst wat chocomel op gemorst. :oops:

De leerlingen heb ik vandaag zoals gebruikelijk aan een of andere suffe opdracht gezet terwijl ik zelf lekker kon gaan zitten forummen, afgewisseld met weemoedig uit het raam staren. Volgens mij zijn de leerlingen het gelukkigst als ze niet naar mijn geklets hoeven te luisteren, dus je zou kunnen zeggen dat ik ontzettend lief voor ze ben. :yes:

Hoe dan ook, we hebben de werkweek weer overleefd! Wat heb jij op het programma staan dit weekend?

:flowers:
G.U.N.G. Ho

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 01 dec 2018, 01:02

:lol: @plastic bloemen en moderatoruniformpje,

On topic:
Ik maak me toch zorgen over Oekraïne. ze zullen niet zomaar bij de EU komen, maar die Russische agressie zit me ook dwars. De EU is zwak en verdeeld, wat als die Timmermans of een ander hotemetoot denkt te moeten optreden tegen de Russen terwijl er nog geen fatsoenlijk leger is? Trump komt vast niet helpen.

Meer down to earth: vanavond gehoord dat ik iemands opleiding gered heb. Kwam niet voor examen opdagen, ik belde 'waar blijf je nou' en dat overtuigde om de opdracht toch in te leveren. En dus nu een bedankje, want dat besluit blijkt een beetje een keerpunt te zijn geweest.

Voor de rest was het een vage dag waarin ik sliep, een afspraak had, kookte, werkte en een ander examen afnam.
Extreemlinksche drammert

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 01 dec 2018, 07:45

Richardus schreef:
30 nov 2018, 21:21
M'n rechter computerspeaker kraakt als een malle. Al opengeschroefd en met contactspray bewerkt, computer aan alle kanten gereinigd maar doet nog steeds kraakkraak. Zeer vervelend en ik kan geen remedie meer bedenken. Of het door een audioexpert laten nakijken/reinigen, met alle kosten vandien, voor €100 boxjes...
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
Versterkertje er achter en wereld geluid!
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 01 dec 2018, 08:42

Hoe wou je die op een computer aansluiten?

zou mn huidige ook voor een schijntje op mp kunnen scoren https://www.marktplaats.nl/z.html?query ... tegoryId=0

magoe, tot nu toe nog geen kraakje deze eerste 5 minuten

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 01 dec 2018, 09:36

Richardus schreef:
01 dec 2018, 08:42

Elke geluidskaart of moytherboard heeft een audio uit. Versterkertje er tussen en je hebt een wereld geluid. Geen vergelijk met die speciale computer dingetjes.

https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
Johnny Lydon 1983

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 01 dec 2018, 09:56

Oja, kan natuurlijk gewoon op de audio uit :oops: Maar ten eerste heb ik niet veel ruimte op m'n minibureautje naast m'n minischermpje (mwah, 19"), en de hoeveelheid tijd die ik er muziek luister rechtvaardigt zoveel apparatuur ook weer niet. Ik ben tevreden met het geluid uit m'n T40jes :up:

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 01 dec 2018, 10:37

Richardus schreef:
01 dec 2018, 08:42
Doe het toch eens proberen....een wereld van verschil!
Johnny Lydon 1983

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 01 dec 2018, 11:10

Ruimte niet rond m'n pc, dude. Klein kutkamertje in klein kuthuisje. En dus niet de moeite en geld waard gezien hoevaak ik er muziek luister.

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 01 dec 2018, 12:10

Tssss...ondankbare hond! Ik zal je nog eens ongevraagd advies geven.
Johnny Lydon 1983

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 01 dec 2018, 14:18

:upup:

Fijn meegedacht en ik ben het ook helemaal met je eens hoor ;)

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 02 dec 2018, 10:48

Gister bezoek.
Vanmiddag bezoek.
Gezellig weekend.
:yawn:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 02 dec 2018, 11:37

Nou, na een nogal onrustige nacht waarin bleek dat ik nog steeds en beetje heimelijk verliefd ben op X (althans, in mijn droom dan he) nu weer aan het werk.
Vandaag op het program:
- Lenzen in doen.
- Voorbereiden les morgen.
- Een schets van een kerstkaart technisch perfect uitwerken.
- Nieuwe matcha kopen.
- Datum prikken om M te zien.
- Wandelen of anderszins buiten beweging.

We starten met de lenzen in te doen. Dan de les morgen.
Laatst gewijzigd door iKer op 02 dec 2018, 15:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Extreemlinksche drammert

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 02 dec 2018, 12:04

iKer schreef:
02 dec 2018, 11:37

:nono:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 02 dec 2018, 12:05

Mijn zooplus levering is verloren geraakt. Ik wachtte al een week. Nu moet er een nalevering komen. Aaaaaargh!!!

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 02 dec 2018, 12:06

Oved schreef:
02 dec 2018, 12:04
iKer schreef:
02 dec 2018, 11:37

:nono:
M prikken om datum te zien dan?
:?
Extreemlinksche drammert

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 02 dec 2018, 12:13

:lol:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 02 dec 2018, 12:22

Nog even afgezien wat M ervan vindt geprikt te worden.
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 02 dec 2018, 13:10

Too Freud to live
Too Jung to die

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 02 dec 2018, 15:51

EDIT
Vandaag op het program:
- Lenzen in doen. DONE
- Voorbereiden les morgen. DONE voor vandaag.
- Beoordelingen verzamelen en versturen. DONE
- Nieuwe matcha kopen.
- Datum prikken om M te zien. DONE
- Wandelen of anderszins buiten beweging. DONE
Laatst gewijzigd door iKer op 02 dec 2018, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Extreemlinksche drammert

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 02 dec 2018, 16:38

Alle bezoek van het weekend achter de rug :bounce:

Morgen lekker mijn 3d houten uil puzzel in elkaar flansen. :love:

Vanavond verder met Dexter voor de tweede keer. :jerk:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 03 dec 2018, 08:34

Eigenlijk heb ik geen zin meer in forumnerds. :no:

Maar eerst koffie!

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 03 dec 2018, 14:30

iKer schreef:
02 dec 2018, 15:51
EDIT
Vandaag op het program:
- Lenzen in doen. DONE
- Voorbereiden les morgen. DONE voor vandaag.
- Beoordelingen verzamelen en versturen. DONE
- Nieuwe matcha kopen. DONE
- Datum prikken om M te zien. DONE
- Wandelen of anderszins buiten beweging. DONE
En hop! Werken op het laatste onderdeel.
De rest is gefixeerd, gedaan, erledigd.
Extreemlinksche drammert

Siegfried Stahl
Forumgod
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 03 dec 2018, 14:52

Oved schreef:
03 dec 2018, 08:34

Houdt die gedachte vast! :up:
Johnny Lydon 1983

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 03 dec 2018, 16:21

Oved schreef:

Maar eerst koffie!
:no:

Je postte eerst hier en daarna had je koffie
"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 04 dec 2018, 08:33

Ysfoxy schreef:
03 dec 2018, 16:21
Oved schreef:

Maar eerst koffie!
:no:

Je postte eerst hier en daarna had je koffie
:pig:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 04 dec 2018, 08:35

Siegfried Stahl schreef:
03 dec 2018, 14:52
Oved schreef:

Houdt die gedachte vast! :up:
Voor iemand die de Heere batst, ben je wel een negatief karaktertje jegens onschuldige meisjes. :roll:

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 04 dec 2018, 09:06

Bedrijfsfeestje gisteren...
Champagne zo rond tien uur in de morgen..
Eerste kater zo rond 14:00..
Toen nog even wat serieus werk verricht..
Daarna weer verder feesten..
Kelere..
Om half elf kompleet kachel thuisgekomen en met kleren aan in slaap gevallen..
Vanochtend om zes uur weer die pokkewekker...
:drink:
Too Freud to live
Too Jung to die

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 04 dec 2018, 09:10

Krautsurfer schreef:
04 dec 2018, 09:06
Kelere..

Ik heb toch sterk de indruk dat je dat zelf gedaan hebt.
Extreemlinksche drammert

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 04 dec 2018, 09:13

iKer schreef:
04 dec 2018, 09:10
Krautsurfer schreef:
Kelere..

Ik heb toch sterk de indruk dat je dat zelf gedaan hebt.
Ja, wrijf het er maar in ja!
:protest:
Too Freud to live
Too Jung to die

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 04 dec 2018, 11:09

Krautsurfer schreef:

Classic!

:upup:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 04 dec 2018, 14:10

Ik ben niet 1 keer wakker geworden vannacht! :bounce:

Vaker later naar bed en Dexter bingewatchen. :love:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 04 dec 2018, 17:43

Okra met hacheevlees gegeten. Jammie.

Rainy Day Woman
Heeft ECHT geen Leven

Bericht door Rainy Day Woman » 04 dec 2018, 23:12

Krautsurfer schreef:
Kelere..
Goed bezig, Kraut. :up:

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 05 dec 2018, 00:07

Zo, weer thuis. Het was weer een zootje in Eindhoven, en ik heb me er weer goed uitgeluld.
Net in de trein nog even een berg werk verzet. Ik ben geweldig!
Extreemlinksche drammert

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 05 dec 2018, 07:54

Weer niks in mijn schoen. :mumble:

Oved
Forum Diva

Bericht door Oved » 05 dec 2018, 09:39

Je bent dan ook stout geweest. :nono: Zoals forummen tijdens les. :nono: