Mijn dag

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
MarkS
Heeft niks beters te doen
Contacteer:

Re: Mijn dag

Bericht door MarkS » 23 jan 2019, 15:39

Dat heb jij dus gelezen? :pig:
It's a question of mind over matter. I don't mind, and you don't matter.

David
Hop hop

Bericht door David » 23 jan 2019, 15:42

Nee, mijn wijf wel en die wil nu zweepjes en SM
Dan toch liever die verhulde slagroomklopper en stofzuigerslang van RDW en GH

Krautsurfer
Forum Diva

Bericht door Krautsurfer » 23 jan 2019, 15:47

gung ho schreef:
23 jan 2019, 15:19
Oved schreef:
23 jan 2019, 15:02
Er bestaat pm niet voor niets. :roll:
Ik PM niet. B-)
Ik vind het ook beter zo, gewoon open en bloot op het forum.
:yes:
Too Freud to live
Too Jung to die

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 23 jan 2019, 16:21

Oved schreef:
23 jan 2019, 14:17
Down below?
Waar heb jij het nu weer over? :?
" what the fuck are you talking about! Have you no ears (laughs)".
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl. Lidnr.66.

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 23 jan 2019, 17:45

Haar kut

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 23 jan 2019, 18:07

:crazy:
Johnny Lydon 1983

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 23 jan 2019, 18:48

:lol:

Rainy Day Woman
Forumspammer

Bericht door Rainy Day Woman » 23 jan 2019, 21:58

Oved schreef:
23 jan 2019, 15:01
Fuck toch op jullie twee :down:
Daar waren we toch al mee bezig volgens jullie? :mean:
I’ll give you what you want if you promise you’ll keep walking away.

Rainy Day Woman
Forumspammer

Bericht door Rainy Day Woman » 23 jan 2019, 21:59

Oved schreef:
23 jan 2019, 15:02
Er bestaat pm niet voor niets. :roll:
Gung ho pm't alleen om me af en toe een forumwaarschuwing te geven. :oops:

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 23 jan 2019, 22:25

Rainy Day Woman schreef:
23 jan 2019, 21:58
Oved schreef:
23 jan 2019, 15:01
Fuck toch op jullie twee :down:
Daar waren we toch al mee bezig volgens jullie? :mean:
Nee? Hoezo?
Johnny Lydon 1983

Rainy Day Woman
Forumspammer

Bericht door Rainy Day Woman » 23 jan 2019, 22:57

gung ho schreef:
23 jan 2019, 14:59
Rainy Day Woman schreef:
22 jan 2019, 21:11
gung ho schreef:
22 jan 2019, 17:26
Rainy Day Woman schreef:
22 jan 2019, 15:48
gung ho schreef:
22 jan 2019, 14:22

Wat een heerlijke ochtend Rainy. Dank je wel. Leuk om er samen zo'n troep van te maken op je aanrecht, gelukkig was het net zo leuk om het samen weer op te ruimen. :yes:

Toen ik wegging had je blosjes op je wangen. Zijn die reeds verdwenen of ben je nog even lekker terug onder de dekens gekropen?

Zie je zo!
Jij ook bedankt Gungetje. Je deed me even helemaal vergeten dat ik ziek was. Al viel het niet mee om die ene extra grote croissant in één keer naar binnen te krijgen. De volgende keer lukt het vast zonder hoestbui. :yes:

En mijn temperatuur was inderdaad wat gestegen. Toen je zei dat we nog één nummertje nodig hadden om het aanrecht écht blinkend schoon te krijgen, verwachtte ik niet dat dat A12 van de Tracklist zou zijn.
Maar na een kort middagdutje is mijn energieniveau weer helemaal op peil.

Doe je voorzichtig tijdens je rondje met de hond? Het is glad buiten. Verwarm ik de appeltaart vast voor. Jij zou voor de slagroom zorgen hè?

Tot straks!
Je kent me hè, ik neem de tijd. Als er gepoetst moet worden doe ik dat graag grondig, maar altijd met zorg en aandacht. Met de zachte hand als de oppervlakte daarom vraagt, iets ruwer als er écht gewerkt moet worden. In jouw keuken gaat dat haast vanzelf. Alsof ik er al jaren kom.

Terwijl we je temperatuur aan het opnemen waren, merkte ik bij mezelf ook een zekere verhoging. Vreemd is dat. Het zal komen omdat we spiritueel zo in elkaar verstrengeld zijn geraakt de laatste tijd.

De slagroom was ik bijna vergeten! De buis was inderdaad he-le-maal leeg na vanochtend. Ik ben iets te enthousiast geweest bij het zien (en ruiken) van jouw verrukkelijke appeltaart. :yes: Maar het komt goed hoor.

De hond redt zichzelf wel. Ik stop met werken en kom er meteen aan. Je hoeft niet perse uit bed te komen hoor. Ik laat mezelf er wel in.
Zeker, ik ben onder de indruk van je zorgvuldigheid. Maar mijn enthousiasme werd waarschijnlijk al duidelijk toen ik hard begon mee te zingen terwijl we het laatste stukje aanrecht onder handen namen. En het is inderdaad opmerkelijk hoe goed je de weg al weet in mijn keuken, je slaat geen verborgen plekje over!

Grappig dat je dat zegt. Ik had een beetje hetzelfde: toen jij net zo van mijn appeltaart aan het smullen was, bemerkte ik bij mezelf ook allerlei sensaties. Het moet inderdaad iets te maken hebben met dat we de laatste tijd spiritueel zo nader tot elkaar zijn gekomen.

Ja, het ging hard met die slagroom vanmorgen! Gelukkig ben ik er heel goed in om de bus tot de laatste druppel leeg te krijgen. Vanmiddag bleef er gelukkig ook nog wat voor mij over. Die met de hand geklopte blijft toch het lekkerste hè?

Voor de rest heb ik weer erg genoten van onze discussies over moderne Nederlandse literatuur. Je titelinterpretatie van Nooit meer slapen vind ik erg interessant. :yes:

Volgende keer bij jou? Mijn aanbod om jou een keer met je badkamer te helpen staat, hoor!
Ha, fijn, want mijn douchestang kan wel een sopje gebruiken!

Hoe gaat het met je? Ik voel me prima vandaag. Geen spoor van verkoudheid. De vochtige neus moet wel van je appeltaart gekomen zijn. Ik schaam me een beetje omdat ik me zo heb laten gaan, voor mijn gevoel zat mijn hele gezicht onder al jouw heerlijkheid.

Ik heb grote bewondering voor de manier waarop je slagroom klopt. Je grip is stevig en je draaiingen zijn vloeiend. Je mag me die techniek wel leren!

Over titels gesproken. Ken je Gaten van Louis Sacher? Hoogstaande jeugdliteratuur. Wanneer kunnen we het daarover hebben?
Ah ja, je douchestang! Er zit alweer een hoop kalkaanslag op had ik al begrepen. Het geheim van een goed sopje is volgens mij dat er ook een paar drupjes zuur in zitten, maar dat zal ik je in de praktijk nog wel even uitleggen. En ik zal mijn twee schuursponsjes XXL zeker ook meenemen, die zijn groot en stevig en zullen je douchestang laten glimmen als nooit tevoren!

Ik voel me inmiddels ook prima, ik blaakte van energie vanmorgen. Mijn collega's zagen het ook aan me. Wat een beetje flink huishoudelijk werk en een goed stuk appeltaart met slagroom al niet kunnen doen hè? Al zal jouw altijd warme en inspirerende gezelschap er zeker ook aan hebben bijgedragen.
Je viel inderdaad aan op de appeltaart alsof je weken niet gegeten had! Je likte het bordje er zelfs bij af. Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik zie het alleen maar als een compliment voor mijn bakkunsten. Volgende keer help ik je wel even alle resten schoon te maken.

Dat slagroom kloppen is inderdaad een verfijnde techniek maar ik doe het je graag nog een keer voor. Het scheelde ook wel dat jij de kom voor me vasthield, als ik alleen ben gebruik ik meestal een elektrisch mixertje.

Aan Gaten begin ik zodra ik mijn analyse van P.C. Boutens' "Goede dood" af heb. Die zal ik je toch maar even pm'en. Met name in de eerste strofe zag ik mooie parallellen met ons twee en dat is me net iets te persoonlijk voor op het forum. Al zal ik Ries en Oved wel in de cc zetten, ze leven zo mee, de lieverds.

Komende vrijdagmiddag ben ik vrij, dan kan ik wel even bij je langskomen voor je douchestang en een goed gesprek. Zou ik dan kunnen blijven eten? Ik ben benieuwd naar je befaamde worstenbroodjesrecept.

Tot snel!

Ysfoxy
Forumgod

Bericht door Ysfoxy » 24 jan 2019, 01:49

"We take a Norwegian cruise but we don't go to Norway"

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 24 jan 2019, 07:52

Rainy Day Woman schreef:
23 jan 2019, 22:57
gung ho schreef:
23 jan 2019, 14:59
Rainy Day Woman schreef:
22 jan 2019, 21:11
gung ho schreef:
22 jan 2019, 17:26
Rainy Day Woman schreef:
22 jan 2019, 15:48

Jij ook bedankt Gungetje. Je deed me even helemaal vergeten dat ik ziek was. Al viel het niet mee om die ene extra grote croissant in één keer naar binnen te krijgen. De volgende keer lukt het vast zonder hoestbui. :yes:

En mijn temperatuur was inderdaad wat gestegen. Toen je zei dat we nog één nummertje nodig hadden om het aanrecht écht blinkend schoon te krijgen, verwachtte ik niet dat dat A12 van de Tracklist zou zijn.
Maar na een kort middagdutje is mijn energieniveau weer helemaal op peil.

Doe je voorzichtig tijdens je rondje met de hond? Het is glad buiten. Verwarm ik de appeltaart vast voor. Jij zou voor de slagroom zorgen hè?

Tot straks!
Je kent me hè, ik neem de tijd. Als er gepoetst moet worden doe ik dat graag grondig, maar altijd met zorg en aandacht. Met de zachte hand als de oppervlakte daarom vraagt, iets ruwer als er écht gewerkt moet worden. In jouw keuken gaat dat haast vanzelf. Alsof ik er al jaren kom.

Terwijl we je temperatuur aan het opnemen waren, merkte ik bij mezelf ook een zekere verhoging. Vreemd is dat. Het zal komen omdat we spiritueel zo in elkaar verstrengeld zijn geraakt de laatste tijd.

De slagroom was ik bijna vergeten! De buis was inderdaad he-le-maal leeg na vanochtend. Ik ben iets te enthousiast geweest bij het zien (en ruiken) van jouw verrukkelijke appeltaart. :yes: Maar het komt goed hoor.

De hond redt zichzelf wel. Ik stop met werken en kom er meteen aan. Je hoeft niet perse uit bed te komen hoor. Ik laat mezelf er wel in.
Zeker, ik ben onder de indruk van je zorgvuldigheid. Maar mijn enthousiasme werd waarschijnlijk al duidelijk toen ik hard begon mee te zingen terwijl we het laatste stukje aanrecht onder handen namen. En het is inderdaad opmerkelijk hoe goed je de weg al weet in mijn keuken, je slaat geen verborgen plekje over!

Grappig dat je dat zegt. Ik had een beetje hetzelfde: toen jij net zo van mijn appeltaart aan het smullen was, bemerkte ik bij mezelf ook allerlei sensaties. Het moet inderdaad iets te maken hebben met dat we de laatste tijd spiritueel zo nader tot elkaar zijn gekomen.

Ja, het ging hard met die slagroom vanmorgen! Gelukkig ben ik er heel goed in om de bus tot de laatste druppel leeg te krijgen. Vanmiddag bleef er gelukkig ook nog wat voor mij over. Die met de hand geklopte blijft toch het lekkerste hè?

Voor de rest heb ik weer erg genoten van onze discussies over moderne Nederlandse literatuur. Je titelinterpretatie van Nooit meer slapen vind ik erg interessant. :yes:

Volgende keer bij jou? Mijn aanbod om jou een keer met je badkamer te helpen staat, hoor!
Ha, fijn, want mijn douchestang kan wel een sopje gebruiken!

Hoe gaat het met je? Ik voel me prima vandaag. Geen spoor van verkoudheid. De vochtige neus moet wel van je appeltaart gekomen zijn. Ik schaam me een beetje omdat ik me zo heb laten gaan, voor mijn gevoel zat mijn hele gezicht onder al jouw heerlijkheid.

Ik heb grote bewondering voor de manier waarop je slagroom klopt. Je grip is stevig en je draaiingen zijn vloeiend. Je mag me die techniek wel leren!

Over titels gesproken. Ken je Gaten van Louis Sacher? Hoogstaande jeugdliteratuur. Wanneer kunnen we het daarover hebben?
Ah ja, je douchestang! Er zit alweer een hoop kalkaanslag op had ik al begrepen. Het geheim van een goed sopje is volgens mij dat er ook een paar drupjes zuur in zitten, maar dat zal ik je in de praktijk nog wel even uitleggen. En ik zal mijn twee schuursponsjes XXL zeker ook meenemen, die zijn groot en stevig en zullen je douchestang laten glimmen als nooit tevoren!

Ik voel me inmiddels ook prima, ik blaakte van energie vanmorgen. Mijn collega's zagen het ook aan me. Wat een beetje flink huishoudelijk werk en een goed stuk appeltaart met slagroom al niet kunnen doen hè? Al zal jouw altijd warme en inspirerende gezelschap er zeker ook aan hebben bijgedragen.
Je viel inderdaad aan op de appeltaart alsof je weken niet gegeten had! Je likte het bordje er zelfs bij af. Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik zie het alleen maar als een compliment voor mijn bakkunsten. Volgende keer help ik je wel even alle resten schoon te maken.

Dat slagroom kloppen is inderdaad een verfijnde techniek maar ik doe het je graag nog een keer voor. Het scheelde ook wel dat jij de kom voor me vasthield, als ik alleen ben gebruik ik meestal een elektrisch mixertje.

Aan Gaten begin ik zodra ik mijn analyse van P.C. Boutens' "Goede dood" af heb. Die zal ik je toch maar even pm'en. Met name in de eerste strofe zag ik mooie parallellen met ons twee en dat is me net iets te persoonlijk voor op het forum. Al zal ik Ries en Oved wel in de cc zetten, ze leven zo mee, de lieverds.

Komende vrijdagmiddag ben ik vrij, dan kan ik wel even bij je langskomen voor je douchestang en een goed gesprek. Zou ik dan kunnen blijven eten? Ik ben benieuwd naar je befaamde worstenbroodjesrecept.

Tot snel!
Afbeelding
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 24 jan 2019, 12:00

nieuwe tv besteld
die van ons is kaduuk
fucking shitzoii
denk je lekker wat extra's te hebben
moet je die weer investeren in zo'n bakding

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 24 jan 2019, 12:07

Nu wist ik al dat ik oud werd, en vast in mijn eigen ouderdomsbubbel ronddrijf.
Maar als ik dan op YT op een artiest stuit waar ik nog nooit van heb gehoord terwijl deze miljoenen views heeft, weet ik dat des te beter. Om eerlijk te zijn ben ik best gefascineerd door hedendaagse popmuziek, omdat het ambacht zo veranderd is. Sinds de piek van populariteit van de gitaar begin jaren negentig is er veel gebeurd...

Geniet van dit stukje ambacht tussen kunst en voorbij de kitsch:

Link

Interessant hoe hij kitscherige pop en hardcore vermengt. Een gedrocht creëert met een geraffineerde compositie.
If your government isn’t protecting you and the future of your kids, you have a duty to rebel and a right to rebel. (Gail Bradbrook, Extinction Rebellion co-founder)

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 24 jan 2019, 12:38

Johnny Lydon 1983

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 24 jan 2019, 12:40

Both men --> :yawn:

Richardus
Meganerd

Bericht door Richardus » 24 jan 2019, 12:51

Oved schreef:
24 jan 2019, 12:00
nieuwe tv besteld
die van ons is kaduuk
fucking shitzoii
Waarom gaat alles altijd stuk bij jullie
Facilitator, katalysator, transformator

Whatever makes you happy, dude.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 24 jan 2019, 13:12

Rainy Day Woman schreef:
23 jan 2019, 22:57

Tot snel!
Het is vreemd hoe dat werkt bij gedichten. Op de één of andere manier moest ik bij het lezen van Boutens denken aan het gedicht Tramps van Anne Vegter.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 24 jan 2019, 13:41

Richardus schreef:
24 jan 2019, 12:51
Oved schreef:
24 jan 2019, 12:00
nieuwe tv besteld
die van ons is kaduuk
fucking shitzoii
Waarom gaat alles altijd stuk bij jullie
Beats me

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 25 jan 2019, 17:51

Tv binnen. Straks maar eens aansluiten als J naar bed is. Kan ik beginnen aan Six Feet Under. B-)

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 26 jan 2019, 11:41

Geluid is kut. Totaal geen bas. :down: retourneren dus en een betere uitzoeken. :down:

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 26 jan 2019, 16:30

Fucking winkel tyfusdruk. Dan maar online shoppen vanavond. :roll:

Fuck Coolblue ook en fuck die zaterdag drukte en % korting ook.

David
Hop hop

Bericht door David » 26 jan 2019, 17:29

Fuck die verwende consument die niet eerst de reviews checkt en om elk wissewasje een produkt retourneert dat vervolgens niet meer verkocht kan worden zodat de afvalberg van kunststof afval zich nodeloos verder ophoopt. :roll:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 26 jan 2019, 19:02

David schreef:
26 jan 2019, 17:29
Fuck die verwende consument die niet eerst de reviews checkt en om elk wissewasje een produkt retourneert dat vervolgens niet meer verkocht kan worden zodat de afvalberg van kunststof afval zich nodeloos verder ophoopt. :roll:
Qua milieu ben ik eigenlijk wel 'om' in die zin dat ik helemaal niet meer vind dat 'we' ons aan moeten leren om er bewuster om te gaan met onze vervuiling. Dat mensen op zich het milieu vervuilen, is onvermijdelijk (dat doen bijv. blauwalgen ook), maar dat er zoveel mensen zijn, dàt is het probleem. In die zin zijn Boko Haram en het ebolavirus enigszins teleurstellend, vanwege het niet-keren van de demografische trend in Afrika. En uiteraard is die trend op zich weer de schuld van linksige en xenofiel-christelijke Europeanen.
"'Samenleving' is een biologische constructie."
                                                — Kryptozoid, lid 69

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 26 jan 2019, 19:37

Fuck philips hurray LG :bounce:

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 27 jan 2019, 19:16

Morgen de koelkast uitpluizen, opruimen en schoonmaken. Zin an. :roll:

roadrunner
Forumspammer
Forumspammer

Bericht door roadrunner » 27 jan 2019, 23:11

Forumspammer

Number9
Knuffelnerd

Bericht door Number9 » 27 jan 2019, 23:34

Uitzien naar de uitslag van de tracklist 2018.
Number9, lid nummer 25.
The sacred pint alone can unbind the tongue of Dedalus.

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 28 jan 2019, 12:06

Nergens zin in.

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 28 jan 2019, 13:40

Kryptozoid schreef:
26 jan 2019, 19:02
David schreef:
26 jan 2019, 17:29
Qua milieu ben ik eigenlijk wel 'om' in die zin dat ik helemaal niet meer vind dat 'we' ons aan moeten leren om er bewuster om te gaan met onze vervuiling. Dat mensen op zich het milieu vervuilen, is onvermijdelijk (dat doen bijv. blauwalgen ook), maar dat er zoveel mensen zijn, dàt is het probleem. In die zin zijn Boko Haram en het ebolavirus enigszins teleurstellend, vanwege het niet-keren van de demografische trend in Afrika. En uiteraard is die trend op zich weer de schuld van linksige en xenofiel-christelijke Europeanen.
Nogal vreemde redenering. Een gemiddelde westerling is zoveel meer (bedreigend) vervuilender dan een gemiddelde Chinees, Indiër of Afrikaan dat je redenering echt van geen kant klopt, behalve in jouw xenofoob racistische ogen. Dus 10 Chinese geboortes is echt minder erg dan 2 westerse voor deze planeet (dit zijn verhouding uit mijn eigen losse pols. Onlangs ergens mijn stelling zeer overtuigend onderbouwd gezien met cijfers. Ga ik niet voor je zoeken, maar zal wel in de NRC zijn geweest.)

Kortom: nog maar eens opnieuw beginnen met nadenken. Jouw neiging tot simplisme brengt je nergens als je niet eerst de complexiteit van het geheel doorgrondt.
If your government isn’t protecting you and the future of your kids, you have a duty to rebel and a right to rebel. (Gail Bradbrook, Extinction Rebellion co-founder)

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 28 jan 2019, 14:29

iKer schreef:
28 jan 2019, 13:40
Een gemiddelde westerling is zoveel meer (bedreigend) vervuilender dan een gemiddelde Chinees, Indiër of Afrikaan
Nou en? Wij zijn toch geen Chinezen, Indiërs of Afrikanen?
                                                — Kryptozoid, lid 69

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 28 jan 2019, 15:56

Ik heb ervaring met persen. :crazy:

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 28 jan 2019, 16:56

Oved schreef:
28 jan 2019, 15:56
Druk- of sinaasappel-?

Ik vind het trouwens wel mooi als iKer meer wil betalen voor een schonere natuur. Ik vind dat ie dat ook moreel verplicht niet.
                                                — Kryptozoid, lid 69

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 29 jan 2019, 10:43

Kryptozoid schreef:
28 jan 2019, 14:29
iKer schreef:
28 jan 2019, 13:40
Een gemiddelde westerling is zoveel meer (bedreigend) vervuilender dan een gemiddelde Chinees, Indiër of Afrikaan
Nou en? Wij zijn toch geen Chinezen, Indiërs of Afrikanen?
En nu even een serieus antwoord graag.

De kern van het klimaatprobleem leg jij bij 'overbevolking'.
Klinkt logisch, maar het is echt niet 'de' kern. Je kunt weliswaar het probleem vanuit die optiek benaderen, en zelfs met jouw racistische inslag te focussen op Afrikanen. Alles kan, maar jouw wensdenken doet echt niet onder voor het wensdenken van dat van de gemiddelde gelovige in een interventionistische god.
Hoe meer je in jouw racistische simplisme de kern daar zoekt, hoe verder je van de kern afraakt. Het is bijvoorbeeld veel effectiever een westers paar zich niet te laten voortplanten dan een Afrikaans paar. Of aan geboortebeperking te doen in de VS dan in India. Maar er zijn zoveel andere wegen te bewandelen, waaronder bijvoorbeeld het versneld sluiten van kolencentrales. Het eerlijkst is in mijn ogen het nu zeer rigoreus implementeren en handhaven van het principe 'de vervuiler betaalt'.

Dat laatste is al extreem lang op z'n beloop gelaten. Tien jaar geleden was deze problematiek ook al glashelder maar (zeker in NL) is gekozen voor wegkijken. Vliegen bijvoorbeeld is achterlijk goedkoop en hoe eerder dat grof belast wordt hoe beter in the long run. Dat was 10 jaar geleden al duidelijk en nu zijn we zo ver dat iedereen -ook de achterlijkste rechtsmens- er niet omheen kan dat we te laat zijn om de eigen doelen te halen. Doelen die overigens echt wel te halen waren. Maar rechtse politiek heeft in oneindige laksheid geen hol uitgevreten.

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 29 jan 2019, 10:48

Kryptozoid schreef:
28 jan 2019, 16:56
Oved schreef:
28 jan 2019, 15:56
Druk- of sinaasappel-?
Grapefruit :yawn:

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 29 jan 2019, 12:43

Zojuist mijn behandelaar gemaild over het afbouwen van cisordinol. :roll: Ik blijf aan de gang.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 29 jan 2019, 18:55

Vandaag geen fuck gedaan. Saai. Een maand niet drinken is ook saai. Er is niks op tv vanavond. Saai. Te moe om te lezen. Saai.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 29 jan 2019, 18:57

Na het eten ga ik me insmeren met mayonaise. Kijken hoe dat voelt.

Kees Kietelvlees
Heeft Geen Leven

Bericht door Kees Kietelvlees » 29 jan 2019, 19:02

Mag ik komen kijken?
a.k.a. 'The Mosselman'.

gung ho
Knuffelnerd

Bericht door gung ho » 29 jan 2019, 20:32

Jij altijd Keessie Sunshine.

Rainy Day Woman
Forumspammer

Bericht door Rainy Day Woman » 29 jan 2019, 21:46

gung ho schreef:
29 jan 2019, 18:57
Na het eten ga ik me insmeren met mayonaise. Kijken hoe dat voelt.
En?

Kryptozoid
Forumgod

Bericht door Kryptozoid » 29 jan 2019, 22:05

iKer schreef:
29 jan 2019, 10:43
Het is bijvoorbeeld veel effectiever een westers paar zich niet te laten voortplanten dan een Afrikaans paar.

Dat is al, min of meer, volbracht: de Club van Rome maande in de jaren '60 en '70 tot geboortebeperking, en alleen in de Westerse wereld is daaraan gehoor gegeven (niet uitsluitend of zelfs maar grotendeels door toedoen van de Club van Rome, maar deze oproep heeft wel effect gehad, en heeft zeker gediend als een morele verdediging van het minder-kinderen-krijgen in een tijd dat dat nog controversieler was).

Wat me nog meer kunnen doen, is zorgen dat de Westerse, vervuilende levenswijze geen verdere uitbreiding doormaakt:
  • geen immigratie naar Westerse landen (want het maakt natuulijk niet uit of het Westerse nieuwgeborenen, of nieuwkomers betreft)
  • geen verwestering van niet-Westerse landen
Dat vliegen zwaarder belast wordt, vind ik een prima idee! De mate waarin vliegen toegankelijk is, is zeer ontwrichtend voor mens en natuur; niemand minder dan Charles Lindberg waarschuwde daar al voor!
Laatst gewijzigd door Kryptozoid op 29 jan 2019, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
                                                — Kryptozoid, lid 69

Rainy Day Woman
Forumspammer

Bericht door Rainy Day Woman » 29 jan 2019, 22:07

Vanmorgen was ik enorm moe, desalniettemin werd het een fijne en afwisselende werkdag. Aansluitend een etentje met mijn familie. Het was gezellig, het eten was heerlijk en de wijn ook. En ik was redelijk op tijd thuis. Maar inmiddels ben ik min of meer ingestort op de bank en kijk ik met een half oog Per Seconde Wijzer. Het voornemen is om lekker op tijd in mijn bed te gaan liggen. Benieuwd of dat ook gaat gebeuren.

Rainy Day Woman
Forumspammer

Bericht door Rainy Day Woman » 29 jan 2019, 22:54

Gelukt! Min of meer.

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 30 jan 2019, 09:47

Eindelijk click&collect ophaalmail gekregen van een winkel. Stuur ik lekker UH erheen. Gemeen ben ik ook hè.

Zit nu alleen met de poezen in de woonkamer. Lekker chill ochtendje. Denk dat ik straks onder het genot van een muziekje eindelijk maar eens die koelkast van uitpluizen, opruimen en schoonmaken. Rotklusje. Ik ben iemand die dingen gauw weggooit. :D

UH had een leuke band opgezet met een belachelijke naam: The Adams Family. Maar ik vond het echt leuke muziek. :love:

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 30 jan 2019, 09:58

:puke:
Johnny Lydon 1983

Siegfried Stahl
Forum Diva
Contacteer:

Bericht door Siegfried Stahl » 30 jan 2019, 10:15

Kryptozoid schreef:
29 jan 2019, 22:05
iKer schreef:
29 jan 2019, 10:43
Het is bijvoorbeeld veel effectiever een westers paar zich niet te laten voortplanten dan een Afrikaans paar.

Dat is al, min of meer, volbracht: de Club van Rome maande in de jaren '60 en '70 tot geboortebeperking, en alleen in de Westerse wereld is daaraan gehoor gegeven (niet uitsluitend of zelfs maar grotendeels door toedoen van de Club van Rome, maar deze oproep heeft wel effect gehad, en heeft zeker gediend als een morele verdediging van het minder-kinderen-krijgen in een tijd dat dat nog controversieler was).

Wat zal jij blij zijn met het kinderpardon!
Johnny Lydon 1983

iKer
Meganerd

Bericht door iKer » 30 jan 2019, 10:44

:lol:

Oved
Meganerd

Bericht door Oved » 30 jan 2019, 10:54

Yes koelkast weer spliksplinterschoon en opgeruimd. Ik ben goeeeeeeeed! :bounce:

en fuck sieg :finger:

Plaats reactie