Waar is Helga wanneer ik haar nodig heb?

Alles wat niet onder de bovenstaande kopjes valt kun je hier kwijt...
Otto Flick
Hop hop

Waar is Helga wanneer ik haar nodig heb?

Bericht door Otto Flick » 18 mar 2009, 21:39

Moeder zoekt sekspartner voor zoon

AMSTERDAM – Een Britse moeder zoekt een sekspartner voor haar zoon Otto. De 21-jarige Otto lijdt aan het Downsyndroom en heeft daardoor moeite met het vinden van een partner.

Daarom speurt moeder Lucy Baxter alle netwerksites af in de hoop een sekspartner voor haar zoon te vinden.
“Ik gun hem dezelfde ervaringen als andere jongens”, aldus ma Baxter tegen Daily Mail. "Ik wil er zelfs voor betalen."
Ook hoopt de 50-jarige moeder dat haar geadopteerde zoon later vader wordt. “Waarom zouden deze mensen dat niet mogen? Ze hebben dezelfde emoties, gevoelens en verlangens als ieder ander persoon.”

Op zoek

Dat blijkt, want Otto vertelt dat hij overal op zoek is naar meisjes. “Het is mijn missie. De reden is dat ik seks wil.”
“Ik vertel Otto altijd dat hij niet verschilt van anderen", vervolgt Otto's moeder. "Daarom zou ik het heel erg vinden als ik geen vriendinnetje voor hem kan vinden.”

Drie zoons
Naast Otto heeft Lucy Baxter nog drie geadopteerde zoons, allen met het Downsyndroom. “Ik gun ze allemaal liefde en seks.”

Toch heb ook ik betere, geilere, tijden gekend:
Afbeelding
(zucht)
BN'er

Plaats reactie