Hier de 3 onduidelijke pics:

Lijkt meer op een Erithacus rubeculaiKer schreef:Luscinia Svecica, 2b precies.
Bolke schreef:Lijkt meer op een Erithacus rubeculaiKer schreef:Luscinia Svecica, 2b precies.
Ssst!Bolke schreef:Lijkt meer op een Erithacus rubeculaiKer schreef:Luscinia Svecica, 2b precies.
hmm, ja, eigenlijk ook wel aannemelijk dat een blauwborst geen rood borstje heeftBolke schreef:Lijkt meer op een Erithacus rubeculaiKer schreef:Luscinia Svecica, 2b precies.
Met je eerste antwoord had ik wel door dat je het niet meende.iKer schreef:Ssst!Bolke schreef:Lijkt meer op een Erithacus rubeculaiKer schreef:Luscinia Svecica, 2b precies.
Nou nee, gewoon in Utrecht hoor.1ofthemFaces schreef:Vogeltjes kijken in het vpark en hopen dat je tegen een kwakje aanloopt.
Arme iKer.
iKer schreef:Het was best hilarisch vond ik.
Ik heb vandaag deze gezien:
Erg zeldzaam in Nederland, ben er (heel even) voor omgereden.
O ja: Kwak.
wat een grauw exemplaar vergeleken met zn soortgenoteniKer schreef:Het was best hilarisch vond ik.
Ik heb vandaag deze gezien:
Erg zeldzaam in Nederland, ben er (heel even) voor omgereden.
O ja: Kwak.
Deze foto is niet van mij, wel van exact de bewuste vogel.Richardus schreef:hebben jullie altijd een boekje bij de hand of hebben jullie een encylopedie in je hoofd? Of denk je 'hey, geinig fotootje' maakt foto en zoekt het thuis op?
Richardus schreef:hebben jullie altijd een boekje bij de hand of hebben jullie een encylopedie in je hoofd? Of denk je 'hey, geinig fotootje' maakt foto en zoekt het thuis op?
Denk het wel.Richardus schreef:is het dan voor sommigen ook een kick om een vogel in de verschillende klederdrachtente spotten?
iKer schreef:Ik heb vandaag deze gezien:
Erg zeldzaam in Nederland, ben er (heel even) over gereden.
Ysfoxy schreef:Die foto lijkt eerder een geval van een hoop beschroomde mannen met een volle blaas.
Billy Blitzkrieg schreef:Nieuw zoekplaatje
Volgens een vriend is het een vink
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten